freestuff.gr αρχική σελίδα
 FAQFAQ    ΑναζήτησηΑναζήτηση   Λίστα ΜελώνΛίστα Μελών   Ομάδες ΜελώνΟμάδες Μελών   <b>Εγγραφή Μέλους</b>Εγγραφή Μέλους 
 ΠροφίλΠροφίλ   Επιλογές μέλους Επιλογές   Τα bookmarks μου Τα bookmarks μου   Προσωπικά μηνύματαΠροσωπικά μηνύματα 
  διαφήμιση  

Καλώς ήρθατε στο forum μας! Για να συμμετάσχετε στις συζητήσεις θα πρέπει να είσαστε μέλος. Γίνετε μέλος τώρα!.
 

Project "σπιτάκι"


 Forum index » Δημιουργία Web Sites, Γραφικών & Προγραμματισμός » Multimedia - επεξεργασία εικόνας, video & ήχου » 3D Graphics design
Moderators:  Graphics Moderators, Super-Moderators
Εισαγωγή νέου Θέματος   Απάντηση στο Θέμα Σελίδα 1 από 3 [31 Μηνύματα]       Mark the topic unread :: Προηγούμενο θέμα :: Επόμενο θέμα
Σελίδα:  1, 2, 3 Επόμενο
ΑποστολέαςΜήνυμα
CivilNikolas


Μέλος από: 06 Μαρ 2007
Μηνύματα: 88

View users profile
ΜήνυμαΣτις: 03 Δεκ 2007 06:23    Θέμα: Project "σπιτάκι" Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Χαίρετε και πάλι. Καιρό είχα να γράψω ε? Με τα μαθήματα και με άλλα διάφορα δεν έφτιαξα και τίποτα. Ασχολούμε με κάτι και έιπα μιας και δε πρόκειται να το τελειώσω σύντομα και για να μη χανόμαστε να ανεβάσω κανένα wip. Καλά δεν έκανα?

Ορίστε. Τι λέτε?



test4.jpg
 Description:
 Filesize:  345.65 KB
 Viewed:  431 Time(s)

test4.jpg


telas
Honorary Member

Μέλος από: 12 Μαρ 2004
Βοηθήματα: 1
Μηνύματα: 256+

Περιοχή: Kastoria
View users profile Send email to user Visit posters website
ΜήνυμαΣτις: 03 Δεκ 2007 07:03    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

ωραίο όρμα του !!

_________________
Web Design - Δημιουργία Ιστοσελίδας - http://www.computerman.gr/
Προγνωστικά Στοιχήματος - http://www.betamin.gr/
Furs Dubai, Greek Fur - http://www.cavalierifurs.com/
NikoSokiN


Μέλος από: 15 Ιουλ 2007
Μηνύματα: 256+
Περιοχή: ...άστεγος..
View users profile Send email to user Visit posters website
deviantART myspace facebook deviantART 
ΜήνυμαΣτις: 03 Δεκ 2007 08:38    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Άριστος συνονόματε!!! Πρόσεξε λίγο το UV mapping των στεγών (και των δύο) μου φαίνονται εκτός κλίμακας....

Αν και στο στάδιο που βρίσκεται δεν είναι της ώρας, πιστεύω ότι χρειάζεται desaturate...τα χρώματα όπως τα βλέπω τώρα είναι έντονα, ιδιαίτερα αν αναλογιστούμε τα χρόνια του σπιτιού....νομίζω πως πρέπει να "ξεβάφτεί" λίγο....

Δώσε και λίγη βάση στο έδαφος...στον "εφιάλτη" του evermotion είχα παρατηρήσει ότι σε ανάλογο θέμα, κάποιες πέτρες και διάφορα συναφή μικροαντικείμενα ήταν φτιαγμένα στο χέρι (ήταν μοντέλα με λίγα λόγια)....


Πολύ καλή ιδέα και καλή απόδοση...δεν πειράζει να κλέψω και στον επόμενο πειραματισμό μου να επιχειρήσω κάτι φθαρμένο...ε?ε?

_________________
Better to be Hated for who You Are than Loved for who You 're Not

ne3go


Μέλος από: 18 Οκτ 2007
Μηνύματα: 256+

View users profile
ΜήνυμαΣτις: 03 Δεκ 2007 14:31    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Πολύ καλό!
Δύο προτροπές μόνο: Η χτιστή πέτρα στο 2ο σπίτι, δεν μου κολλάει, θα ήταν καλύτερο πιστεύω να το είχες κι αυτό άσπρο με φθορές και ίσως να σκούραινες την στέγη του. Και αν μπορείς φτιάξε λίγο το background, να φαίνεται πιο ολοκληρωμένη και δυνατή η όλη εικόνα
veriotis
Graphics Moderator

Μέλος από: 22 Δεκ 2003
Βοηθήματα: 48
Μηνύματα: 256+

Περιοχή: Βέροια
View users profile Send email to user Visit posters website
deviantART facebook skype 
ΜήνυμαΣτις: 03 Δεκ 2007 18:15    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

εμένα μου άρεσε και όπως είναι
CivilNikolas


Μέλος από: 06 Μαρ 2007
Μηνύματα: 88

View users profile
ΜήνυμαΣτις: 04 Δεκ 2007 08:24    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Ευχαριστώ για τα καλά λόγια παιδιά!

NikoSokiN ανέφερε:
Άριστος συνονόματε!!! Πρόσεξε λίγο το UV mapping των στεγών (και των δύο) μου φαίνονται εκτός κλίμακας....

Αν και στο στάδιο που βρίσκεται δεν είναι της ώρας, πιστεύω ότι χρειάζεται desaturate...τα χρώματα όπως τα βλέπω τώρα είναι έντονα, ιδιαίτερα αν αναλογιστούμε τα χρόνια του σπιτιού....νομίζω πως πρέπει να "ξεβάφτεί" λίγο....

Πολύ καλή ιδέα και καλή απόδοση...δεν πειράζει να κλέψω και στον επόμενο πειραματισμό μου να επιχειρήσω κάτι φθαρμένο...ε?ε?


Ευχαριστώ για τις προτάσεις φίλε Νίκο. Όσο για την ιδέα πλάκα κάνεις; Φυσικά! Τι; Μήπως επειδή το φτιάχνω θα δίνω και δικαιώματα; hehe Αναμένω λοιπόν.


ne3go ανέφερε:

Δύο προτροπές μόνο: Η χτιστή πέτρα στο 2ο σπίτι, δεν μου κολλάει, θα ήταν καλύτερο πιστεύω να το είχες κι αυτό άσπρο με φθορές και ίσως να σκούραινες την στέγη του. Και αν μπορείς φτιάξε λίγο το background, να φαίνεται πιο ολοκληρωμένη και δυνατή η όλη εικόνα


Ήθελα η πέτρα να δίνει την αίσθηση της αποθήκης που ήταν εκεί πρίν το σπίτι γι' αυτό είναι έτσι. Θα το δω κάτι θα γίνει. To background προφανώς θα βελτιωθεί αλλά αφού η εικόνα λιγότερο και απο μισή δεν ασχολήθηκα.
Barretlight


Μέλος από: 04 Δεκ 2007
Μηνύματα: 7

View users profile
ΜήνυμαΣτις: 04 Δεκ 2007 22:52    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Ωραίος Φίλε. Μοιάζει cartoonistiko λόγω έντονων χρωμάτων αλλά μ'αρέσει. Η υφή στο πάτωμα της αυλής φαίνεται πολύ ψέφτικη, μάλλον γιατί είναι έντονη και επαναλαμβανόμενη. Keep it up
p_pan


Μέλος από: 11 Φεβ 2007
Βοηθήματα: 2
Scripts: 7
Μηνύματα: 256+

Περιοχή: Άστεγος!
View users profile
ΜήνυμαΣτις: 10 Δεκ 2007 23:41    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

poli kalo.... alla 8a simfoniso me tous prolalisantes.... einai polu entona ta xromata.....

kai pali mprabo...

_________________
Αγράματος...
De_Profundis


Μέλος από: 18 Μαη 2007
Βοηθήματα: 1
Μηνύματα: 256+

Περιοχή: Peristeri
View users profile Send email to user Visit posters website
deviantART deviantART 
ΜήνυμαΣτις: 11 Δεκ 2007 13:33    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Kalhspera kai apo emena paides. CivilNikolas, kata thn tapeinh mou gnwmh 8a h8ela na sou epishmanw merika "la8akia" pou 8a beltiwsoun thn eikona sou an ta alla3eis.
8a sumfwnhsw pws ta xrwmata einai entona,alla kai kati allo fainetai kapws la8os. to brick texture tou toixou sto de3i spitaki fainetai na einai mikrotero apo auto sto aristero, kai genika fainetai mikrotero se mege8os (des tis portes).
Epishs prepei na energopoihseis to global illumination,dioti h skhnh sou fainetai na aiwreitai. Gia to texture tou patwmatos 8a se sumbouleua na xrhsimopoihseis dirt mask panw se ena texture petras kai oxi xwmatos.
Telos, prospa8hse na baleis bump masks gia na mhn fainontai epipeda ta textures.
Genikotera to ergo sou fainetai na einai se polu kalo dromo,arkei na e3etaseis kapoies mikroleptomeries.
Epanalambanw pws einai h gnwmh mou, opws to blepw egw to 8ema! Sou euxomai kalh tuxh

_________________


/ - { Render Your Dreams } - /

My Deviant Art
CivilNikolas


Μέλος από: 06 Μαρ 2007
Μηνύματα: 88

View users profile
ΜήνυμαΣτις: 13 Δεκ 2007 04:12    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Γειά σας και ευχαριστώ που ασχολείστε με το "σπιτάκι" μου! Θα απάντήσω μέσω του post του De_Profundis σε όλους μιας και οι παρατηρησεις του περιλαμβάνουν τα σχόλια όλων.

De_Profundis ανέφερε:
8a sumfwnhsw pws ta xrwmata einai entona,alla kai kati allo fainetai kapws la8os. to brick texture tou toixou sto de3i spitaki fainetai na einai mikrotero apo auto sto aristero, kai genika fainetai mikrotero se mege8os (des tis portes).
Epishs prepei na energopoihseis to global illumination,dioti h skhnh sou fainetai na aiwreitai. Gia to texture tou patwmatos 8a se sumbouleua na xrhsimopoihseis dirt mask panw se ena texture petras kai oxi xwmatos.
Telos, prospa8hse na baleis bump masks gia na mhn fainontai epipeda ta textures.
Genikotera to ergo sou fainetai na einai se polu kalo dromo,arkei na e3etaseis kapoies mikroleptomeries.
Epanalambanw pws einai h gnwmh mou, opws to blepw egw to 8ema! Sou euxomai kalh tuxh


Φίλε De_profundis καταρχήν ευχαριστώ που ανέλυσες τόσο τη δουλειά μου. Για τα χρώματα πράγματι είναι έντονα αλλά γι' αυτό φταίνε πιο πολύ οι ρυθμίσεις του vray και όχι τόσο τα textures μια και δεν ασχολήθηκα πολύ με το render αφού δεν είναι και το τελικό και έχει ακόμη πολλές αλλάγές να υποστεί.. Το δεξιά σπιτάκι είναι εσκεμμένα πιο μικρό απο το αριστερά (μαζί και η πόρτα του) μιας και στο μυαλό μου έχει τη λειτουργία της παλίας αποθήκης που ήταν εκεί πριν από το άλλο σπίτι (Στην πόρτα χωράει άνθρωπος, είναι μελετημένo ). Το texture της αυλής ούτε εμένα μου άρεσε και έχω φτιάξει καινούριο. Επίσης όλα τα materials έχουν bump και κάποια glossiness maps. Δεν ξέρω όμως για ποιό λόγο μπορεί τα textures να μοιάζουν τόσο flat. Θα κοιτάξω να το διορθώσω κάπως πάντως.
NikoSokiN


Μέλος από: 15 Ιουλ 2007
Μηνύματα: 256+
Περιοχή: ...άστεγος..
View users profile Send email to user Visit posters website
deviantART myspace facebook deviantART 
ΜήνυμαΣτις: 14 Δεκ 2007 16:11    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

CivilNikolas ανέφερε:
Δεν ξέρω όμως για ποιό λόγο μπορεί τα textures να μοιάζουν τόσο flat. Θα κοιτάξω να το διορθώσω κάπως πάντως.


Μπορεί να μην είναι η πιο οικονομική, η αντιμετώπιση μου σε αυτά τα προβλήματα έχει να κάνει με το displacement....

_________________
Better to be Hated for who You Are than Loved for who You 're Not

CivilNikolas


Μέλος από: 06 Μαρ 2007
Μηνύματα: 88

View users profile
ΜήνυμαΣτις: 16 Δεκ 2007 03:17    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Ναι συμφωνω οτι το displacement εχει και μπορεί να δώσει (άν εξαιρέσουμε βέβαια τους πόρους που "μασάει") απλώς εδώ θα βαρύνω πολύ το render χωρίς κάποιο ιδιαίτερο λόγο. Βασικά πιστεύω ότι ο φωτισμός της σκηνής μπορεί να βοηθήσει στη συγκεκριμένη περίπτωση μαζί με αρκετες αλλαγες στα materials.

Έχω κάνει κάμποσα renders ακόμη και είναι σε καλό δρόμο αλλα δε μπορω να σας τα δείξω τώρα γιατί βρίσκομαι σε ξένο υπολογιστή. Θα τα δείτε όμως σύντομα.
Εις το επανιδείν λοιπόν!
NikoSokiN


Μέλος από: 15 Ιουλ 2007
Μηνύματα: 256+
Περιοχή: ...άστεγος..
View users profile Send email to user Visit posters website
deviantART myspace facebook deviantART 
ΜήνυμαΣτις: 18 Δεκ 2007 00:37    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

....και κάτι άσχετο...πιστεύω ότι renderings και γενικά θέματα που αφορούν παραμελειμένα κτίρια ή αντικείμενα, απαιτούν πολύ μεγάλη προεργασία όσον αφορά τα υλικά (το Α και το Ω....)....κυρίως πολύ δουλειά στο photoshop....

Αν συνυπολογίσουμε ότι ο καθένας έχει κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό του, τότε καταλήγουμε στο ότι αυτή η διαδικασία αποκλείει textures του "εμπορίου" (τζαμπέ textures για να μη το κάνω πολύ σοφιστικέ....)....με λίγα λόγια...πάρτε τις ψηφιακές σας και βγάλτε ότι ερείπια βλέπετε....καλή τύχη...

_________________
Better to be Hated for who You Are than Loved for who You 're Not

CivilNikolas


Μέλος από: 06 Μαρ 2007
Μηνύματα: 88

View users profile
ΜήνυμαΣτις: 19 Δεκ 2007 01:12    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Συμφωνώ απόλυτα μαζί στο θέμα με το Photoshop.Αυτός είναι και ένας λόγος που μου παίρνει τόσο καιρό να φτιάξωαυτό που θέλω αφού είναι σα να μαθαίνω και photoshop παράλληλα μιας και δεν είχα σχεδόν ιδέα... Πάντως και στο νετ κυκλοφορούν πολύ ωραίες φωτογραφίες και συναφή που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για textures.

Να παραθέσω και μια πιο βελτιωμένη version της εικόνας ακόμη όμως υπο κατασκευή

(Μπορείτε ελπίζω να κάνετε τα στραβά μάτια σχετικά με το τειχάκι γιατι ξέχασα να φτιάξω το mapping μετά απο κάτι αλλαγές και είναι λίγο τρομακτικό.. )



test12.jpg
 Description:
 Filesize:  386.56 KB
 Viewed:  346 Time(s)

test12.jpg


NikoSokiN


Μέλος από: 15 Ιουλ 2007
Μηνύματα: 256+
Περιοχή: ...άστεγος..
View users profile Send email to user Visit posters website
deviantART myspace facebook deviantART 
ΜήνυμαΣτις: 19 Δεκ 2007 22:06    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Εύγε συνονόματε....εξελίσσεται καλά, μόνο που...

1. Άλλαξε το map στα κεραμίδια και τη λαμαρίνα, είναι εκτός κλίμακας....
2. Φρόντισε οι κατά την αρχιτεκτονική αργκό "παπάρες" (κάγκελα, καρέκλες, τραπέζια κτλ) να δίνουν και αυτά μια παλαιά εντύπωση....(το ψάχνω με τα κάγκελα και τη σκουριά, αλλά ακόμα δεν έβγαλα ικανοποιητικό αποτέλεσμα.....)
3. Το έδαφος δείχνει πολύ καλύτερο, πιστεύω όμως ότι χρειάζεται κάτι για να γεμίσει....
4. Όταν θα επεξεργαστείς το παράθυρο, μη παραλείψεις να βάλεις πίσω απο τα κρύσταλλα και την ανάλογη κουρτίνα..
5. Ο γλόμπος θέλει λίγη δουλίτσα ακόμα....
6.καλό θα ήταν το τοιχάκι να μην είναι ίδιο υλικό με την αποθήκη (ίδιο δεν το έχεις?) καθώς και να μην έχει μαρμαρο στην πάνω πλευρά του, αλλά κάτι πιο "άγριο"!!!γαρμπίλι ίσως...

Με την πρώτη ματιά αυτές είναι οι παρατηρήσεις μου...απόλυτο respect νικόλα σε αυτό που κάνεις, θα βγει γ@μ@το.....

Πως πέτυχες τη μούχλα στο σπίτι? με vray dirt?

Παντρεύτηκα μια μελέτη και δεν προλαβαίνω να κάνω κανένα rendering...υπόσχομαι όταν βρω χρόνο να επιστρέψω.....

_________________
Better to be Hated for who You Are than Loved for who You 're Not

Εμφάνιση Μηνυμάτων:   
Εισαγωγή νέου Θέματος   Απάντηση στο Θέμα Σελίδα 1 από 3 [31 Μηνύματα] Σελίδα:  1, 2, 3 Επόμενο
Mark the topic unread :: Προηγούμενο θέμα :: Επόμενο θέμα
 Forum index » Δημιουργία Web Sites, Γραφικών & Προγραμματισμός » Multimedia - επεξεργασία εικόνας, video & ήχου » 3D Graphics design
Τώρα είναι 30 Σεπ 2014 13:48 | All times are UTC + 2


Email This Page to Someone! add to Favorites

     Powered by p h p B B © 2001,2005 p h p B B Group
Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του freestuff.gr στο email: freestuff.gr(παπάκι)gmail.com


Copyright © 1999-2013 Freestuff.gr All Rights Reserved  
Version Aegean, designed by N. Tsaganos