freestuff.gr αρχική σελίδα
 FAQFAQ    ΑναζήτησηΑναζήτηση   Λίστα ΜελώνΛίστα Μελών   Ομάδες ΜελώνΟμάδες Μελών   <b>Εγγραφή Μέλους</b>Εγγραφή Μέλους 
 ΠροφίλΠροφίλ   Επιλογές μέλους Επιλογές   Τα bookmarks μου Τα bookmarks μου   Προσωπικά μηνύματαΠροσωπικά μηνύματα 
  διαφήμιση  

Καλώς ήρθατε στο forum μας! Για να συμμετάσχετε στις συζητήσεις θα πρέπει να είσαστε μέλος. Γίνετε μέλος τώρα!.

Το Ubuntu είναι χάλια, λέει ο developer του Eeebuntu


 Forum index » Τεχνολογικά Θέματα, Νέα και Ειδήσεις » Τεχνολογικά Θέματα, Νέα και Ειδήσεις
Moderators:  Reporters, Super-Moderators
Εισαγωγή νέου Θέματος   Απάντηση στο Θέμα Σελίδα 3 από 3 [34 Μηνύματα]      Bookmarks Tags: ubuntuχαλιάdeveloper Mark the topic unread :: Προηγούμενο θέμα :: Επόμενο θέμα
Σελίδα:  Προηγούμενο  1, 2, 3
ΑποστολέαςΜήνυμα
gkanel


Μέλος από: 25 Σεπ 2009
Μηνύματα: 25

View users profile
ΜήνυμαΣτις: 15 Νοε 2009 22:22    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

dimsis ανέφερε:
Καλά τα γράφεις, αλλά μάλλον αφήνεις εκτός από το συλλογισμό σου τις εταιρείες, τους φορείς, τους οργανισμούς και γενικότερα οτιδήποτε πέρα των home users.


Έχεις πολύ δίκιο! και μάλιστα γι' αυτό και υπάρχει το μοντέλο του Enterprise support σε Community Open Source λύσεις. Ναι μιλάω κυριώς για τους Home Users γιατί τέτοιες συζητήσεις αφορούν κυρίως Home (Power) Users και όχι αυτούς που παίρνουν αποφάσεις σε τμήματα IT αφού εκεί μετράνε άλλα: TCO, ROI, το διαθέσιμο προσωπικό και μερικές φορές (δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια στην Ελλάδα) η άποψη του εταιρικού τελικού χρήστη.

Τα ανέφερα όλα αυτά γιατί συνήθως οι διαξιφισμοί στα φόρα περί του ποιο είναι καλύτερο OS κάποιες φορές μπερδεύονται μεταξύ των Λ.Σ. που απευθύνονται στον εταιρικό χρήστη με αυτά που απευθύνονται στον οικιακό χρήστη και με αυτά που είναι για λειτουργίες Server.

Ειμαστε λίγο πριν το 2010 και όλα τα Λ.Σ. που υπάρχουν σήμερα που έχουν developers να τα αναπτύσουν είναι αξιόλογα και το καθένα από αυτά κρύβει πολλά τσιγάρα, ξενύχτια και ιδρώτα για να φτιαχτούν. Δεν μου αρέσει προσωπικά να απαξιώνω κανένα flavor, version ή distro.

Αυτό που θέλω να πω είναι πως το καλύτερο λειτουργικό για τον καθένα από εμάς και όλους τους υπόλοιπους εξαρτάται από τους παρακάτω παράγοντες: ευκολία, εξοικίωση, κόστος, υποστήριξη από εξουσιοδοτήμένο προσωπικό, ασφάλεια ή ανασφάλεια, υποστήριξη από τον γείτονα, ικανότητα χρήσης του, δυνατότητα εκπαίδευσης, διαφορετικότητας λόγω μόδας, το αν μπορείς να πουλάς μούρη με αυτό, ψυχολογικής άνεσης, γραφικής σχεδίασης, και το σημαντικότερο που είναι το πλήθος των χαρακτηριστικών του, που μπορώ ή θα μπορέσω στο άμεσο μέλλον να χρησιμοποιήσω.

Με λίγα λόγια σχεδόν τα ίδια κριτήρια που θα διαλέξω αυτοκίνητο, πλυντήριο, ψυγείο κλπ (π.χ. Θέλω ένα ψυγείο που βγάζει παγάκια? Μπορώ να να πληρώσω τα διπλά, να φέρω παροχή νερού κοντά του, να διαβάζω επί μια ώρα για το ποια κουμπιά πρέπει να πατήσω?).
Εντάξει ξέρω το παράκανα λίγο αλλά για σκεφτείτε λίγο με καθαρό μυαλό με τι κριτήρια διαλέξατε αυτοκίνητο, μηπως απορρύψατε εταιρείες κατασκευής που δεν είδατε καν επειδή ο κολητός με "μαύρη ζώνη στα αυτοκίνητα" είπε μακριά από την τάδε εταιρεία και μοντέλο υπερβάλλοντας λιγάκι σε κάποια θέματα? Μήπως κάτι μήνες μετά που μπήκατε σε αυτοκίνητο εταιρείας που απορρύψατε σκεφτήκατε "δεν είναι κακό!"?

Αν πάλι δεν είσαι χρήστης και είσαι developer που σου αρέσει ένα συγκεκριμένο Λ.Σ. τότε αντι να βασανίζεσαι για να πείσεις ότι αυτό που έχεις επιλέξει εσύ είναι καλύτερο θα σου πρότεινα να δεις και την άλλη μεριά καλά, και να προσπαθήσεις να συνεισφέρεις στην καλύτερη διαλειτουργικότητα μεταξύ τους έτσι ώστε οι κακομοίριδες οι χρήστες να μπορούν να ελπίζουν σε ένα ποιο εξελιγμένο αύριο.

Αυτά και sorry για την πολυλογία μου
Apostolis_38


Μέλος από: 14 Φεβ 2008
Μηνύματα: 256+
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
View users profile
ΜήνυμαΣτις: 16 Νοε 2009 15:48    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

gkanel ανέφερε:
Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ενώ για τον PowerUser/Eπαγγελματία/μεταπωλητή του είδους σίγουρα έχουν νόημα οι υπηρεσίες υποστήριξης για το Λ.Σ., για τον απλό τελικό χρήστη στην Ελλάδα έχει νόημα? αφού δεν ξέρει καν τι είναι και μάλλον δεν θα ενδιαφερθεί ποτέ να μάθει.


Σόρρυ αλλά πιστεύω πως δεν είναι έτσι τα πράγματα.
Πιστεύεις οτι η γραμματέας που κάθεται και γράφει επιστολές του διευθυντή δεν έχει δικαίωμα στην καλή τεχνική υποστήριξη; Πρέπει να αρχίσει να μπαίνει στα άδυτα του Word ή των dll για να αποκτήσουν νόημα οι υπηρεσίες υποστήριξης;
Εγώ πιστεύω το αντίθετο. Γι αυτούς είναι η τεχνική υποστήριξη. Για σένα και για μένα που ξέρουμε που και πως να την ψάξουμε δεν λέει και πολλά.
gkanel


Μέλος από: 25 Σεπ 2009
Μηνύματα: 25

View users profile
ΜήνυμαΣτις: 16 Νοε 2009 17:42    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Apostolis_38 ανέφερε:
gkanel ανέφερε:
Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ενώ για τον PowerUser/Eπαγγελματία/μεταπωλητή του είδους σίγουρα έχουν νόημα οι υπηρεσίες υποστήριξης για το Λ.Σ., για τον απλό τελικό χρήστη στην Ελλάδα έχει νόημα? αφού δεν ξέρει καν τι είναι και μάλλον δεν θα ενδιαφερθεί ποτέ να μάθει.


Σόρρυ αλλά πιστεύω πως δεν είναι έτσι τα πράγματα.
Πιστεύεις οτι η γραμματέας που κάθεται και γράφει επιστολές του διευθυντή δεν έχει δικαίωμα στην καλή τεχνική υποστήριξη; Πρέπει να αρχίσει να μπαίνει στα άδυτα του Word ή των dll για να αποκτήσουν νόημα οι υπηρεσίες υποστήριξης;
Εγώ πιστεύω το αντίθετο. Γι αυτούς είναι η τεχνική υποστήριξη. Για σένα και για μένα που ξέρουμε που και πως να την ψάξουμε δεν λέει και πολλά.


Σαφώς έχει και παραέχει δικαιώμα και μάλιστα αν ήταν πιο δίκαιη αυτή η ζωή θα έπρεπε να έχει ίσως και περισσότερα δικαιώματα. Μιλάω όμως εκ του αποτελέσματος και του τι συμβαίνει σήμερα.

Το είδος χρήστη που αναφέρεις κατα πάσα πιθανότητα θα έρθει τελικά σε εσένα ή/και εμένα για να λύσει το πρόβλημα του (Σκέψου πόσοι φίλοι/συνάδελφοι κλπ που δεν κατέχουν το σπορ σε ρωτάνε αν ΕΣΥ μπορείς να τους ΛΥΣΕΙΣ το πρόβλημα αντί να σε ρωτήσουν που μπορούν να βρουν πληροφορίες για να ΛΥΣΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ το πρόβλημα - κάτι που εσύ κάνεις συνεχώς).

Εσύ ή εγώ ή ο οποιοσδήποτε είναι αρμόδιος ή απλά εθελοντής για να εξηπηρετήσει τον χρήστη είναι αυτός που θα πρέπει να βγάλει το φίδι από την τρύπα γιατί είμαστε οι "ειδικοί".
Apostolis_38


Μέλος από: 14 Φεβ 2008
Μηνύματα: 256+
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
View users profile
ΜήνυμαΣτις: 16 Νοε 2009 22:00    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Ναι αλλά πληρωνόμαστε γι αυτό .
Κι όπως λέγανε και οι αρχαίοι... It's a dirty job, but someone got to do it
Εμφάνιση Μηνυμάτων:   
Εισαγωγή νέου Θέματος   Απάντηση στο Θέμα Σελίδα 3 από 3 [34 Μηνύματα] Σελίδα:  Προηγούμενο  1, 2, 3
Mark the topic unread :: Προηγούμενο θέμα :: Επόμενο θέμα
 Forum index » Τεχνολογικά Θέματα, Νέα και Ειδήσεις » Τεχνολογικά Θέματα, Νέα και Ειδήσεις


Σχετικά θέματα
 Θέματα   Απ/σεις   Αποστολέας   Τελευταίο μήνυμα 
Google Developer Agency program, για εταιρείες που χρησιμοποιούν Google APIs 0 cordis 28 Ιουν 2016 15:28
cordis Εμφάνιση τελευταίου μηνύματος
Το Popcorn Time πρέπει να απαγορευτεί στo Η.Β. λέει το δικαστήριο... 2 cordis 02 Μαη 2015 11:30
Alice_Cooper Εμφάνιση τελευταίου μηνύματος
 
Τώρα είναι 05 Δεκ 2016 06:28 | All times are UTC + 2


Email This Page to Someone! add to Favorites

     Powered by p h p B B © 2001,2005 p h p B B Group
Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του freestuff.gr στο email: freestuff.gr(παπάκι)gmail.com


Copyright © 1999-2013 Freestuff.gr All Rights Reserved  
Version Aegean, designed by N. Tsaganos