Xbox 360 (Χbox 2)

Video games για PC, On Line παιχνίδια και παιχνίδια για κονσόλες.

Συντονιστές: Super-Moderators, Software & Hardware Moderators

Απάντηση
emphasy
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 4303
Εγγραφή: 16 Ιαν 2005 10:31

Xbox 360 (Χbox 2)

Δημοσίευση από emphasy » 07 Μάιος 2005 17:30

Και η ώρα της Microsoft.

Ας ξεκινήσουμε από το όνομα το οποίο είναι από μόνο του δυφορόυμενο.

Γιατί όχι Xbox 2 ?

Γιατί οι αναλυτές της Microsoft θέλουν να πιστεύουν ότι το 2 ακούγεται λιγότερο από το 3.

Είναι εκείνη η αντίληψη των διαφημιστικών εταιριών ότι ο κόσμος πρέπει να αντιμετωπίζεται με βάση τους αδαής .

Σωστό λάθος? Ποιος ξέρει ? Εμείς φυσικά .

Microsoft ένα τόσο διφορούμενο όνομα.

Θυμάμαι όταν ανακοινώθηκε το πρώτο Xbox πόσο είχαν νευριάσει όλοι.

O Βill Gates θέλει τα λεφτά μας και τέτοια.

Οι φήμες θελαν να πατώσει το μηχάνημα.

Και όμως το μηχάνημα βγήκε και απέδειξε πολλά.

Καταρχήν κατάφερε να δώσει ένα ουσιαστικό μοντέλο online play χωρίς κόπους και βάσανα.(σε όλο τον κόσμο πλην Ελλάδας officially τουλάχιστον)

Σκληρό δίσκο ενσωματωμένο ,Dolby digital ήχο και το halo από την πρώτη μέρα κυκλοφορίας του.

Μέσα σε ένα μήνα αποζημίωσε όσους πλήρωσαν αδρά για να το αποκτήσουν

Τώρα αντικαθιστά χαλασμένα μένα καλώδια στα Xbox και πολλά άλλα στοιχεία που αποδεικνύουν ένα και μόνο πράγμα η Microsoft θέλει χρήματα και είναι διατεθειμένη να χάσει πολλά για να τα κερδίσει.

Το πείραμα με το όνομα Χbox πέτυχε με το μηχάνημα να έχει πουλήσει 20 εκατομμύρια μηχανήματα .

Η Microsoft είναι έτοιμη για το επόμενο .

Η μήπως όχι?

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Τρεις επεξεργαστές παρακαλώ

Τρεις επεξεργαστές στα 3,5 GHz ο καθένας .

Φαίνεται πως είναι της μόδας η τεράστια ιπποδύναμη στα καινούρια μηχανήματα.

Ενώ η Sony έφτιαξε κυτταροεπεξεργαστές η Microsoft επέλεξε την πιο αμερικάνικη μέθοδο.

More is better .

Με τέτοια ιπποδύναμη πολλοί αναρωτιούνται τι θα δούμε όταν ακόμα το Xbox δίνει στα γραφικά πολλά.

Οι επεξεργαστές θα τρέχουν παράλληλα υπό την επίβλεψη μιας κεντρικής μνήμης
και όλα αυτά θα συγχρονίζονται με το τσιπάκι γραφικών που μάλλον θα είναι από την Ati και θα τρέχει στα 500 MHz.

Ο παγκόσμιος πόλεμος Ati NVIDIA συνεχίζεται με προηγούμενους πολέμιους το Gamecube (Ati) και το Xbox (NVIDIA)

Εδώ φαίνεται πως η Nintendo με την Microsoft συμφώνησαν στις δυνάμεις της Ati ενώ η NVIDIA προσπαθεί να καλύψει το χαμένο έδαφος (μιας και έμεινε λίγο πίσω) με το να συμμετέχει στο playstation 3.

1 βήμα πίσω?

Εκεί που κατάφερε η Microsoft να δημιουργήσει ντόρο ήταν με την απόφαση της να μην συμπεριλάβει στο βασικό πακέτο σκληρό δίσκο διότι πρώτον δεν χρησιμοποιήθηκε δέοντος στα games και δεύτερον μάλλον θέλησε να μειώσει το κόστος.

Το μεγάλο σχέδιο της Microsoft είναι η ταυτόχρονη κυκλοφορία δύο εκδόσεων με το πρώτο χωρίς σκληρό δίσκο και με τη δεύτερη μια ειδική έκδοση που θα απευθύνεται σε κατόχους high end συστημάτων ( HDTV )
με ενσωματωμένο τον σκληρό δίσκο αγνώστου μεγέθους.

Ακολουθεί το σχεδιάγραμμα με την φημολογούμενη αρχιτεκτονική του Xbox.

Εικόνα

Φυσικά η Microsoft έμαθε ακόμα ένα μάθημα .

Το βασικό είναι τα παιχνίδια .

Και σε αυτό το μέτωπο κατάφερε να υπογράψει πολλές ιαπωνικές εταιρίες οι οποίες την σνόμπαραν κανονικά στην προσπάθεια της να εισχωρήσει στα Γιαπωνέζικα νερά των παιχνιδομηχανών.

Αυτή τι στιγμή το Xbox για να γίνω πιο κατανοητός καταλαμβάνει το μικρότερο μερίδιο (μόλις 2% ) του συνολικού αριθμού μηχανημάτων στην Ιαπωνία.

Το να πετύχει η Microsoft στην Ιαπωνία δεν είναι και ότι πιο εύκολο αλλά τελικά η Ιαπωνία αποτελεί και την τελευταία τρύπα του ζουρνά για τον υπόλοιπο κόσμο.

Το μηχάνημα μπορεί να έχει κέρδος ακόμα και να μην πουλήσει στην Ιαπωνία.

Τώρα το κατά πόσο οι ιαπωνικές εταιρίες παιχνιδιών που αποτελούν και τον κύριο όγκο των χρημάτων για την βιομηχανία θα αντιμετωπίζονται εκεί με τα καλά τους παιχνίδια που ουσιαστικά δεν θα γίνουν γνωστά είναι κάτι που όλου λαμβάνουν υπόψιν.

Φανταστείτε η Βίσση να έκανε επιτυχία μόνο έξω και όχι στην Ελλάδα.

Ο αγώνας δρόμου ανάμεσα Sony και Microsoft συνεχίζεται με την κούρσα ποιος θα φανεί πρώτος .

Με τα επίσημα αποκαλυπτήρια να έχουν διάφορα στην E3 μόλις 3 ώρες.

Η Microsoft όμως θα φανεί από �ότι φαίνεται τελικά πρώτη στις 12 Μαΐου σε μια ημίωρη αποκλειστική εκπομπή που θα προβληθεί στο mtv (το mtv δεν είναι τυχαίο).
Όσον αφορά την εμφάνιση του μηχανήματος ιδού μερικά μοντέλα φανατικών

Εικόνα

και ορίστε και μερικές φωτογραφίες που κυκλοφορούν στο internet για τα γραφικά του Xbox 2.

Εικόνα


Λέτε να είναι αλήθεια?

Το καινούριο Xbox θα τρέχει δισκάκια DVD για να κρατήσει το κόστος πιο χαμηλά .

Άλλωστε πολλοί σχεδιαστές παιχνιδιών τρομάζουν με τις μεγάλες χωρητικότητες στα δισκάκια.

Προσωπικά πιστεύω ότι είναι ένα μικρό καλπάκι της Microsoft να κρατήσει τους πειρατές κοντά της ενώ η Sony θα τους χάσει (τουλάχιστον στην αρχή).

Οι στόχοι της Microsoft για το Xbox 360 είναι 3 εκατομμύρια κονσόλες στα σπίτια μας μέχρι το τέλος του χρόνου με προτεινόμενη λιανική τιμή τα 250 με 300 δολάρια.

Πηγή: CD του φοιτητή

id12586
στις καρδιές μας
Δημοσιεύσεις: 8387
Εγγραφή: 23 Ιουν 2003 23:28
Τοποθεσία: Far away
Επικοινωνία:

Xbox 360 (Χbox 2)

Δημοσίευση από id12586 » 07 Μάιος 2005 17:47

Ενδιαφέρον.....
Thanks m8
Chris at your Services
ΕικόναSacame de Aqui

emphasy
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 4303
Εγγραφή: 16 Ιαν 2005 10:31

Xbox 360 (Χbox 2)

Δημοσίευση από emphasy » 08 Μάιος 2005 17:36

Mou fanike endiaferon episeis, gi auto eipa na to moirasto mazi sas :)

Άβαταρ μέλους
Son^Goku
Δημοσιεύσεις: 379
Εγγραφή: 18 Δεκ 2003 21:40
Τοποθεσία: Ελλάς, Κύπρος, Λεμεσός, Κάτω Πολεμίδια
Επικοινωνία:

Xbox 360 (Χbox 2)

Δημοσίευση από Son^Goku » 15 Μάιος 2005 14:54

Η δυνατότητες του XBOX360 από την επίσημη ιστοσελίδα του http://www.xbox.com/en-US/xbox360/factsheet.htm
Xbox 360 System Performance Specifications
Custom IBM PowerPC-based CPU
Three symmetrical cores running at 3.2 GHz each
Two hardware threads per core; six hardware threads total
VMX-128 vector unit per core; three total
128 VMX-128 registers per hardware thread
1 MB L2 cache
CPU Game Math Performance
9 billion dot product operations per second
Custom ATI Graphics Processor
10 MB of embedded DRAM
48-way parallel floating-point dynamically scheduled shader pipelines
Unified shader architecture
Polygon Performance
500 million triangles per second
Pixel Fill Rate
16 gigasamples per second fill rate using 4x MSAA
Shader Performance
48 billion shader operations per second
Memory
512 MB of 700 MHz GDDR3 RAM
Unified memory architecture
Memory Bandwidth
22.4 GB/s memory interface bus bandwidth
256 GB/s memory bandwidth to EDRAM
21.6 GB/s front-side bus
Overall System Floating-Point Performance
1 teraflop
Storage
Detachable and upgradeable 20GB hard drive
12x dual-layer DVD-ROM
Memory Unit support starting at 64 MB
I/O
Support for up to four wireless game controllers
Three USB 2.0 ports
Two memory unit slots
Optimized for Online
Instant, out-of-the-box access to Xbox Live features with broadband service, including Xbox Live Marketplace for downloadable content, gamer profile for digital identity, and voice chat to talk to friends while playing games, watching movies, or listening to music
Built-in Ethernet port
Wi-Fi ready: 802.11a, 802.11b, and 802.11g
Video camera ready
Digital Media Support
Support for DVD-Video, DVD-ROM, DVD-R/RW, DVD+R/RW, CD-DA, CD-ROM, CD-R, CD-RW, WMA CD, MP3 CD, JPEG Photo CD
Ability to stream media from portable music devices, digital cameras and Windows XP-based PCs
Ability to rip music to the Xbox 360 hard drive
Custom playlists in every game
Built-in Media Center Extender for Windows XP Media Center Edition 2005
Interactive, full-screen 3-D visualizers
High-Definition Game Support
All games supported at 16:9, 720p, and 1080i, anti-aliasing
Standard-definition and high-definition video output supported
Audio
Multi-channel surround sound output
Supports 48KHz 16-bit audio
320 independent decompression channels
32-bit audio processing
Over 256 audio channels
System Orientation
Stands vertically or horizontally
Customizable Face Plates
Interchangeable to personalize the console
Έτσι για να πάρουμε μια γεύση του τη μας περιμένει. Το μόνο που με ανησυχεί είναι η τιμή του που προς το παρών είναι άγνωστη :question:
Πάντως αν ολά τα παραπάνω είναι αλήθεια (γιατί μου φαίνονται σαν όνειρο) και αν δέχεται τις ίδιες "επεμβάσεις" με το XBOX(linux, αλλαγή δίσκου.....) τοτέ σκεφτομαί πολύ σοβαρά να δώσω μέσα το pc μου :lol:
Μόνιμος κάτοικος Θεσσαλονίκης 8)
Rules Are Meant To Be Broken
Η υπογραφή μου

emphasy
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 4303
Εγγραφή: 16 Ιαν 2005 10:31

Xbox 360 (Χbox 2)

Δημοσίευση από emphasy » 26 Μάιος 2005 11:47

MicroSoft Console Rulz ;)

I timi akougete apo 200-400 :-?

Απάντηση

Επιστροφή στο “Games (PC, On Line, Console)”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες