Η σελίδα μας αναβαθμίστηκε, γι' αυτό τον λόγο τα μέλη μας θα πρέπει να ζητήσουν νέο κωδικό πρόσβασης από την υπηρεσία "Αποστολή κωδικού πρόσβασης".
Εάν το email με τον νέο κωδικό δεν έρθει στο inbox κοιτάξτε και στο spam folder. Ο server είναι φρέσκος και δεν έχει το reputation που του αξίζει.

Mac OS X & GLUT & C++

Συζητήσεις για την γλώσσα C και C++

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
apoelista88
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 11 Σεπ 2005 03:11

Mac OS X & GLUT & C++

Δημοσίευση από apoelista88 » 13 Οκτ 2008 22:47

Παιδιά θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος τι προγράμματα και utilities χρειάζονται για να προγραμματίσει κάποιος ΟpenGl σε C++ σε περιβάλλον Mac OS X και άν ο κώδικας που θα βγένει θα είναι συμβατός αν π.χ. τον έγραφα σε Windows στην Visual C++

Άβαταρ μέλους
soteres2002
S. & H. Moderator
Δημοσιεύσεις: 1524
Εγγραφή: 05 Μαρ 2004 22:17
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Mac OS X & GLUT & C++

Δημοσίευση από soteres2002 » 14 Οκτ 2008 05:13

1 C++ compiler, 1 installation opengl. Ακόμα και αν χρησιμοποιείς διαφορετικά πραγματάκια μέσα στον κώδικα για διαφορετικά λειτουργικά παίξε με τον pre-processor (#ifdef ), οι συναρτήσεις που παρέχει η opengl είναι 1:1 συμβατές.

apoelista88
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 11 Σεπ 2005 03:11

Mac OS X & GLUT & C++

Δημοσίευση από apoelista88 » 14 Οκτ 2008 14:49

δηλαδή αν γράφω σε xcode και ο κώδικας μεταφερθεί σε Visual C++ π.χ. θα είναι συμβατός?

Άβαταρ μέλους
soteres2002
S. & H. Moderator
Δημοσιεύσεις: 1524
Εγγραφή: 05 Μαρ 2004 22:17
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Mac OS X & GLUT & C++

Δημοσίευση από soteres2002 » 14 Οκτ 2008 20:51

Το ποιο περιβάλλον που χρησιμοποιείς για να γράψεις τον κώδικα δεν επηρεάζει τη μεταφερσιμότητα. Το μόνο που ίσως χρειαστείς είναι διαφορετικά settings στον compiler. Αν γράψεις με xcode το project σου στο Mac μετά μπορείς να το μεταφέρεις στο visual studio ή το ms visual c++ πανεύκολα. Το θέμα είναι πως αν στην εφαρμογή σου έχεις system dependent κώδικα εκεί πρέπει να έχεις tags #ifdef #endif ώστε να γίνεται replace από τον compiler μόνο ο κώδικας που αφορά το εκάστοτε σύστημα πχ windows ή mac osx. Αυτό είναι ένα βολικό trick που προσφέρει ο preprocessor για να γράφεις κώδικα για πολλές αρχιτεκτονικές και συστήματα.

Απάντηση

Επιστροφή στο “C, C++”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης