Πώς ακριβώς κάνουμε format και επανεγκατάσταση των xp?

Προβλήματα που αντιμετωπίζουμε χρησιμοποιώντας τα Windows και τα προγράμματά τους. Νέα & ειδήσεις.

Συντονιστές: Super-Moderators, Software & Hardware Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
semelalk
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από semelalk » 16 Σεπ 2004 09:53

Θέλω κάποιος να μου πεί την διαδικασία που κάνουμε format στον δίσκο που είναι εγκατεστημένα τα xp και την διαδικασία της επανεγκατάστασης τους.ΒΗΜΑ-ΒΗΜΑ ...καθ΄'οτι είμαι λίγο αρχάριος σάυτό το θέμα.

Άβαταρ μέλους
Rapid-eraser
WebDev Moderator
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Rapid-eraser » 16 Σεπ 2004 10:50

Epidi eisai arxarios kalitera va fovakseis kapoiov pou kserei va to deis tnv proti fora.
Giati n bima bima ektastasi dev 8a kalipsei ta tixea la8i pou mporei va sou petaxtouve para movo tnv geviki poria
Cu, Rapid-eraser, Tα αγαθά copies κτώνται.
Love is like oxygen, You get too much you get too high
Not enough and you're gonna die, Love gets you high

Άβαταρ μέλους
freelyk

Δημοσίευση από freelyk » 16 Σεπ 2004 12:42

Στο παραπάνω post έχω μία απορία, αν μου την εξηγήσουν θα σου γράψω όλη την πορεία εγκατάστασης που σχετικά είναι εύκολη.

Άβαταρ μέλους
freelyk

Δημοσίευση από freelyk » 16 Σεπ 2004 21:45

Βάλε το CD WinXP και κάνε επανεκκίνηση και μόλις ξεκινήσει πάτα το Del να ανοίξει το SETUP, κατεβαίνεις στο Advanced Bios και enter και αλλάζεις το first Boot Device με το + και το κάνεις CDROM, δηλ. να ξεκινάει O H/Y από το CDROM και μετά πατάς Esc, ξαναγυρνάς στην αρχική καρτέλλα του SETUP και πας στο Save & Exit Setup, πατάς enter, y, γιά να το σώσεις και enter και ξεκινάει ο Η/Υ με το CD των ΧΡ. Από κει και πέρα ακολουθείς τα βήματα και θα κάνεις πρώτα Format στο δίσκο κατά προτίμηση NTFS και μετά θα συνεχίσει να κάνει την εγκατάσταση, πρόσεξε να αλλάξεις την γλώσσα, που μπορεί να την διορθώσεις και αργότερα. Τελειώνοντας μην ξεχάσεις να διορθώσεις πάλι το First Boot Device σε Floppy.