Επαγγελματικές Ιστοσελίδες. Θετικά και αρνητικά σημεία.

Σχόλια από τον χώρο του Web Design, Web Development.

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
ArchangelX
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2430
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004 13:33
Τοποθεσία: 7ος Ουρανός
Επικοινωνία:

Επαγγελματικές Ιστοσελίδες. Θετικά και αρνητικά σημεία.

Δημοσίευση από ArchangelX » 05 Νοέμ 2004 16:33

Για να ξεκαθαρίσουμε ορισμένα πραγματάκια σχετικά με το τι μπορεί να είναι θετικό και τί αρνητικό σχετικά με την ιστοσελίδα σας.

ΘΕΤΙΚΑ.

1. Να γνωρίζετε το κοινό σας.
Ανάλογα με το target group στο οποίο απευθύνεστε, η σελίδα σας θα πρέπει να είναι ανάλογη των αναγκών και αυτών που θέλουν. Αν πουλάτε κάτι, πρέπει να γνωρίζετε τα δημογραφικά στοιχεία των πελατών σας. Αν παρέχετε πληροφορίες να ξέρετε σε ποιόν απευθύνεστε. Κανόνας. Πάντα να ξέρετε παραπάνω πράγματα για τις ανάγκες του κοινού σας απ ότι ξέρει αυτό για τον εαυτό του.

2. Κάντε την ιστοσελίδα σας φιλική προς το... μάτι.
Το ότι το καθαρό κόκκινο, το μπλε και το μαύρο είναι τα αγαπημένα σας χρώματα, δεν είναι λόγος για να είναι τα κυρίαρχα χρώματα της ιστοσελίδας σας. Το κόκκινο και το μπλε είναι στις 2 άκρες του χρωματικού φάσματος και θα πονοκεφαλιάσει τους επισκέπτες σας σε χρόνο ρεκόρ. Ο σκοπός σας είναι να κάνετε τους επισκέπτες να νιώσουν άνετα κατά την ανάγνωση της σελίδας σας.

3. Προσχεδιάστε την δομή της ιστοσελίδας σας, πριν ακόμα αρχίσετε την κατασκευή της.
Το να γνωρίζετε τις απαντήσεις στις χρυσές ερωτήσεις : ποίος, τι, πότε, πού, γιατί και πώς, είναι η δομή της ιστοσελίδας σας. Βάση αυτών των απαντήσεων μπορείτε να ξεχωρίσετε εύκολα τι υλικό θα προσθέσετε στην σελίδα σας και τι όχι.

4. Προσθέστε τιμές στα προϊόντα σας και τις στάνταρ υπηρεσίες σας.
Κρύψτε τις τιμές σας και η πρώτη απορία των πελατών σας θα είναι σχετικά με το τί άλλο κρύβετε. Μην περιμένετε την πώληση για να τους ενημερώσετε σχετικά με την τιμή. Δεν θα κάνετε πωλήσεις έτσι. Θα δημιουργήσετε απογοητευμένους πελάτες που με την σειρά τους θα αποτρέψουν άλλους υποψήφιους πελάτες απο τον να έρθουν σε εσάς.

5. Κρατήστε την ιστοσελίδα σας μια αξιόπιστη πηγή πληροφοριών.
Υποστηρίξτε αυτό που λέτε με στατιστικές ή υπερσυνδέσμους σε άρθρα τα οποία επιβεβαιώνουν τα λεγόμενα σας. Αν έχετε κάποιο δημόσιο πρόσωπο ή κάποιον ειδικό να γράφει για εσάς, φροντίστε το όνομα του να είναι πάντα σε bold. Να ανανεώνετε το περιεχόμενο όσο το δυνατόν πιο συχνά. Μπορεί να είναι κουραστικό αλλά αξίζει. Ας μην ξεχνάμε ότι το θέμα δεν είναι η επισκεψιμότητα αλλά η επαναεπισκεψιμότητα και η ανανέωση του περιεχόμενου σας είναι ο βασικός τρόπος για να το πετύχετε.

6. Ζητήστε την αντικειμενική γνώμη κάποιων που δέν γνωρίζουν τίποτα για τις υπηρεσίες/προϊόντα που προσφέρετε.
Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να έχετε την πιο σωστά ανάδραση. Τα άτομα που δεν γνωρίζουν τίποτα για το προϊόν/υπηρεσία σας, θα ανακαλύψουν μέχρι και το παραμικρό λάθος και θα σας κάνουν τις καλύτερες ερωτήσεις. Μπορούν να δώσουν νέα προοπτική στην ιστοσελίδα σας. Μπορεί να μην γνωρίζουν αυτά που γνωρίζετε, αλλά θα σας επισημάνουν τα σημεία τα οποία δεν γνωρίζετε ούτε εσείς.

7. Χρησιμοποιείστε φωτογραφικό υλικό που προσδίδει εμπιστοσύνη.
Θέλετε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη του πελάτη σας, σωστά? Τότε, βάλτε τα καλά σας. Θα φορούσατε γαλότσες το καλοκαίρι? Μην αφήνετε την ιστοσελίδα σας να φοράει εικόνες που θα σας κάνουν να φαίνεστε αναξιόπιστοι.

8. Σταθερότητα στην ιστοσελίδα σας.
Το να κάνετε κάθε σελίδα σας να έχει διαφορετικό χρώμα μπορεί να είναι διασκεδαστικό για κάποιον νέο στο internet και κάποιον μικρό στην ηλικία. Οι υποψήφιοι πελάτες όμως δεν είναι νέοι στο internet. Κάθε άλλο. Αυτοί που κάνουν αγορές μέσω internet για τα σημερινά ελληνικά δεδομένα, είναι αρκετά έμπειροι επάνω στον τομέα και ξέρουν να ξεχωρίζουν το καλό από το κακό. Αν ο χρήστης σας βλέπει διαφορετική σελίδα κάθε φορά που πατάει κάποιο link της ιστοσελίδας σας, είναι πολύ πιθανόν να βρεθεί σε κάποιο άλλο site και να συνεχίσει εκεί. Η σταθερότητα απαρτίζετε από τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας και τον επαγγελματισμό σας. Δηλαδή κάτι το οποίο οι πελάτες σας περιμένουν από εσάς.


ΑΡΝΗΤΙΚΑ

1. "Μάλλον απευθύνομαι σε αυτούς..."
Η μαντική είναι για κάρτες ταρώ και μόνο. Αν δεν γνωρίζετε τα δημογραφικά σας, το πιθανότερο είναι να βλέπετε μόνο εσείς την ιστοσελίδα σας.

2. Μην αναφέρεστε τόσο πολύ σε τεχνικούς όρους.
Αυτοί που βλέπουν την ιστοσελίδα σας είναι οι υποψήφιοι πελάτες σας και γενικότερα, το target group σας πράγμα που σημαίνει ότι η σελίδα φτιάχτηκε γι αυτούς. Είναι βέβαιο ότι ο "ανταγωνισμός" σας θα δει το site σας αλλά αυτοί είναι ήδη μέσα στο παιχνίδι και σε τελευταία ανάλυση, δεν προσπαθείτε να προσεγγίσετε αυτούς.

3. Μην προκαλείτε πονοκέφαλο στους αναγνώστες σας.
Στην παλέτα χρωμάτων υπάρχουν 256 χρώματα εκ των οποίων τα 216 είναι τα αποδεκτά από όλους τους browser. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να τα χρησιμοποιήσετε όλα. Τα θερμά χρώματα δεν πρέπει να μπερδεύονται με τα κρύα λόγο της αντίθεσης που προκαλούν με αποτέλεσμα να κουράζουν τον επισκέπτη. Επίσης, τα φωτεινά χρώματα (#FF0000, #0000FF κλπ) κάνουν το μάτι να δουλεύει πιο εντατικά για να εστιάσει έχοντας το ίδιο κακό αποτέλεσμα.

4. Μην κρατάτε περιεχόμενο το οποίο δεν το προτιμούν οι επισκέπτες σας.
Κρατήστε στατιστικά σχετικά με το ποίες σελίδες επισκεφτείτε το κοινό σας. Με αυτόν τον τρόπο όχι μόνο θα μπορέσετε να ανεβάσετε την επισκεψιμότητα, ανανεώνοντας το υλικό το οποίο έχει ζήτηση αλλά θα μπορείτε να καταλάβετε ποίες είναι οι σελίδες που δεν "δουλεύουν". Ξαναγράψτε τις. Διαμορφώστε τις. Προσθέστε κάτι που να τους κάνει "κλικ". Βρείτε κάποιον τρόπο για να τους δώσετε αξία.

5. Μην επαναλαμβάνετε τα ίδια πράγματα σε κάθε σελίδα.
Ο επισκέπτης σας, δεν θέλει να βλέπει το ίδιο περιεχόμενο σε κάθε σελίδα που επισκεφτείτε. Δώστε του νέο και φρέσκο περιεχόμενο σε κάθε σελίδα. Αν θέλουν να γυρίσουν στην προηγούμενη και να ξαναδιαβάσουν κάτι, δώστε τους αυτή την δυνατότητα.

6. Μην κρύβετε πληροφορίες επικοινωνίας
Το να μην δίνετε στοιχεία τηλεφωνικής ή ταχυδρομικής επικοινωνίας είναι ιδιαίτερα κακό διότι θα μετατρέψουν την εταιρία σας σε μία από τις λεγόμενες εταιρίες φαντάσματα. Δώστε όσους περισσότερους τρόπους επικοινωνίας μπορείτε. Με αυτόν τον τρόπο μεταδίδετε το μήνυμα ότι είστε παρόν και πρόθυμος να εξυπηρετήσετε τους πελάτες σας.

7. Μην χρησιμοποιείτε Animation.
Πόλοι λένε να χρησιμοποιούμε animation για να τραβήξουμε την προσοχή σε ορισμένα σημεία όπως διαφημίσεις, προϊόντα, newsletters και άλλα. Σίγουρα θα την τραβήξουμε αλλά συγχρόνως θα μπερδέψουμε τον επισκέπτη μας. Τα κινούμενα αντικείμενα μπερδεύουν τα μάτια. Ο επισκέπτης βρίσκετε στην ιστοσελίδα μας για συλλογή πληροφοριών. Αν τα μάτια του κοιτάν συγχρόνως και κάποιο κινούμενο αντικείμενο δύσκολα θα κατανοήσει απόλυτα αυτό που διαβάζει, δηλαδή αυτό που γράψατε εσείς. Η χρήση χρωμάτων όπως το κίτρινο και το πορτοκαλί και η χρήση bold και underline είναι ιδιαίτερα βοηθητική όσον αφορά την επισήμανση κάποιου σημείου.

8. Μην χρησιμοποιείτε διάφορες γραμματοσειρές
Χρειάζεται μόνο μερικά δέκατα για το μάτι να προσαρμοστεί σε μία γραμματοσειρά αλλά χρειάζεται δεπτερόλεπτα για να προσαρμοστεί σε δεύτερη στο ίδιο κείμενο. Τα διαφορετικά στυλ, χρώματα και μεγέθη, μπερδεύουν τον επισκέπτη. Διαλέξτε μια γραμματοσειρά και κρατήστε την. Όταν πρόκειται για κείμενο, η αρμονία είναι πιο χρήσιμη από την δημιουργικότητα.

9. Μην παίρνετε τον έλεγχο από τον χρήστη σας.
Περίεργοι κέρσορες, full screen scripts, απαγόρευση δεξί κλικ και άλλες διασκεδαστικές διαστάσεις της σελίδας σας, είναι ότι πρέπει για να διώξουν ένα επισκέπτη στον καλύτερο δυνατό χρόνο.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ArchangelX την 05 Νοέμ 2004 19:06, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
geraki
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1404
Εγγραφή: 26 Ιαν 2004 20:10
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Επαγγελματικές Ιστοσελίδες. Θετικά και αρνητικά σημεία.

Δημοσίευση από geraki » 05 Νοέμ 2004 16:42

Να κι ένας επαγγελματίας που ξέρει να είναι επαγγελματίας... Συγχαρητήρια για το καταπληκτικό σου άρθρο.
Εικόνα ← Αυτό το έκλεψα απ'τον Eneme.

Άβαταρ μέλους
gaucho
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2408
Εγγραφή: 22 Δεκ 2002 13:18

Επαγγελματικές Ιστοσελίδες. Θετικά και αρνητικά σημεία.

Δημοσίευση από gaucho » 05 Νοέμ 2004 16:43

ta lefta den fernoune idees

Oi idees fernoune lefta

Άβαταρ μέλους
ArchangelX
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2430
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004 13:33
Τοποθεσία: 7ος Ουρανός
Επικοινωνία:

Επαγγελματικές Ιστοσελίδες. Θετικά και αρνητικά σημεία.

Δημοσίευση από ArchangelX » 05 Νοέμ 2004 17:08

Thanks geraki.

Very well said elias.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
blackhumor
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1374
Εγγραφή: 22 Ιούλ 2003 02:48
Τοποθεσία: Ελλάδα
Επικοινωνία:

Επαγγελματικές Ιστοσελίδες. Θετικά και αρνητικά σημεία.

Δημοσίευση από blackhumor » 05 Νοέμ 2004 18:32

Αυτό μπήκε στα Αγαπημένα μου... Πολύ καλό...
To LinkZ.gr ανανεώθηκε. Καταχωρήστε την ιστοσελίδα σας δωρεάν.
Διαφημιστικά δώρα για επαγγελματίες.
Διαφημιστικά στυλό.

Άβαταρ μέλους
Basilakis
PHP Moderator
Δημοσιεύσεις: 8574
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2003 13:03
Τοποθεσία: Womans' Brain
Επικοινωνία:

Επαγγελματικές Ιστοσελίδες. Θετικά και αρνητικά σημεία.

Δημοσίευση από Basilakis » 05 Νοέμ 2004 19:29

Πάρα πολύ καλό... Αν και θα προσθέσω κάτι σε λ΄γιθο γιατί τώρα βιάζομαι... Το γράφω και σας το στέλνω!

Άβαταρ μέλους
Cha0s
SysAdmin
Δημοσιεύσεις: 10242
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2001 03:00

Επαγγελματικές Ιστοσελίδες. Θετικά και αρνητικά σημεία.

Δημοσίευση από Cha0s » 05 Νοέμ 2004 20:12

Πολύ καλά όλα αυτά!

Άμα όμως έχεις να κάνεις με δουλειά πελάτη και όχι με κάτι δικό σου τότε πολλές φορές ενώ γνωρίζεις τα παραπάνω και θες να τα ακολουθήσεις για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα ο πελάτης σου λέει ΟΧΙ έτσι! ΘΕΛΩ animations ΘΕΛΩ έντονα χρώματα ΘΕΛΩ το ένα ΘΕΛΩ το άλλο!

Με αποτέλεσμα να βγαίνει ένα τσίρκο και να μην κατανοεί αυτό που του λες...

Πολλά site που βγαίνουν στον αέρα και είναι χάλια είναι έτσι επειδή ο πελάτης είναι άσχετος και νομίζει ότι επειδή πληρώνει ξέρει και τα πάντα...

Άβαταρ μέλους
mrpc
WebDev Moderator
Δημοσιεύσεις: 3393
Εγγραφή: 03 Μάιος 2000 03:00
Τοποθεσία: Εξάρχεια
Επικοινωνία:

Επαγγελματικές Ιστοσελίδες. Θετικά και αρνητικά σημεία.

Δημοσίευση από mrpc » 09 Νοέμ 2004 12:55

Θα συμφωνήσω με τον chaos. Έχουν δει κι εμένα τα μάτια μου....
Τελικά πολλές φορές καταλήγεις με ένα αποτέλεσμα που ντρέπεσαι να βάλεις την υπογραφή σου από κάτω. Άστα να πάνε...

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

Επαγγελματικές Ιστοσελίδες. Θετικά και αρνητικά σημεία.

Δημοσίευση από cdhyper » 09 Νοέμ 2004 19:10

Έχουν τύχει πολλές περιπτώσεις να μου λένε "βάλε τις προσφορές να πέφτουν με αλεξίπτωτα" ή "θέλω μπανεράκι εδώ, μπανεράκι εκεί κλπ". Αν ο άνθρωπος με καταλαβαίνει έχει καλώς, αν δεν καταλαβαίνει (επειδή δεν υπάρχει η πολυτέλεια να τον στείλω στον αγύριστο) απλά κάνω τη μαλακία που θέλει και βγάζω την υπογραφή μου από κάτω.

Αυτός θα βγει χαμένος ούτως ή άλλως. Επιπλέον σκέφτομαι ότι η επιχείρησή του θα πάει κατά διαόλου επειδή θα θέλει να επιβληθεί η γνώμη του (σαν μέγιστος ειδικός που είναι) και σε άλλους κλάδους που σχετίζονται με την παραγωγικότητά του.

Συνήθως (για να μην είμαι απόλυτος) και χωρίς παρεξήγηση κλπ κλπ (προφυλάσσομαι :wink: ) 3 είναι οι τέτοιες κατηγορίες ανθρώπων:

1) Αυτοί που κληρονόμησαν την επιχείρηση του πατέρα τους
2) Οι ξεροκέφαλοι υπερήλικες που έχουν άλλους ξεροκέφαλους σταθερούς πελάτες από το 1950.
3) Οι γυναίκες ( :kaloe: )
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Άβαταρ μέλους
ArchangelX
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2430
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004 13:33
Τοποθεσία: 7ος Ουρανός
Επικοινωνία:

Επαγγελματικές Ιστοσελίδες. Θετικά και αρνητικά σημεία.

Δημοσίευση από ArchangelX » 09 Νοέμ 2004 20:09

Μωρέ και εμένα έχουν δει αλλά όλα είναι σχετικά κύριοι. Μπορεί να χρειαστεί ώρες για να εξηγήσεις σε κάποιον πελάτη κάτι πολύ απλό πχ το οτι δέν μπορεί να προσθέσει πράσινο φωσφοριζέ στην σελίδα του με τα γήινα χρώματα ή ακόμα το ότι δέν χρειάζετε εκείνο το flash του ρολογιού χρονογράφου που πιάνει τα 2/3 της σελίδας. Οι επισκέπτες έχουν ρολόγια.

Οπως και να έχει, αξίζει να το κάνεις. Σε πρώτη φάση κερδίζεις ηθική ικανοποίηση για την καλή δουλειά και σε δεύτερη φάση, το site που έφτιαξες θα βρίσκεται μέσα στο portfolio σου το οποίο είναι το α και το ω όταν κάποιος θέλει να μάθει ποιος είσαι και πόσο καλός είσαι.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Cha0s
SysAdmin
Δημοσιεύσεις: 10242
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2001 03:00

Επαγγελματικές Ιστοσελίδες. Θετικά και αρνητικά σημεία.

Δημοσίευση από Cha0s » 09 Νοέμ 2004 20:53

Όταν ο άλλος έχει την ξεροκεφαλιά ότι 'πληρώνει' άρα έμαθε ξαφνικά τα πάντα γιαυτό που πληρώνει και εσύ δεν μπορείς να του πεις ότι δεν είναι σωστό αυτό που του λες τότε ισχύουν τα όσα είπα παραπάνω.

Σου μιλάω γιατί το έχω βιώσει πάρα πολλές φορές και ότι και να πεις αν του (πελάτη) κάτσει κάτι στο μυαλό το θέλει και τελείωσε.

Άβαταρ μέλους
ArchangelX
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2430
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004 13:33
Τοποθεσία: 7ος Ουρανός
Επικοινωνία:

Επαγγελματικές Ιστοσελίδες. Θετικά και αρνητικά σημεία.

Δημοσίευση από ArchangelX » 12 Νοέμ 2004 14:16

Ένα πολύ καλό παράδειγμα (προς αποφυγή) για επαγγελματική ιστοσελίδα.

http://www.arngren.net/

Αμα βγάλετε άκρη πείτε το και σε μένα...
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Pixelatorios
Δημοσιεύσεις: 457
Εγγραφή: 05 Δεκ 2004 16:01
Τοποθεσία: Berlin - Thes/niki
Επικοινωνία:

Επαγγελματικές Ιστοσελίδες. Θετικά και αρνητικά σημεία.

Δημοσίευση από Pixelatorios » 06 Δεκ 2004 03:01

Na po kai ego kati!
Archangel exeis grapsi ena poly oreo artho, BRAVO.

Enas kalos epagelmatias prepei na poulaei auto pou thelei autos, ton pelati prepei na tou kanis plisi egefalou merikes fores.

Eixa kai ego para polous tetoious pelates kai fisika den eixane idea ti einai ena kalo homepage, alla me megali ipomoni kai paradigmata tous kataferna kai pali na paroune auto pou ithela ego.

texni einai auto pou sou aresi na poulas
motion. web. print. designer

Άβαταρ μέλους
ArchangelX
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2430
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004 13:33
Τοποθεσία: 7ος Ουρανός
Επικοινωνία:

Επαγγελματικές Ιστοσελίδες. Θετικά και αρνητικά σημεία.

Δημοσίευση από ArchangelX » 06 Δεκ 2004 03:45

Το γνωρίζω αυτό. Ελα όμως που υπάρχουν πάμπολες περιπτώσεις πελατών που δέν βλέπουν την commercial ιστοσελίδα τους ώς μία επένδυση άλλα σάν ακόμα ένα διαφημιστικό σάν αυτά που βγάζουν σε κάποιο τυπογραφείο, τα μοιράζουν και η παναγιά μαζί μας...

Ο άλλος παράγοντας αποτυχίας της "πλύσης εγγεφάλου" όπως πολύ σωστά την έθεσες, είναι το οικονομικό. Οχι το οτι η χ,ψ ποιοτική δουλειά που θα κάτσουμε να κατασκευάσουμε εμείς απο την αρχή είναι τόσο ακριβή. Υπάρχει ανταγωνισμός όχι απλά αθέμιτος αλλα καταστροφικός. Μιλάω για τον "γνωστό" του υποψήφιου πελάτη ο οποίος "ασχολείτε" με κατασκευή ιστιοσελίδων. Δεν έκανα ορθογραφικό λάθος. Ετσι τις αποκαλούν. Οταν ο υποψήφιος πελάτης μας ακούσει το "αδερφέ, θα σου κάνω εγώ μία σελιδάρα σε tk με 80 ευρόπουλα... θα πετάει..."... ε τότε τί να πέις και τί να κάνεις? Απλά χαμογελάς και του λές "Τί στοίχημα βάζετε οτι θα τα πούμε σύντομα?"

Πάλι καλά που αυτό το σύνολο επαγγελματιών ανήκουν στην παλιά γενιά και όχι στους new age επιχειρηματίες οι οποίοι είναι πολύ πιο φιλόδοξοι,δραστήριοι και μορφωμένοι απο τους προηγούμενους. Υπόψιν οτι δεν τους βάζω όλους στο ίδιο καζάνι. Υπάρχουν και εξαιρέσεις. Δυστηχώς είναι λίγες.

ΠιΕς. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

Επαγγελματικές Ιστοσελίδες. Θετικά και αρνητικά σημεία.

Δημοσίευση από cdhyper » 06 Δεκ 2004 07:00

Εγώ θα προσθέσω άλλον έναν παράγοντα: Από τη στιγμή που οι περισσότεροι Έλληνες επιχειρηματίες ζουν με μίζες, λαδώματα και προγράμματα αρπαχτ... εε συγνώμη χρηματοδότησης, πώς απαιτώ εγώ να ξέρουν από υγιή επιχειρηματικότητα; Αυτοί δικαίως θα δώσουν σε ένα φίλο τους που ξέρει από γουμπιούτερ να τους φτιάξει μια καλοκαιρινή ιστιοσελίδα.
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Απάντηση

Επιστροφή στο “Web Usability & Accessibility”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες