freestuff.gr αρχική σελίδα
 FAQFAQ    ΑναζήτησηΑναζήτηση   Λίστα ΜελώνΛίστα Μελών   Ομάδες ΜελώνΟμάδες Μελών   <b>Εγγραφή Μέλους</b>Εγγραφή Μέλους 
 ΠροφίλΠροφίλ   Επιλογές μέλους Επιλογές   Τα bookmarks μου Τα bookmarks μου   Προσωπικά μηνύματαΠροσωπικά μηνύματα 
  διαφήμιση  

Καλώς ήρθατε στο forum μας! Για να συμμετάσχετε στις συζητήσεις θα πρέπει να είσαστε μέλος. Γίνετε μέλος τώρα!.

Καταγγελια στην εεττ για ον telecom


 Forum index » Η/Υ, Τεχνολογία & Εφαρμογές » Internet, πλοήγηση, συνδέσεις και τηλεφωνία » Κινητή & Σταθερή Τηλεφωνία
Moderators:  Super-Moderators
Εισαγωγή νέου Θέματος   Απάντηση στο Θέμα Σελίδα 1 από 1 [5 Μηνύματα]       Mark the topic unread :: Προηγούμενο θέμα :: Επόμενο θέμα
ΑποστολέαςΜήνυμα
Demiankv


Μέλος από: 26 Μαη 2006
Μηνύματα: 1

View users profile
ΜήνυμαΣτις: 26 Αυγ 2008 08:43    Θέμα: Καταγγελια στην εεττ για ον telecom Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Θέμα: «Καταγγελία για ON TELECOM»

Αξιότιμοι κύριοι,

Ο λόγος που προβαίνω στην εν λόγω γραπτή καταγγελία είναι η μεγάλη ταλαιπωρία που έχω υποστεί από την εταιρεία ON TELECOM.
Συγκεκριμένα:
Καταρχήν την 14/04/2008 επισκέφτηκα τον σχετικό δικτυακό τόπο της ON TELECOM για να ελέγξω αν υπάρχει ιδιόκτητο δίκτυο της εταιρείας στην περιοχή που διαμένω (Πετρούπολη) και εξακρίβωσα πως υπάρχει .Κατόπιν επικοινώνησα με το τηλεφωνικό κέντρο της (13801) και ρώτησα και προφορικά α)εάν υπάρχει ιδιόκτητο δίκτυο της εταιρείας στην περιοχή που διαμένω και β)εάν μπορεί η εταιρεία να ενεργοποιήσει για λογαριασμό μου ανενεργό τοπικό βρόγχο (νέα τηλεφωνική γραμμή).Και στα δυο ερωτήματα μου η απάντηση ήταν θετική και προχώρησα σε τηλεφωνική αίτηση (ΑΡ. ΑΙΤΗΣΗΣ:2008041400137931) Παράλληλα η επισήμανση της εταιρείας ήταν ότι σε διάστημα 25 εργάσιμων ημερών θα μπορούσα να κάνω χρήση των υπηρεσιών της.
Κατα διαστήματα επικοινωνούσα με το τηλεφωνικό κέντρο για την πορεία του αιτήματος μου και με διαβεβαίωναν πως όλα βαίνουν καλώς πάρα το γεγονός ότι στον δικτυακο τόπο της εταιρείας η αίτηση μου φαινόταν στάσιμη.
Αρκετές μέρες μετά το πέρας των 25 εργασίμων ημερών επικοινωνώντας και πάλι με το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας διαπίστωσα πως η αίτηση παρέμενε σε εκκρεμότητα .Έτσι συνέταξα ένα φαξ διαμαρτυρίας και το απέστειλα στην εταιρεία .Την ίδια μέρα επικοινώνησε υπάλληλος της εταιρείας μαζί μου και με διαβεβαίωσε πως σε σύντομο χρονικό διάστημα το αίτημα μου θα διεκπεραιωνόταν.
Όμως ακόμα και μετά από αρκετές μέρες (περίπου 10 ημέρες) καμιά πρόοδος δε γινόταν και κανένας υπάλληλος του τηλεφωνικού κέντρου δεν ήταν σε θέση να απαντήσει υπεύθυνα για τον εκτιμώμενο χρόνο ενεργοποίησης της γραμμής μου. Έτσι επικοινώνησα με την ΕΕΤΤ και από εκεί μου δόθηκε ένα τηλέφωνο στη γραμματεία της διοίκησης της εταιρείας (2106161761) οπού και επικοινώνησα.
Από τότε ξεκίνησε ένας κύκλος επικοινωνίας με τους υπαλλήλους της εταιρείας και η αιτιολογία ήταν πως η αργοπορία οφειλόταν στο γεγονός ότι στην περιοχή που διέμενα ο ΟΤΕ δεν είχε παραδώσει το κύκλωμα στην ON TELECOM και πως ανα τακτά χρονικά διαστήματα όλο και διευρυνόταν το δίκτυο της εταιρείας και τις επόμενες μέρες θα με είχαν εξυπηρέτηση.(Πάρα το γεγονός ότι όταν αρχικά επικοινώνησα με διαβεβαίωσαν ότι υπήρχε ήδη δίκτυο)
Έτσι φτάσαμε στα μέσα Ιουλίου και συγκεκριμένα την 14/07/2008 όταν επικοινώνησε μαζί μου υπάλληλος της εταιρείας και με ενημέρωσε πως τελικά είναι αδύνατον να μου ενεργοποιήσουν την τηλεφωνική γραμμή που είχα ζητήσει, καθώς όπως μου είπαν ο ΟΤΕ δεν προέβαινε σε ενεργοποίηση της. Έτσι με συμβούλεψαν να ακυρώσω την αίτηση μου,να ζητήσω από τον ΟΤΕ την ενεργοποίηση της νέας γραμμής και όταν ο ΟΤΕ μου ενεργοποιούσε τη γραμμή να ξανακάνω αίτηση στην ON TELECOM για φορητοτητα καθώς θα ήταν πιο εύκολη και πιο γρήγορη διαδικασία.
Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφερθεί πως ήδη μου είχε αποσταλεί ο εξοπλισμός και είχα καταβάλλει το κόστος της ενεργοποίησης των 95 ευρώ και ταυτόχρονα θα έπρεπε να επωμιστώ επιπλέον χρέωση από τον ΟΤΕ για την ενεργοποίηση.
Παρόλα αυτά την 15/07/2008 έκανα αίτηση προς τον ΟΤΕ ,την 21/07/2008 έγινε η ενεργοποίηση της γραμμής και αμέσως την επόμενη μέρα ,δηλαδή 22/07/2008 έκανα εκ νέου αίτηση στην ON TELECOM (ΑΡ. ΑΙΤΗΣΗΣ:2008072200175772 ).
Από εδώ, για δεύτερη φορά, ξεκινά η ταλαιπωρία μου καθώς μέχρι και σήμερα η αίτηση μου ,μετά το πέρας του προβλεπόμενου χρόνου ενεργοποίησης των υπηρεσιών που έχω αιτηθεί , παραμένει στάσιμη και σε τηλεφωνική επικοινωνία της εταιρείας μαζί μου μετά από διαμαρτυρία μου, ότι ο εκτιμώμενος χρόνος ενεργοποίησης θα είναι περίπου ένας μήνας ΕΠΙΠΛΕΟΝ.


Για τους λογούς αυτούς διαμαρτύρομαι:
Α)για την μακροχρόνια ταλαιπωρία που έχω υποστεί όλους αυτούς τους μήνες
Β)για το γεγονός ότι όλοι αυτοί οι υποτιθέμενοι «επικοινωνιακοί κολοσσοί» ενώ παρουσιάζονται αυτόνομοι και με υποτιθέμενα ιδιόκτητα δίκτυα στην ουσία εξαρτώνται για τις υπηρεσίες που προσφέρουν άμεσα από τον ΟΤΕ
Γ)για το γεγονός ότι ενώ δεν επιθυμούσα να κάνω χρήση των ΜΗ ανταγωνιστικών ,τόσο σε ποιότητα άλλα κυρίως σε κόστος, υπηρεσιών του ΟΤΕ και το γεγονός ότι η ON TELECOM όφειλε να διεκδικήσει την ενεργοποίηση του ανενεργού βρόγχου από τον ΟΤΕ προασπίζοντας τα συμφέροντα μου ως πελάτη της.
Και τέλος
Δ)τη μη απόλαυση σημαντικών για εμένα υπηρεσιών όπως αυτής του internet για όλο αυτό το διάστημα.

Απαιτώ :
Την άμεση ενεργοποίηση των υπηρεσιών που έχω αιτηθεί από την ON TELECOM και την χρέωση του κόστους ενεργοποίησης της γραμμής του ΟΤΕ στην ON TELECOM καθώς ήταν υποχρέωση της να ζητήσει την ενεργοποίηση της.

Παρακαλώ για τις ενέργειες σας.


Με εκτίμηση
Garakatsamol
Honorary Member

Μέλος από: 07 Μαη 2007
Βοηθήματα: 3
Μηνύματα: 256+


View users profile
ΜήνυμαΣτις: 26 Αυγ 2008 11:34    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Καλό κουράγιο. Ίσως να είναι καλύτερα έτσι γιατί θα μπορέσεις να πάρεις πίσω τα λεφτά που έδωσες για ενεργοποίηση (πρέπει να γίνει η αίτηση εντός 10 ημερών από την ενεργοποίηση της γραμμής). Επειδή κι εγώ εκεί δίπλα μένω να σε ενημερώσω ότι θα έχεις πολλά προβλήματα γιατί είμαστε περίπου 5 km από κόμβο και με την On δε θα βγάλεις άκρη. Είναι τελείως αφερέγγυοι και θα σε ταλαιπωρήσουν πολύ, όπως κι εμένα. Ζήτα τα λεφτά σου πίσω και βρες κάποιον άλλο πάροχο όσο προλαβαίνεις
fiskilis
Honorary Member

Μέλος από: 16 Νοε 2003
Βοηθήματα: 1
Νέα: 15
Μηνύματα: 256+

Περιοχή: Athens
View users profile Send email to user Visit posters website
blog cv portfolio deviantART flickr picasa 
myspace facebook linkedin hi5 sync twitter 
friendfeed deviantART digg del.icio.us skype 
ΜήνυμαΣτις: 26 Αυγ 2008 14:00    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

αυτα συμβαινουν οταν λαμβανουμε σοβαρα τις διαφημισεις της τηλεορασης που υποσχονται λαγους με πετραχηλια και οχι τις πραγματικες δυνατοτητες τηα εταιριας !!!

ενα απλο search θα εφερνε την πραγματικη κατασταση στην επιφανεια για ερευνα !!

υποψην οτι η ΟΝ ειναι πρωτη στην λιστα παραπονων στην ΕΕΤΤ για την εξυπηρετηση πελατων με ποσοστο ανω του 25% !

_________________
* Κάρτα Υγείας * Ελληνικά Προϊόντα * Κατάλογος ΚοινΣΕπ *
* Mentoring on Social Economy, Σύμβουλος ανάπτυξης Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας *
hik-hok
Reporter

Μέλος από: 09 Μαρ 2003
Βοηθήματα: 3
Νέα: 71
Μηνύματα: 256+

Περιοχή: Agrrrrrrrrrr...... γάβ γάβ!!
View users profile Visit posters website
flickr 
ΜήνυμαΣτις: 26 Αυγ 2008 22:09    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

πλάκα έχει που δέν το έψαξε λίγο στο ιντερνετ πριν κάνει στην αίτηση αλλά τώρα που κάνει την καταγγελία έψαξε να βρεί όλα τα τεχνολογικά site να τους κράξει.

ε καλα να πάθει

_________________
supernet
Honorary Member

Μέλος από: 22 Μαρ 2001
Μηνύματα: 256+
Περιοχή: Thessaloniki
View users profile
ΜήνυμαΣτις: 27 Αυγ 2008 11:22    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Φίλε Demiankv, πας στο site της ΕΕΤΤ και κατεβάζεις το έντυπο για τις καταγγελίες/παράπονα.

ΕΝΤΥΠΟ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ


Το συμπληρώνεις και το στέλνεις στην ΕΕΤΤ, με κοινοποίηση στον ΟΤΕ και την ΟΝ.

ΠΡΟΣΕΞΕ: Θα στείλεις την καταγγελία σου, για την 2η περίπτωση, δηλαδή για το αίτημα σου από 14.7.2008 και μετά. Για την πρώτη σου αίτηση δεν μπορείς να κάνεις και πολλά, αφού ο ΟΤΕ μπορεί να ισχυρισθεί ότι δεν είχε ελεύθερες πόρτες τη δεδομένη στιγμή.

Εγώ έκανα καταγγελία για καθυστέρηση (2 ημέρες παραπάνω απ' ότι προβλέπει ο νόμος) φορητότητας από ΟΤΕ σε Netone προ 2 μηνών. Η καταγγελία ήταν κατά και των 2 αφού δεν με αφορούσε ποιος φταίει....

Λοιπόν, τη μία μέρα έστειλα το έντυπο και την άλλη ημέρα το πρωί ήμουν ενεργοποιημένος. Κι ο άγιος φοβέρα θέλει...τελικά.
Εμφάνιση Μηνυμάτων:   
Εισαγωγή νέου Θέματος   Απάντηση στο Θέμα Σελίδα 1 από 1 [5 Μηνύματα] Mark the topic unread :: Προηγούμενο θέμα :: Επόμενο θέμα
 Forum index » Η/Υ, Τεχνολογία & Εφαρμογές » Internet, πλοήγηση, συνδέσεις και τηλεφωνία » Κινητή & Σταθερή Τηλεφωνία
Τώρα είναι 03 Δεκ 2016 21:45 | All times are UTC + 2


Email This Page to Someone! add to Favorites

     Powered by p h p B B © 2001,2005 p h p B B Group
Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του freestuff.gr στο email: freestuff.gr(παπάκι)gmail.com


Copyright © 1999-2013 Freestuff.gr All Rights Reserved  
Version Aegean, designed by N. Tsaganos