freestuff.gr αρχική σελίδα
 FAQFAQ    ΑναζήτησηΑναζήτηση   Λίστα ΜελώνΛίστα Μελών   Ομάδες ΜελώνΟμάδες Μελών   <b>Εγγραφή Μέλους</b>Εγγραφή Μέλους 
 ΠροφίλΠροφίλ   Επιλογές μέλους Επιλογές   Τα bookmarks μου Τα bookmarks μου   Προσωπικά μηνύματαΠροσωπικά μηνύματα 
  διαφήμιση  

Καλώς ήρθατε στο forum μας! Για να συμμετάσχετε στις συζητήσεις θα πρέπει να είσαστε μέλος. Γίνετε μέλος τώρα!.

«O Νικ Μάρβελ και ο Πόλεμος με το Θηρίο»


 Forum index » Διάφορα » Τέχνες και Γράμματα » Λογοτεχνία, Βιβλία & Κόμικς
Moderators:  Super-Moderators, cdhyper
Εισαγωγή νέου Θέματος   Απάντηση στο Θέμα Σελίδα 6 από 10 [145 Μηνύματα]      Bookmarks Tags: βιβλίοπόλεμος Mark the topic unread :: Προηγούμενο θέμα :: Επόμενο θέμα
Σελίδα:  Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 Επόμενο
ΑποστολέαςΜήνυμα
cdhyper
Literature Moderator

Μέλος από: 23 Ιουν 2001
Βοηθήματα: 4
Νέα: 4
Μηνύματα: 256+

Περιοχή: Φωτονερόπετρα
View users profile Visit posters website
ΜήνυμαΣτις: 03 Ιαν 2009 15:09    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Εσύ ανοίγεις όλα τα total στο supermarket για να σιγουρευτείς ότι πρόκειται για γιαούρτια;

_________________
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org
lefterian


Μέλος από: 21 Νοε 2008
Μηνύματα: 181
Περιοχή: NeverLand
View users profile Visit posters website
ΜήνυμαΣτις: 04 Ιαν 2009 13:03    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Μερικοί βρίσκουν αφορμή για να εκφράσουν τα απωθημένα τους βλέπω...
Η συζήτηση είναι (ή τουλάχιστον 'ήταν') για το βιβλίο. Τώρα γιατί όλα αυτά τα άσχετα που αναφέρθηκαν.... αναφέρθηκαν, ποιος ξέρει;
Το βιβλίο δεν το έχω διαβάσει αλλά ελπίζω να το διαβάσω σύντομα.

_________________
Taurelilomёa-tumbalemorna Tumbaletaurёa Lomёanor
Παραμύθια για παιδιά! I will believe More than it seems Untame Lion
cdhyper
Literature Moderator

Μέλος από: 23 Ιουν 2001
Βοηθήματα: 4
Νέα: 4
Μηνύματα: 256+

Περιοχή: Φωτονερόπετρα
View users profile Visit posters website
ΜήνυμαΣτις: 04 Ιαν 2009 16:36    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Συμφωνώ απόλυτα. Η θρησκεία προσπαθεί να βγάλει τα απωθημένα της πάνω στα παιδιά. Και οι περισσότεροι από εσάς το επικροτείτε. Τέτοια κοινωνία σας πρέπει.

_________________
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org
patriot
Honorary Member

Μέλος από: 20 Αυγ 2002
Βοηθήματα: 6
Μηνύματα: 256+

Περιοχή: Σπίτι μου!
View users profile
ΜήνυμαΣτις: 05 Ιαν 2009 10:14    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

cdhyper ανέφερε:
Εσύ ανοίγεις όλα τα total στο supermarket για να σιγουρευτείς ότι πρόκειται για γιαούρτια;


Yea! Yea! Καλό ε! ToolTimes at work ToolTimes at work
Ο Νικ έχει δίκιο: το καλό χιούμορ πρέπει να επιβραβεύται κλαπ.. κλαπ... κλαπ..
Πάντως έχεις άδικο. Δεν πρέπει να κρίνεις κάτι χωρίς να το ξέρεις. Αν και δεν μιλάει ειδικά για αυτήν, μιλάει σε γενικές γραμμές για τέτοιου είδους θέματα. Τα στραβά του κόσμου (όχι όλα βέβαια) άρα θα ήταν ένα καλό βιβλίο για σένα αφού εσύ τέτοια θες.

παράθεση:
Συμφωνώ απόλυτα. Η θρησκεία προσπαθεί να βγάλει τα απωθημένα της πάνω στα παιδιά. Και οι περισσότεροι από εσάς το επικροτείτε. Τέτοια κοινωνία σας πρέπει.


Το ότι δεν εγκρίνεις τις ενέργειες τις δεν σημαίνει ότι αυτές είναι κακές. Αν δεν σου αρέσει η κοινωνία πήγαινε να την αλλάξεις. Πήγαινε να κάνεις κάτι και όταν δεις ότι σε βρίζουν μόνο και μόνο γιατί έτσι τους γουστάρει θα αλλάξεις γνώμη στο αν θα έχεις το δικαίωμα να κρίνεις. Και αν συνεχίσεις για 2000 χρόνια τότε θα έχεις το δικαίωμα να μιλάς.


ΥΓ: Άραγε θα βρεθεί κανείς που είναι ευχαριστημένος με την κοινωνία κάποτε; Εσύ δεν είσαι, εγώ δεν είμαι....

_________________
1) Για όποιον γράφει με πολυτονικά....
2) Καλά ακόμα να συνηθίσετε την ιδέα ότι δεν γράφουμε ούτε με greeklish ούτε με κεφαλαία;
cdhyper
Literature Moderator

Μέλος από: 23 Ιουν 2001
Βοηθήματα: 4
Νέα: 4
Μηνύματα: 256+

Περιοχή: Φωτονερόπετρα
View users profile Visit posters website
ΜήνυμαΣτις: 05 Ιαν 2009 11:55    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Το μοναδικό στραβό του κόσμου είναι οι θρησκείες, από εκεί ξεκινούν όλα τα υπόλοιπα στραβά. Εγώ από την πλευρά μου κάνω ό,τι μπορώ για να αλλάξω την κοινωνία αλλά το ότι έχουμε Υπουργείο Παιδείας ΚΑΙ Θρησκευμάτων είναι ανασχετικός παράγοντας σε οποιαδήποτε προσπάθειά μου.

Οι θρησκείες (και όχι μόνο ο χριστιανισμός, όλες οι θρησκείες) σπέρνουν μισαλλοδοξία, δογματισμό, και αλλοίωση της πραγματικότητας δηλητηριάζοντας το μυαλό του παιδιού με φόβο και παραμύθια. Δεν είναι η δική μου γνώμη, είναι η επιστημονική γνώμη. Όσοι επιστήμονες (για να σε προλάβω) έχουν εκφραστεί θετικά υπέρ της θρησκείας το κάνουν σαν αδύναμοι άνθρωποι και όχι σαν εκπρόσωποι της επιστήμης.

Τέτοια βιβλία είναι προθάλαμος των ναρκωτικών. Ξεκινάς από τα μαλακά (θρησκεία) και καταλήγεις στα βαριά. Αλλά δεν θα φτάσω στο σημείο να πω "κάψτε το" όπως κάνουν οι θρησκείες. Διαβάστε το, απλά οικονομία στα ναρκωτικά γιατί δεν φτάνουν για όλο τον πληθυσμό.

_________________
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org
lefterian


Μέλος από: 21 Νοε 2008
Μηνύματα: 181
Περιοχή: NeverLand
View users profile Visit posters website
ΜήνυμαΣτις: 05 Ιαν 2009 17:02    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

cdhyper ανέφερε:
Συμφωνώ απόλυτα. Η θρησκεία προσπαθεί να βγάλει τα απωθημένα της πάνω στα παιδιά. Και οι περισσότεροι από εσάς το επικροτείτε. Τέτοια κοινωνία σας πρέπει.


ψιτ, φιλαράκο για σένα μιλούσα. το θέμα είναι η κριτική στο βιβλίο και όχι όσα άρχισες να λες γιουργιάροντας και μπαχαλεύοντας το θέμα, για το τι κάνουν οι παπάδες και τι δεν κάνουν. αυτό θα ήταν το μόνο που δεν θα με ενδιέφερε, ανοίγοντας για να διαβάσω το συγκεκριμένο θέμα.

χωρίς να θέλω να το παρα*έσω (γιατί δεν είναι τέτοιο το θέμα), οι επιστήμονες που εκφράστηκαν 'υπέρ της θρησκείας', εννοείται και μίλησαν ως απλοί άνθρωποι (και όχι ως 'αδύναμοι' που λες εσύ), γιατί δεν νομιμοποιούνται να μιλήσουν ως 'εκπροσωποι της επιστήμης' (και μόνο αυτή η φράση σου, δείχνει περιορισμένη αντίληψη για του λόγου της). Το ότι είναι αδύναμοι, σπεύσε να τους το εξηγήσεις αυτοπροσώπως, γιατί μερικοί απ' αυτούς είναι ακόμη εν ζωή.

γενικά με τέτοια ρημαδιάσματα θεμάτων, χωρίς λόγο και αιτία, γίνομαι αρούτ μπαρούτ και πιστεύω ότι θα έπρεπε (με το συμπάθειο) να επέμβουν οι admins πριν ξεφύγει τελείως.

εγώ εδώ κλείνω.

_________________
Taurelilomёa-tumbalemorna Tumbaletaurёa Lomёanor
Παραμύθια για παιδιά! I will believe More than it seems Untame Lion
cdhyper
Literature Moderator

Μέλος από: 23 Ιουν 2001
Βοηθήματα: 4
Νέα: 4
Μηνύματα: 256+

Περιοχή: Φωτονερόπετρα
View users profile Visit posters website
ΜήνυμαΣτις: 05 Ιαν 2009 17:46    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Από το βιβλίο:
παράθεση:
Η αισιοδοξία και η ελπίδα για την εξέλιξή του (ενν. το Νικ Μαρβελ), αφημένες στην πρόνοια του Θεού
. Επίσης σαν επιχείρημα για την πώληση του βιβλίου έθεσε την έγκριση των παπάδων.

Επομένως μάλλον εσύ είσαι εκτός θέματος. Η κριτική μου είναι για το καθαυτό βιβλίο και φυσικά δεν υπάρχει λόγος να κλειδωθεί αν και σε θρησκευτικό site θα το έκαναν άνετα.

Επίσης ο κάθε επιστήμων είναι εκπρόσωπος της επιστήμης του. Επομένως εκτός από "εκτός θέματος" είσαι και εκτός επιστημονικού πνεύματος. Αρα για σένα είναι ό,τι πρέπει το βιβλίο. Ελπίζω όχι για τα παιδιά σου.

Θες τον δικό μου Νικ Μαρβελ; Και χωρίς να πληρώσεις. Τον φιλόσοφο δεν τον ενδιαφέρει να βγάλει χρήματα από τη φιλοσοφία:

Δια χειρός εμού:

παράθεση:
Στο δεύτερο πληθυντικό πρόσωπο θα μιλήσω. Δεν είμαι μέρος του εγκλήματος. Επιλέξτε στρατόπεδο. Η θίγεστε, ή θίγετε. Δεν υπάρχει μεσότητα εδώ.

Αναθρέφετε στρατιές ηλιθίων. Κάθε παιδί που γεννιέται παραμένει ελπιδοφόρο. Μέχρι να το εκπαιδεύσετε στο πώς ακριβώς μπορεί να γίνει αποτελεσματικότερα ένας τέλειος ηλίθιος. Και για να μην σας ξεστρατίσει και κουβαλήσει μια ικμάδα οξύνοιας, προλαβαίνετε ασθμαίνοντας να το φορτώσετε με σεβαστή ποσότητα βλακείας από τα πρώτα χρόνια της ζωής του.

Δημοτικό σχολείο. Πρώτο δίδαγμα η προσευχή και η στρατιωτική συνάθροιση. Ένα μπέρδεμα από αμίλητα στρατιωτάκια στα πρόθυρα της κλινικής νεύρωσης. Δηλητήριο σε αμόλυντες ψυχές. Μπόλιασμα υποταγής σε ένα σκήπτρο θεϊκής προέλευσης. Ο θεός ξέρει, ήξερε, και θα ξέρει πάντα. Παντογνώστης. Θα ξέρει και ποιος είσαι και ποιος θα είσαι, τι κάνεις και τι θα κάνεις. Θα σε κρίνει, θα σου δώσει δέκα εντολές, θα σε παρακολουθεί όπου κι αν είσαι, ό,τι και να κάνεις, γνωρίζοντας τα πάντα σε παρόν παρελθόν και μέλλον. Και όμως μικρέ, είναι καλά όλα αυτά. Στοχεύουν στην ελευθερία σου. Σκύψε στο σκήπτρο μικρέ εξάχρονε. Μην με κοιτάς στα μάτια. Μου χρωστάς την ύπαρξή σου μικρέ. Δεν με ξεγελούν τα αθώα σου μάτια. Αν σε ξεμαντρώσω θα φανεί το βδελυρό σου προσωπείο. Προσκύνα το ράσο μου. Όποιος και να γίνεις, ό,τι και να κάνεις, ό,τι και να επιλέξεις στο μέλλον, ένα δεν θα αλλάξει μικρέ. Το ράσο θα το βλέπεις ιερό. Και αν τυχόν το ξεχάσεις, πάντα θα κοιτάς τη σημαία σου που θα στο θυμίζει. Όπου και να πας, ό,τι και να κάνεις.

Και τώρα έθνος. Ξέρεις τι σημαίνει να είσαι Έλληνας; Κανείς δεν μας την έχει πει εμάς μικρέ και πρέπει κι εσύ να γίνεις τέτοιος άντρας σαν τους παππούδες σου. Έχουμε εθνικές γιορτές και επετείους. Ο Κολοκοτρώνης μας λευτέρωσε με τις αρματωσιές και λεφούσια αντρειωμένους που όρμαγαν στο τουρκόσκυλο και το σκόρπαγαν στους πέντε ανέμους. Έτσι θα γίνεις κι εσύ. Θα σε τρέμει ο Τούρκος. Εμείς είμαστε δέκα αλλά κάνουμε για εκατό. Θα ντυθείς τσολιάς και θα υμνήσεις την αντρειοσύνη σου. Μόνο εμείς ξέρουμε από αυτά μικρέ. Δεν υπάρχουν άλλοι αντρειωμένοι. Οι άλλοι σκορπάνε όταν βλέπουν τη φούντα του τσολιά. Όταν εσύ κρατάς το λάβαρο στη γιορτή του σχολείου σου οι Τούρκοι απέναντι παίζουν με τις κούκλες τους. Μη σε νοιάζει για πολιτικές, διπλωματίες και τέτοιες γλυκανάλατες φούσκες. Τα ελληνικά άρματα είναι ιερά. Και αν τυχόν το ξεχάσεις, πάντα θα κοιτάς τη σημαία σου που θα στο θυμίζει. Όπου και να πας, ό,τι και να κάνεις.

Είσαι Έλληνας από πολύ παλιά. Τρεις χιλιάδες χρόνια. Τότε ήταν κάτι παράξενοι τύποι για τους οποίους θα μάθεις όταν μεγαλώσεις, δεν είναι και πολύ σημαντικοί αυτοί. Με τα εγκόσμια ασχολούνταν. Σημασία έχει ότι εμείς σου βρήκαμε την αλήθεια του Χριστού και αυτήν θα κάνεις σύστημα στη ζωή σου. Αυτό έγινε και τότε με εκείνους τους παράξενους ανθρώπους. Μετανόησαν και συνέχισαν στον ορθό δρόμο. Και μετά έφτιαξαν κάτι ακόμα μεγαλύτερο, το Βυζάντιο. Και ναι, έχει συνέχεια το ελληνικό έθνος μικρέ, και οι Βυζαντινοί ήταν απευθείας απόγονοι των παράξενων αρχαίων. Μόνο που ήταν λίγο πιο σωστοί αφού έκαναν τον σταυρό τους και έχτισαν και μοναστήρια. Μη σε νοιάζει που μερικοί κακοήθεις λένε ότι δεν υπήρξε ποτέ Βυζάντιο και ότι είναι εφεύρημα των νέων ιστορικών για να χτίσουμε έναν νέο εθνικισμό. Η ελληνική συνέχεια στους αιώνες είναι ιερή. Και αν τυχόν το ξεχάσεις, πάντα θα κοιτάς τη σημαία σου που θα στο θυμίζει. Όπου και να πας, ό,τι και να κάνεις.

Θα ψηφίσεις μικρέ. Όταν γίνεις δεκαοχτώ. Δεν ξέρεις τι είναι αυτό; Μη μου λες τέτοια. Πρέπει να ξέρεις, θα σου πουν οι γονείς σου και η τηλεόραση. Αυτοί ξέρουν καλύτερα το καλό σου. Στο σχολείο δεν κάνει να μαθαίνεις για πολιτική και τέτοια πράγματα που προάγουν το μίσος. Κάποτε σφάζονταν οι άνθρωποι γι αυτά. Δεν πρέπει να αναφέρεσαι ποτέ σε πολιτικά θέματα, είναι επικίνδυνο. Θα σου μάθουν και για τη μυστικότητα της ψήφου. Κρυφά θα ψηφίζεις μικρέ και δεν θα λες τίποτα σε κανέναν γιατί αν έχει αντίθετη άποψη μπορεί να χιμήξει κατά πάνω σου. Θα σου πω εγώ τι θα ψηφίσεις όταν έρθει η ώρα. Έχεις παράδοση στην οικογένειά σου εσύ. Μην ξεστρατίσεις μικρέ, είστε οικογένεια δημοσίων υπαλλήλων. Ο μισθός είναι ιερό πράγμα. Και αν τυχόν το ξεχάσεις, πάντα θα κοιτάς τη σημαία σου που θα στο θυμίζει. Όπου και να πας, ό,τι και να κάνεις.

Θα γίνεις επαγγελματίας μικρέ. Θα διαβάσεις, θα γίνεις πολύ καλός και με αυτά που θα διαβάσεις θα κερδίσεις πολλά χρήματα. Θα κάνεις ό,τι θες μετά. Τώρα τα βιβλία είναι αναγκαίο κακό, κάνε υπομονή μικρέ, μετά θα απολαμβάνεις. Υπάρχει μια θέση εργασίας για σένα εκεί έξω, αρκεί να γίνεις κι εσύ άξιος να την πάρεις. Αν δεν σπουδάσεις δεν θα είσαι κατάλληλος και όλοι θα σε περιφρονούν. Αν δεν πάρεις το χαρτί μικρέ κανείς δεν θα αναγνωρίζει την αξία σου. Το χαρτί θα σου ανοίξει πόρτες, δουλειά μικρέ, διάβασμα. Δεν πρέπει να ασχολείσαι τώρα με άλλα πράγματα που σου αρέσουν. Ό,τι σου αρέσει, ό,τι κάνεις τον ελεύθερο χρόνο σου είναι εις βάρος σου. Να νοιώθεις τύψεις για τον ελεύθερο χρόνο σου. Μη σε νοιάζει που μερικοί κακοήθεις λένε για ρουσφέτια, μίζες και λαδώματα. Δεν υπάρχουν αυτά. Έχουμε παράδοση οι Έλληνες. Το χαρτί των σπουδών σου είναι ιερό. Και αν τυχόν το ξεχάσεις, πάντα θα κοιτάς τη σημαία σου που θα στο θυμίζει. Όπου και να πας, ό,τι και να κάνεις.

Θα κάνεις οικογένεια μικρέ. Θα παντρευτείς. Δεν έχει σημασία το τι και το πώς. Μη ζητάς με αυθάδεια να μάθεις πώς μένει έγκυος μια γυναίκα και πώς ήρθες εσύ στον κόσμο. Το θέλει ο καλός θεούλης. Είναι βλασφημία να κάθομαι να σου εξηγώ για ωορρηξίες, εμμήνους ρύσεις, ανδρικές στύσεις, εκσπερματώσεις και αντισύλληψη. Αυτά τα έχεις μέσα σου μικρέ, είναι ένστικτα και θα σου βγουν μόνα τους. Μερικοί ανόητοι λένε ότι πρέπει να τα κάνεις αυτά στο σχολείο, μα τι ξέρουν αυτοί. Το ράσο να ακούς που απαγορεύει τέτοιου είδους βλάσφημη γνώση. Μόνο στην ευλογία του γάμου θα μάθεις την ηδονή του σεξ με μέτρο και τάξη. Μην ξεχνάς ότι ο θεός πάντα θα σε βλέπει. Γέννα παιδιά, τα παιδιά είναι ευλογία. Περισσότερες βαφτίσεις, περισσότερα μυστήρια. Περισσότερα ποίμνια μικρέ. Δεν έχει σημασία τι και πώς. Πολλά να’ναι και υποτακτικά τα παιδιά που θα κάνεις. Σαν κι εσένα. Μην ξεχνάς το σκήπτρο μικρέ. Είναι ιερή η οικογένεια. Και αν τυχόν το ξεχάσεις, πάντα θα κοιτάς τη σημαία σου που θα στο θυμίζει. Όπου και να πας, ό,τι και να κάνεις.

Και όταν όλα αυτά τελειώσουν μικρέ, κοίτα πίσω τη ζωή που δεν έζησες. Γεύσου το κρασί που δεν ήπιες, πες τα λόγια που ξέχασες, τρέξε στο γρασίδι που ο χρόνος ξεθώριασε το χρώμα του. Τότε κοίτα πάνω και δες ποιος είναι αυτός που στα είπε όλα αυτά, ποιος είναι αυτός που σε δίδαξε να δέχεσαι τη βλακεία για αλήθεια, τα δεσμά για ελευθερία, τον ευτελισμό για δόξα. Κοίτα τον κατάματα και πέστου τα πιο όμορφα λόγια που θα μπορούσαν ποτέ να ξεστομίσουν τα γλυκά μικρά χειλάκια σου: «Ρε άντε γαμήσου». Και κλείσε δυνατά την πόρτα στα μούτρα του. Πάρε την παλέτα με τα ζωηρά σου χρώματα. Σε περιμένω.

_________________
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org
patriot
Honorary Member

Μέλος από: 20 Αυγ 2002
Βοηθήματα: 6
Μηνύματα: 256+

Περιοχή: Σπίτι μου!
View users profile
ΜήνυμαΣτις: 05 Ιαν 2009 18:15    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Στο προηγούμενο σου ποστ, που είπες ότι "συμφωνώ απόλυτα" λιγάκι απογοητεύτηκα. Ήταν σαν να λες ότι συμφωνούσες με μια ουδέτερη ιδεολογία. Ο Λευτέρης είπε ότι βρέθηκε ευκαρία να βγουν απωθημένα. Δεν είπε ποτέ ότι τα απωθημένα αυτά ήταν τα δικά μου ή τα δικά σου. Έτσι απογοητεύτηκα όταν είδα ότι απλά βρήκες ευκαιρία να στρέψεις τα λόγια του υπέρ σου.

Δεν μπορώ όμως να πω το ίδιο για το τελευταίο σου ποστ, το οποίο το βρήκα πλήρως τεκμηριωμένο. Μπορεί να διαφωνώ μαζι σου αλλά τουλάχιστον το εξέφρασες ωραία. Ζητάω πολλά αν σε παρακαλέσω να κάνεις το ίδιο και με τα άλλα ποστ σου; Εννοώ, ότι με το να λες στον άλλο λέξεις προσβλητικές (π.χ το 'παπάρες' που είπες πριν) το μόνο που πετυχαίνεις είναι να γίνεσαι αντιπαθητικός προς του άλλους. Ακόμα και άσχετους. Κανείς δεν θέλει να πιάσει κουβέντα με κάποιον που βλέπει ότι μπορεί να τον βρίσει. Δεν θυμάμαι αν στα έχω ξαναπεί αυτό αλλά σε παρακαλώ ξανασκέψου το.

Τώρα σε ότι αφορά το ποστ σου. Δεν ξέρω αν το έχεις παρατηρήσει αλλά τώρα τελευταία δεν πολύ μπαίνω στο freestuff. (Και σε κανένα άλλο φόρουμ εδώ που τα λέμε) Ξέρεις γιατί; Γιατί εντελώς κατά τύχη αυτό το χρονικό διάστημα ανακάλυψα ψυχολογικά το αντίθετο από σένα. Ποτέ δεν είχα ασχοληθεί με την θρησκεία τόσο πολύ όσο τα τελευταία 7-8 χρόνια. Τώρα όμως, τους 2-3 πρόσφατους μήνες, διαβάζοντας κυρίως τον Γρηγόριο τον Θεολόγο ένιωσα "στο πετσί μου" το πόσο σημαντική είναι η θρησκεία για τον άνθρωπο. Και μιλάω κυρίως για την ορθοδοξία! Δεν θα παίξω με τις λέξεις αναφέροντας ότι θρησκεία = θρώσκω κ.τ.λ, κ.τ.λ άρα είναι καλό να θρώσκει (αναπηδάει) η καρδιά σου από χαρά, άρα η θρησκεία κάνει καλό και διάφορες άλλες ετυμολογικές θεωρίες. Θα το πω καθαρά και ξάστερα: μιλάω ειδικά για αυτήν. Την βρίσκω ψυχικά, ψυχολογικά, ιδεολογικά και ότι άλλη λέξη μπορείς να φανταστείς, απαραίτητη για τον άνθρωπο. Δεν θα σου πω το γιατί, γιατί θα ήταν προσβλητικό. Θα ήταν σαν να σου έλεγα να χάσεις ένα κομμάτι του εαυτού σου και να κάνεις ότι αρέσει σε μένα. Εξάλλου ότι και να σου πω εγώ, αν δεν το καταλάβει από μόνος του κάποιος πάει στράφι.

Μπορώ όμως να σου πω κάτι άλλο. Νομίζω -διόρθωσε με αν κάνω λάθος- ότι η αντιπάθεια σου για την θρησκεία σε μεταβάλλει προς το χειρότερο. Να σου πω τι εννοώ. Ενώ π.χ συμφωνούμε απόλυτα ότι ο άνθρωπος δεν πρέπει να είναι υποχείριο κανενός (π.χ θρησκείας, όπως λες εσύ) αντιθέτως εσύ καταδέχεσαι να είσαι σκλάβος μιας άλλης ιδεολογίας. Της επιστήμης. Κατηγορείς αυτό που δεν σου αρέσει, αλλά κάνεις ουσιαστικά το ιδιο με μένα. Αντιπροσωπεύεις ένα δόγμα. Δεν λες πουθενά γιατί προτιμάς αυτό. Απλά το προτιμάς. Η αγάπη σου προς αυτό σε τυφλώνει και δεν βλέπεις ότι αν αλλάξεις την λέξη "θρησκεία" με την λέξη "επιστήμη" το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Γιατί το ίδιο δεν είναι, όταν και στις δύο περιπτώσεις γίνονται άσχημα πράγματα; Μη μου πεις τώρα ότι δεν έχουν γίνει εγκλήματα στο όνομα της επιστήμης!! Δεν νομίζεις ότι πρέπει να το αναρωτηθείς αυτό; Για τον εαυτό σου αν μη τι άλλο, όχι για μένα.

Νομίζω ότι αν άφηνες απέξω την αντιπάθεια σου αυτήν θα έβλεπες με άλλο μάτι την υπόθεση. Το ότι είσαι φιλόλογος επαγγελματικά, ότι έχεις δηλ πλούσιο το νόημα της έκφρασης και πλούσιο λεξιλόγιο, συν ότι σου αρέσει και η φιλοσοφία σε κάνουν να έχεις ένα μεγάλο ατού στην κατανόηση των νοημάτων. Άρα ή αντιπάθεια σου προς ένα θέμα το μόνο που κάνει είναι να σε τραβάει πίσω στην εξερεύνηση του αντικειμένου. Προσωπικά νομίζω ότι ναι μεν το βιβλιο "Νικ Μάρβελ" δεν θα σου αρέσε, αλλά πιστεύω ότι τους Πατέρες της εκκλησίας (Γρηγόριος ο Θεολόγος, Μέγας Βασίλειος, Μέγας Φώτιος, Ιωάννης ο Χρυσόστομος κ.α) θα τους λάτρευες. Στο λέω εγώ που στην αρχή είχα μαύρα μεσάνυχτα από εκκλησία. Και ξέρεις γιατί θα τους λάτρευες; Γιατί -επαναλαμβάνω αν άφηνες απέξω την αντιπάθεια- θα έβλεπες ότι το δόγμα που λες στην πραγματικότητα ΔΕΝ υπάρχει (η Ορθοδοξία δεν έχει δόγμα ).

Λοιπόν δεν έχω όρεξη να αρχίσω μια συζήτηση περί θρησκείας ή επιστήμης. Τα βρίσκω και τα δύο χρήσιμα το καθένα στον τομέα του. Αν δεν θες να ασχοληθείς πρόβλημα σου. Εσύ χάνεις. Και εγώ στην αρχή δεν ήθελα να ασχοληθώ με τα αρχαία (γλώσσα, συγγράματα κ.τ.λ) και τώρα βλέπω ότι έχουν και αυτά την αξία τους. Και ελπίζω και εσύ κάποια μέρα -μιας και έχεις τις δυνατότητες- να γίνεις κάτοχος της φιλοσοφίας των Πατέρων της εκκλησίας (από φιλοσοφικής πλευράς, όχι θρησκευτικής).

Εγώ τελειώνω την συζήτηση εδώ....

ΥΓ: Μόλις είδα ότι απάντησες στον Λευτέρη. Εγώ αυτό το μήνυμα δεν το διάβασα ακόμα γιατί δε έχω χρόνο. Άμα είναι θα τα πούμε αργότερα....

_________________
1) Για όποιον γράφει με πολυτονικά....
2) Καλά ακόμα να συνηθίσετε την ιδέα ότι δεν γράφουμε ούτε με greeklish ούτε με κεφαλαία;

Last edited by patriot on 07 Ιαν 2009 10:05, edited 1 time in total
cdhyper
Literature Moderator

Μέλος από: 23 Ιουν 2001
Βοηθήματα: 4
Νέα: 4
Μηνύματα: 256+

Περιοχή: Φωτονερόπετρα
View users profile Visit posters website
ΜήνυμαΣτις: 05 Ιαν 2009 19:20    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Έχεις δίκιο όταν λες ότι εκεί που πχ εσύ έχεις τη θρησκεία, εγώ έχω την επιστήμη. Αλλά αυτό είναι προσόν και όχι δογματική συμπεριφορά γιατί η επιστήμη έχει μάθει να αυτοαναιρείται συνεχώς και να κατακτά τη γνώση των πραγμάτων με βάση τη λογική ικανότητα του ανθρώπου και όχι τη φαντασία ή τους φόβους του. Με το να έχεις "θεό" σου δηλαδή την επιστήμη διδάσκεσαι ότι πρέπει να είσαι έτοιμος να αλλάξεις ανά πάσα στιγμή τον τρέχοντα "θεό" σου με κάποιο άλλο "θεό". Και αυτό σε αναγκάζει να απομακρυνθείς από κάθε έννοια "θεού". Η επιστήμη με λίγα λόγια σε μαθαίνει να έχεις ανοιχτά τα μάτια σου και όχι απλά να "πιστεύεις" σε αυτή. Δεν σου υπόσχεται ούτε μετά-θάνατον ζωή ούτε μακάρια ευτυχία ούτε βασιλεία των ουρανών. Μόνο βάσανα σου υπόσχεται, γι αυτό και λίγοι την προτιμούν. Επομένως το να είσαι υποχείριο της επιστήμης όπως λες πάει να πει ότι είσαι υποχείριο της αντίληψης ότι δεν μπορεί να υπάρχουν υποχείρια.

Γρηγόριο θεολόγο, Μέγα Βασίλειο, Ιωάννη Χρυσόστομο και λοιπούς έχω διαβάσει ενδελεχώς από τα πανεπιστημιακά χρόνια καθώς εντάσσονται στην ύλη της βυζαντινής φιλοσοφίας. Τους έχω διαβάσει περισσότερο ίσως και από σένα και από τους προλαλήσαντες. Μπορώ να πω ότι ο Κογιότε με τον Μπιπ μπιπ είναι πιο βαθυστόχαστοι. Με 10 λεπτά διάβασμα ξεπέταγες 2 βιβλία και έγραφες 10: για όλα είναι λύση ο θεός και εσύ πρέπει να είσαι ταπεινός. Μάλιστα ο Χρυσόστομος αν θυμάμαι καλά ή ο Βασίλειος έδινε ενδυματολογικές οδηγίες για τους καλούς χριστιανούς (να μην φοράνε τη ζώνη πάνω από τη μέση, να περπατάνε σεμνά κλπ κλπ). Φοβερή φιλοσοφία μιλάμε. Σου δίνω και παραπομπές αν θες προς μελέτη.

Τώρα που βρήκες το νόημα και αισθάνεσαι καλά μπαίνοντας στα βαθιά του χριστιανισμού (δεν το λέω για σένα προσωπικά αλλά για ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού) πέσμου πού ακριβώς διαφέρεις από κάποιον που παίρνει καμια τζούρα μπάφου.

_________________
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org
lefterian


Μέλος από: 21 Νοε 2008
Μηνύματα: 181
Περιοχή: NeverLand
View users profile Visit posters website
ΜήνυμαΣτις: 06 Ιαν 2009 18:06    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

cdhyper αφερίμ.
(ενόμιζα ότι κριτική κάνουμε αφού το διαβάσουμε το βιβλίο - βέβαια υπήρξε και η 'αιρετική' άποψη κριτικού, που έλεγε ότι 'κάνω κριτική χωρίς να το διαβάσω, για να είμαι πιο αντικειμενικός!')
(είπες: "Επίσης ο κάθε επιστήμων είναι εκπρόσωπος της επιστήμης του", διαφωνώ με αυτό στο σημείο, ότι εγώ θεωρώ εκπρόσωπο -και πάλι με επιφυλάξεις γιατί επικρατούν και κλίκες- της εκάστοτε επιστήμης τις συλλογικές δημοσιεύσεις και τα πορίσματα των διεθνών επιστημονικών οργανισμών και φορέων, και όχι τον κάθε μεμονομένο επιστήμονα που λέει ό,τι του κατέβει)

_________________
Taurelilomёa-tumbalemorna Tumbaletaurёa Lomёanor
Παραμύθια για παιδιά! I will believe More than it seems Untame Lion
patriot
Honorary Member

Μέλος από: 20 Αυγ 2002
Βοηθήματα: 6
Μηνύματα: 256+

Περιοχή: Σπίτι μου!
View users profile
ΜήνυμαΣτις: 07 Ιαν 2009 07:42    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Cdhyper
Για την πρώτη παράγραφο του ποστ σου
1) Προσόν είναι ναι. Αλλά εγώ δεν έθεσα ποτέ το ερώτημα το αν εσύ πιστεύεις τι είναι. Εννοώ ότι εσύ εκφέρεις μια γνώμη για το τι είναι, λες και εγώ είπα ότι δεν είναι κάτι. Μα εγώ δεν είπα τι είναι η επιστήμη. Εγώ λέω τι ΔΕΝ είναι η θρησκεία. Ότι δεν είναι είναι δηλαδή, αυτό που νομίζεις.

2) Η θρησκεία ετυμολογικά δεν είναι δογματική συμπεριφορά. Αγαπάς κάτι τέρμα. Αλλιώς εσύ που αγαπάς την επιστημή είσαι δογματικός, σύμφωνα με τα ίδια σου τα λόγια! ()

3) Η ορθόδοξη θρησκεία θεολογικά δεν έχει δόγμα.* Σε πειράζει να βρεις άλλο πράγμα για να στηρίξεις την αντιπάθεια σου; Κάτι απτό.

* = Δόγμα με δυο λόγια σημαίνει μια λίστα ιδεολογιών και θεωριών για το τι πρέπει να κάνει κανείς. ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορεί να γράψει σε μια λίστα τις ιδεολογίες του Θεού βέβαια ( ) άρα ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορεί να πει ότι υπάρχει το δόγμα Του. Η Ορθοδοξία βασίζεται στην αγαθή προαίρεση του ατόμου να κάνει αυτά που θέλει ο Θεός, λόγο της μεγάλης αγάπης που έχει γι' Αυτόν και τέρμα. Κατά πρώτο λόγο είναι να κόψει τον εγωισμό του για χατήρι του συνανθρώπου του μιας και αυτό ζητάει ο Θεός. Αυτό ξέρεις το λένε ανεκτικότητα την οποία ο άνθρωπος την δέχεται σε ότι βαθμό αγάπης έχει για το τάδε πρόσωπο. Για να στο πω απλά. Σου ζητάει η μάνα σου ένα ποτήρι νερό την ώρα που εσύ είσαι πτώμα από την δουλειά και δεν έχεις ΚΑΜΙΑ όρεξη να σηκωθείς να της φέρεις. Και όμως το κάνεις γιατί ξέρεις πολύ καλά (υποθέτω δηλ) ότι ένα κομμάτι δείγματος της αγάπης σου είναι αυτό το μικρό ποτηράκι με το νερό. Είναι απλά η φανέρωση του τι κρύβεις στην καρδιά σου μέσω της πράξεως. Αυτό δεν το κάνει να είναι ούτε θρησκεία ούτε δόγμα.

4) Κάτσε να δω αν κατάλαβα καλά:
α) Δεν σου αρέσει η θρησκεία επειδή είναι δόγμα (το ότι η ορθοδοξία δεν είναι έτσι, για ένα μυστήριο λόγο δεν θες να το αποδεχτείς!!! [??])
β) Σου αρέσει η επιστήμη παρόλο που είναι δόγμα. (!!!)
γ) Δεν θες να είσαι υποχείριο κανενός, θες όμως να είσαι της επιστήμης η οποία είναι κάποια! (το "κανενός" από το "'κάποια" διαφέρουν ξέρεις... για την ακρίβεια, είναι ακριβώς αντίθετα!! )
δ) Το δόγμα της λέει να μην πιστεύεις σε τίποτα άρα δεν έχεις μια σταθερή βάση ιδεολόγιας. Με δυο λόγια βρίσκεσαι στον αέρα και.... σου αρέσει!!

Συγνώμη βρε παιδιά αλλά τώρα πείτε μου.... μόνο εγώ το βλεπω τόσο παρανοϊκό αυτό;

Για την δεύτερη παράγραφο
1) Ναι θέλω τυχών πληροφορίες, ευχαριστώ.
2) Όταν είπα να διαβάσεις τους Πατέρες χωρίς εμπάθεια το εννοούσα. Είσαι σίγουρος ότι το έκανες χωρίς εμπάθεια; Ένα κομμάτι θεολογίας απαιτεί κατανόηση του νοήματος όπως και κάθε άλλο θέμα βέβαια. Κάτι που θεωρείται απλό μπορεί να έχει μεγάλη επεξήγηση πίσω του. Όπως π.χ σε τι διαφέρει ο ομοούσιος από το ομοιούσιος που είναι σχετικά μπέρδεμα κυρίως χάρη στην ομοιότητα των λέξεων.... δύο μόνο λέξεων! Τα 10 λεπτά είναι απλά η περίληψη. ΔΕΝ το διάβασες έτσι όπως εννοώ εγώ να το διαβάσεις και το ξέρεις.

[Just a comment] Έχοντας διαβάσει (να 'ναι καλά μια φιλη μου που μου συνέστησε το βιβλίο!!!) μόνο την αφηγηματική περίληψη σε μορφή μυθιστορήματος της ζωής του Γρηγορίου του Θεολόγου ("Ο πληγωμένος αετός" του Στυλιανού Παπαδόπουλου από τις εκδόσεις τις Αποστολικής Διακονοίας) σκέφτηκα να διαβάσω την πλήρη μελέτη του ιδίου συγγραφέα περί της Θεολογίας του Μεγάλου Γρηγορίου (αν και ακόμα δεν έχω βρει την ευκαιρία να αγοράσω αυτό το βιβλίο) το οποίο από ότι μου είπαν είναι ένα δύσκολο βιβλίο και θέλει κατανόηση. Υποθέτωντας ότι η δυσκολία βρίσκεται στο δύσκολο για την κατανόηση νόημα της θεολογίας και όχι στην δυσκολία των λέξεων που χρησιμοποιήσε ο συγγραφέας, πολύ θα ήθελα να ξέρω τι βαθμό θα του έβαζες. Πόσο δηλ θεολογικό θα το έβλεπες. Κρίμα που δεν σκοπεύεις να το αγοράσεις γιατί λογικά ένα δύσκολο βιβλίο είναι μέσα στις δυνατότητες σου. Πάντως αν ήσουν αληθινός επιστήμον άνθρωπος θα το διάβαζες γιατί ο καλοπροαίρετος προς την επιστήμη επιστήμον ΔΕΝ διαλέγει ποτέ τι του αρέσει. ΟΛΑ είναι επιστήμη γι' αυτόν ακόμα και αυτά που δεν του αρέσουν τα οποία τα διαβάζει ακριβώς για να έχει δικαίωμα, του να έχει γνώμη. Αν ποτέ το διαβάσεις πες μου. Θα ήθελα να ξέρω την γνώμη σου. [/Just a comment - End]

Και για την τρίτη παράγραφο
1) Στα βαθιά του χριστιανισμού;; Δεν είμαστε καλά!! Ούτε το 1% δεν ξέρω. Αν και έχω ασχοληθεί κυρίως με τα βασικά θέματα (όχι δηλ γενικές γνώσεις) δεν έχω φτάσει ακόμα στο σημείο του να σκέφτομαι ως γνήσιος ορθόδοξος. Όταν φτάσω στα βαθιά του χριστιανισμού θα σου πω. Βέβαια αυτό θα καθυστερήσει πάρα πολύ ακόμα.

2) Σου κάνω την ίδια ερώτηση. Εσύ πού ασχολείσαι με την επιστήμη που ακριβώς διαφέρεις; Δεν χαίρεσαι το ίδιο με οποιονδήποτε άλλο όταν πραγματοποιείς την μεγάλη σου αγάπη; Γιατί δηλ εγώ θεωρούμαι τρελός ενώ εσύ όχι;

ΥΓ: Τι είναι ο μπάφος; Ποτό να υποθέσω... Εγώ δεν πίνω (ποτέ δεν έπινα εδώ που τα λέμε...) και δεν έχω ιδέα...

_________________
1) Για όποιον γράφει με πολυτονικά....
2) Καλά ακόμα να συνηθίσετε την ιδέα ότι δεν γράφουμε ούτε με greeklish ούτε με κεφαλαία;
cdhyper
Literature Moderator

Μέλος από: 23 Ιουν 2001
Βοηθήματα: 4
Νέα: 4
Μηνύματα: 256+

Περιοχή: Φωτονερόπετρα
View users profile Visit posters website
ΜήνυμαΣτις: 07 Ιαν 2009 11:48    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Έτσι εξηγείται, έχετε παρεξηγήσει την έννοια της επιστήμης.

lefterian ένας επιστήμονας είναι πάντα εκφραστής της επιστήμης του. Δεν γίνεται ο μαθηματικός να σου πει 1+1=3 αν δεν έχει αποδειχθεί επιστημονικά κάτι τέτοιο.

patriot η επιστήμη εξήγησα και παραπάνω ότι δεν είναι δόγμα, είναι γνώση που διαρκώς αλλάζει. Το δόγμα δεν αλλάζει.

_________________
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org
lefterian


Μέλος από: 21 Νοε 2008
Μηνύματα: 181
Περιοχή: NeverLand
View users profile Visit posters website
ΜήνυμαΣτις: 07 Ιαν 2009 14:47    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Δεν νομίζω cdhyper. Αυτό που μετράει είναι η συνολικές παρουσιάσεις και δημοσιεύσεις των διεθνών επιστημονικών συνεδρίων. Για παράδειγμα ο Ρος, υποστηρίζει κάτι που η τα διεθνή συνέδρια βιολογίας και αστρονομίας (αν μπορούμε να πούμε ότι η βιολογία και η αστρονομία είναι επιστήμες-βέβαια- και όχι διεπιστημονικά πεδία) δεν παραδέχονται. Γι' αυτό και σε όσες συζητήσεις μου τον αναφέρω, όλοι τον αφιμφισβητούν, αφού δεν είναι με την κρατούσα άποψη (παρ' όλα αυτά οι απόψεις τους έχουν ενδιαφέρουν, αν και χρειάζονται πολύ μελέτη και γενικά γνώση του αντικειμένου -αναφέρομαι στις απόψεις του για την 'εξέλιξη')

Η τεκμηριωμένη γνώση της επιστήμης εκφράζεται από συλλογικά όργανα, όχι από μεμονωμένα πρόσωπα.

_________________
Taurelilomёa-tumbalemorna Tumbaletaurёa Lomёanor
Παραμύθια για παιδιά! I will believe More than it seems Untame Lion
lefterian


Μέλος από: 21 Νοε 2008
Μηνύματα: 181
Περιοχή: NeverLand
View users profile Visit posters website
ΜήνυμαΣτις: 07 Ιαν 2009 14:51    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

lefterian ανέφερε:
Δεν νομίζω cdhyper. Αυτό που μετράει είναι η συνολικές παρουσιάσεις και δημοσιεύσεις των διεθνών επιστημονικών συνεδρίων. Για παράδειγμα ο Ρος, υποστηρίζει κάτι που η τα διεθνή συνέδρια βιολογίας και αστρονομίας (αν μπορούμε να πούμε ότι η βιολογία και η αστρονομία είναι επιστήμες-βέβαια- και όχι διεπιστημονικά πεδία) δεν παραδέχονται. Γι' αυτό και σε όσες συζητήσεις μου τον αναφέρω, όλοι τον αφιμφισβητούν, αφού δεν είναι με την κρατούσα άποψη (παρ' όλα αυτά οι απόψεις τους έχουν ενδιαφέρουν, αν και χρειάζονται πολύ μελέτη και γενικά γνώση του αντικειμένου -αναφέρομαι στις απόψεις του για την 'εξέλιξη')

Η τεκμηριωμένη γνώση της επιστήμης εκφράζεται από συλλογικά όργανα, όχι από μεμονωμένα πρόσωπα.


όσον αφορά τα άλλα περί δόγματος-επιστήμης θα μπορούσαν να αναφερθούν πολλά αλλά προσπαθώ να συνεισφέρω όσο λιγότερο μπορώ στο σκίσιμο του θέματος.

αρκεί να θυμίσω τις αξιωματικές θεμελιώσεις, τις οποίες μερικοί -επειδή τους τη δίνει η λέξη 'αξίωμα' αλλά έτσι είναι τι να κάνουμε- αναφέρουν ως αιτηματικές βάσεις (βλέπε αιτηματική βάση φαινομενολογικής φυσικοχημείας απλών συστημάτων)

_________________
Taurelilomёa-tumbalemorna Tumbaletaurёa Lomёanor
Παραμύθια για παιδιά! I will believe More than it seems Untame Lion
cdhyper
Literature Moderator

Μέλος από: 23 Ιουν 2001
Βοηθήματα: 4
Νέα: 4
Μηνύματα: 256+

Περιοχή: Φωτονερόπετρα
View users profile Visit posters website
ΜήνυμαΣτις: 07 Ιαν 2009 15:12    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Οι διαφορετικές απόψεις μέσα στην επιστήμη είναι και αυτές έκφραση της επιστήμης. Το ότι κάποιος καινοτομεί δεν πάει να πει ότι βρίσκεται απέναντι από την επιστήμη του. Μόνο η θρησκεία το κάνει αυτό με τις αιρέσεις.

_________________
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org
Εμφάνιση Μηνυμάτων:   
Εισαγωγή νέου Θέματος   Απάντηση στο Θέμα Σελίδα 6 από 10 [145 Μηνύματα] Σελίδα:  Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 Επόμενο
Mark the topic unread :: Προηγούμενο θέμα :: Επόμενο θέμα
 Forum index » Διάφορα » Τέχνες και Γράμματα » Λογοτεχνία, Βιβλία & Κόμικς
Τώρα είναι 03 Δεκ 2016 00:17 | All times are UTC + 2


Email This Page to Someone! add to Favorites

     Powered by p h p B B © 2001,2005 p h p B B Group
Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του freestuff.gr στο email: freestuff.gr(παπάκι)gmail.com


Copyright © 1999-2013 Freestuff.gr All Rights Reserved  
Version Aegean, designed by N. Tsaganos