Η σελίδα μας αναβαθμίστηκε, γι' αυτό τον λόγο τα μέλη μας θα πρέπει να ζητήσουν νέο κωδικό πρόσβασης από την υπηρεσία "Αποστολή κωδικού πρόσβασης".
Εάν το email με τον νέο κωδικό δεν έρθει στο inbox κοιτάξτε και στο spam folder. Ο server είναι φρέσκος και δεν έχει το reputation που του αξίζει.

Δωρεάν ελληνικά Audio Books

Μια περιοχή για όλα τα είδη της έντυπης και διαδικτυακής Λογοτεχνίας και των αγαπημένων μας Κόμικς.

Συντονιστές: cdhyper, Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Zizo
Honorary Member
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Zizo » 23 Ιαν 2010 04:45

Hey there,
Τελευταία κάπως έμπλεξα με ηχητικά βιβλία, απλά κόλλησε το μυαλό μου γύρο απαυτά...
Έχει πολλά τέτοια δωρεάν σε γλώσσες όπως αγγλικά και άλλες, ελληνικά όμως δεν βρήκα πουθενά... Δεν είμαι άσχετος στα αγγλικά αλλά δεν καταλαβαίνω και πολλά άλλη αίσθηση στην γλώσσα σου...

Αυτό το site έχει πολλά που μπορείς να ακούσεις για δοκιμή λίγα λεπτά και να κατεβάσεις όποιο σου αρέσει.

Για ελληνικά έχει 2:
Apology of Socrates (Greek) και
Bible (STE) NT 21−22:'−'

Τα οποία δεν με ενδιαφέρουν :-? Ψάχνω κάποια ιστορία/παραμύθι όπως Επιστημονικής Φαντασίας...

Για να αγοράσω βρήκα αλλά δεν θα ήθελα να αγοράσω, τουλάχιστον όχι αν δεν έχω τις 2 πρώτες εμπειρίες δωρεάν...

So, ξέρει κανείς τίποτα?
Εικόνα
What you waiting for?

Άβαταρ μέλους
Scoros

Δημοσίευση από Scoros » 30 Ιαν 2010 16:06

και τα δυο ελληνικα βιβλια ειναι μεγαλη μαπα δυστηχος, στο ένα μηλαει ενας ξενος πολυ γρηγορα και με απαραδεκτη προφορα αρχαια ελληνικα, και στο δευτερο μηλαει μια γυναικα που εχει παρει βραβειο βαρετης διηγησης :(

Άβαταρ μέλους
Zizo
Honorary Member
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Zizo » 04 Φεβ 2010 13:43

πάντως θα γούσταρα να ακούσω ένα ωραίο βιβλίο...
όποιος ανακαλύψει κάτι, εδώ ήμαστε ;)
Εικόνα
What you waiting for?

fagorog

Δημοσίευση από fagorog » 28 Ιουν 2010 01:28

λοιπόν....