freestuff.gr αρχική σελίδα
 FAQFAQ    ΑναζήτησηΑναζήτηση   Λίστα ΜελώνΛίστα Μελών   Ομάδες ΜελώνΟμάδες Μελών   <b>Εγγραφή Μέλους</b>Εγγραφή Μέλους 
 ΠροφίλΠροφίλ   Επιλογές μέλους Επιλογές   Τα bookmarks μου Τα bookmarks μου   Προσωπικά μηνύματαΠροσωπικά μηνύματα 
  διαφήμιση  

Καλώς ήρθατε στο forum μας! Για να συμμετάσχετε στις συζητήσεις θα πρέπει να είσαστε μέλος. Γίνετε μέλος τώρα!.

Έρευνα: Απόψεις των Ελλήνων για το m-advertising


 Forum index » Η/Υ, Τεχνολογία & Εφαρμογές » Internet, πλοήγηση, συνδέσεις και τηλεφωνία » Κινητή & Σταθερή Τηλεφωνία
Moderators:  Super-Moderators
Εισαγωγή νέου Θέματος   Απάντηση στο Θέμα Σελίδα 2 από 3 [38 Μηνύματα]      Bookmarks Tags: απόψειςέρευνα Mark the topic unread :: Προηγούμενο θέμα :: Επόμενο θέμα
Σελίδα:  Προηγούμενο  1, 2, 3 Επόμενο
ΑποστολέαςΜήνυμα
cdhyper
Literature Moderator

Μέλος από: 23 Ιουν 2001
Βοηθήματα: 4
Νέα: 4
Μηνύματα: 256+

Περιοχή: Φωτονερόπετρα
View users profile Visit posters website
ΜήνυμαΣτις: 27 Απρ 2006 18:16    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Αφού θα συμπεριλάβει στατιστική έρευνα στην εργασία του τελικά δεν είναι και τόσο μακριά από το αντικείμενό του. Στατιστική διδάσκεται σε πάρα πολλά γνωστικά αντικείμενα γιατί ακριβώς χρειάζεται παντού. Και φυσικά είναι ευθύνη των διδασκόντων, αλλά όχι μόνο.

_________________
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org
cordis
Administrator, [F|H]ounder, [C|S]EO

Μέλος από: 09 Οκτ 1999
Βοηθήματα: 95
Νέα: 475
Templates: 1
Scripts: 2
Μηνύματα: 256+

Περιοχή: Greece
View users profile Visit posters website
blog cv flickr picasa facebook linkedin 
twitter friendfeed deviantART del.icio.us 
ΜήνυμαΣτις: 27 Απρ 2006 23:05    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Το ότι δεν υπάρχει γνωστικό επίπεδο σε δημοσκοπήσεις και στατιστική το καταλαβαίνεις και από τις ερωτήσεις... σε πολλές λείπουν επιλογές που θα έπρεπε να υπάρχουν και πολλές αναιρούν η μια την άλλη. Γενικά οι ερωτήσεις σε κατευθύνουν και δεν τις κατευθύνεις εσύ. Οπότε δε φτάνουμε καν στο αδιάβλητο του επιλεγόμενου συστήματος για την εφαρμογής τους.

..απλά προσπαθώ να είμαι πιο "γλυκός" με άτομα που προσπαθούν να κάνουν κάτι -έστω εκτός του γνωστικού τους περιβάλλοντος-, και να μη τους "προσβάλω" στα μούτρα..

_________________
Δεν απαντάω σε προσωπικά μηνύματα με ερωτήσεις που καλύπτονται από τις ενότητες του forum. Για ο,τι άλλο είμαι εδώ για εσάς.
- follow me @twitter

cdhyper
Literature Moderator

Μέλος από: 23 Ιουν 2001
Βοηθήματα: 4
Νέα: 4
Μηνύματα: 256+

Περιοχή: Φωτονερόπετρα
View users profile Visit posters website
ΜήνυμαΣτις: 27 Απρ 2006 23:14    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Εκεί βρίσκεται το πιο ουσιώδες: Ο σκελετός των ερωτήσεών σου πρέπει να είναι καλά μελετημένος και να εξυπηρετεί τις ανάγκες τις εργασίας. Αυτά που συζητήσαμε προηγουμένως βρίσκονται σε ύστερα στάδια. Τι να το κάνεις αν έχεις άσχετες ερωτήσεις με άψογη διαδικασία συλλογής δεδομένων ή τέλειες ερωτήσεις με αμφιλεγόμενο τρόπο συλλογής; Αν και τα 2 δεν είναι σωστά κάνουν μάλλον για δημοσιογραφική έρευνα και όχι για επιστημονική (ναι ναι θέλω να υποβαθμίσω τους δημοσιογράφους σκόπιμα με τόσα που έχουν δει τα μάτια μου )

_________________
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org
butters


Μέλος από: 26 Απρ 2006
Μηνύματα: 28

View users profile Send email to user
ΜήνυμαΣτις: 27 Απρ 2006 23:45    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Απλά να επισημάνω ότι η έρευνα συνολικά (από την ανάπτυξη των ερωτήσεων μέχρι την εξασφάλιση συμμετοχών και την στατιστική επεξεργασία) αποτελεί ας πούμε το 30% του συνόλου της πτυχιακής, στην οποία έχω να κάνω επίσης βιβλιογραφική έρευνα, καθώς να διατυπώσω συμπεράσματα με βάση τη βιβλιογραφία και τα αποτελέσματα της έρευνας.

Παράλληλα έχω και μαθήματα (modules), για καθένα από τα οποία παραδίδω εργασία μετά από συγκεκριμένο χρονικό διάστημα από το πέρας του κάθε μαθήματος (κάθε μάθημα γίνεται σε διαφορετική ημερομηνία).

Δυστυχώς ούτε το πλέον κατάλληλο γνωστικό υπόβαθρο και το σημαντικότερο ούτε χρόνος είναι διαθέσιμα αυτή τη στιγμή. Σίγουρα η έρευνα δεν μπορεί να σταθεί ανεξάρτητα ως πτυχιακή εργασία, αλλά δεν αποτελεί και τέτοια. Για να μπορούσε να γίνει με καλύτερες προδιαγραφές ίσως θα έπρεπε να συνεργαστώ με άλλον φοιτητή ώστε να συνδυάσουμε γνώσεις και υποχρεώσεις για καλύτερα αποτελέσματα. Δεν υπήρξε τέτοια προοπτική οπότε πρακτικά η συνεργασία ήταν ανέφικτη.

Σε κάθε περίπτωση διάθεση υπήρχε, καθώς έχω καταβάλει αρκετή προσπάθεια για την προώθηση του ερωτηματολογίου. Κάθε διαδικασία έγινε από μένα και ο supervisor απλά μου δίνει πεδίο να κινηθώ. Ο ίδιος μου πρότεινε να κάνω την ανάλυση απλά σε Excel και όχι σε SPSS για λόγους χρόνου και σημαντικότητας της στατιστικής ανάλυσης.

Τα σχόλιά σας είναι σημαντικά και θα προσπαθήσω να τα συμπεριλάβω σε περιορισμούς που θα πρέπει να αναφέρω στην έρευνα.

Ευχαριστώ για τη συμμετοχή σας.
fiskilis
Honorary Member

Μέλος από: 16 Νοε 2003
Βοηθήματα: 1
Νέα: 15
Μηνύματα: 256+

Περιοχή: Athens
View users profile Send email to user Visit posters website
blog cv portfolio deviantART flickr picasa 
myspace facebook linkedin hi5 sync twitter 
friendfeed deviantART digg del.icio.us skype 
ΜήνυμαΣτις: 28 Απρ 2006 00:03    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

αλλος ενας πονοκεφαλος για οσους απο εμας δεν δεχομαστε ενοχλησεις στο κινητο η στο email
η πρωτη διαφημιση που θα λαβω θα παει καταγγελια στην dpa.gr για τα υπολοιπα
επισεις απο την στιγμη που σε αφηνει να συμπληρωσεις περα του ενος ερωτηματολογια δεν ειναι καθολου αξιοπιστο
πιστευω να μην βασιστει καποιος σε αυτο για να βγαλει συμπερασματα
απο την στιγμη που δεν ακολουθει τους κανονες των εταιρειων δημοσκοπησης και ερευνας αγορας ΣΕΔΕΑ

_________________
* Κάρτα Υγείας * Ελληνικά Προϊόντα * Κατάλογος ΚοινΣΕπ *
* Mentoring on Social Economy, Σύμβουλος ανάπτυξης Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας *
butters


Μέλος από: 26 Απρ 2006
Μηνύματα: 28

View users profile Send email to user
ΜήνυμαΣτις: 28 Απρ 2006 00:42    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

fiskilis ανέφερε:
αλλος ενας πονοκεφαλος για οσους απο εμας δεν δεχομαστε ενοχλησεις στο κινητο η στο email
η πρωτη διαφημιση που θα λαβω θα παει καταγγελια στην dpa.gr για τα υπολοιπα
επισεις απο την στιγμη που σε αφηνει να συμπληρωσεις περα του ενος ερωτηματολογια δεν ειναι καθολου αξιοπιστο
πιστευω να μην βασιστει καποιος σε αυτο για να βγαλει συμπερασματα
απο την στιγμη που δεν ακολουθει τους κανονες των εταιρειων δημοσκοπησης και ερευνας αγορας ΣΕΔΕΑ


Καταρχήν νομίζω ότι έχετε ήδη λάβει τέτοια μηνύματα από τις εταιρείες δικτύου κινητής τηλεφωνίας (Cosmote, Vodafone κτλ), ειδικά εφόσον είστε πελάτης με καρτοκινητό πρόγραμμα.

Σε καμία περίπτωση δε γίνεται προσπάθεια αποδοχής του mobile advertising ούτε αναπτύχθηκε θεωρώντας ότι η διαφήμιση με αυτόν τον τρόπο είναι επιθυμητή από όλους. Το ερωτηματολόγιο ΔΕΝ είναι ούτε από εταιρεία κινητής τηλεφωνίας ΟΥΤΕ υποστηρίζεται από κάποιον οργανισμό.

Η έρευνα δεν διέπεται από κανόνες δημοσκόπησης συγκεκριμένων φορέων, ούτε ειπώθηκε κάτι τέτοιο. Αντικειμενικά μπορεί να θεωρηθεί ως μη αξιόπιστη και ερασιτεχνική, αλλά όπως και να έχει λειτουργεί υποστηρικτικά σε μια πτυχιακή εργασία ενός φοιτητή. Η συμμετοχή γίνεται χωρίς διαγωνισμό ή δώρα ή κάποιο περαιτέρω συμφέρον.

Τα σχόλιά τα οποία αφορούν σε συγκεκριμένες αδυναμίες και περιορισμούς του ερωτηματολογίου θεωρούνται καλοπροαίρετα και θα τα λάβω υπόψη μου, όπως έχω ήδη τονίσει.
cdhyper
Literature Moderator

Μέλος από: 23 Ιουν 2001
Βοηθήματα: 4
Νέα: 4
Μηνύματα: 256+

Περιοχή: Φωτονερόπετρα
View users profile Visit posters website
ΜήνυμαΣτις: 28 Απρ 2006 01:04    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

άσε ο fiskilis έχει τον πόνο του

butters να έχεις στο νου σου ότι στον επιστημονικό κόσμο ισχύει το scripta manent, οπότε πρόσεχε. Ιδιαίτερα τα πρώτα σου βήματα σε χαρακτηρίζουν για μια ζωή.

_________________
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org
butters


Μέλος από: 26 Απρ 2006
Μηνύματα: 28

View users profile Send email to user
ΜήνυμαΣτις: 28 Απρ 2006 01:27    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

'Εχετε δίκιο σε αυτό.

Βασικά δε σας κρύβω ότι στεναχωριέμαι γιατί δεν υπήρξε δυνατότητα να έχω εκ των προτέρων feedback από άτομα που έχουν σχετική κατάρτιση και εμπειρία. Είχα κάνει κάποια τεστ στην αρχή αλλά πέρα από τον επιβλέποντα καθηγητή, δεν υπήρξε άτομο με επαγγελματική εμπειρία σε θέματα (διαδικτυακής) έρευνας.

Αν ήξερα τρόπο ώστε να καταγράψω τις παρατηρήσεις σας πριν ξεκινήσω την προώθηση του ερωτηματολογίου οι παρατηρήσεις αυτές θα αξιοποιούνταν αναλόγως...
fiskilis
Honorary Member

Μέλος από: 16 Νοε 2003
Βοηθήματα: 1
Νέα: 15
Μηνύματα: 256+

Περιοχή: Athens
View users profile Send email to user Visit posters website
blog cv portfolio deviantART flickr picasa 
myspace facebook linkedin hi5 sync twitter 
friendfeed deviantART digg del.icio.us skype 
ΜήνυμαΣτις: 28 Απρ 2006 08:17    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

ενα και μοναδικο εχω λαβει και δες εδω σχετικο Post
οπου η υποθεση εχει παει στην αρχη προστασιας προσοπικων δεδομενων
http://www.freestuff.gr/forums/viewtopic.php?t=21778

το οτι καποιος εχει καρτοκινητο δεν σημαινει οτι θα πρεπει να λαμβανει και διαφημιστικα (spam) μηνυματα

να εισαι σιγουρος οτι θα υπαρξει και μηνυση απο εμενα σε αυτην την περιπτωση και στον διαφημιζομενο και στην εταιρεια που ενδεχεμενως του πουλησε τους αριθμους

αν ηθελες αξιοπιστια καλητερη στην ερευνα σου θα μπορουσες να σταθεις εξω απο καταστηματα κινητης τηλεφωνιας και να αφιερωσεις χρονο σε ερωτηματολογιο που θα ρωτας δια ζωσης καθε εξερχομενο απο καταστημα που θα ειχε την ευχαριστηση να σε βοηθειση στην ερευνα σου

σχετικα με το θεμα δες αποφαση της Αρχης Προστασιας Προσωπικων Δεδομενων

παράθεση:


1) τα δεδομένα να προέρχονται από καταλόγους πού απευθύνονται στο ευρύ κοινό (π.χ. τηλεφωνικός κατάλογος του ΟΤΕ) και να υπάρχει η βεβαιότητα ότι τα υποκείμενα που έχουν συμπεριληφθεί σε αυτόν έχουν δώσει την συγκατάθεσή τους,

ή
από πηγές δημόσια προσβάσιμες που προορίζονται για την παροχή πληροφοριών στο ευρύ κοινό, εφόσον στην συγκεκριμένη περίπτωση έχουν τηρηθεί οι νόμιμες προϋποθέσεις για την πρόσβαση σ’ αυτές,

ή

το ίδιο το υποκείμενο να δημοσιοποίησε τα προσωπικά του δεδομένα για συναφείς σκοπούς (π.χ διανομή διαφημιστικών φυλλαδίων, συμμετοχή σε καταλόγους εμπορικών εκθέσεων κ.λπ.).


Άρθρο 9 παρ. 10 Ν. 2251/94: Η μετάδοση διαφημιστικού μηνύματος απευθείας στον καταναλωτή μέσω τηλεφώνου, τηλεμοιοτυπίας (φαξ), ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αυτόματης κλήσης ή άλλου ηλεκτρονικού μέσου επικοινωνίας επιτρέπεται μόνον αν συναινεί ρητά ο καταναλωτής.

Άρθρο 14 παρ. 6 Ν. 2251/94: Η χρησιμοποίηση των τεχνικών επικοινωνίας πρέπει να γίνεται κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να μην προσβάλλεται η ιδιωτική ζωή του καταναλωτή. Απαγορεύεται χωρίς την συναίνεση του καταναλωτή η χρησιμοποίηση τεχνικών επικοινωνίας για την πρόταση σύναψης σύμβασης όπως τηλεφώνου αυτόματης κλήσης, τηλεμοιοτυπίας (φαξ), ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή άλλου ηλεκτρονικού μέσου επικοινωνίας.

VIII) Με την πρώτη επαφή τού αποδέκτη με το υποκείμενο των δεδομένων, ο πρώτος είναι υποχρεωμένος να ενημερώσει το υποκείμενο για την πηγή από την οποία άντλησε τα προσωπικά του δεδομένα καθιστώντας σαφές ότι πρόκειται για διαφήμιση ή ενέργεια που αποσκοπεί στην προώθηση πωλήσεων αγαθών ή υπηρεσιών και να του δίνει την δυνατότητα εξαίρεσης των προσωπικών του δεδομένων από κάθε περαιτέρω χρήση αυτών για τον ανωτέρω σκοπό.

Διευκρινίζεται ότι η μη απάντηση του υποκειμένου μετά την πρώτη επαφή δεν θεωρείται συγκατάθεση. Σύμφωνα με το άρθρο 2 εδ. ια του Ν. 2472/97 η συγκατάθεση είναι ρητή και ειδική δήλωση βουλήσεως που εκφράζεται κατόπιν πλήρους ενημέρωσης του υποκειμένου από τον υπεύθυνο επεξεργασίας.




http://www.dpa.gr/Documents/Gre/Apofaseis/etaireies.doc

_________________
* Κάρτα Υγείας * Ελληνικά Προϊόντα * Κατάλογος ΚοινΣΕπ *
* Mentoring on Social Economy, Σύμβουλος ανάπτυξης Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας *
butters


Μέλος από: 26 Απρ 2006
Μηνύματα: 28

View users profile Send email to user
ΜήνυμαΣτις: 28 Απρ 2006 10:48    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Δυστυχώς αυτό δεν είναι εφικτό καθότι βρίσκομαι στο εξωτερικό για σπουδές.

Πιστεύω ότι οι εν λόγω εταιρείες που στέλνουν μηνύματα στους πελάτες τους έχουν "προνοήσει" για το θέμα και σε κάθε συμβόλαιο που υπογράφει ο χρήστης ενδεχομένως να αποδέχεται σχετικούς όρους (αυτό θα το εξετάσω και γω ο ίδιος). I have a question...

Εμένα προσωπικά δε θα με ενοχλούσε να λαμβάνω sms από web sites ή από έναν κινηματογράφο ή ακόμα και από ραδιοφωνικούς σταθμούς των οποίων είμαι τακτικός ακροατής σχετικά με συγκεκριμένα γεγονότα (διαγωνισμούς, εκδηλώσεις, πάρτυ κτλ κτλ). Ειδικά εφόσον επιβραβευόμουν για τη λήψη αυτών των μηνυμάτων, όπως πχ για κάθε sms που λαμβάνω να έχω 50% έκπτωση σε sms που θα απόστέλλω εγώ ο ίδιος.

Αυτό το οποίο κατά τη γνώμη μου είναι ανησυχητικό είναι το θέμα αδειοδότησης από πλευράς χρήστη. Δηλαδή τι να το κάνω αν λαμβάνω μηνύματα από μια εταιρεία που δε με ενδιαφέρει, απλά και μόνο επειδή είναι θυγατρική άλλης με την οποία είμαι πελάτης και έχω υπογράψει ένα τυπικό συμβόλαιο μαζί της και στο οποίο συμβόλαιο υπάρχει με ψιλά γράμματα μια σχετική αναφορά.
deninho
Super Moderator

Μέλος από: 17 Ιαν 2004
Βοηθήματα: 1
Νέα: 3
Μηνύματα: 256+

Περιοχή: σ'άλλη διάσταση
View users profile Visit posters website
flickr facebook twitter 
ΜήνυμαΣτις: 29 Απρ 2006 00:29    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Ναι, αλλά στο καρτοκινητό δεν υπάρχει συμβόλαιο... btw καλή τύχη με την εργασία σου

_________________
Δημιουργώ - Graphic Design + 3d Design & Architectural Visualization
butters


Μέλος από: 26 Απρ 2006
Μηνύματα: 28

View users profile Send email to user
ΜήνυμαΣτις: 29 Απρ 2006 05:00    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Ακόμα και στην καρτοκινητή τηλεφωνία υπάρχουν κάποιοι όροι τους οποίους ο χρήστης αποδέχεται ώστε να αποτελεί πελάτης της εκάστοτε εταιρείας. Προσωπικά εφόσον απέκτησα καρτοκινητή σύνδεση σε εταιρεία έπρεπε να την ενεργοποιήσω ο ίδιος τηλεφωνώντας και δηλώνοντας κάποια στοιχεία.

Από τη στιγμή που ενεργοποιούσα ένα συγκεκριμένο καρτοκινητό πρόγραμμα, αυτομάτως αποδεχόμουν κάποιους όρους που μου επιβάλει η εταιρεία (π.χ. όταν δεν υπάρχει διαθέσιμο χρηματικό υπόλοιπο στην κάρτα μου δεν μπορώ να πραγματοποιήσω κλήσεις -μόνο επείγουσες κλήσεις).

Συνεπώς από τη στιγμή που η εταιρεία δικτύου κινητής τηλεφωνίας μου έστελνε sms για προσφορές στα καρτοκινητά της προγράμματα ενδεχομένως είναι νομικά καλυμμένη εφόσον εγώ ο ίδιος ως πελάτης έχω συναινέσει σε αυτό.

Το πλέον θεμιτό ωστόσο είναι ο χρήστης να ελέγχει μέσω αδειοδότησης τη λήψη ή όχι τέτοιων μηνυμάτων σε συνεχομενη βάση και όχι επειδή απλά υπέγραψε ένα συμβόλαιο το οποίο εμμέσως πλην σαφώς καλείται να υπογράψει... ToolTimes at work

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις συνθήκες διεξαγωγής της έρευνας παρακαλώ ανατρέξτε σε προηγούμενα post.

Ευχαριστώ για τη συμμετοχή σας,
Butters
deninho
Super Moderator

Μέλος από: 17 Ιαν 2004
Βοηθήματα: 1
Νέα: 3
Μηνύματα: 256+

Περιοχή: σ'άλλη διάσταση
View users profile Visit posters website
flickr facebook twitter 
ΜήνυμαΣτις: 29 Απρ 2006 13:12    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Στην q telecom, με το που έβαλα την κάρτα, δούλευε. Ούτε στοιχεία ούτε τπτ...

_________________
Δημιουργώ - Graphic Design + 3d Design & Architectural Visualization
butters


Μέλος από: 26 Απρ 2006
Μηνύματα: 28

View users profile Send email to user
ΜήνυμαΣτις: 29 Απρ 2006 19:04    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

deninho ανέφερε:
Στην q telecom, με το που έβαλα την κάρτα, δούλευε. Ούτε στοιχεία ούτε τπτ...



Δεν έχω υπάρξει πελάτης της Q Telecom και ίσως η εταιρεία να μην στέλνει sms για προωθητικούς-ενημερωτικούς σκοπούς στους χρήστες τους. Σε κάθε περίπτωση εφόσον κάποιος γίνεται πελάτης μιας εταιρείας αποδέχεται και κάποιους όρους.

Το θέμα είναι ο πελάτης να έχει τη δυνατότητα να επιτρέπει η όχι τη λήψη διαφημιστικών μηνυμάτων στο κινητό του. Και κατά τη γνώμη μου η διαδικασία αδειοδότησης δεν θα πρέπει να αφορά σε έναν όρο συμβολαίου. Θα πρέπει να είναι δυναμική ώστε ο χρήστης να είναι σε θέση να διαμορφώνει και να αλλάζει τις προτιμήσεις του αναλόγως. ToolTimes at work

Π.χ. αν εγγραφόμουν σε μια τέτοια υπηρεσία σε εταιρεία μικρών αγγελιών και ενδιαφερόμουν για την αγορά ενός αυτοκινήτου, θα με ενδιέφερε να λαμβάνω πληροφορίες για διαθέσιμα αυτοκίνητα που θα ικανοποιούν τις απαιτήσεις μου αντί για να αγοράζω αντίστοιχα εφημερίδες κτλ κτλ. Εφόσον όμως αγόραζα αυτοκίνητο και δε με ενδιέφερε πλέον η λήψη σχετικών αγγελιών, θα ήθελα να μπορώ να το ελέγξω και να αλλάξω τις προτιμήσεις μου όπως θα ήθελα εγώ (π.χ. να λαμβάνω sms για αγγελίες για μεταχειρισμένο motorola v3 χρώματος μαύρου ή να μην λαμβάνω κανένα sms).
butters


Μέλος από: 26 Απρ 2006
Μηνύματα: 28

View users profile Send email to user
ΜήνυμαΣτις: 27 Ιουν 2006 15:26    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Καλησπέρα,

Το ερωτηματολόγιο θα παραμείνει διαθέσιμο on-line μέχρι τις 9 Ιουλίου.

Ευχαριστώ,
Butters
Εμφάνιση Μηνυμάτων:   
Εισαγωγή νέου Θέματος   Απάντηση στο Θέμα Σελίδα 2 από 3 [38 Μηνύματα] Σελίδα:  Προηγούμενο  1, 2, 3 Επόμενο
Mark the topic unread :: Προηγούμενο θέμα :: Επόμενο θέμα
 Forum index » Η/Υ, Τεχνολογία & Εφαρμογές » Internet, πλοήγηση, συνδέσεις και τηλεφωνία » Κινητή & Σταθερή Τηλεφωνία
Τώρα είναι 03 Δεκ 2016 02:18 | All times are UTC + 2


Email This Page to Someone! add to Favorites

     Powered by p h p B B © 2001,2005 p h p B B Group
Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του freestuff.gr στο email: freestuff.gr(παπάκι)gmail.com


Copyright © 1999-2013 Freestuff.gr All Rights Reserved  
Version Aegean, designed by N. Tsaganos