Κώδικας: Επιλογή όλων
// ------ ΟΔΗΓΙΕΣ
/*
Στο symbol όπου undefined δώστε το instance name του Movie symbol πχ symbol = mymovie;
¶ν δέν επιθυμείτε να περιστρέφεται αλλάξτε το symbol.Rotate σε false από true
¶ν δέν επιθυμείτε να μετακινείτε αλλάξτε το symbol.Move σε false από true
Αλλάξτε την τιμή της ταχύτητας από 10 (speed = 10) με όποια επιθυμείτε
Μπορείτε να σταματήσετε την εκτέλεση της interval με το παρακάτω
clearInterval(rm);
Μπορείτε να διαγράψετε τα comments από τον κώδικα */
symbol = undefined;
symbol.Rotate = true;
symbol.Move = true;
speed = 10;
//------------
function rot_move() {
radians = Math.atan2(symbol._y-_ymouse, symbol._x-_xmouse);
degrees = radians*180/Math.PI;
if (symbol.Rotate) {
symbol._rotation = degrees;
}
if (symbol.Move) {
symbol._y -= (symbol._y-_ymouse)/speed;
symbol._x -= (symbol._x-_xmouse)/speed;
}
}
rm = setInterval(rot_move, 1);