freestuff.gr αρχική σελίδα
 FAQFAQ    ΑναζήτησηΑναζήτηση   Λίστα ΜελώνΛίστα Μελών   Ομάδες ΜελώνΟμάδες Μελών   <b>Εγγραφή Μέλους</b>Εγγραφή Μέλους 
 ΠροφίλΠροφίλ   Επιλογές μέλους Επιλογές   Τα bookmarks μου Τα bookmarks μου   Προσωπικά μηνύματαΠροσωπικά μηνύματα 
  διαφήμιση  

Καλώς ήρθατε στο forum μας! Για να συμμετάσχετε στις συζητήσεις θα πρέπει να είσαστε μέλος. Γίνετε μέλος τώρα!.

Μουσική ιδιωτική παιδεία και ευτράπελα στην Κύπρο


 Forum index » Διάφορα » Τέχνες και Γράμματα » Μουσική
Moderators:  Super-Moderators, greekbytes
Εισαγωγή νέου Θέματος   Απάντηση στο Θέμα Σελίδα 1 από 1 [1 Μήνυμα]      Bookmarks Tags: μουσικήπαιδεία Mark the topic unread :: Προηγούμενο θέμα :: Επόμενο θέμα
ΑποστολέαςΜήνυμα
nikosnnn


Μέλος από: 21 Μαη 2007
Μηνύματα: 1
Περιοχή: Στρασβούργο (Γαλλία)
View users profile Send email to user
ΜήνυμαΣτις: 23 Μαη 2007 20:18    Θέμα: Μουσική ιδιωτική παιδεία και ευτράπελα στην Κύπρο
Περιγραφή θέματος: Μουσική παιδεία
Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Πριν από 11 περίπου χρόνια ένας καθηγητής μουσικής δημοσίευσε σε μία κυπριακή εφημερίδα ένα άρθρο στο οποίο κατηγορούσε τα συστήματα εξετάσεων των ελληνικών ωδείων. Σήμερα, ως απόφοιτος αγγλικού ωδείου και απόφοιτος του [ελληνικού] Τμήματος Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, αποφάσισα να σας γράψω τo παρόν άρθρο για να σχολιάσω το περιεχόμενο του δημοσιεύματος που γράφτηκε τότε. Κάλλιο αργά παρά ποτέ.
Στην Κύπρο λειτουργούν παραρτήματα ελληνικών ωδείων (π.χ. Εθνικό Ωδείο Αθηνών, Μουσικοί Ορίζοντες κ.α.). Λειτουργούν επίσης και παραρτήματα αγγλικών μουσικών ακαδημιών (π.χ. Royal Schools of Music, Trinity College of Music κλπ). Αν δεν κάνω λάθος υπάρχουν και άλλα που συνεργάζονται με βελγικά ωδεία αλλά δεν ξέρω κατά πόσον είναι το ίδιο γνωστά.
Στο άρθρο που δημοσιεύτηκε πριν από 11 χρόνια, ο αρθρογράφος ισχυριζόταν ότι τάχα σε ορισμένα ελληνικά ωδεία οι έλληνες εξεταστές είναι υπερβολικά επιεικείς και ότι δεν είναι τόσο σοβαροί στη δουλειά τους όσο οι άγγλοι εξεταστές. Εγώ φοίτησα ένα διάστημα σε ελληνικό ωδείο και αργότερα σε αγγλικό. Λόγω του ότι δεν είμαι επαγγελματίας μουσικός, δεν μπορώ να κρίνω ποιος είναι πιο «επαγγελματίας» και ποιός όχι. Επιτρέψτε μου όμως να αναφερθώ στο πιο κάτω περιστατικό που συνέβηκε σε αγγλικά ωδεία, χωρίς να είμαι απόλυτος ότι συμβαίνει σε όλα. Ας αφήσουμε τα γεγονότα να μιλήσουν μόνα τους.
Φοιτούσα σε ελληνικό ωδείο μέχρι να πάω γυμνάσιο. Αργότερα, γράφτηκα σ’ ένα ωδείο κοντά στο σχολείο για να διευκολύνομαι στη μετακίνηση. Το εν λόγω ωδείο τύγχανε να ακολουθεί αγγλικό σύστημα. Φοίτησα εκεί για δύο χρόνια (Σεπτέμβριος 1994-Ιούνιος 1996). Το Καλοκαίρι του 1996 γνώρισα τυχαία ένα καθηγητή (ο καθηγητής που δημοσίευσε το άρθρο πριν από 11 χρόνια) ο οποίος μου πρότεινε, αν ήθελα, να πάω να φοιτήσω κοντά του. Του εξήγησα ότι είχα ήδη αλλάξει ωδείο και δεν είχα διάθεση να ξαναπεράσω την ίδια διαδικασία, καθώς επίσης και το γεγονός ότι ήθελα να φοιτώ κάπου κοντά στο σχολείο μου για να διευκολύνομαι στη μετακίνηση.
Ήρθε το Φθινόπωρο. Συνέχισα τη φοίτηση στο ωδείο που ήμουν μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου 1996. Τότε ήταν που ήρθαν τα πάνω κάτω. Ένα απόγευμα, μόλις επέστρεψα σπίτι μετά το μάθημα μουσικής, χτύπησε το τηλέφωνο. «Νίκο είμαι η κυρία Σ... Σήμερα το απόγευμα κάτι έκανες! Προσέξαμε τον καναπέ εκεί που καθόσουν! Μην το ξανακάνεις!» Και χωρίς να μου εξηγήσει τι «έκανα», κλείνει το τηλέφωνο! Τη Δευτέρα, μόλις επέστρεψα από το σχολείο, η μητέρα μου μου είπε ότι την πήρε τηλέφωνο η κυρία Σ... και της είπε ότι την Παρασκευή το απόγευμα είχα προξενήσει ζημιές στο ωδείο (κάτι σχετικά με ζημιές στην τουαλέτα, αν θυμάμαι καλά). Όπως καταλαβαίνετε, έπεσα από τα σύννεφα!
Την άλλη μέρα, παρόλο που δεν είχα μάθημα, πήγα στην κ. Σ... για να μου εξηγήσει τι έγινε και να λυθεί η παρεξήγηση. Δεν θέλησε ούτε δευτερόλεπτο να μου μιλήσει. Το μόνο που είπε ήταν «ΕΞΩ ΑΠ’ ΕΔΩ!». Τις μέρες που ακολούθησαν συνάντησα στο σχολείο μαθήτριές της. Μία κοπέλα μου είχε πει «Νίκο, η κ. Σ... σε κατηγορεί ότι έκλεψες βιβλία. Είναι αλήθεια;» Μία άλλη μου είπε «Νίκο, η κ. Σ... σε κατηγορεί ότι έκανες ζημιές στον κήπο». Άκουσα κι άλλες ιστορίες (κλοπή μετρονόμων, ζημιές στην τουαλέτα, ζημιές στο χολ κλπ). Μέχρι και πρόσφατα, εδώ στη Γαλλία όπου σπουδάζω, συνάντησα μια πρώην μαθήτριά της και μου είπε τη δική της εκδοχή (κάτι μου είπε για κλοπή λεφτών, εκδοχή που την είχα ακούσει επίσης τότε!) Ένας θεός ξέρει τι ήθελε να πει τελικά η γυναίκα! Ένα πράγμα είναι σίγουρο: δεν θέλησε να πει τίποτα σ’ εμένα τον ίδιο. Προτίμησε να πει 100 διαφορετικές ιστορίες σε 100 διαφορετικά άτομα.
Το αποκορύφωμα όμως ποιο ήταν: την ίδια μέρα που με έδιωξε είχε πάρει τηλέφωνο τους γονείς μου και τους είπε «Έχω διώξει το Νίκο. Έχω όμως να σας προτείνω τον καθηγητή Σ.Ζ…»
Ο κ. Σ.Ζ. ήταν ο καθηγητής που είχα γνωρίσει 3 μήνες πριν (Ω! ΤΙ ΣΥΜΠΤΩΣΗ!). Επιπλέον, ήταν και αυτός του αγγλικού συστήματος (ω! τι [επίσης] σύμπτωση!). Τα συμπεράσματα δικά σας.
Εμφάνιση Μηνυμάτων:   
Εισαγωγή νέου Θέματος   Απάντηση στο Θέμα Σελίδα 1 από 1 [1 Μήνυμα] Mark the topic unread :: Προηγούμενο θέμα :: Επόμενο θέμα
 Forum index » Διάφορα » Τέχνες και Γράμματα » Μουσική


Σχετικά θέματα
 Θέματα   Απ/σεις   Αποστολέας   Τελευταίο μήνυμα 
Στηρίζουμε νέους καλλιτέχνες , στηρίζουμε νέες προσπάθειες για τη μουσική 1 Promolyrics 02 Δεκ 2016 14:12
Basilakis Εμφάνιση τελευταίου μηνύματος
Fairmusic - μουσικη ελευθερη πνευματικων δικαιωματων 6 stirixis 30 Ιαν 2015 17:34
royaltyfree Εμφάνιση τελευταίου μηνύματος
 
Τώρα είναι 18 Ιαν 2017 03:47 | All times are UTC + 2


Email This Page to Someone! add to Favorites

     Powered by p h p B B © 2001,2005 p h p B B Group
Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του freestuff.gr στο email: freestuff.gr(παπάκι)gmail.com


Copyright © 1999-2013 Freestuff.gr All Rights Reserved  
Version Aegean, designed by N. Tsaganos