freestuff.gr αρχική σελίδα
 FAQFAQ    ΑναζήτησηΑναζήτηση   Λίστα ΜελώνΛίστα Μελών   Ομάδες ΜελώνΟμάδες Μελών   <b>Εγγραφή Μέλους</b>Εγγραφή Μέλους 
 ΠροφίλΠροφίλ   Επιλογές μέλους Επιλογές   Τα bookmarks μου Τα bookmarks μου   Προσωπικά μηνύματαΠροσωπικά μηνύματα 
  διαφήμιση  

Καλώς ήρθατε στο forum μας! Για να συμμετάσχετε στις συζητήσεις θα πρέπει να είσαστε μέλος. Γίνετε μέλος τώρα!.

ΤΟ ΠΡΙΝ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ.. (διαδικτυακή πειρατεία) Ν.Μαυρουδής


 Forum index » Τεχνολογικά Θέματα, Νέα και Ειδήσεις » Τεχνολογικά Θέματα, Νέα και Ειδήσεις
Moderators:  Reporters, Super-Moderators
Εισαγωγή νέου Θέματος   Απάντηση στο Θέμα Σελίδα 1 από 3 [36 Μηνύματα]       Mark the topic unread :: Προηγούμενο θέμα :: Επόμενο θέμα
Σελίδα:  1, 2, 3 Επόμενο
ΑποστολέαςΜήνυμα
cordis
Administrator, [F|H]ounder, [C|S]EO

Μέλος από: 09 Οκτ 1999
Βοηθήματα: 95
Νέα: 475
Templates: 1
Scripts: 2
Μηνύματα: 256+

Περιοχή: Greece
View users profile Visit posters website
blog cv flickr picasa facebook linkedin 
twitter friendfeed deviantART del.icio.us 
ΜήνυμαΣτις: 23 Δεκ 2009 11:23    Θέμα: ΤΟ ΠΡΙΝ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ.. (διαδικτυακή πειρατεία) Ν.Μαυρουδής Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

ΤΟ ΠΡΙΝ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ... (Ένα φλας μπακ διαδρομής)

Η διαδικτυακή πειρατεία είναι πολύ χειρότερη από τις παλαιότερες κασετοπειρατείες και πάσης φύσεως μορφές κλοπής που αφθονούν στον πολύχρωμο χώρο της δημιουργικής δισκογραφίας.

Όντως, αυτή η διαδικτυακή πειρατεία είναι πολύ χειρότερη από τις παλαιότερες κασετοπειρατείες και πάσης φύσεως μορφές κλοπής που αφθονούν στον πολύχρωμο χώρο της δημιουργικής δισκογραφίας, γιατί τώρα γίνεται μέσα στο σπίτι σου, με άνεση, εντός του ιδιωτικού χώρου, με τη σιγουριά πως ο κάθε "πειρατής" δεν φοβάται, δεν διατρέχει κανέναν κίνδυνο, (δεν τον απασχολεί καν) πως κάποιος έλεγχος θα τον εμποδίσει να "κατεβάζει" ό, τι του αρέσει, ό, τι του γουστάρει. Που σημαίνει ασυδοσία από την κεφαλή του κράτους και των θεσμών, που αδιαφορούν γι αυτό το σύστημα, που με μαθηματική ακρίβεια θα ακυρώνει τους δημιουργούς σε κάθε τους ενέργεια, καθιστώντας τους έως και ανύπαρκτους στη δημιουργική συμμετοχή, στη σημερινή εποχή των άφθονων πολιτιστικών αγαθών- προϊόντων, της πολυπολιτισμικής μας παγκόσμιας κοινωνίας.
Νομίζω πως είναι η μεγαλύτερη κρίση στην ιστορία του δισκογραφικού προϊόντος που μας βρίσκει όλους εμάς που έχουμε αφιερωθεί σε δημιουργικούς ρόλους, αποδυναμωμένους, δίχως σοβαρά Σωματεία για διαπραγματεύσεις και αγώνες απέναντι σε όλους όσοι εμπλέκονται στους νόμους και στις ρυθμίσεις για τόσο σοβαρές και αναγκαίες αποφάσεις. Αποφάσεις που θα παρθούν όχι από εμάς ή τα ανύπαρκτα Σωματεία μας, αλλά από τους τεχνοκράτες, σε αγαστή συνεργασία με ψυχρούς γραφειοκράτες, που με τη σειρά τους θα έχουν τις πλάτες σε πολιτικά λόμπι που αγνοούν παντελώς τη θέση των δημιουργών της μουσικής και του ελληνικού τραγουδιού.
Όταν υπάρχει μέλι μαζεύονται πάντα οι μύγες και ετούτος ο χορός της ηλεκτρονικής πειρατείας έχει ΠΟΛΥ χρήμα, ΖΕΣΤΟ χρήμα!

Φλας μπακ.
Θα ήταν ανιστόρητη μια θέση που θα ξεκινούσε να βλέπει το πρόβλημα από μηδενική βάση. Δηλαδή από τώρα που –όπως λέει και το τραγούδι- παίρνονται αποφάσεις «για μένα, χωρίς εμένα»… Ας μην εθελοτυφλούμε. Το σινάφι μας γνωρίζει καλά πως αυτό που λέμε «κρίση» και που άνοιξε πόρτες (δίχως σκυλιά) για να μπουν ΟΛΟΙ, δεν ξεκινάει βεβαίως από την σημερινή εποχή της διαδικτυακής πειρατείας, αλλά προ πολλού, από την ιδεολογική αποσάθρωση των άγραφων κανόνων μιας ισορροπίας μεταξύ εμπορικού προϊόντος και καθαρά πνευματικού αγαθού. Ιδιαίτερα από τη δεκαετία του ’70, όταν η τραγουδιστική αγορά άνοιγε και διογκωνόταν μετά από τη φίμωση της επτάχρονης δικτατορίας ακόμα και των πιο πνευματικών τραγουδιών, λειτούργησε στα τυφλά ένα τραγουδιστικό εμπόριο που στόχευε στο τυφλό κέρδος που –τις περισσότερες φορές- σάρωνε οποιαδήποτε ποιότητα, προσφέροντας στον πολίτη αποκλειστικά διασκέδαση, εκτόνωση, χαβαλέ, με μοναδικό γνώμονα την «ιδεολογία» της γαρδένιας, της οφθαλμολαγνείας και του σπασμένου πιάτου.
Αφιερώσαμε τουλάχιστον τρεις δεκαετίες τέτοιας εύκολης εκτόνωσης, γυρίζοντας τις πλάτες στην εξέλιξη της διαδικασίας των παράλληλων ενδιαφερόντων γύρω από την αγορά και την υγειά διακίνηση του τραγουδιού. Αποτέλεσμα, η συνεχόμενη «υποταγή» μεγάλου τμήματος Ελλήνων συνθετών και τραγουδιστών στις δισκογραφικές δυναστείες, που κατακυρίευσαν (και κατηύθυναν) την αγορά, επιβάλλοντας δικούς τους νόμους, διαπλέκοντας και τις υψηλές κρατικές θεσμικές πυραμίδες με την καιροσκοπία μιας σκοτεινής διαδρομής για κέρδη με θύμα το διακύβευμα του τραγουδιού.

ηγεμονίες…
Η εποχή εκείνη (που σημάδια της έχουμε ακόμα και σήμερα) έπαιξε μεγάλο ρόλο στην μετέπειτα εξέλιξη των κανόνων διακίνησης του τραγουδιού, αφού κατέστησε κάποιες από τις εταιρείες αυτές «άγριους εκμεταλλευτές» στο άνισο παιχνίδι της ηγεμονίας των κανόνων της αγοράς. Είναι και η εποχή (δες σύμπτωση) που σιγά-σιγά αποδυναμώνεται κάθε έννοια εργασιακής αλληλεγγύης και συνδικαλιστικής κατοχύρωσης δικαιωμάτων. Όλα τα σωματεία περί του τραγουδιού και της Μουσικής, έχασαν τον προσδιορισμό τους και έπαψαν να παίζουν οποιονδήποτε ρόλο σε αιτήματα και παραμορφώσεις του κλάδου, καθιστώντας τους μουσικούς (τους συνθέτες, τους ερμηνευτές) άβουλα πλάσματα ενός κοινωνικού ιστού που θα έπρεπε να συμπεριφέρεται εντελώς διαφορετικά. Μη ξεχνάμε πως το τραγούδι, εκτός από εμπορικό-καταναλωτικό προϊόν, είναι και πνευματικό δημιούργημα. Ο μικρόκοσμος των συνθετών-ερμηνευτών του τραγουδιού εξελίχθηκε όπως (για παράδειγμα) εκείνος των δημοσιογράφων, που μερικοί απ’ αυτούς κατέχουν τα σκήπτρα μια εξουσιαστικής ισχύος, πλουτίζοντας και αδιαφορώντας για τους υπόλοιπους πένητες…

στην πραγματικότητα.
Έτσι κι εμείς. Κάποιοι απόλαυσαν (βεβαίως- βεβαίως) τα προνόμια της εποχής και της συγκυρίας, αδιαφορώντας για το τι μέλει γενέσθαι και τώρα το βρίσκουμε μπροστά μας (ως κλάδος) που αφυπνίστηκε (!!!) και ψάχνεται πλέον να δει πού θα πατά και πού θα βαδίζει… Τώρα, που η διαδικτυακή παγκόσμια ισχύς έχει τα χαρακτηριστικά μιας παγκόσμιας δικτατορίας επί του πλανήτη, που δύσκολα πλέον μπορεί να ανατραπεί από τους χρήστες των ιντερνετικών προϊόντων, αφού έχει ήδη διαμορφωθεί ένα τεράστιο κοινό που θεωρεί πως τα πνευματικά προϊόντα δεν αγοράζονται αλλά χαρίζονται ελεύθερα, πατώντας με ένα κλικ!
Σε αυτή πλέον την εποχή της απόλυτης κλοπής των πάντων, φοβάμαι πως μπαίνει το ερώτημα:
Να σώσουμε τα διαφυγόντα κέρδη μας από την πειρατεία τώρα που το ελληνικό τραγούδι έχει χάσει την ψυχή του ή να σώσουμε (αν γίνεται) και τα δύο μαζί;
Δεν έχω απάντηση ομολογώ…

το μέλλον.
Η ΑΕΠΙ, απ την πλευρά της προσπαθεί να κάνει για τους συνθέτες και τους στιχουργούς ό, τι θα έκανε ένα γερό και σοβαρό Σωματείο, ένα σοβαρό και ανεξάρτητο συνδικαλιστικό όργανο που θα διεκδικήσει την αξία του πνευματικού προϊόντος και -συνεπώς- την αξιοπρέπεια των δημιουργών.
Είναι καθαρό πλέον στον ορίζοντα πως, εκτός από τις απαγορεύσεις προς τα κέντρα παράνομης παραγωγής (τα γνωρίζουμε μάλλον αφού έχουν διεύθυνση και τηλέφωνο) που ίσως παίξει κάποιον ρόλο, η πρόταση για την επιβολή πρόσθετου τέλους από τους παρόχους σε συνδυασμό με μια επαρκή νομοθετική ρύθμιση , έχει μια κάποια λογική. Πάντως, το πιο πιθανό είναι να αλλάξουμε επάγγελμα όσοι θέλουμε να ζήσουμε από τα δικαιώματά μας γύρω από τα τραγούδια. Ίσως να σωθούν (οικονομικά) όσοι από εμάς παίζουμε ένα μουσικό όργανο, ώστε να βγούμε στο μεροκάματο (!!!!!) σε μια κακομαθημένη αγορά της νύχτας που κι αυτή έχει τα προβλήματά της. Ποιος είναι διατεθειμένος;
Τα ερωτήματα, οι απορίες, οι προβληματισμοί, είναι γνωστοί μια που παλεύουμε πλέον οι περισσότεροι γι αυτά τα θέματα καθημερινά.
Το άμεσο μέλλον είναι θολό και αδιέξοδο με την πρώτη περίοδο του διαδικτύου που συνεχώς θα διογκώνεται αφού κανείς δεν είχε διανοηθεί πως θα μας ξεπερνούσε με τη χαοτική ταχύτητά του. Έτσι, εμείς, στις πολυθρόνες μας αραχτοί και ανέμελοι, επαναπαυόμασταν στην εγωπάθεια και στα σουξεδάκια, στο άμεσο κέρδος, δίχως να υποπτευόμαστε πως «θα μας φάει η μαρμάγκα» και το άγριο θηρίο που λέγεται ηλεκτρονικό μέσον.
Φιλικά προς όλους,

Νότης Μαυρουδής
8/11/2009

_________________
Δεν απαντάω σε προσωπικά μηνύματα με ερωτήσεις που καλύπτονται από τις ενότητες του forum. Για ο,τι άλλο είμαι εδώ για εσάς.
- follow me @twitter

cdhyper
Literature Moderator

Μέλος από: 23 Ιουν 2001
Βοηθήματα: 4
Νέα: 4
Μηνύματα: 256+

Περιοχή: Φωτονερόπετρα
View users profile Visit posters website
ΜήνυμαΣτις: 23 Δεκ 2009 12:11    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Δίκιο έχει ο άνθρωπος (του έχω φτιάξει και το site btw αλλά και το ηλεκτρονικό περιοδικό τους ). Αυτοί οι συνθέτες όπως ο Μαυρουδής που γνωρίζουν πραγματικά από μουσική (και όχι ο Φοίβος που βάζουν 2-3 λούπες στο software και κάνουν σουξέ) βάζουν στην ίδια ζυγαριά την πειρατεία και την κατάντια της σύγχρονης μουσικής του ντιριντάχτα. Δεν λένε μόνο "α τους άθλιους πειρστές" αλλά λένε "κοίτα πώς κατάντησε η μουσική". Ο Μαυρουδής κατά τη γνώμη μου είναι ο σημαντικότερος εν ζωή Έλληνας συνθέτης και σίγουρα δεν ονειρευόταν μια τέτοια εξέλιξη της μουσικής βιομηχανίας κατά τη μεταπολίτευση.

_________________
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org
Cristina


Μέλος από: 16 Φεβ 2001
Μηνύματα: 75
Περιοχή: Beyond The Vail
View users profile
ΜήνυμαΣτις: 23 Δεκ 2009 12:39    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Η αλήθεια, συνήθως, έχει 2 όψεις. Αυτή που θέλουμε να βλέπουμε και την άλλη.


Νίκος Τουλιάτος ανέφερε:

[...]

Η γιαγιά στο καφενείο που ακούει το τρανζίστορ της (και που έτσι κι αλλιώς το πνευματικό δικαίωμα πληρώθηκε με τη μετάδοση) και πιθανόν να αγωνίστηκε για να το ακούει ελεύθερα χωρίς τον χαφιέ πίσω της, τώρα θα πρέπει να της κλείσουν το μαγαζί μετά από μήνυση από τον «οργανισμό» που διαχειρίζεται την πνευματική σου ιδιοκτησία γιατί δεν «σου» ξανά πλήρωσε το αντίτιμο, για το θράσος της να ακούσει το τραγούδι σου (στον δημόσιο χώρο του καφενείου της!!!) σύντροφε Διονύση, σύντροφε Μίκη, σύντροφε Νότη, αγαπητή Μυρσίνη……;

Ο κόσμος που θα τραγουδήσει με την κιθάρα του ερασιτέχνη παρέα με το κρασάκι στη όποια ταβέρνα τη “Καισαριανή”, τη “Δραπετσώνα” το “Άγαλμα» το “Δρόμο” ή, ή…. πλέον θεωρείται (sic) «χρήστης» του πνευματικού έργου και ο ταβερνιάρης, που δεν ενημερώθηκε από τους πελάτες «για το πρόγραμμα που θα παρουσιάσουν» και δεν πήρε τηλέφωνο στον «οργανισμό» για να πάρει (sic) άδεια «δημόσιας εκτέλεσης» θα αντιμετωπίσει αυτό το απαράδεκτο εξώδικο που θα τον καλεί να πληρώσει τα πνευματικά δικαιώματα, διαφορετικά θα αντιμετωπίσει μήνυση, και θα πάει η αστυνομία να του κλείσει την ταβέρνα. Τι λες γιαυτά κύριε Λευτέρη, σύντροφε Μίκη, φίλε Μίμη, κύριε Σταύρο, φίλε Γιώργο, φίλε Σταμάτη, αγαπητέ κληρονόμε του Μάνου, του Βασίλη, του Γιώργου, του……….. (εάν έχετε έστω ιδέα), φίλε Σωκράτη, φίλε Παντελή, φίλε Αλκίνοε, σύντροφε Αλέξη, φίλε Γιώργο, φίλε Μάριε, σύντροφε Θάνο, εσύ; φίλε Χρήστο, φίλε Λαυρέντη, αγαπητή Δήμητρα, ……………………..

Η είσπραξη με τα τετραγωνικά από τα μαγαζιά ποιους αφορά; Και η διαφορά του (sic) τιμολογίου (για πατάτες πρόκειται;) αν κάποιοι γουστάρουν και τραγουδήσουν μέσα στο μαγαζί τα τραγούδια σας, που αγαπούν και τους συγκινούν, τι ακριβώς είναι;
Αυτά γίνονται με την έγκριση σας; Εάν όχι, γιατί δεν ελέγχετε τους υπαλλήλους σας;

Σε λίγο θα ζητάνε χρήματα από τα κόμματα, εάν διαδηλωτές τραγουδήσουν ένα τραγούδι σας την ώρα της πορείας ή της συγκέντρωσης; (Πόσα λεφτά χρωστάνε τα σωματεία; Έχετε αναλογιστεί;) Γιατί όχι εξάλλου; Πραγματικά μπορεί κάποιος να πει πειστικά γιατί να μην το κάνουν; Που θα σταματήσουν άραγε; Που είναι η γραμμή του τέλους;

Ακούγονται υπερβολικά; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ.
Γίνατε όλοι γνωστοί επειδή αυτός ο λαός σας τραγούδησε στις διαδηλώσεις, στις ταβέρνες, στα καφενεία, στα δημόσια στέκια του. Στις συγκεντρώσεις του.
(εάν υπήρχε ο «οργανισμός» στη κατοχή, θα υπήρχαν εισπράκτορες που θα μαζεύανε λεφτά από τον ΕΛΑΣ;)
Στόμα, στόμα έγιναν κάποιων από εσάς, κάποτε γνωστά τα τραγούδια σας και μίλησαν σε καρδιές, ένωσαν, συγκίνησαν………….. και κάποια απαγορευόντουσαν κάποτε. Τι ειρωνεία!!! Και τώρα απαγορεύονται!! Τώρα μόνοι σας αναγκάζετε τον κόσμο να μην τα παίζει πια, γιατί στέλνετε εσείς την αστυνομία να τους το απαγορεύει. Με την έγκριση σας απειλούν οι υπάλληλοι σας ότι θα απαγορεύουν τη δημόσια εκτέλεση των τραγουδιών σας;
Το γνωρίζετε; Βεβαίως και το γνωρίζετε. Όμως το θέμα είναι ΕΑΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ.

Τι σχέση έχει το club που παίζει σκυλάδικα ή συγκεκριμένα είδη «μουσικής»
(που πιθανόν δεν υπάρχει καν πνευματικό δικαίωμα) που για αυτό ακριβώς το λόγο πηγαίνουν οι πελάτες και το μαγαζί βγάζει λεφτά από αυτό. Τι σχέση έχει, λοιπόν, αυτό με τα χιλιάδες μαγαζιά που οι ιδιοκτήτες βάζουν μουσική που τους αρέσει και που δεν παίζει κανένα ρόλο η μουσική που ακούγεται, για το αν θα πάνε πελάτες να πιούν καφέ, να φάνε και να επικοινωνήσουν; Έχετε δει μαγαζιά γεμάτα κόσμο χωρίς να παίζει μουσική; Σίγουρα ναι. Τα λεφτά που εισέπραξε προκαταβολικά ο «οργανισμός σας» για ένα χρόνο από το συγκεκριμένο μαγαζί «για να βγάλει άδεια» ποιος τα παίρνει σε αυτή τη περίπτωση; Αλλά, έτσι κι αλλιώς ποιος τα παίρνει, ακόμα και όταν παίζει μουσική αφού «εσείς» εισπράττετε με τα τετραγωνικά;

Ο ένας βάζει μουσική που ενδεχομένως δεν ακούει καν ο ίδιος, προκειμένου να προσελκύσει πελάτες και να βγάλει λεφτά. Δηλαδή η μουσική είναι εμπόρευμα προς πώληση! Και επιβάλλεται να πληρώσει. Ο άλλος βάζει μουσική γιατί του αρέσει εκείνου να την ακούει και γιατί είναι όλη μέρα στο μαγαζί του και παλεύει για το μεροκάματο. Δηλαδή η μουσική δεν είναι εμπόρευμα! Αναρωτιέμαι, όταν πηγαίνετε να αγοράσετε παντελόνι, διαλέγετε το μαγαζί που θα ψωνίσετε από το είδος μουσικής που παίζει άσχετα από τα παντελόνια που πουλάει; Αν ο περιπτεράς της γειτονιάς σας ακούει ΤΖΑΖ, ψάχνετε περίπτερο που παίζει τον αγαπημένο σας συνθέτη για να αγοράσετε τσιγάρα; Εάν πεινάτε, δεν θα μπείτε σε εστιατόριο που παίζει STING και προτιμάτε να αγοράσετε τυρόπιττα από μαγαζί που παίζει ΡΑΠ; Ή μήπως, εάν δεν υπάρχει στη περιοχή σας, μένετε νηστικοί; ΈΛΕΟΣ! ΕΧΟΥΜΕ ΤΡΕΛΑΘΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ; Όλα είναι το ίδιο; Και εάν συμφωνείτε ότι δεν είναι, η συμπεριφορά από τους «υπαλλήλους σας» γιατί είναι η ίδια;
Η ισοπέδωση αυτή σας βρίσκει σύμφωνους; Την επικροτείτε; Είναι τόσο δύσκολο να καταλάβετε ότι κάποιοι «επιτήδειοι» σας χρησιμοποιούν; Το γιατί το καταλαβαίνετε πιστεύω…

Και πιστεύετε πραγματικά σοβαρά ότι ο «οργανισμός σας» εκπροσωπεί το 99% των Ελλήνων δημιουργών και το (sic) σύνολο της ξένης μουσικής, όπως ισχυρίζεται; Πραγματικά το πιστεύετε; Γιατί, εάν το πιστεύετε, τότε συμφωνείτε να εισπράττουν με τα τετραγωνικά (που το λέει αυτό; Μήπως ο νόμος 2121/1993;) και να απειλούν με μηνύσεις και να κλείνουν μαγαζιά που πολύ πιθανόν να μην παίζουν καν μουσική που ανήκει στον «οργανισμό σας». Γιατί ξέρετε πολύ καλά ότι δεν είναι τα πράγματα όπως ισχυρίζεται ο «οργανισμός σας». Όμως το αφήνετε να γίνεται. Το γιατί το ξέρετε εσείς. Και εγώ το ξέρω βέβαια…



Και, χαίρεστε όταν κλείνουν μαγαζιά; Γιατί θα πρέπει να γνωρίζετε ότι, όπως κανείς δεν μπορεί να βάλει χέρι στις μεγάλες πολυεθνικές και μη εταιρείες, στα μεγάλα καταστήματα του υπόκοσμου, στα μεγάλα εμπορικά κέντρα, έτσι δεν μπορείτε ούτε και «εσείς».
Ποιοι λοιπόν είναι τα θύματα σας; Η γιαγιά στο χωριό, ο κακομοίρης με το μικρό καφέ στη πλατεία της συνοικίας τάδε, η μικρή μουσική σκηνή, το σουβλατζίδικο της γειτονιάς, η ταβέρνα… Συγχαρητήρια!!
Σας ταυτίζω βέβαια με τoν «οργανισμό» γιατί από αφεντικά έχετε μετατραπεί σε «πελάτες» – «μέλη», ή όπως αλλιώς θέλετε να ονομάζεστε, άρα είστε τουλάχιστον συνυπεύθυνοι της όποιας καλής ή κακής πραγματικότητας και συμπεριφοράς που διαμορφώνεται, αφού δεν παρεμβαίνετε (πια) σε αυτά.
Ή μήπως δεν ισχύουν τα παραπάνω;

[...]


Και κάποια στιγμή υπόσχομαι ότι θα πληρώσω στον «οργανισμό σας» τα δικαιώματα που σας αναλογούν από τα τραγούδια, τους στίχους και τη μουσική που σας ανήκουν, που άκουσα, τραγούδησα και αγάπησα στη ζωή μου, γιατί δεν μου αρέσει να σας χρωστάω…

[...]


Και άλλα πολλά...
deninho
Super Moderator

Μέλος από: 17 Ιαν 2004
Βοηθήματα: 1
Νέα: 3
Μηνύματα: 256+

Περιοχή: σ'άλλη διάσταση
View users profile Visit posters website
flickr facebook twitter 
ΜήνυμαΣτις: 23 Δεκ 2009 12:58    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Και στις συνδέσεις του internet θα υπάρχει τέλος για "πνευματικά δικαιώματα"; Πλήρωνα τόσο καιρό τέλη για "πνευματικά δικαιώματα" όταν αγόραζα CD/DVD για να κάνω backup τις δουλειές μου, τώρα θα αρχίσω να πληρώνω "πνευματικά δικαιώματα" σε όλους αυτούς τους (ως επί το πλείστον) ατάλαντους που εκπροσωπεί η ΑΕΠΙ, για να μπαίνω σε 5 φόρα και 15 μπλογκ?

ΥΓ. Αφού με λογική νταβατζή, με βάζουν να πληρώσω 6% σε χαρτιά DVD CD και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο, "πνευματικά δικαιώματα", δεν έχω πλέον το δικαίωμα να κατεβάσω ότι θέλω; Με ανάγκασαν να πληρώσω για κάτι που δεν είχα κλέψει, οπότε βγαίνω ζημιωμένος -πέρα από το ότι με θεωρούν δυνητικό κλέφτη-. Δεν πρέπει όντως να "κλέψω" ώστε να έρθουμε στα ίσια μας;

_________________
Δημιουργώ - Graphic Design + 3d Design & Architectural Visualization
omorfipoli


Μέλος από: 22 Οκτ 2009
Μηνύματα: 19
Περιοχή: αθήνα
View users profile Visit posters website
ΜήνυμαΣτις: 23 Δεκ 2009 13:02    Θέμα: μουσική Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

το θέμα φυσικά και υπάρχει.
Αλλά η προτεινόμενη αντιμετώπιση εκ μέρους του συμπαθούς και αγαπητού Μαυρουδή είναι επικίνδυνη και θυμίζει λίγο ΕΡΤ.
Δηλαδή θα πληρώνω κι εγώ τέλος για πνευματικά δικαιώματα, ο οποίος ΔΕΝ κλέβω μουσική;
ΕΛΕΟΣ!
Εκτός αν θεωρηθεί η τέχνη κοινωνικό αγαθό και όλοι οι καλλιτέχνες πληρώνονται από το κράτος ή κάποιες εταιρείες που "φροντίζουν" για μας.
Αλλά τότε ποιοί είναι οι καλλιτέχνες;
Και θα λαμβάνουν όλοι το ίδιο;
ΜΕ βάση πχ ποιά playing lists?

Αγαπητέ Νότη, να βάλουμε κι άλλα δυό θεματάκια μια που το συζητάμε.
Κανείς δεν θέλει να πεινασουνε οι καλλιτέχνες.
Οι εταιρείες όμως και οι πανάκριβες τιμές τους; η μαύρη κυκλοφορία; τα τριτοκοσμικά ποσοστά;
Δεν λέω, συνέβαλαν και αυτές στο παιχνίδι θετικά αλλά από την άλλη μεριά είναι αυτές που δεν μπορούν να προστατέψουν τους καλλιτέχνες και να τους αποδώσουν τα συμφωνημένα.
Βασικά οι πειρατές κλέβουν τις εταιρείες. Δεν ήρθε κανείς σπίτι σου να σου πάρει μια ηχογράφηση.
Από την άλλη μεριά το ιντερνετ, το youtube κλπ προβάλουν και μια μουσική πιό λαϊκή και πιό γνήσια χωρίς εταιρείες, η οποία είναι απόλυτα εκτεθιμένη στην κριτική (ακόμα και στην χλεύη).
Το έργο του μουσικού είναι η συναυλία. Ή μήπως όχι;
Ο δίσκος ήταν ένα παραπροϊόν του 20ου αιώνα που έκανε πολλούς να πλουτίσουν και βοήθησε άλλους να ζήσουν.
Φαντάζομαι ότι αν οργανώσεις μια καλή συναυλία ( και εσύ είσαι καλός στη δουλειά σου, μπορείς να το κάνεις) και την διαφημίσεις μέσα απο το internet, βάλεις και 1-2 κομμάτια στο youtube, θα γεμίσεις μια αίθουσα για αρκετές βραδυές.
Οι άνθρωποι που θα έρθουν να σε ακούσουν θα είναι πιτσιρικάδες και γεροπιτσιρικάδες πειρατές του διαδικτύου που σε αγαπάνε και θα πληρώσουνε ευχαρίστως το όποιο εισιτήριο.
Αυτό Νότη (πες μου αλήθεια εδώ) , δεν είναι μεγάλη πρόοδος;
Χωρίς εταιρείες, χωρίς star system, χωρίς ποσοστά, χωρίς λουλουδούδες κλπ;

Ας μη μπλεχόμαστε με τις βλακείες, τον Πάνω Κάτω Κιάμο, τις φιάλες, τα τραπέζια και όλη αυτή την κατάντια. Εμείς οι άνθρωποι του internet αγαπάμε του μουσικούς και εσένα προσωπικά. Μας κάνετε παρέα τις ατέλειωτες ώρες δουλειάς πάνω από τους υπολογιστές και θα χαρούμε να βοηθήσουμε οποιαδήποτε πρωτοβουλία μπορεί να δώσει ώθηση στην ΜΟΥΣΙΚΗ και στους ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ.

χάρηκα ιδιαίτερα βλέποντας την επιστολή σου σε αυτό το forum.

Νάσαι καλά και καλές γιορτές.
Λευτέρης Μιαούλης

_________________
διαβάστε μας, http://www.omorfipoli.com
cdhyper
Literature Moderator

Μέλος από: 23 Ιουν 2001
Βοηθήματα: 4
Νέα: 4
Μηνύματα: 256+

Περιοχή: Φωτονερόπετρα
View users profile Visit posters website
ΜήνυμαΣτις: 23 Δεκ 2009 13:12    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Παιδιά διαβάστε το κείμενο, δεν βγήκε στη γύρα ο Μαυρουδής να ζητάει λεφτά από τα δικαιώματα. Προβληματισμούς εκθέτει και αποτυπώνει την κατάσταση. Έχω συζητήσει προσωπικά και το μόνο που υπερασπίζεται είναι η ποιότητα της μουσικής και επειδή τυγχάνει να είναι και στην ΑΕΠΙ, υπερασπίζεται και το δικαίωμα των σημαντικών αλλά "μη εμπορικών" δημιουργών στο να μπορούν να ζήσουν χωρίς να τρέχουν στα πανηγύρια και στα μπουζούκια.

Μάλιστα κοινός άξονας στις συζητήσεις μας ήταν ότι δεν φταίνε οι πειρατές αλλά η κατάντια της νεοελληνικής μουσικής που δεν εμπνέει το σεβασμό.

_________________
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org
deninho
Super Moderator

Μέλος από: 17 Ιαν 2004
Βοηθήματα: 1
Νέα: 3
Μηνύματα: 256+

Περιοχή: σ'άλλη διάσταση
View users profile Visit posters website
flickr facebook twitter 
ΜήνυμαΣτις: 23 Δεκ 2009 13:20    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Το διαβάσαμε ότι δε φταίνε οι πειρατές, αλλά και το πως έχει καταντήσει η ελληνική δισκογραφία. Όμως λέει ξεκάθαρα ότι συμφωνεί με το να μπει τέλος για τα πνευματικά δικαιώματα και στο net:

παράθεση:
η πρόταση για την επιβολή πρόσθετου τέλους από τους παρόχους σε συνδυασμό με μια επαρκή νομοθετική ρύθμιση , έχει μια κάποια λογική




_________________
Δημιουργώ - Graphic Design + 3d Design & Architectural Visualization
cdhyper
Literature Moderator

Μέλος από: 23 Ιουν 2001
Βοηθήματα: 4
Νέα: 4
Μηνύματα: 256+

Περιοχή: Φωτονερόπετρα
View users profile Visit posters website
ΜήνυμαΣτις: 23 Δεκ 2009 13:23    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Εγώ λογικό το βρίσκω να πλήρωνε κανείς 50 λεπτά παραπάνω στο λογαριασμό της Otenet για τα πνευματικά δικαιώματα. Μια έξυπνη και σύγχρονη λύση. Αφού όλοι ξοδεύουμε αρκετό χρόνο στη ζωή μας στο να ψάχνουμε και να ακούμε μουσική στο internet, να μη ζήσουν και οι "μη εμπορικοί" δημιουργοί που επιμένουν σήμερα να παράγουν ποιοτικές δουλειές χωρίς να έχουν εξασφαλίσει ότι μπορούν να αγοράσουν το καθημερινό τους φαγητό; Να γίνουν όλοι σκυλάδες;

Για μένα έπρεπε να επιβληθεί πολιτιστικός φόρος μιας και που δεν υπάρχει παιδεία. Τουλάχιστον να πληρώνονται άνθρωποι που δημιουργούν και δεν τους εκτιμά το απαίδευτο καταναλωτικό κοινό.

_________________
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org
telas
Honorary Member

Μέλος από: 12 Μαρ 2004
Βοηθήματα: 1
Μηνύματα: 256+

Περιοχή: Kastoria
View users profile Send email to user Visit posters website
blog cv portfolio twitter 
ΜήνυμαΣτις: 23 Δεκ 2009 13:25    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Πολύ ενδιαφέρουσα άποψη και μόνο που κοιτάει και τις δυο όψεις του νομίσματος αξίζει συγχαρητήρια.

Δυστυχώς δεν μπορούν να γίνουν και πολλά πράγματα,

1) Τιμές
Οι δισκογραφικές δεν λένε να ρίξουν τις τιμές, ποιος δίνει 20€ για ένα cd;
Ναι ρε φίλε με 20€ ψωνίζεις για το σπίτι έλεος!

2) Ποιότητα
Που είναι τα ωραία ελληνικά τραγούδια; Τα τρώει η μαρμάγκα, γιατί η παιδεία του Έλληνα στη μουσική θεωρεί το "Άμπρα κατάμπρα για έναν άντρα σκίζω τα μαύρα που φορώ" τρελό και βαθυστόχαστο στίχο! Υπάρχουν αμέτρητοι έλληνες συνθέτες και ερμηνευτές που ζούνε στην αφάνεια, λόγο του κατεστημένου και τις κατάντιας που οι ίδιες οι δισκογραφικές έχουν δημιουργήσει.

3) Το αναπόφευκτο
Είναι δεδομένο πως το διαδίκτυο είναι το μέλλον, δεν χρειάζεται να πούμε πόσες εργασίες διεκπεραιώνονται μέσω του internet και πόσες ακόμη θα γίνονται μελλοντικά, αλλά ακούστε και αυτό όλοι εσείς που μέχρι τώρα νομίζατε πως το ράδιο η τηλεόραση οι εφημερίδες και όλα τα παραδοσιακά μέσα και γενικότερα η βιομηχανία του θεάματος θα συνεχίσουν να υπάρχουν και "αύριο" υπό αυτή τη μορφή, όχι "δεν παίζει", εάν δεν επενδύσετε "χθες" κιόλας στο "αύριο" τότε όταν η μεγάλη αλλαγή επέλθει θα είναι πλέον αργά.

Βλέπω καμπάνιες για την πειρατεία και γενικά μόνο κλαψούρισμα, 2000 video club έχουν κλείσει, 4000 έχουν απολυθεί, 5 εταιρίες διανομής καπούτ κλπ κλπ κλπ και δεν βλέπω ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ να προσπαθεί να κάνει κάτι γι αυτό, ποιος θα αγοράσει cd ενώ μπορεί να αγοράσει κομμάτια στο internet με 0.50€; Ποιος θα αγοράσει dvd ενώ μπορεί να δει online την ταινία με πολύ μικρό αντίτιμο;

Όσο για την τηλεόραση ποιος μπορεί να αρνηθεί ότι όλοι μας θέλουμε να βλέπουμε συγκεκριμένα προγράμματα (εκπομπές, ντοκυμαντέρ, ειδήσεις, σείριαλ) την στιγμή που θέλουμε όποτε θέλουμε όσες φορές θέλουμε;

Και τώρα απαντήστε μου, στην Ελλάδα του 2010 ποιος έχει κάνει κάτι να φέρει πιο κοντά τον καταναλωτή στο προϊόν του με βάσει τις επερχόμενες αλλαγές; Ποιος ήταν αρκετά έξυπνος ώστε να επενδύσει στο "online";

Μια φιλότιμη προσπάθεια (αν και την βρίσκω ανεπαρκή προς το παρόν) έχει κάνει ο ΣΚΑΪ με video on demand κλπ κανένας άλλος;

Δηλαδή τι περιμένουν; Όταν προτείνεις στο videoclub να επενδύσει στο internet και του προσφέρεις την ευκαιρία να γίνει πρωτοπόρος στην ελλάδα με υπηρεσίες που δεν υπάρχουν εδώ αλλά είναι το "αύριο" σε κοιτάει λες και κατέβηκες από τον Άρη!

Το ίδιο ισχύει για όλα τα παραδοσιακά μέσα, έχουν βολευτεί με την παρούσα κατάσταση που δεν βλέπουν αυτό που έρχεται και αυτό είναι που θα τους ακυρώσει στην κυριολεξία!

Το internet προσφέρει όλα αυτά που χρειάζονται αλλά δεν το βλέπουν ή δεν θέλουν να το δουν, ειδικά για την βιομηχανία του θεάματος μειώνει τα κόστη σημαντικά, άρα και την τιμή του τελικού προϊόντος, άρα χαμηλότερη τιμή = μεγαλύτερες πωλήσεις.

και ένα τελευταίο:

4) Εταιρείες παροχής υπηρεσιών Internet
Ποια εταιρεία στην ελλάδα θα αφήσει την δημιουργία σκληρών νόμων κατά τις πειρατείας, δηλαδή ποιος θα αφήσει να "πειράξουν" τους πελάτες τους, τους χρήστες internet; Γιατί όπως ξέρουμε αν δεν υπάρχουν downloaders δεν υπάρχει λόγος να υπάρχουν τα πειρατικά sites, γιατί κανείς δεν θα κατεβάζει από αυτά λόγο του φόβου επιβολής προστίμων.

Η Ελληνική αγορά του internet είναι ακόμη στα σπάργανα και κανείς δεν θα αφήσει το σταμάτημα της πειρατείας να γίνει φρένο της διάδοσης του internet στην ελλάδα, γιατί έτσι και κόψεις το κατέβασμα από τον έλληνα είναι σαν να του κόβεις το internet.

Έως ότου περάσουν οι παιδικές αρρώστιες του internet στην Ελλάδα θα έχουν μπει τα πάντα σε τάξη, οι μεγάλες εταιρείες θα πιεστούν να επενδύσουν online, τα κόστη θα μειωθούν οι τιμές θα γίνουν καλύτερες για τους καταναλωτές και όσοι κάνουν κουμάντο στα παραδοσιακά μέσα θα συνεχίσουν να κάνουν κουμάντο στο internet γιατί στην τελική θα δουν αυτό που έρχεται.

Αυτά προς το παρόν.

_________________
Web Design - Δημιουργία Ιστοσελίδας - http://www.computerman.gr/
My Photography - http://www.tilaveridis.com/
Τεχνολογικά προιόντα - http://www.bigbox.gr/
Error_1054


Μέλος από: 18 Ιουν 2008
Μηνύματα: 74

View users profile
ΜήνυμαΣτις: 23 Δεκ 2009 13:29    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

τελικα ειναι κακο που μοιραζονται ΠΑΡΑΝΟΜΑ ή που μοιραζονται ΔΩΡΕΑΝ.

Γιατι πριν λιγα χρονια ο κοσμος ΑΓΟΡΑΖΕ πειρατικα CD ενω τωρα τα κατεβαζει ΔΩΡΕΑΝ .

Για εμας που προλάβαμε την κασεττα φαινονται λιγο περιεργα ολα αυτα . Για να γραψεις παλια κασεττα (mix tape) ετρωγες ενα απογευμα .

Στο You tube παντως η Sony link to Sony σου "βαζει χερι" οταν ανεβασεις καποιο δικο της τραγουδι . Ουτε ο δημιουργος ουτε η Αμερικανικη ΑΕΠΙ!! (πολυ φοβαμαι οτι η ΑΕΠΙ ειναι μια ντοπια πατέντα αφου τα δικαιωματα των τραγουδιων ανηκουν στην δισκογραφικη )

παντως τα παλια χρονια παιρναμε εναν δισκο τον γραφαμε και τον διναμε στον συμμαθητη την επομενη μερα . Τωρα απλα μοιραζομαστε την "κασεττα" με καποιον αγνωστο στην Ισπανια Γουαδελουπη κλπ !!!

ΥΓ Δεν ειμαι υπερ της πειρατειας απλα δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να φερουμε την καταστροφη . Ας ισχυσει στην Ελλαδα οτι ισχυει σε λλες ευρωπαικες χωρες !!
cdhyper
Literature Moderator

Μέλος από: 23 Ιουν 2001
Βοηθήματα: 4
Νέα: 4
Μηνύματα: 256+

Περιοχή: Φωτονερόπετρα
View users profile Visit posters website
ΜήνυμαΣτις: 23 Δεκ 2009 13:37    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Την ΑΕΠΙ πληρώνουν και οι δισκογραφικές. Τα δικαιώματα των τραγουδιών δεν ανήκουν στις δισκογραφικές. Μόνο η φωνογράφηση ανήκει στις δισκογραφικές και άντε και η ερμηνεία αν έχουν καβατζώσει τα αποκλειστικά συγγενικά δικαιώματα του ερμηνευτή.

Το τραγούδι δια νόμου ανήκει στον συνθέτη και στον στιχουργό. Αυτή έχουν το απόλυτο πνευματικό δικαίωμα και αυτό το δικαίωμα διαχειρίζεται η ΑΕΠΙ.

_________________
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org
greek_manager
Honorary Member

Μέλος από: 21 Οκτ 2002
Νέα: 1
Μηνύματα: 256+

Περιοχή: Back to Greece
View users profile Send email to user Visit posters website
blog flickr picasa facebook linkedin twitter 
friendfeed deviantART del.icio.us 
ΜήνυμαΣτις: 23 Δεκ 2009 14:39    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Ο Μαυρουδής αναλύει το θέμα χωρίς να το δει όσο σφαιρικά πρέπει κατά την γνώμη μου. Μιλάει για την εξέλιξη της μουσικής βιομηχανίας στην Ελλάδα μετά την μεταπολίτευση και προσπαθεί να ερμηνεύσει την πειρατεία μόνο με βάση τα γεγονότα που έγιναν στην χώρα μας από την χούντα και μετά.
Το φαινόμενο της πειρατείας πνευματικής δημιουργίας, δεν είναι μόνο ελληνικό όμως... όπως εντελώς επιφανειακά αναφέρει και ο ίδιος (ότι δεν είναι). Οπότε το να προσπαθείς να αποδώσεις την πειρατεία στην Ελλάδα, σε καθαρά ελληνοκεντρικά αίτια και να προτείνεις ιδιαίτερες λύσεις για την Ελλάδα, χωρίς ούτε μια αναφορά και προβληματισμό για το τι γίνεται παγκοσμίως για το θέμα, είναι κατά την γνώμη μου εξαρχής λάθος ανάλυση

_________________
aka thkouk
Football Manager - H ελληνική κοινότητα
παιχνιδια στρατηγικης - Παίξε Δωρεάν
emphasy
Honorary Member

Μέλος από: 16 Ιαν 2005
Βοηθήματα: 1
Templates: 2
Μηνύματα: 256+

Περιοχή: Genesis Lab
View users profile
ΜήνυμαΣτις: 23 Δεκ 2009 17:59    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Ναι, μεν, συμφωνώ για την πειρατεία (ούτε κι εγώ κατεβάζω) αλλά μέχρι ένα σημείο όπως είπε και ο bleep, συγνώμη αλλά αν δεν πέσουν οι τιμές καλά να πάθουν, έπειτα υπάρχουν κι άλλοι τρόποι να ακούσεις δωρεάν μουσική αν θες. Ραδιόφωνα, cd από εφημερίδες και γενικά τα έχουμε ξαναπεί σε άλλα θέματα. Πάντως, η πειρατεία στο web δεν φέρνει χρήμα, μόνο οι μαύροι βγάζουν, κι όποιος κρύβεται πίσω από απ' αυτούς.

Το ότι είμαστε ανύπαρκτοι πολιτισμικά είναι γεγονός, όπως είμαστε ανύπαρκτοι και σε πολλά άλλα, εγώ προσωπικά το έχω αποδεχθεί. Πολιτισμικά στηριζόμαστε σε έναν Παρθενώνα και 5-10 μνημεία και αγάλματα και κλείσαμε, δεν υπάρχει μουσική, ζωγραφική, σύγχρονη γλυπτική και κάτι άλλο που να μπορέσει σε όγκο να συναγωνιστεί τα μάρμαρα. Για την χώρα μας ο πολιτισμός είναι τόσος όσος κοστίζει, όταν σταματήσει να φέρνει ευρώ... σταματάει να υπάρχει, δεν μ κάνει εντύπωση έτσι έχουμε μάθει κι αυτό θα συνεχιστεί γιατί είναι θέμα παιδείας.

Δώδεκα χρόνια στο σχολείο, ποτέ κανείς δεν κατάλαβε ότι έχω ταλέντο στην ζωγραφική γιατί ποτέ δεν κάναμε ζωγραφική μόνο στο δημοτικό καμιά 10αριά φορές. Όπως ποτέ κανείς δεν κατάλαβε πως φίλοι μου είχαν ταλέντο στην μουσική. Αυτά αποτελούν εξωσχολικές δραστηριότητες στην ελληνική παιδεία.

Όσο για τους εμπορικούς καλά κάνουν και υπάρχουν. Μαγκιά τους. Αφού πουλάει κάποιος σημαίνει πως είναι αγαπητός στο κόσμο, άρα κάτι θα έχει και πως κρίνουμε την ποιότητα μου λέτε; Θεοδωράκης-ποιότητα, Ρέμος-σκυλάς; Εδώ που φτάσαμε, πιστεύω μια κοινωνία χρειάζεται και τους μεν και τους δε. Αυτούς που δεν χρειάζεται είναι αυτοί που δεν πουλάνε. Δεν αρέσουν. Τι να την κάνω την ποιότητα όταν δεν αναγνωρίζεται. Κι εγώ μπορεί να γράφω στοίχους με ποιότητα αλλά δεν μην τους αποδέχεται ο κόσμος, ποιος φταίει ο κόσμος; εγώ φταίω. Ας γίνει ξεσκαρτάρισμα, αν θέλουν να σώσουν την ελληνική μουσική.

_________________
Titak0s™
cdhyper
Literature Moderator

Μέλος από: 23 Ιουν 2001
Βοηθήματα: 4
Νέα: 4
Μηνύματα: 256+

Περιοχή: Φωτονερόπετρα
View users profile Visit posters website
ΜήνυμαΣτις: 23 Δεκ 2009 20:02    Θέμα: Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

Δηλαδή το αισθητικά ποιοτικό για σένα είναι το κοινώς ή το ευρέως αποδεκτό; Η τέχνη δεν είναι πολιτική. Ο Ρέμος είναι σκυλάς και οι Ρέμοι φταίνε για την κατάντια του ντιριντάχτα. Δεν πα να πουλάει χρυσούς δίσκους, δεν πανα βγάλει ιπτάμενους δίσκους και να τον θεωρήσαυν προφήτη, σκυλάς θα παραμείνει. Αυτή είναι η μαγεία της τέχνης, ότι την κοιτάς καθαυτή και δεν κοιτάς πλειοψηφικά σε ποιούς αρέσει και ποιούς όχι για να καταλάβεις την αξία της. Έχει εγγενή αξία με λίγα λόγια και όχι αξία που της την μεταδίδει ο παρατηρητής.

_________________
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org
omorfipoli


Μέλος από: 22 Οκτ 2009
Μηνύματα: 19
Περιοχή: αθήνα
View users profile Visit posters website
ΜήνυμαΣτις: 23 Δεκ 2009 20:11    Θέμα: το θέμα ειναι αλλού Απάντηση με παράθεση  Mark this post and the followings unread

όταν καταργηθεί η ΑΕΠΙ μπορούμε να αρχίσουμε να συζητάμε για πνευματικά δικαιώματα. Μέχρι τότε να μας συμπαθάτε, αλλά δεν σας συμπαθούμε. Φιλιά

_________________
διαβάστε μας, http://www.omorfipoli.com
Εμφάνιση Μηνυμάτων:   
Εισαγωγή νέου Θέματος   Απάντηση στο Θέμα Σελίδα 1 από 3 [36 Μηνύματα] Σελίδα:  1, 2, 3 Επόμενο
Mark the topic unread :: Προηγούμενο θέμα :: Επόμενο θέμα
 Forum index » Τεχνολογικά Θέματα, Νέα και Ειδήσεις » Τεχνολογικά Θέματα, Νέα και Ειδήσεις
Τώρα είναι 04 Δεκ 2016 16:18 | All times are UTC + 2


Email This Page to Someone! add to Favorites

     Powered by p h p B B © 2001,2005 p h p B B Group
Για άμεση επικοινωνία με τον διαχειριστή του freestuff.gr στο email: freestuff.gr(παπάκι)gmail.com


Copyright © 1999-2013 Freestuff.gr All Rights Reserved  
Version Aegean, designed by N. Tsaganos