codecs reder

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
ROCKYMAX
Δημοσιεύσεις: 104
Εγγραφή: 03 Μάιος 2007 12:44
Τοποθεσία: PEIRAIAS

codecs reder

Δημοσίευση από ROCKYMAX » 24 Μαρ 2011 18:29

Δωστε μου link για codec για redering ποια η γνωμη σας για το quick time και τον Η264 να ρενταρω σε tga?????????????????

Άβαταρ μέλους
Argykaraz
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: 03 Ιουν 2007 20:40
Τοποθεσία: Petroupolis
Επικοινωνία:

codecs reder

Δημοσίευση από Argykaraz » 24 Μαρ 2011 22:01

Αν θες την συμβουλη μου, κανε rendering σε png εικονες και ενωσε τις μετα με το premiere η με καποιο αναλογο προγραμμα.
Θα σου φαει πολυυυυυ λιγοτερη RAM, και πολλα αλλα καλα...
My skin is my Sin...

Άβαταρ μέλους
ROCKYMAX
Δημοσιεύσεις: 104
Εγγραφή: 03 Μάιος 2007 12:44
Τοποθεσία: PEIRAIAS

codecs reder

Δημοσίευση από ROCKYMAX » 25 Μαρ 2011 19:41

Nα μη κανω .tga κ πειτε μου κανενα codec το εχω γυμνο το ΜΑΧ με τον vray

Frruger
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007 20:15

codecs reder

Δημοσίευση από Frruger » 26 Μαρ 2011 09:59

Argykaraz έγραψε:...........
Θα σου φαει πολυυυυυ λιγοτερη RAM, και πολλα αλλα καλα...
Δεν προκύπτει από πουθενά αυτό με την χρήση της RAM , χρειάζεται όση μνήμη ακόμα είναι απαραίτητη για συμπιέσει το καρέ , ακόμη κε σε HD MPEG 4 δεν είναι πολύ , 400 ΜΒ χρειάζεται το Max να ανοίξει και να Rendari ένα κύβο, 10-20 ΜΒ ακόμα για να κάνει encoding δεν είναι και τίποτα.

Τα Frame Sequence είναι πάντα ασφαλέστερα , αν κρεμάσει το πρόγραμμα συνεχίζει από το καρέ που κρέμασε , στο Video συνήθως χαλάσει όλο το αρχείο και χάνεις όλα τα καρέ

Άβαταρ μέλους
Babis99
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 16 Σεπ 2012 23:50

codecs reder

Δημοσίευση από Babis99 » 10 Ιαν 2013 19:21

Άργησα λίγο να απαντήσω, αλλά μιας και είδα το θέμα σκέφτηκα να πω τη γνώμη μου...

Κάνω render και με τους δύο τρόπους, δηλ και με png αλλά και quiktime (αρχείο mov) σε h264. Ο Η264 είναι για μένα ο καλύτερος codec αφού με χαμηλό bitrate βγάζει την ποιότητα ενός άλλου codec πολλαπλάσιου bitrate. Το αρνητικό με αυτόν τον codec είναι ότι αργεί περισσότερο να μετατραπεί ένα αρχείο (στον h264) απ' ότι να μετατραπεί π.χ. σε xvid. Αυτό όμως δεν μας ενδιαφέρει για το rendering που έτσι κι' αλλιώς είναι χρονοβόρα διαδικασία. Μας ενδιαφέρει περισσότερο όταν κάνουμε render να παράγουμε ένα video υψηλής ποιότητας, ώστε μετά να έχουμε περιθώριο να το επεξεργαστούμε όπως θέλουμε...
Επισκευές και κατασκευές ηλεκτρονικών συσκευών
Κινηματογραφική παραγωγή - επεξεργασία video
http://www.digi-tech.gr

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης