Εγγύηση

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα και διάφορα άλλα θέματα.

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
pannik
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 10 Μαρ 2004 10:07

Εγγύηση

Δημοσίευση από pannik » 27 Μαρ 2005 14:57

Γεια και χαρά σε όλους. Ανοίγω αυτό το θέμα γιατί είναι πολύ σημαντικό όταν αγοράζουμε κάτι να έχουμε και την απαιτούμενη υποστήριξη και όχι αυτή να είναι μόνο στα χαρτιά.

Πριν από δύο περίπου χρόνια αγόρασα ένα notebook Acer Aspire 1604 LC.
Στους οχτώ μήνες λειτουργίας μου χάλασε το modem.

Μέχρι εδώ όλα καλά. Αφού το μηχάνημα είχε δύο χρόνια εγγύηση on site το παίρνω και το πάω στην εταιρεία ALMAN που είχε το service. Εκεί μου είπαν πως χρειάζονται 3 εργάσιμες ημέρες για να δουν τι πρόβλημα έχει και μετά 7 ημέρες αν χρειαστούν ανταλλακτικά. Πέρασαν 15 ημέρες μέχρι τελικά να επισκευαστεί και μου το έφεραν στο σπίτι.
Αφού το παρέλαβα είδα πως είχε πρόβλημα στην οθόνη και μετά την αντικατάσταση της μητρικής πλακέτας που είχε γίνει δεν μπορούσα να μπω στο BIOS SETUP.

Την επομένη ξαναπάω στην εταιρεία και να δουν τον υπολογιστή. Τον βλέπουν και μου λένε πως όντως έχει πρόβλημα και πως πρέπει να αντικατασταθεί η οθόνη και μητική ξανά. Για την παραλαβή των ανταλλακτικών αυτών πέρασαν 35 ολόκληρες ημέρες. Από 22/01/04 έως 26/02/04.

Το μηχάνημα λειτουργούσε καλά μέχρι πριν λίγες ημέρες που παρουσίασε πάλι πρόβλημα στην οθόνη στο τροφοδοτικό και το CD-Rom.

Ξανά λοιπόν στην εταιρεία service για επισκευή. Αυτή τη φορά όμως στην MDI που επίσης έχει service Acer μήπως και εκεί είναι διαφορετικά τα πράγματα. Καί αυτή τη φορά όμως χρειάστηκαν 15 ημέρες για την επισκευή και όταν το παρέλαβα είχε ένα μικρό σημάδι στο πλαίσιο της οθόνης από λάθος μάλλον του τεχνικού.

Εχθές 26/03/05 ενώ δούλευα, μετά από μία επανεκκίνιση που έκανα ο υπολογιστής σταμάτησε να λειτουργεί.
Κάνει τον έλεγχο της μνήμης και μετά κολλάει.

Σημειωτέον δεν έχουν περάσει 20 ημέρες που τον παρέλαβα από την τελευταία επισκευή.

Σε επικοινωνία που είχα με την Acer ζητώντας τους αντικατάσταση του μηχανήματος πρίν την τρίτη επισκευή μου είπαν πως αυτό δεν γίνεται.

Αύριο θα ξαναπάω τον υπολογιστή για επισκευή και θα ζητήσω πάλι αντικατάσταση.

Ελπίζω κάτι να γίνει γιατί διαφορετικά θα τον πετάξω και θα πάρω άλλον υπολογιστή. Φυσικά όχι Acer.

Θα επιστρέψω όταν θα έχω κάτι νεότερο.

id12586
στις καρδιές μας
Δημοσιεύσεις: 8387
Εγγραφή: 23 Ιουν 2003 23:28
Τοποθεσία: Far away
Επικοινωνία:

Εγγύηση

Δημοσίευση από id12586 » 28 Μαρ 2005 10:20

Πάντως εγώ το TOSHIBA Portege που δουλεύω έδω και 3 χρόνια, service δεν έχω επισκεφτεί ΠΟΤΕ.. Και το έχω αγοράσει απο Ρωσία. Με μια μνήμη 256 ΜΒ (τώρα 128ΜΒ, 800ΜΗz P3) τα WinXP Pro SP2 τα έχει για την πλάκα του..

I LOVE TOSHIBA laptops
Chris at your Services
ΕικόναSacame de Aqui

Άβαταρ μέλους
Rapid-eraser
WebDev Moderator
Δημοσιεύσεις: 6851
Εγγραφή: 05 Απρ 2003 17:50
Τοποθεσία: Πειραιάς
Επικοινωνία:

Εγγύηση

Δημοσίευση από Rapid-eraser » 28 Μαρ 2005 10:35

pannik to service tis alman eivai a8lio kai stou diaolou tnv mava ... afou gia va breis tov paradromo 8eleis oxi movo xarti alla kai va petixeis to magazi me tis glastres !!! (etsi eivai n odigies pou divouve apo tnv gramatia)

8a sou pw kai tnv dikimou empiria apo to a8lio service tous.

To dikomou problima ksekivise me to travelmate 613txv pou kata ta alla me exei bolepsei afavtasta sav laptop.
Kapoia mera apla dev avoikse ... meta apo polla tilefovimata kse8apsa tnv alman kai me ta pola (meta apo 15 meres) ema8a oti eixe kaei to MAIN BOARD ... re paidia ti eivai afto ? to motherboard ?? oxi oxi main board legete kala ... tespa erxete to avtalaktiko kai (distixos pesave kai xristougeva) kai meta apo eva miva peripou ir8e to courier sto spiti. to kako ntav oti eixave ksexasei va sivdesouve to lcd display me tis fotives evdikseis kai etsi dev avabave ta lampakia xrisi sklirou power on lan kai rebmatos ... ftouksava piso meta apo 2 meres to ksava parelaba afti tnv fora me allo problima to smartcard controle pou eixe to leitourgiko sto bios dev me afive va mpw mesa ka8os me tnv allagi tis main board (to bios apo oti fevete dev piraxtike) dev avagvorize tnv vea siskebi pou mpike pavo me apotelesma va miv avoigei to laptop ka8olou ... ftou kai pali piso giati av to avoiga movos va kavw hardware reset 8a exava tnv egkiisi.
Meta apo eva tetramivo xrisis to idio pali problima. meta apo eva klisimo apla dev avoikse to laptop.

Paratirisa omos oti eixe xalarosei o mixavikos diakoptis tou poweron kai sivirmika mou ir8e oti to idio eixe givei kai tnv proti fora. tespa ksavamata pali piso pali me idopiisav kamevo mainboard afti tnv fora simfovisav oti ntav mobo n allagi.
To laptop priv 6 mives peripou ksava ekave to idio pragma kai afti tnv fora to avoiksa movos mou kai eida oti stov mixaviko evergopiiti xalarovei eva lastixaki me apotelesma va miv kavei kali epafi ... kai fisika dir8o8ike to problima...
apotelesma ??? 2 mobo tis tsepose to service kai pios kserei ti allo .

To kalo ntav oti dev plirosa tpt gia oli afti tnv baboura ektos apo tnv bevzivi kai to xasimo xrovou sto pigeve stnv alli akri tis a8ivas gia va breis to service.

Paroti to laptopaki eivai apistefta kalo 8a to skefto defteri fora otav parw veo laptop ...
Cu, Rapid-eraser, Tα αγαθά copies κτώνται.
Love is like oxygen, You get too much you get too high
Not enough and you're gonna die, Love gets you high

Άβαταρ μέλους
gaucho
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2408
Εγγραφή: 22 Δεκ 2002 13:18

Εγγύηση

Δημοσίευση από gaucho » 28 Μαρ 2005 12:38

Stin alman th amila smono me enan ipefthino.
MONO ME ENAN
oxi me diaforetikous kathe fora
kai tha ksereis sto onoma tou.

An den sto ftiaksei zita kainourgio laptop kai kanta mantara st alogia sto magazi

Mono etsi th akatalaboune

pannik
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 10 Μαρ 2004 10:07

Εγγύηση

Δημοσίευση από pannik » 28 Μαρ 2005 15:22

Λοιπόν πήγα τον υπολογιστή στην MDI και τελικά θέλει νέα motherboard.

Είχα στίλει όμως mail στην Acer και σήμερα πήρα απαντηση.

Μου ζητούν τα στοιχεία του υπολογιστή και την ημερομηνία αγοράς και θα μου απαντήσουν σύντομα. Έστειλα όλα τα στοιχεία και τώρα περιμένω την απάντηση. Μόλις εχω νεότερα θα επανέλθω.

pannik
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 10 Μαρ 2004 10:07

Εγγύηση

Δημοσίευση από pannik » 30 Μαρ 2005 11:48

Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με υπάλληλο της Acer στάλθηκε mail στυο υπέυθυνο και τώρα περιμένουμε απάντηση αν θα αντικατασταθεί ο υπολογιστής ή όχι.

Εν αναμονή...

pannik
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 10 Μαρ 2004 10:07

Εγγύηση

Δημοσίευση από pannik » 31 Μαρ 2005 15:43

Λοιπόν, μετά από mail τηλεφωνα και τα λοιπά αποφάσισαν να μου αντικαταστήσουν τον υπολογιστή οπότε αύριο παραλαμβάνω τον καινούριο.
Επιτέλους...

Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα & Διάφορες Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες