Βοήθεια σε αρχάριο

Σε αυτή την περιοχή μπορείτε να βρείτε ή να αναζητήσετε πληροφορίες σχετικές με την PHP

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators, PHP Moderators

Απάντηση
stauros

Βοήθεια σε αρχάριο

Δημοσίευση από stauros » 08 Δεκ 2004 03:49

Γεία σας..είμαι αρχάριος πανώ στην σχεδίαση δυναμικών ιστοσελίδων και φέτος μου έπεσε 1 άσκηση πάνω στο σχεδιάσμό μιας ιστοσελίδας..όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να δει την εκφώνηση στο:

http://mmlab.ceid.upatras.gr/courses/it_site/

Εργαστηριακή Άσκηση 2004 - 2005

Δέν καταλαβαίνω ακριβώς τι πρέπει να γίνει και ειδικά με την xml έχω πρόβλημα.. Αν μπορεί κάποιος να με συμβουλέψει θα μου έκανε μεγάλο καλό..κάποια βασικά βήματα που πρέπει να ακολουθήσω ίσωσ ..δεν μπορώ να σκεφτώ ένα ιδανικό ER και πώσ πρέπει να ξεκινήσω..όποιοε ξέρει ασ βοηθήσει...

Μόλις γράφτηκα στο forum και είναι πολύ καλο παιδιία ήδη αρχίζω να διαβάζω όλα όσα έχουν γραφτεί ..εθχαριστω..

Άβαταρ μέλους
greek_manager
Honorary Member
Επικοινωνία:

Βοήθεια σε αρχάριο

Δημοσίευση από greek_manager » 08 Δεκ 2004 10:59

Παρακολουθείς το μάθημα και τα φροντιστήρια? Η εργασία δεν είναι και τόσο απλή για να σου δώσει κάποιος μια έτοιμη λύση μέσα από ένα φόρουμ...

Ξεκίνα κάνοντας το ER και μετά να σχεδιάσεις και να στήσεις την βάση στηριζόμενος σε αυτό. Στην συνέχεια πρέπει να φτιάξεις τις σελίδες σε php που σου ζητάει η εργασία (ακολουθώντας το φορμάτ που σου υποδεικνύει, κάνοντας χρήση XML για την παρουσίαση των δεδομένων).

Δεν νομίζω ότι μπορεί κάποιος να σε βοηθήσει περισσότερο από εμάς, απότι ο βοηθός του καθηγητή στο εργαστήριο πάντως.

ΥΓ: Ωραία η εργασία, φαντάζομαθι την καλύτερη από αυτές, θα την χρησιμοποιήσουν κιόλας για την σελίδα του εργαστηρίου :P
aka thkouk
Football Manager - H ελληνική κοινότητα
παιχνιδια στρατηγικης - Παίξε Δωρεάν

Άβαταρ μέλους
Cha0s
SysAdmin

Βοήθεια σε αρχάριο

Δημοσίευση από Cha0s » 09 Δεκ 2004 09:48

Εγώ πάλι δεν κατάφερα να δω την σελίδα που παρέθεσες...