Λύση σε Laptop με προβλήματα και εξυπηρέτησης!

Σχετικά με όλα τα Laptop, Netbook και Tablet PCs

Συντονιστές: Super-Moderators, Software & Hardware Moderators

Απάντηση
tpsathas
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 14 Ιαν 2013 14:44
Τοποθεσία: Αμπελόκηποι, Αθήνα
Επικοινωνία:

Λύση σε Laptop με προβλήματα και εξυπηρέτησης!

Δημοσίευση από tpsathas » 05 Φεβ 2013 12:36

Καλησπέρα σε όλους ...

Η ιστορία μου περιλαμβάνει την αγορά ενός laptop Lenovo ideapad U300s από το εξουσιοδοτημένο κατάστημα πωλήσεων προϊόντων της Lenovo, www.e-lenovo.gr .

Η αγορά έγινε στις 20/11/12 και το laptop ήρθε στα χέρια την επόμενη ημέρα, στις 21/11/12. Από την πρώτη μέρα το laptop μου "πέταξε" μπλε οθόνη! Μετά από 15-20 ημέρες τα προβλήματα συνεχίστηκαν και προστέθηκαν με τα παρακάτω :

  • - Μπλε οθόνες
    - Πάγωμα του υπολογιστή (δεν έκανε τίποτα και μόνο από το power button έκλεινε)
    - 1 φορά το laptop δεν μπήκε σε hybernate αλλά είχε πετάξει μπλε οθόνη και είχε μείνει σε αυτό το σημείο, με αποτέλεσμα να το έχω μέσα στη τσάντα χωρίς να το έχω πάρει είδηση, για κάμποση ώρα, και όταν πήγα να το βγάλω κόντεψα να πάθω εγκαύματα!
    - Κάποιες φορές αφού έβγαζε μπλε οθόνη και έκανε το καθιερωμένο κύκλο εργασιών για να ανοίξει, συνέχιζε επ' άπειρων τις μπλε οθόνες back to back μέχρι να το κλείσω από το powe button. Δηλαδή δεν άνοιγε καν.
    - Υπερβολικό ζέσταμα σε κάποια σημεία του laptop, ενώ η Lenovo λέει ξεκάθαρα ότι δεν ζεσταίνεται.
    - Η μπαταρία δεν μου κράτησε ποτέ πάνω από 4μιση ώρες, κι ας λέει η Lenono ότι κρατάει 8 ώρες!!! (ναι το ξέρω, δεν είμαι αφελής, προφανώς είναι κόλπο μάρκετινγκ το 8 ώρες)
Αφού λοιπόν μεσολάβησαν τα Χριστούγεννα και οι μαζικές απεργίες των μέσων μεταφοράς στην Αθήνα, επικοινώνησα λοιπόν με την Lenovo για να δούμε τι θα γίνει και μου είπαν ότι το μηχάνημα πρέπει να σταλθεί στο εξουσιοδοτημένο service τους το οποίο είναι η www.cpi.gr . Το μηχάνημα πήγε στη CPI στις 14/1/13 και παρέμεινε εκεί για 2 εβδομάδες. Ο λόγος ήταν ότι έπρεπε να αλλαχτεί ο SSD και ότι τον περίμεναν από την Γερμανία. Μου είπαν ότι η αλλαγή του SSD έγινε και ότι είναι έτοιμο. Αυτά έγιναν στις 30/1/13. Από τις 30 Ιανουαρίου, το παρέλαβα στα χέρια στις 4/2/13 στις 17:40, ο λόγος καθυστέρησης είναι η η Γενική Ταχυδρομική που δεν μπορεί να κάνει σωστά τη δουλειά της, αλλά δεν θα μπω σε αυτή την ιστορία, μιας και φαντάζομαι ότι πάνω κάτω όλοι τα γνωρίζετε.

Το ανοίγω, με χαρά αφού δεν είχα laptop για 1 μήνα περίπου, γίνεται η εκκίνηση των Windows, όλα μια χαρά ... μέχρι εδώ. Χωρίς να κάνω ούτε ένα κλικ, μετά από 2-3 λεπτά το μηχάνημα πετάει μπλε οθόνη! Κάνει restart, μπαίνει στα windows και χωρίς να κάνω τίποτα (για μία ακόμα φορά), μετά από 8-10 λεπτά ξανά τα ίδια! Ξαναμπαίνει στα windows και πάω να κάνω update τα windows μπας και ... αμ δε. Με το που ξεκινούσε τα updates, μπλε οθόνη και restart.

Ουσιαστικά και με λίγα λόγια, μέσα σε 10-12 ώρες που το έχω ανοιχτό από χθες το απόγευμα (όταν το παρέλαβα δηλαδή), το μηχάνημα έχει :
  • - βγάλει 20-25 μπλε οθόνες
    - παγώσει 5 φορές
Ουσιαστικά είναι σε χειρότερη κατάσταση. Για να μην πω για τις δαχτυλιές που είχε το laptop μετά το service. Είναι άλλο θέμα αυτό.

Επόμενο βήμα μου ήταν να επικοινωνήσω αρχικά με το κατάστημα όπου το αγόρασα, το οποίο με παρέπεμψε στη Lenovo, η οποία μου είπε με λίγα λόγια, ότι το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να το ξαναστείλουν για service. Όταν ρώτησα για αντικατάσταση του μηχανήματος, μου είπαν ότι πρέπει να γίνουν 3 service και εάν το laptop συνεχίζει τα προβλήματα, τότε μπορούμε να το δούμε!

Κάπου εδώ να αναφέρω ότι το laptop έχει αγοραστεί για εργαλείο δουλειάς σε εταιρεία πληροφορικής. Είναι ιδιοκτησία της εταιρείας και όχι απλά για να μπαίνεις στο Facebook και στο youtube. Χρησιμοποιείται ως εργαλείο. Άρα δεν θα μπορούμε να δουλέψουμε σίγουρα για ένα μήνα ακόμα, το οποίο συνεπάγεται με χαμένες δουλειές/πελάτες. Δηλαδή σαν να πας σε οδοντίατρο και να μην έχει καρέκλα οδοντιάτρου!

Επόμενο βήμα ήταν να μιλήσω με την CPI η οποία μου είπε με λίγα λόγια ότι το έφτιαξαν (άλλαξαν τον SSD) και ότι το laptop από τη στιγμή που έγινε η αλλαγή δεν παρουσίασε τίποτα για 24 ώρες που το είχαν εκεί και ότι αύριο θα έρθει ο courrier για να το παραλάβει ώστε να το ξαναδούν. Να επισημάνω ότι η κοπέλα με την οποία μίλησα στο τηλέφωνο, δεν με άφησε να μιλήσω απευθείας με κάποιο τεχνικό. Μόνο μαζί της!

Αυτή είναι η ιστορία μου παιδιά και ξέρω ότι θα αργήσω να βρω λύση. Συγγνώμη εάν σας κούρασα και σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.

Δεν τα γράφω για να μου πείτε ότι τα laptop τις Lenovo είναι μάπα και άλλα τέτοια. Σας τα έγραψα για να ξέρετε τι συμβαίνει, για να μου δώσετε συμβουλές και αν μη τη άλλο να πω τη στεναχώρια μου και τον πόνο μου σε κάποιους που θα με καταλάβουν.

Το βίντεο με τα προβλήματά του

http://www.youtube.com/watch?v=teYMNHV9mvE


Θοδωρής Ψάθας, ιδρυτής εταιρείας πληροφορικής χωρίς laptop![/flash]

Άβαταρ μέλους
hitca
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1919
Εγγραφή: 13 Ιουν 2010 19:41
Τοποθεσία: Brussels
Επικοινωνία:

Λύση σε Laptop με προβλήματα και εξυπηρέτησης!

Δημοσίευση από hitca » 05 Φεβ 2013 15:26

Σίγουρα το επίπεδο εξυπηρέτησης για το πρόβλημά σου «μπάζει νερά», αλλά και το ότι είναι «μάπα» τα Lenovo (πρώην IBM !! )επίσης δεν οδηγεί σε ψύχραιμη αντιμετώπιση.

Θα έλεγα να εξαντλήσεις όλα τα περιθώρια που σου δίνει η εγγύηση που έχεις και έν τέλει υπάρχουν και νόμιμες νομικές διαδικασίες για ικανοποιηθείς.

Στο καθαρά τεχνικό κομμάτι, θα πρέπει να επικεντρωθείς στο καθ' αυτό μήνυμα που απεικονίζει η bsod (μπλέ οθόνη σφάλματος). Εκεί υπάρχουν τεχνικές πληροφορίες που θα πρέπει να έχεις σοβαρά υπ' όψιν ή να μεταφέρεις τον κωδικό σφάλματος στους τεχνικούς.
Εκ πείρας γνωρίζω ότι είναι πολύ δύσκολο μερικές φορές να γίνει αναπαράσταση του σφάλματος με ακρίβεια.

*** θα πρότεινα επίσης για την επόμενη αγορά σου να κοιτάξεις κατά Dell μεριά, έχουν εξαιρετικά μηχανήματα και after sales.
«Μάθε από τα λάθη των άλλων γιατί δε θα προλάβεις να τα κάνεις όλα μόνος σου»
Οι Έλληνες είμαστε «θεατές των λόγων και ακροατές των έργων» (.... ο Θουκυδίδης το είπε !)
«Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Αυτοί που κερδίζουν, αυτοί που χάνουν και αυτοί που καθορίζουν ποιοι κερδίζουν και ποιοι χάνουν! »

tpsathas
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 14 Ιαν 2013 14:44
Τοποθεσία: Αμπελόκηποι, Αθήνα
Επικοινωνία:

Λύση σε Laptop με προβλήματα και εξυπηρέτησης!

Δημοσίευση από tpsathas » 05 Φεβ 2013 16:01

Σε ευχαριστώ hitca για την απάντηση.

Εγώ να εξαντλήσω τα περιθώρια της εγγύησης αλλά το να πάρει 3 μήνες+ αυτή η ιστορία δεν με συμφέρει καθόλου και το καταλαβαίνεις.

Το service το δοκίμασα και απέτυχε, κι ας τους είχα πει εγώ ότι δεν είναι ο σκληρός το πρόβλημα ...

Στην τελική, ας μου δώσουν ένα laptop μέχρι να βρεθεί η λύση ... αλλά που!

Άβαταρ μέλους
staaronis3
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 28 Ιαν 2006 14:35
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης-Αθήνα
Επικοινωνία:

Λύση σε Laptop με προβλήματα και εξυπηρέτησης!

Δημοσίευση από staaronis3 » 05 Φεβ 2013 16:25

Αγαπητέ,
η CPI είναι μακράν το χειρότερο Service που έχω πετύχει μετά του Multirama.
Έτυχε να χω αγοράσει το πρώτο dell για οικιακούς χρήστες με Core i7 που απλά ήταν ένα μηχάνημα σχεδιασμένο για Core 2 Duo (άντε το πολύ Core i5) με αυτό τον επεξεργαστή.
Αποτέλεσμα; Να βράζουν τα πάντα και να μη μπορώ να δουλέψω!
Εξ αρχής και επειδή είχα δει στο internet ότι το πρόβλημα ΔΕΝ λύνετε με αλλαγή μητρικής κλπ όπως έκαναν, και επειδή ήξερα τα δικαιώματα μου με βάση το νόμο ζήτησα απο το multirama να προχωρήσει άμεσα στις ενέργειες για τη διαπίστωση του προβλήματος και να προχωρήσει στην άμεση αντικατάσταση. Δεν το έκαναν και μου έλεγαν να το στείλω στη Dell κλπ κλπ. Τελικά με τα πολλά και αφού είδα το διευθυντή του καταστήματος το πήραν και το έστειλαν για "φτιάξιμο" στην cpi.
Και πήγε και ξαναπήγε, και κάθε φορά ερχόταν χειρότερο (απο ξεκουμπωμένα-διαλυμένα πλαστικά μέχρι διαλυμένο δίσκο, ενώ η μητρική που και καλά άλλαξαν δεν είχε αλλαχτεί ποτέ). Το μηχάνημα με αλλαγμένα τα πάντα να φτάνει τους 80 βαθμούς κελσίου στην πρώτη λειτουργία ενώ είχε μέγιστη θερμοκρασία επαφής τους 109!
Πως αποφάσισαν να το αλλάξουν; Μα φυσικά όταν έκανα καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή, και τους την κοινοποίησα την επόμενη μέρα με πήραν να μου κόψουν πιστωτικό.
Ανέφερε τους το νόμο. Αν δεν δώσουν σημασία γράψε ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ τι συμβαίνει, με ημερομηνίες, πρόβλημα, αντιμετώπιση κλπ και στείλε το ΑΜΕΣΑ στον συνήγορο του καταναλωτή. Όσο γρηγορότερα το κάνεις τόσο το καλύτερο για σένα.
Όταν άρχισα βέβαια τις συζητήσεις σε φόρουμ πολλοί μόνο που δεν με έβρισαν και μου είπαν ότι έτσι είναι τα φορητά (αλήθεια γιατί το παλιό μου δεν ήταν; και γιατί ούτε αυτό που έχω τώρα είναι έτσι;), ενώ πολλές ήταν οι απαντήσεις του στυλ "καλά να πάθεις".
Ρίξε μια ματιά να πάρεις ιδέες από την δική μου καταγγελία: http://blog.staaronis3.net/2010/10/19/k ... tirama-cpi και ψάξε για τυχών παρατυπίες ή άλλα περιστατικά (πχ να σου είπαν πως άλλαξαν κάτι και δεν το έκαναν) τα οποία μπορεί να συνέβησαν.
Μη ξεχνάς ότι ο νόμος δίνει 2 χρόνια αντικατάστασης ή επιστροφής χρημάτων σε περίπτωση πραγματικού ελατώματος ή έλειψη συνομολογημένης ιδιότητας από τον πωλητή, όχι απο την CPI ή την οποιαδήποτε CPI. Ευθύνη έχει ο πωλητής και μόνον αυτός!

Άβαταρ μέλους
dj_kostas_pro
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 10 Οκτ 2007 16:54
Τοποθεσία: Πιερία

Λύση σε Laptop με προβλήματα και εξυπηρέτησης!

Δημοσίευση από dj_kostas_pro » 09 Φεβ 2013 13:24

Πω τώρα τι με θύμησες Tpsathas.

Εγώ την είχα πάθει με τα multirama

Είχα πάρει έναν υπολογιστή αξίας 1800€ για να κάνω την δουλειά μου (3d animation).

Από την πρώτη εβδομάδα ο υπολογιστής κολλούσε και έκλεινε από μόνος του.

Τους τον πάω και τους λέω έχω αυτό το πρόβλημα θέλω όπως και δήποτε να λυθεί το συντομότερο δυνατόν γιατί είναι υπολογιστής δουλειάς... Οκ μου λέει κύριες θα το αφήσετε και θα σας πάρουμε τηλέφωνο να σας πούμε τι έχει.

Περνάει μία βδομάδα τίποτα... Παίρνω τηλέφωνο και μου λένε έχει πρόβλημα με την κάρτα γραφικών και θέλει άλλες 4 μέρες για να την παραλάβουν και βάλε κάνα 2 ήμερο να τον αφήσουν ανοικτό για να δουν ότι όλα είναι οκ.

Άντε λέω οκ μετά από μιάμιση εβδομάδα πάω τον παίρνω το πάω σπίτι και με το που τον ανοίγω κάνει τα ίδια χωρίς να ανοίξω προγράμματα. Τους ξανά παίρνω γιατί τα είχα πάρει και τους λέω πλάκα με κάνετε αυτό το κονσερβοκούτι πάλι τα ίδια κάνει... Με λέει πάν τον πίσω στο κατάστημα να τον εξετάσουν...

Τον πάω και μετά από τρεις μέρες χωρίς να με έχει πάρει κανένα τηλέφωνο τους ξανα καλώ και με λένε ο υπολογιστής σας είναι Αθήνα και έχει πρόβλημα η κάρτα γραφικών και περιμένουμε να ρθεί από το εξωτερικό και τους ξανά λέω παιδιά είναι υπολογιστής δουλειάς και χωρίς αυτόν όλα πάνες πίσω....

Μες την ατυχία μου πετυχαίνω και κάτι απεργίες στις μεταφορικές και μου έρχεται μετά απο 1 μήνα και κάτι μέρες.

Έρχεται ο τεχνικός σπίτι με τον υπολογιστή τον βάζουμε και δεν άνοιγε καθόλου... Εκεί τα πήρα έφαγε ένα βρισίδι εάν και το παιδί δεν έφταιγε αλλά τι να κάνω τόσο καιρό χωρίς υπολογιστή όλες οι δουλειές πήγαιναν πίσω και πολλές μου έφευγαν.

Περνάει μια εβδομάδα τίποτα ούτε φωνή ούτε ακρόαση, έτσι και εγώ πάω στο κατάστημα. Πάω εκεί δεν μιλάω με τα παιδιά που δούλευαν εκεί ζητάω απευθείας τον υπεύθυνο του δίνω τα χαρτιά του υπολογιστή και του λέω ήρεμα τι πρόβλημα έχει αυτήν την φορά και δεν αξιωθήκατε να με πάρετε ένα τηλέφωνο εδώ και μία εβδομάδα να μου πείτε τι έχει. Φωνάζει τον τεχνικό (ήταν εκείνος που είχα διαολοστείλει στο σπίτι) ΚΑΙ ΜΕ ΛΕΕΙ ΤΟ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ συγνώμη είχαμε πολύ δουλειά και δεν μπορέσαμε να τον στείλουμε κάτω στα κεντρικά....

Νταξ εκεί ξέφυγα και εγώ γιατί θεώρησα ότι με κορόιδευαν άρχισα να τους φωνάζω, ο υπεύθυνο να με λέει να ηρεμήσω και του λέω πλάκα με κάνει για δες πόσες φορές σας τον έχω φέρει και ακόμα δεν το έχω χρησιμοποιήσει ούτε μια φορά. Με τα πολλά φεύγω περνάν 2 εβδομάδες και μου φτάνει ο τεχνικός με τον υπολογιστή τον συνδέει ανοίγει κανονικά και την στιγμή που πάει να φύγει βγάζει μπλε οθόνη τον φωνάζω από το μπαλκόνι έλα πίσω. Έρχεται πίσω και πάει να τον ανοίξει και δεν άνοιγε. Πω ρε εγώ να του λέω είστε απίστευτοι ρε παιδιά ΕΛΕΟΣ. Παίρνει στα κεντρικά και αρχίζει να μιλάει με ένα νται τεχνικό που έχουν εκεί. Του παίρνω το τηλέφωνο και αρχίζω να μιλάω μαζί του αυτός με ειρωνεία ηρεμήστε δεν τέλειωσε και ο κόσμος μου λέει και του λέω ρε είσαι με τα καλά σου εγώ από τον υπολογιστή βγάζω το εισόδημα μου. Φάγαμε μισή ώρα ο ένας να μιλάει στον άλλο νευριασμένα μόνο που δεν βριστήκαμε.

Ξανά πάει ο υπολογιστής κάτω Αθήνα και μετά από 2 εβδομάδες ούτε πάλι δεν μ είχαν πάρει τηλ. Τους παίρνω και μου λέει κύριε δυστυχώς θα πρέπει να αγοράσετε άλλον υπολογιστή ... ΕΕΕ? Του λέω γιατί 1800€ που έδωσα τι έγιναν? Ωχ... μου λέει... (Ο Τάκης να πούμε είχε μπερδέψει τους υπολογιστές). Πάλι καλά μου δίνει τηλ παίρνω τηλ στα κεντρικά και μου βγαίνει ξανά εκείνος ο νταις τεχνικός και μου λέει δεν έχουμε βρει το πρόβλημα και μην μας καλείτε θα σας καλέσουμε εμείς. Νταξ ανέχτηκα πολλά, του λέω κοίτα άστο και φέρε μου ένα καινούργιο μα δεν γίνεται μου λέει αρχίζει να υψώνει τον τόνο της φωνής του και του λέω για να μην σε βρίσω δώσε μου ένα υπεύθυνο.
Το σηκώνει μια κυρία και μου λέει τι πρόβλημα έχετε, της λέω δώσε μου τώρα έναν που να έχει το μεγαλύτερο αξίωμα εκεί μέσα μην σας πάρει ο διάολος. Μου δίνει εκεί μία άλλη της λέω όλη την ιστορία και τις λέω αύριο θέλω καινούργιο υπολογιστή αλλιώς θα σας κάνω μήνυση γιατί δεν πάει άλλο.

Την άλλη μέρα με καλεί η κυρία και μου λέει παρακαλώ πηγαίνετε στο κατάστημα και διαλέξτε έναν υπολογιστή.

Για να δεις Tpsathas τι παθαίνουν άλλοι...

Α πληροφοριακά με όποιον μιλάς από αυτούς να κρατάς το επίθετο και το όνομα τους καθώς και την ώρα και μέρα που μιλήσατε...

tpsathas
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 14 Ιαν 2013 14:44
Τοποθεσία: Αμπελόκηποι, Αθήνα
Επικοινωνία:

Λύση σε Laptop με προβλήματα και εξυπηρέτησης!

Δημοσίευση από tpsathas » 11 Φεβ 2013 13:48

Και η ιστορία μου συνεχίζεται ...

Την Πέμπτη που μας πέρασε ήρθε η acs και πήρε το laptop για να το πάει στη cpi.

Αφού έχω μπλέξει σε ένα "βουνό" από τηλέφωνα και αφού πήγα ο ίδιος από τα γραφεία της Lenovo(!), ακόμα δεν έχουμε βρει λύση!

Ο Γενικός Οικονομικός διευθυντής της Lenovo μου είπε ότι αφού το λαπτοπ έχει πάει για service, πρέπει να επιστρέψει πάλι σε μένα, και αν έχει πάλι πρόβλημα, τότε θα πάμε για άμεση αντικατάσταση.

Αφού λοιπόν μίλησα με τη CPI, ξέρω ότι τώρα περιμένουν από την Γερμανία, μνήμες!!! Ε του πού#*τη, ο σκληρός δεν ήταν, αν δεν είναι και οι μνήμες, ε κάποια στιγμή θα το πετύχουν!!! Απ'ότι ξέρω μπορεί (μεγάλο μπορεί) να το έχω την Παρασκευή. Υπερβολικά δύσκολο βέβαια.

Τώρα σύμφωνα με την γενική γραμματεία καταναλωτή, μου είπαν ότι η διαδικασία μπορεί να πάρει 10 μέρες αυτόν τον καιρό μιας και πνίγονται από καταγγελίες!!! Δηλαδή όπως και να έχει, εγώ δεν θα έχω λαπτοπ για μία ακόμα εβδομάδα, που μπορεί να γίνουν και 2!!!

Ευχή και κατάρα να μην συμβεί σε κανέναν σας κάτι παρόμοιο, και αν σας συμβεί, αμέσως καταγγελία από την γραμματεία καταναλωτή.

Πραγματικά τα νεύρα μου έχουν γίνει κρόσια ...

Απάντηση

Επιστροφή στο “Φορητοί Υπολογιστές”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης