Τεχνική Υποστήριξη

Ας χαλαρώσουμε και λίγο... Aς κουτσομπολέψουμε μια σταλιά, ας πούμε και κανένα ανέκδοτο!

Συντονιστές: theiapythia, Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Youli
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1586
Εγγραφή: 29 Δεκ 2000 01:00
Τοποθεσία: Στο ηρωικό Τριπιτσούνι

Τεχνική Υποστήριξη

Δημοσίευση από Youli » 10 Μαρ 2005 17:39

Η ακόλουθη είναι μια πραγματική ιστορία από την υπηρεσία τεχνικής εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας Word Perfect (ηλεκτρονικοί υπολογιστές).

Είναι αυτονόητο ότι ο υπάλληλος απολύθηκε, παρ' όλα αυτά ο ίδιος έχει κάνει αγωγή για αναίτια απόλυση.

Ο διάλογος προέρχεται από τη μαγνητοφώνηση που οδήγησε στην απόλυση:

"Τεχνική εξυπηρέτηση Word Perfect, πως μπορώ να σας βοηθήσω;

"Ναι, ξέρετε, έχω πρόβλημα με το Word Perfect."

"Τι είδους πρόβλημα;"

"Να, καθώς δακτυλογραφούσα, ξαφνικά όλες οι λέξεις χάθηκαν."

"Χάθηκαν;"

"Εξαφανίστηκαν."

"Μμμ. Τι σας δείχνει η οθόνη τώρα;;;;"

"Τίποτα."

"Τίποτα;;;;"

"Είναι κενή. Δεν δέχεται οτιδήποτε και να γράψω."

"Είστε ακόμα μέσα στο Word Perfect ή έχετε βγει;"

"Πως μπορώ να το καταλάβω;"

"Βλέπετε το σήμα C: στην οθόνη;" (Ελεύθερη μετάφραση του "Can you see the C: prompt on the screen?")

"Τι σημασία έχει η οθόνη;" (Ελεύθερη μετάφραση του "What's a sea-prompt?")

"Ξεχάστε το. Μπορείτε να κινήσετε τον δρομέα (cursor) στην οθόνη;"

"Δεν υπάρχει δρομέας. Σας είπα, δεν δέχεται οτιδήποτε και να γράψω!"

"Έχει ένδειξη λειτουργίας το μόνιτορ σας;"

"Τι είναι μόνιτορ;"

"Είναι το πράγμα με την οθόνη που μοιάζει με τηλεόραση. Μήπως έχει ένα μικρό λαμπάκι που σας λέει πότε είναι αναμμένο;"

"Δεν ξέρω."

"Τότε κοιτάξτε πίσω από το μόνιτορ και βρείτε από που βγαίνει το καλώδιο. Μπορείτε να το δείτε;"

"Ναι, νομίζω."

"Ωραία. Ακολουθήστε το καλώδιο μέχρι το φις και πέστε μου αν είναι συνδεδεμένο στην πρίζα."

"...Ναι, είναι."

"Όταν κοιτούσατε πίσω από το μόνιτορ, προσέξατε αν έβγαιναν δύο καλώδια και όχι μόνο ένα;"

"Όχι."

"Τέλος πάντων, βγαίνουν. Θα ήθελα να κοιτάξετε και να βρείτε το άλλο καλώδιο."

"Εντάξει, το βρήκα."

"Ακολουθήστε το και πέστε μου αν είναι καλά συνδεδεμένο στο πίσω μέρος του υπολογιστή σας."

"Δεν μπορώ να φτάσω εκεί."

"Καλά. Τουλάχιστον μπορείτε απλώς να δείτε αν είναι;"

"Όχι."

"Ακόμα κι αν πατήσετε πάνω σε κάτι και τεντωθείτε λίγο;"

"Δεν μπορώ να δω, όχι γιατί δεν φτάνω, αλλά γιατί είναι σκοτάδι."

"Σκοτάδι;"

"Ναι. Το φως του γραφείου είναι σβηστό και το μόνο φως που έχω έρχεται από το παράθυρο."

"Τότε ανάψτε το φως."

"Δεν μπορώ."

"Γιατί όχι;"

"Γιατί υπάρχει διακοπή ρεύματος."

"Διακοπή... Διακοπή ρεύματος; Αχά! Λοιπόν, το βρήκαμε. Έχετε ακόμα τα κουτιά, τα βιβλία, και τα υπόλοιπα υλικά συσκευασίας του υπολογιστή σας;"

"Βέβαια, τα κρατάω στην ντουλάπα."

"Ωραία. Φέρτε τα, αποσυνδέστε το σύστημα σας και συσκευάστε το όπως ήταν όταν το πήρατε. Μετά επιστρέψτε το στο κατάστημα απ' όπου το πήρατε."

"Αλήθεια; Είναι τόσο σοβαρό;"

"Δυστυχώς ναι."

"Καλά, αφού είναι έτσι. Και τι θα τους πω;"

"Πέστε τους ότι με την μ@λ@κία που σας δέρνει, δεν μπορείτε να έχετε υπολογιστή."

:kaloe: :kaloe: :kaloe:

Άβαταρ μέλους
ledraweb
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1356
Εγγραφή: 13 Νοέμ 2004 11:00
Τοποθεσία: Λευκωσία

Τεχνική Υποστήριξη

Δημοσίευση από ledraweb » 10 Μαρ 2005 17:48

Youli έγραψε:παρ' όλα αυτά ο ίδιος έχει κάνει αγωγή για αναίτια απόλυση.
Έχει απόλυτο δίκαιο :victory:
None Of Us Is As Smart As All Of Us!!!

Εικόνα

emphasy
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 4303
Εγγραφή: 16 Ιαν 2005 10:31

Τεχνική Υποστήριξη

Δημοσίευση από emphasy » 10 Μαρ 2005 21:15

LoooooooooooooL kairo eixa na gelaso toso, dikaio exei poso m@L@k@s prepei na einai o alos gia na exei diakopi reumatos kai aporei giati xa8ikan ....? :P

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

Τεχνική Υποστήριξη

Δημοσίευση από cdhyper » 10 Μαρ 2005 21:36

Σωστός ο υπάλληλος. Απλά το τράβηξε πολύ κι έχασε χρόνο.
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Άβαταρ μέλους
suckis
Δημοσιεύσεις: 263
Εγγραφή: 11 Αύγ 2002 18:04
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Τεχνική Υποστήριξη

Δημοσίευση από suckis » 11 Μαρ 2005 00:22

cdhyper έγραψε:Σωστός ο υπάλληλος. Απλά το τράβηξε πολύ κι έχασε χρόνο.
Σωστόοοοοοοοοοοοοοοοος!

Εδώ ένας φίλος με πήρε μια μέρα κι ενώ είχα τόση πολλή δουλειά, με παρακαλούσε να τον βοηθήσω. "Μου έχει βγάλει ένα μήνυμα στην οθόνη, Σάκη. Τι να κάνω;" Μετά από διευκρινήσεις που του ζητούσα, του στυλ "τι γράφει", "τι χρώμα είναι το παράθυρο (μήπως κίτρινο από κάνα Νόρτονα) κλπ. και μη γνωρίζωντας και Αγγλικά ο παπαρίδης, δε μπόρεσα να καταλάβω και πολλά και του λέω πάνω στις φουρτούνες μου κι εγώ να κλείσει το PC.
- "Δεν κλείνει!"
- "Τι δε κλείνει ρε; Πάτα το κουμπί να κλείσει."
- "Μα δεν κλείνει σου λέω!"
- "Πάτα το κουμπί για μερικά δευτερόλεπτα και θα κλείσει".
- "Τίποτα. Δεν κλείνει"
...
- "Λοιπόν, επειδή έχω και δουλειά, τράβα την πρίζα να κλείσει."
- "Εντάξει. Την έβγαλα την πρίζα αλλά το μήνυμα είναι ακόμη στην οθόνη."
Παγωτό ο Σάκης.

Πήγε και αγόρασε φορητό Η/Υ ο ανάξιος, ηλίθιος!

Άβαταρ μέλους
Cha0s
SysAdmin
Δημοσιεύσεις: 10242
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2001 03:00

Τεχνική Υποστήριξη

Δημοσίευση από Cha0s » 11 Μαρ 2005 00:22

That's what I call support.

Αν δεν κάνεις για την τεχνολογία μεγάλε τράβα πλύνε κανένα παντελόνι και άσε το Word Perfect :evil: :evil: :evil: (that goes to the customer of course)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Χαλαρά κι Ανάλαφρα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης