freestuff.gr αρχική σελίδα
 FAQFAQ    ΑναζήτησηΑναζήτηση   Λίστα ΜελώνΛίστα Μελών   Ομάδες ΜελώνΟμάδες Μελών   <b>Εγγραφή Μέλους</b>Εγγραφή Μέλους 
 ΠροφίλΠροφίλ   Επιλογές μέλους Επιλογές   Τα bookmarks μου Τα bookmarks μου   Προσωπικά μηνύματαΠροσωπικά μηνύματα 
  διαφήμιση  

Καλώς ήρθατε στο forum μας! Για να συμμετάσχετε στις συζητήσεις θα πρέπει να είσαστε μέλος. Γίνετε μέλος τώρα!.
 

Η τέλεια εταιρεία hosting


 Forum index » Η/Υ, Τεχνολογία & Εφαρμογές » Καριέρα, Αναζήτηση & Παροχή Υπηρεσιών » Αναζήτηση Υπηρεσιών διαδικτύου
Moderators:  Super-Moderators
Εισαγωγή νέου Θέματος   Απάντηση στο Θέμα Σελίδα 1 από 3 [38 Μηνύματα]      Bookmarks Tags: hostingεταιρεία Mark the topic unread :: Προηγούμενο θέμα :: Επόμενο θέμα
Σελίδα:  1, 2, 3 Επόμενο
ΑποστολέαςΜήνυμα
pacman


Μέλος από: 31 Ιουλ 2012
Μηνύματα: 2

View users profile
ΜήνυμαΣτις: 02 Αυγ 2012 12:57    Θέμα: Η τέλεια εταιρεία hosting Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Καλησπέρα σε όλους, η ερώτηση είναι αρκετά απλή και πιστεύω θα βοηθήσει και τους hosters και τους πελάτες να καταλάβουν τι θέλουν.

"Εσύ σας πελάτης, τι ακριβώς θέλεις από μια εταιρεία hosting link to hosting για να την θεωρείς κορυφαία?"

Μπορείτε να πείτε ολόκληρη λίστα με features,τεχνολογίες,τιμές και ιδέες που θα σας έκαναν να επιλέξετε μια εταιρεία και να την στέψετε ως κάτι τέλειο.

Πρέπει να διαφημίζετε σε όλο το internet για να θεωρείτε έμπιστη?
Πρέπει να έχει τις τελευταίες τεχνολογίες?
Πρέπει να είναι πολύ φτηνή?
...

Τι θέλεις πελάτη?
andreaslll


Μέλος από: 16 Νοε 2011
Μηνύματα: 256+

View users profile
blog 
ΜήνυμαΣτις: 02 Αυγ 2012 13:58    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

100% uptime server και δικτύου και να μη χρειαστώ ποτέ να ανοίξω ticket παρά μόνο αν θέλω να ζητήσω κάποια υπηρεσία παραπάνω. Επίσης ικανοποιητική ταχύτητα και διαθέσιμη μνήμη στο server, καλό caching, να μη βλέπω 502, internal server errors κλπ κάθε μερικά pageviews, όταν παίρνουν backup να μην κρεμάει η βάση δεδομένων, και άλλα πολλά.
inBlogger


Μέλος από: 18 Απρ 2009
Templates: 1
Μηνύματα: 256+

Περιοχή: Αθήνα.
View users profile Visit posters website
blog cv facebook linkedin twitter deviantART 
skype 
ΜήνυμαΣτις: 02 Αυγ 2012 14:02    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Δώσε μου Τέλεια Υποστήριξη και πάρε μου τη ψυχή(ή τα λεφτά)

_________________
inBlog.gr - Ενημερωτικό blog για SEO, Marketing, Social Media κ.α.
w24.gr Forum - Ελληνική κοινότητα για Webmasters, SEO, internet marketing και affiliate marketers.(απο το 2009!)
Travel Blog
platongr


Μέλος από: 28 Αυγ 2009
Μηνύματα: 256+
Περιοχή: Αγρίνιο
View users profile Visit posters website
facebook twitter 
ΜήνυμαΣτις: 02 Αυγ 2012 14:52    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

inBlogger ανέφερε:
Δώσε μου Τέλεια Υποστήριξη και πάρε μου τη ψυχή(ή τα λεφτά)



Τι είναι τέλεια υποστήριξη ?


Κάποιος μπορεί να θεωρεί υποστήριξη να έχει το κινητό κάποιου και να τον καλεί κάθε 10 λεπτά.
Κάποιος άλλος μπορεί να θέλει η υποστήριξη να του στήσει το site που διάβασε ένα ένα φόρουμ πως να το κάνει, είδε και 5 βίντεο αλλά δεν τα καταφέρνει
Κάποιος 3ος, να θέλει να διορθώσει τον κώδικά του και να μην ξέρει πως.

Που αρχίζει και που τελειώνει η υποστήριξη μιας τέτοιας εταιρείας ?

_________________
Hosthouse Web Services
Giannis78


Μέλος από: 11 Οκτ 2005
Βοηθήματα: 1
Μηνύματα: 256+

Περιοχή: Assigned by DHCP
View users profile Visit posters website
facebook linkedin twitter 
ΜήνυμαΣτις: 02 Αυγ 2012 21:17    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Καλή Υποστήριξη είναι όταν έχεις ένα πρόβλημα να υπάρχει πάντα κάποιος να στο λύσει και με λογικό χρόνο απόκρισης.

_________________
WebHosting Services
http://www.intechs.gr
cordis
Administrator, [F|H]ounder, [C|S]EO

Μέλος από: 09 Οκτ 1999
Βοηθήματα: 93
Νέα: 337
Templates: 1
Scripts: 2
Μηνύματα: 256+

Περιοχή: Greece
View users profile Visit posters website
blog cv flickr picasa facebook linkedin 
twitter friendfeed deviantART del.icio.us 
ΜήνυμαΣτις: 02 Αυγ 2012 23:46    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

andreaslll ανέφερε:
100% uptime server και δικτύου

δεν υπάρχει, και το έχουμε εξιγήσει αρκετές φορές το γιατί.

andreaslll ανέφερε:
μη χρειαστώ ποτέ να ανοίξω ticket

δεν υπάρχει, αλλά καλό θα ήταν όταν τα ανοίγουμε να παίρνουμε απάντηση μέσα σε λίγη ώρα.

_________________
Δεν απαντάω σε προσωπικά μηνύματα με ερωτήσεις που καλύπτονται από τις ενότητες του forum. Για ο,τι άλλο είμαι εδώ για εσάς.
- follow me @twitter

dj_kostas_pro


Μέλος από: 10 Οκτ 2007
Μηνύματα: 200
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
View users profile
ΜήνυμαΣτις: 03 Αυγ 2012 00:13    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Πάνω από όλα κατανόηση, μετά γρήγορη και φιλική τεχνική υποστήριξη και φυσικά να είναι μια εταιρία που να ακολουθεί τις τελευταίες τεχνολογίες.

Έχω χορτάσει από εταιρίες με πολλά φρου φρου και απόδοση μηδέν.
kgkoutzis


Μέλος από: 15 Οκτ 2007
Μηνύματα: 10

View users profile Visit posters website
ΜήνυμαΣτις: 03 Αυγ 2012 01:04    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Επαγγελματισμό.

Πρόκειται να κάνεις server restart χωρίς να υπάρχει backup mirror server να πάρει τη θέση του; Ειδοποίησε πρώτα τους πελάτες που θα επηρεαστούν, ό,τι ώρα και αν πρόκειται να γίνει.

Το έκανες απροειδοποίητα μέρα μεσημέρι και ήταν όλες οι υπηρεσίες offline για 10+ λεπτά; Όταν σου ανοίγω ticket να σε ρωτήσω τι συνέβη μη μου απαντάς μόνο ότι ο "server έκανε μια επανεκκίνηση και ήταν down για περίπου 5 λεπτά".

Ο server έκανε; Από μόνος του την έκανε; Τεχνητή νοημοσύνη;
Περίπου 5 λεπτά; Μέχρι να βράσει ένα αυγό; Εγώ που μέτρησα 10 πάω με ώρα Άρη;
Καμία αναφορά για το τι χάθηκε, emails, hits, ή θεωρείται αυτονόητο πως ό,τι χάθηκε χάθηκε;

Επαγγελματισμός είναι να παραδέχεσαι τα λάθη σου και όχι να τα υποβαθμίζεις κρύβοντάς τα κάτω από το χαλί νομίζοντας πως δε θα το προσέξει κανείς. Και αν δε θεωρείς σοβαρό πρόβλημα το ξαφνικό downtime τυχαίας διάρκειας, τότε καλύτερα κάνε μας τη χάρη και κλείστο το μαγαζί, πριν κλείσει από μόνο του.

Ξεθύμανα.
inBlogger


Μέλος από: 18 Απρ 2009
Templates: 1
Μηνύματα: 256+

Περιοχή: Αθήνα.
View users profile Visit posters website
blog cv facebook linkedin twitter deviantART 
skype 
ΜήνυμαΣτις: 03 Αυγ 2012 09:55    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Τέλεια υποστήριξη(επειδή έγινα quote παραπάνω) θα ήταν μέσα σε λογικό χρόνο ανταπόκριση σε λογικά αιτήματα μου(20-30 λεπτά μαξ), δε ζητάω να μου δώσει το κιν του για να τον σπαμμάρω στις 3 το βράδυ με κλήσεις, αλλά αν ανοίξω 3 το βράδυ τικετ(γιατι καλώς η κακώς δουλέυω άλλο ωράριο) στις 3μισι θα μου απαντήσει. Ειδικά αν μου δηλώνει 24/7 support. Αμα έγραφε ώρες γραφείου δε θα το ζητούσα.

_________________
inBlog.gr - Ενημερωτικό blog για SEO, Marketing, Social Media κ.α.
w24.gr Forum - Ελληνική κοινότητα για Webmasters, SEO, internet marketing και affiliate marketers.(απο το 2009!)
Travel Blog
platongr


Μέλος από: 28 Αυγ 2009
Μηνύματα: 256+
Περιοχή: Αγρίνιο
View users profile Visit posters website
facebook twitter 
ΜήνυμαΣτις: 03 Αυγ 2012 11:03    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Δεν απευθυνόμουν σε εσένα προσωπικά, απλά γενικά για το "τέλειο" έκανα το quote

_________________
Hosthouse Web Services
andreaslll


Μέλος από: 16 Νοε 2011
Μηνύματα: 256+

View users profile
blog 
ΜήνυμαΣτις: 03 Αυγ 2012 11:50    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Τελευταία επειδή μου έσπασαν τα νεύρα με την 24/7 (!) εξυπηρέτηση και πολλά άλλα προβλήματα που είχα, επένδυσα επί 1,5 μήνα τον ελεύθερο χρόνο μου και έμαθα πως να κάνω καλά τη δουλειά που δεν είναι σε θέση να κάνουν αυτοί.

Δεν πολυήθελα να το κάνω γιατί πίστευα ότι προσθέτω ένα μπελά ακόμη στο κεφάλι μου. Ούτε πληρώνω λιγότερα λεφτά. Το έκανα απλά γιατί τα είχα πάρει άσχημα εκείνη την περίοδο. Τελικά συνειδητοποίησα ότι έχω πολύ λιγότερο άγχος από πριν και αφού έκανα το αρχικό στήσιμο ο χρόνος που αφιερώνω είναι ελάχιστος.
Δεν θα έλεγα ότι δεν έχω κανένα πρόβλημα, έχω όμως περίπου το 1/10 από αυτά που είχα στο παρελθόν. Κάποια ξέρω και πως να τα λύσω αλλά βαριέμαι να το κάνω. Παρέχω τζάμπα hosting link to hosting και σε 2-3 φίλους και ακούω ένα ευχαριστώ όπως και -Πω ρε φίλε, στο δικό σου πάει σφαίρα! Ούτε χρειάστηκε να με πάρει κανένας τηλέφωνο μέσα στη νύχτα γιατί απλά όλα δουλεύουν κανονικά.

Restart τον server κάνω στις 4 τα ξημερώματα αφού ελέγξω στα analytics (στα δικά μου και στων άλλων) ότι δεν υπάρχουν επισκέπτες τη δεδομένη στιγμή (γι'αυτό μάλλον δεν χρειάζεται να με πάρουν τηλέφωνο). Αν υπάρχουν, το αφήνω για πιο μετά ή την επόμενη μέρα.

Δυστυχώς για ένα διάστημα ακόμη είμαι ακόμη εξαρτημένος από μια εταιρεία που συνεχίζει να με απογοητεύει. Αυτά τα έγραψα επειδή ξέρω ότι θα τα διαβάσουν οι υπεύθυνοι διαφόρων εταιρειών. Μάγκες, κάντε καλύτερα τη δουλειά σας αν θέλετε να συνεχίσετε να έχετε δουλειά.
ploupas


Μέλος από: 04 Νοε 2011
Μηνύματα: 60

View users profile Visit posters website
ΜήνυμαΣτις: 03 Αυγ 2012 14:32    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Μιας και έχω ασχοληθεί μόνο με unmanaged VPS servers, να λειτουργεί από το 2000 ή και νωρίτερα και όλα αυτά που δείχνουν ότι είναι σοβαρή εταιρία

συχνά updates, προσφορές, να έχει reviews κάπου στο Ίντερνετ που να λένε ότι είναι οι καλύτεροι του πλανήτη, τηλέφωνα σταθερά κινητά, να σε παρακαλάει στα κείμενα να τους ενοχλήσεις, φυσικά να μην έχει broken links στο site ξέρω γω και να είναι ορθογραφημένα


Α! και να μην έχει Joomla default favicon στο site ToolTimes at work
gvard
Honorary Member

Μέλος από: 16 Μαη 2002
Μηνύματα: 256+
Περιοχή: Τραχανοπλαγιά
View users profile Send email to user Visit posters website
facebook 
ΜήνυμαΣτις: 03 Αυγ 2012 18:49    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Καλησπέρα,

Καθώς αυτό το σχόλιο πήγαινε σε εμάς, επέτρεψε μου να σου απαντήσω.

kgkoutzis ανέφερε:
Επαγγελματισμό.

Πρόκειται να κάνεις server restart χωρίς να υπάρχει backup mirror server να πάρει τη θέση του; Ειδοποίησε πρώτα τους πελάτες που θα επηρεαστούν, ό,τι ώρα και αν πρόκειται να γίνει.



Καταρχήν δεν υπάρχει λύση για backup mirror server σε cPanel server. Δεν εχει να κάνει με το γεγονός οτι είσαι σε dedicated server, ακόμη και σε cloud ήσουν σε Virtual Server (οχι dedicated), εφόσον έπρεπε να γίνει reboot στον Virtual Server αυτός θα είχε downtime. Να είσαι σίγουρος οτι μόλις η cPanel βγάλει τη δυνατότητα να υπάρχει backup mirror server θα είμαστε από τους πρώτους που θα το εφαρμόσουν σαν ενας από τους 2 cPanel NOC partners στην Ελλάδα (καθώς υπάρχει early access σε beta εφαρμογές οπως τρέχαμε πιλοτικά το cPanel για windows (enkompass) για σχεδον μισό χρόνο με επιλεγμένους πελάτες το οποίο δεν είχε τα αναμενόμενα αποτελέσματα).

kgkoutzis ανέφερε:

Το έκανες απροειδοποίητα μέρα μεσημέρι και ήταν όλες οι υπηρεσίες offline για 10+ λεπτά; Όταν σου ανοίγω ticket να σε ρωτήσω τι συνέβη μη μου απαντάς μόνο ότι ο "server έκανε μια επανεκκίνηση και ήταν down για περίπου 5 λεπτά".

Ο server έκανε; Από μόνος του την έκανε; Τεχνητή νοημοσύνη;
Περίπου 5 λεπτά; Μέχρι να βράσει ένα αυγό; Εγώ που μέτρησα 10 πάω με ώρα Άρη;


Ο συνάδελφος απάντησε οτι ο server ήταν down για περίπου 5 λεπτά, το αν ήταν 5 ή 8 νομίζω οτι είναι στο ίδιο χρονικό περιθώριο (εφόσον υπάρχει το "περίπου"). Τεχνικώς ο server ήταν κάτω για 5 λεπτά και 10 δευτερόλεπτα (βάσει logfile), χρειάζεται κάποιον χρόνο μέχρι να σηκώσει και να σταθεροποιήσει πλήρως τις υπηρεσίες. Από εκεί και πέρα σημείωσε τα εξής:

1) Ολες οι εταιρίες κάποια στιγμή θα έχουν κάποιο έκτακτο downtime στους servers τους. Εμείς στην shared hosting υπηρεσία παρέχουμε 99.9% uptime που σημαίνει οτι εγγυώμαστε (με επιστροφή χρημάτων αν ο πελάτης δεν μείνει ικανοποιημένος) οτι θα υπάρχει maximum 1 ώρα απρογραμμάτιστου downtime τον μήνα. Στον server οπου αναφέρεσαι ο server είχε να κάνει reboot (downtime από reboot δηλαδή) από τις 3/10/2011 και πιο πριν έκανε στις 10/11/2010. Προστατευόμαστε με το ksplice οπότε δεν τίθονται θέματα ασφαλείας με τον kernel για να χρειάζονται πιο πριν reboots, το γεγονός πως υπάρχει downtime όχι 1 ωρα τον μήνα (99.9%) αλλά 10 λεπτά τους τελευταίους 9 μήνες, πιστεύω οτι είναι μεγάλη επιτυχία.

2) Αν υπάρξει έκτακτο γεγονός τότε προτιμώ να κάνω reboot τον server σε ώρα αιχμής παρά να προγραμματίσω βραδυνό maintenance window, να σκάσει το πρόβλημα πιο πριν και να σκέφτομαι οτι θα το είχα γλιτώσει αν το έκανα την ώρα αιχμής.

3) Αν γίνονται τυχόν συντηρήσεις οι οποίες προβλέπονται να παίρνουν πάνω από 20 λεπτά πάντα ενημερώνονται οι χρήστες τουλάχιστον 1-2 ημέρες πριν. Το γεγονός οτι δεν εχεις λάβει τέτοιο e-mail σημαίνει οτι δεν εχει τύχει να συμβεί στον server σου, οι χρήστες πάντα ενημερώνονται για εργασίες.

4) Το ticket απαντήθηκε ακριβώς σε πέντε (5) λεπτά. Οσες χιλιάδες ευρώ και να χαλάσει κάποιος proactive δεν μπορεί να εγγυηθεί 100% uptime, σκοπός είναι να είναι εκεί και να απαντάει σε τυχόν επικοινωνίες χρηστών. Σε άλλες εταιρίες ενδέχεται 8 λεπτά (οσο ήταν το downtime) να μην έφταναν για να πάρεις απάντηση.

kgkoutzis ανέφερε:

Καμία αναφορά για το τι χάθηκε, emails, hits, ή θεωρείται αυτονόητο πως ό,τι χάθηκε χάθηκε;


Ο συνάδελφος δεν σε ενημέρωσε αν χάθηκαν αρχεία ή e-mails διοτι δεν χάθηκαν αρχεία ή e-mails.


kgkoutzis ανέφερε:

Επαγγελματισμός είναι να παραδέχεσαι τα λάθη σου και όχι να τα υποβαθμίζεις κρύβοντάς τα κάτω από το χαλί νομίζοντας πως δε θα το προσέξει κανείς. Και αν δε θεωρείς σοβαρό πρόβλημα το ξαφνικό downtime τυχαίας διάρκειας, τότε καλύτερα κάνε μας τη χάρη και κλείστο το μαγαζί, πριν κλείσει από μόνο του.


Θα μπορούσα να αφήσω αυτό το post έτσι αν ήθελα να κρύψω το συμβάν κάτω από το χαλί. Αυτό δεν το έκανα ποτέ τα 11 χρόνια (11/8 μπαίνουμε στον 12ο χρόνο) λειτουργίας και ούτε θα το κάνω τώρα. Επειδή δεν κρύβομαι φυσικά να αναφέρω οτι δεν ήταν "ξαφνικό downtime" (καθώς θα γινόταν audit τι φταίει για να διορθωθεί) αλλά έκτακτη εργασία συντήρησης που έπρεπε να εκτελεστεί το συντομότερο.


kgkoutzis ανέφερε:

Ξεθύμανα.


Χαίρομαι είσαι πελάτης από οτι βλέπω σχεδόν 8 χρόνια οπότε πάντα έχει σημασία η άποψη σου. Για να είσαι 8 χρόνια σημαίνει οτι η συνεργασία έχει και τις καλές τις στιγμές και τουλάχιστον μέχρι τώρα την ανανέωνες. Θέλω να πιστεύω οτι αν καθίσεις και μελετήσεις πόσες φορές είχες πρόβλημα αυτά τα 8 χρόνια, το response time σε ticket, live chat ή τηλέφωνα, ίσως η διάρκεια του προχθεσινού downtime να μην ήταν τόσο μεγάλη. Από εκεί και πέρα μόλις απάντησε ο συνάδελφος το πρόβλημα είχε ήδη λυθεί και για αυτό ο χρόνος που χρησιμοποίησε ήταν στο παρελθόν.

Ζητώ συγνώμη για την αναστάτωση, να είσαι σίγουρος οτι σκοπός μου είναι να διατηρείται στο ελάχιστο το downtime αλλά πάνω από όλα να μην γίνονται θυσίες σε θέματα σταθερότητας. Η σταθερότητα φέρνει την ευχαρίστηση του πελάτη και πιστεύω οτι ο επαγγελματισμός δεν φαίνεται από μία στιγμή μόνο αλλά από όλο το σύνολο της διάρκειας της παρεχόμενης υπηρεσίας.

_________________
Με εκτίμηση,
Γιώργος Βαρδίκος
Φιλοξενία ιστοσελίδων - Cloud Servers στην Ελλάδα
kgkoutzis


Μέλος από: 15 Οκτ 2007
Μηνύματα: 10

View users profile Visit posters website
ΜήνυμαΣτις: 04 Αυγ 2012 03:44    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Καλησπέρα και ευχαριστώ για την αναλυτική απάντηση.

Είναι πολύ ευτυχές το ότι δε χάθηκαν δεδομένα και χαίρομαι που το μαθαίνω, έστω και με αυτό τον ανορθόδοξο τρόπο. Το σχόλιό μου πήγαινε αποκλειστικά στην ελλιπή, όπως τη θεώρησα, απάντηση του ticket και όχι στην ταχύτητα αυτής. Ομολογώ πως, αντίθετα με αυτά που διαβάζω από τους άλλους χρήστες, προσωπικά δεν είχα ποτέ πρόβλημα με το availability του support αυτά τα 8 χρόνια. Πάντα δεχόμουν απάντηση σε όλα τα ερωτήματά μου και μάλιστα σε ιδιαίτερα μικρό χρονικό διάστημα, ακόμη και αν η απάντηση που λάμβανα δεν ήταν απαραίτητα εκείνη που θα προτιμούσα.

Δε θα ήθελα να μονοπωλήσω αυτό το forum post με το συγκεκριμένο θέμα· απλώς ανέφερα το δικό μου σχόλιο στο ερώτημα της "τέλειας εταιρίας hosting link to hosting". Αν μπορούμε να μάθουμε κάτι από όλα αυτά είναι πως, για την ώρα, δε γίνεται να υπάρξει η "τέλεια" εταιρία με 100% site uptime, 24/7 AI-bot support και unhackable servers, διότι, πολύ απλά, δεν είναι διαθέσιμη η κατάλληλη τεχνολογία. Οπότε, ως τότε, η κάθε εταιρία μπορεί μόνο να προσεγγίζει το τέλειο, με όποιον τρόπο θεωρεί εκείνη καλύτερο.

Καλή συνέχεια.
pacman


Μέλος από: 31 Ιουλ 2012
Μηνύματα: 2

View users profile
ΜήνυμαΣτις: 09 Αυγ 2012 14:00    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Απ'οτι βλέπω οι περισσότεροι θέλουν καλό support.
Υπάρχουν προτιμήσεις σε τεχνολογικές υποδομές/features?
Εμφάνιση Μηνυμάτων:   
Εισαγωγή νέου Θέματος   Απάντηση στο Θέμα Σελίδα 1 από 3 [38 Μηνύματα] Σελίδα:  1, 2, 3 Επόμενο
Mark the topic unread :: Προηγούμενο θέμα :: Επόμενο θέμα
 Forum index » Η/Υ, Τεχνολογία & Εφαρμογές » Καριέρα, Αναζήτηση & Παροχή Υπηρεσιών » Αναζήτηση Υπηρεσιών διαδικτύου


Σχετικά θέματα
 Θέματα   Απ/σεις   Αποστολέας   Τελευταίο μήνυμα 
Ψάχνω hosting, έξω όλοι οι ερασιτέχνες provider με site του 1998 6 Punkis 01 Απρ 2014 19:01
gvard Εμφάνιση τελευταίου μηνύματος
Επιλογή hosting 16 diegito 16 Φεβ 2014 15:16
philoxenos Εμφάνιση τελευταίου μηνύματος
Ερώτηση πέρι hosting 2 DrGreem 10 Νοε 2013 16:49
DrGreem Εμφάνιση τελευταίου μηνύματος
dnhost ή pointer??? 3 kogos 03 Οκτ 2013 10:21
kogos Εμφάνιση τελευταίου μηνύματος
Hosting: Είναι συμπεριφορά να κατεβάζεις το joomla admin επειδή δέχεται επιθέσεις; 20 EneMe 30 Αυγ 2013 13:15
Insurer Εμφάνιση τελευταίου μηνύματος
 
Τώρα είναι 24 Σεπ 2014 00:23 | All times are UTC + 2


Email This Page to Someone! add to Favorites

     Powered by p h p B B © 2001,2005 p h p B B Group
Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του freestuff.gr στο email: freestuff.gr(παπάκι)gmail.com


Copyright © 1999-2013 Freestuff.gr All Rights Reserved  
Version Aegean, designed by N. Tsaganos