Προβλημα με φόντο το 3ds max

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
geomatical04
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: 17 Φεβ 2003 00:27
Τοποθεσία: Ηράκλειο

Προβλημα με φόντο το 3ds max

Δημοσίευση από geomatical04 » 20 Σεπ 2008 05:02

σχεδιάζω ένα επίπεδο σε 3ds max και θέλω να έχει ένα φόντο το οποίο να είναι ορατό από όλα τα views.Αυτό που κάνω είναι να περνάω ένα material στo παράθυρο perspective το οποίο δεν είναι ορατό ούτε απο το front ούτε από τα άλλα views. Καμα ιδέα?

thnx

Άβαταρ μέλους
geomatical04
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: 17 Φεβ 2003 00:27
Τοποθεσία: Ηράκλειο

Προβλημα με φόντο το 3ds max

Δημοσίευση από geomatical04 » 20 Σεπ 2008 05:17

παιδια το βρηκα ευχαριστω !
Η απάντηση είναι ότι θα πρέπει στον material editor να είναι ενεργοποιημένος ο χρωματιστός κύβος (Show map in viewpoint) και τα views να έχουν ενεργοποιημένο το smooth and lights.

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης