ΜΑΘΗΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ Pascal -ΕΠΕΙΓΟΝ

Συζητήσεις σχετικές με την Delphi και την πρόγονη της Pascal

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
loukiachr
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 18 Φεβ 2005 17:06

ΜΑΘΗΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ Pascal -ΕΠΕΙΓΟΝ

Δημοσίευση από loukiachr » 10 Μάιος 2005 03:55

ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕ PASCAL ΜΕ ΤΑ ΕΞΗΣ ΧΑΤΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Α) ¨ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΤΩΝ(Α.Μ ,ΟΝΟΜΑ ,ΕΠΩΝΥΜΟ , ΜΑΘΗΜΑΤΑ: ΙΣΤΟΡΙΑ, ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ, ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΤΛ)

Β ) ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΤΩΝ

Γ) ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ

Δ)ΕΥΡΕΣΗ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ

Ε) ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ -ΑΠΟΤΥΧΟΝΤΕΣ


ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΕΣΤ ΣΕ ΤΕΧ/ΚΗΣ ΛΥΚΕΙΟΥ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΣΧΕΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ
ΕΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΘΑ ΧΑΡΩ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ

Άβαταρ μέλους
cordis
Administrator, [F|H]ounder, [C|S]EO
Δημοσιεύσεις: 27626
Εγγραφή: 09 Οκτ 1999 03:00
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

ΜΑΘΗΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ Pascal -ΕΠΕΙΓΟΝ

Δημοσίευση από cordis » 11 Μάιος 2005 02:13

μακάρι να θυμόμουν pascal να σε βοηθούσα... αλλά έχουν περάσει 15 χρόνια... ...ακόμα pascal κάνουν στα σχολεία;
Δεν απαντάω σε προσωπικά μηνύματα με ερωτήσεις που καλύπτονται από τις ενότητες του forum. Για ο,τι άλλο είμαι εδώ για εσάς.
- follow me @twitter

Mythos
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 11 Σεπ 2005 12:12

ΜΑΘΗΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ Pascal -ΕΠΕΙΓΟΝ

Δημοσίευση από Mythos » 14 Σεπ 2005 00:42

esto kai kathisterima,(eimai kainourios sto forum) efxome na exeis vrei ti lisi

einai arketa megalo to programa pou zitas mporw na sou to ftiaxo
... esy apantise mou an to xriazese ...

Άβαταρ μέλους
xultimatex
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2505
Εγγραφή: 26 Ιούλ 2003 13:02
Τοποθεσία: Ξάνθη
Επικοινωνία:

ΜΑΘΗΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ Pascal -ΕΠΕΙΓΟΝ

Δημοσίευση από xultimatex » 14 Σεπ 2005 21:33

Σε πιο μάθημα; Στην πληροφορική; Αν πάρω φέτος (Β' Λυκείου) πληροφορική θα μπορώ να την πάρω στην Γ';
:arrow: Αν προσπαθείς πολύ για να πετύχεις κάτι, ίσως το κάνεις με λάθος τρόπο...

Άβαταρ μέλους
xmavidis
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1217
Εγγραφή: 02 Δεκ 2003 19:59
Τοποθεσία: Ηράκλειο

ΜΑΘΗΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ Pascal -ΕΠΕΙΓΟΝ

Δημοσίευση από xmavidis » 17 Σεπ 2005 18:27

Όχι δε θα μπορείς, γι' αυτό πήρα εγώ πέρσι αστρονομία και φέτος (Γ' λυκείου) πήρα πληροφορική. Αλλά ξεφεύγουμε από το θέμα μας.

Πού τη θυμήθηκες τη pascal? :D
Προτίμησε κάποια γλώσσα όπως η visual basic για τέτοιες εφαρμογές.

Βέβαια καλύτερα να το κάνεις στη C αλλά θέλει χρόνο... :roll::
I want to know God’s thoughts; the rest are details.
Albert Einstein

Άβαταρ μέλους
xultimatex
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2505
Εγγραφή: 26 Ιούλ 2003 13:02
Τοποθεσία: Ξάνθη
Επικοινωνία:

ΜΑΘΗΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ Pascal -ΕΠΕΙΓΟΝ

Δημοσίευση από xultimatex » 17 Σεπ 2005 18:40

Στο δικό μας σχολείο δε γίνονται τέτοια τμήματα...
Ο προγραμματισμός έιναι μέσα στην πληροφοτική ή σε ξεχωριστό μάθημα;
:arrow: Αν προσπαθείς πολύ για να πετύχεις κάτι, ίσως το κάνεις με λάθος τρόπο...

Άβαταρ μέλους
xmavidis
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1217
Εγγραφή: 02 Δεκ 2003 19:59
Τοποθεσία: Ηράκλειο

ΜΑΘΗΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ Pascal -ΕΠΕΙΓΟΝ

Δημοσίευση από xmavidis » 17 Σεπ 2005 18:46

Προγραμματισμό θα έχεις του χρόνου στην κατεύθυνση. Πληροφορική ως μάθημα επιλογής μπορείς να το επιλέξεις μόνο μια φορά, ή στη Β' ή στη Γ'.
I want to know God’s thoughts; the rest are details.
Albert Einstein

Άβαταρ μέλους
myle
Δημοσιεύσεις: 205
Εγγραφή: 18 Ιουν 2005 23:59
Τοποθεσία: Πάτρα
Επικοινωνία:

ΜΑΘΗΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ Pascal -ΕΠΕΙΓΟΝ

Δημοσίευση από myle » 21 Οκτ 2005 13:04

Μπορείτε να πάρετε στην 2α Λυκείου Πληροφορική και στην 3η Πολυμέσα - Δίκτυα (καλύτερο από αστρονομία).
Ο προγραμματισμός της Τεχνολογικής Κατ. στην 3η Λυκείου δεν έχει καμία σχέση με την υπόλοιπη πληροφορική στο Λύκειο (Αλλά και στον Πανεπιστήμιο, αν περιμένεις από αυτόν σώθηκες)


Εγώ πάντως αυτό έκανα...
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Bugman
Δημοσιεύσεις: 362
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2003 20:39
Τοποθεσία: Πρέβεζα
Επικοινωνία:

ΜΑΘΗΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ Pascal -ΕΠΕΙΓΟΝ

Δημοσίευση από Bugman » 28 Οκτ 2005 11:20

Παρακάτω είναι ένα πρόγραμμα σε Μ2000 που έγραψα για να κρατάει βαθμολογίες σε ένα φροντιστήριο ιταλικών και να τυπώνει δελτία προόδου!
Την γλώσσα την βρίσκει κανείς εδώ: www.m2000.tk
Το πρόγραμμα γράφτηκε σε μια μέρα! (έγραψα και ένα για αγγλικά...που στην ουσία ήταν μια αντιγραφή αυτού εδώ)
Φτιάχνει και χρησιμοποιεί την ελάχιαστη δυνατή βάση δεδομένων!
Το πρόγραμμα έγινε κατ΄υπόδειξη της καθηγήτριας, αλλού να υπάρχει βαθμολογία και αλλού λεξικές διαβαθμίσεις (π.χ. ΑΡΙΣΤΗ).

Κώδικας: Επιλογή όλων

ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ {
 ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΔΩ
 ΤΥΠΩΣΕ "ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ";
 ΔΡΟΜΕΑΣ 13,ΕΔΩ
 ΑΝ (ΔΙΑΓΩΝ$="-") Η (ΔΙΑΓΩΝ$="") ΤΟΤΕ {
  ΕΠΙΛΟΓΗ "ΚΑΘΑΡΟ", "ΠΡΟΕΠΙΛΟΓΗ"
  ΑΝ ΕΠΙΛΟΓΗ=2 ΤΟΤΕ {
 ΔΙ$= {Λεξιλόγιο
Γραμματική
Επανάληψη Κεφαλαίου
}
ΒΑΛΕ ΔΙ$
ΔΙΑΒΑΣΕ ΔΙΑΓΩΝ$
 } ΑΛΛΙΩΣ {
 ΘΕΣΕ ΔΙΑΓΩΝ$=""
 }
 }
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ! ΔΙΑΓΩΝ$, ΠΛΑΤΟΣ-13,ΥΨΟΣ-ΕΔΩ-2
}
ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΟΛ$ {
ΔΙΑΒΑΣΕ Α$, ΠΟΣΑ
ΑΝ ΠΟΣΑ=0 ΤΟΤΕ {
=Α$
} ΑΛΛΙΩΣ {
Ι=1
ΓΙΑ Κ=1 ΕΩΣ ΠΟΣΑ {
Ι=ΘΕΣΗ(Α$,ΧΑΡ$(13)+ΧΑΡ$(10),Ι)+2
}
ΑΝ Ι>0 ΤΟΤΕ {
=ΜΕΣ$(Α$,Ι)
}
}
}
ΤΜΗΜΑ ΚΑΡΤΑ {
ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΝΟΜΑΤΑ$
ΠΑΛΙΑ$=""
ΕΝΩ ΠΑΛΙΑ$<>ΕΝΚΟΜ$ &#123;ΠΑΛΙΑ$=""&#125;
ΣΥΝΟΛΟ=ΜΟΙΡΑΣΕ%&#40;ΟΝΟΜΑΤΑ$&#41;
ΑΝ ΣΥΝΟΛΟ>0 ΤΟΤΕ &#123;
ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΑΘ$&#40;ΣΥΝΟΛΟ&#41;
ΓΙΑ Ι=0 ΕΩΣ ΣΥΝΟΛΟ-1 &#123;ΔΙΑΒΑΣΕ ΜΑΘ$&#40;Ι&#41;&#125;
ΝΓ$=ΧΑΡ$&#40;13&#41;+ΧΑΡ$&#40;10&#41;
ΕΠ$= &#123;Κατανόηση γραπτού λόγου
Κατανόηση προφορικού λόγου
Παραγωγή γραπτού λόγου
Παραγωγή προφορικού λόγου
Συμμετοχή στη τάξη
Εργασία στο σπίτι
Διαγωνίσματα&#125;
ΔΔ=ΜΟΙΡΑΣΕ%&#40;ΔΙΑΓΩΝ$&#41;
ΑΝ ΔΔ>0 ΤΟΤΕ &#123;
ΓΙΑ ΔΔΔ=1 ΕΩΣ ΔΔ &#123;
ΔΙΑΒΑΣΕ ΔΔ$
ΕΠ$=ΕΠ$+ΝΓ$+ΔΔ$
&#125;
&#125;
Ι=0
ΟΘΟΝΗ 0
ΕΔΩ=ΓΡΑΜΜΗ
ΠΡΩΤΗ=0
ΜΙΑΦΟΡΑ=ΑΛΗΘΗΣ
ΣΤ=ΠΛΑΤΟΣ*2/5
οθονη 4,ΥΨΟΣ-1
ΤΥΠΩΣΕ " Επιλογή Μαθητή με τα βελάκια <- -> και έξοδος με Esc";
ΑΑ=0
ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΠ$&#40;8+ΔΔ&#41; ' 0 ΤΟ 6
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ$="" ' ΑΠΟ ΒΑΣΗ
&#123;
ΔΡΟΜΕΑΣ 0,ΕΔΩ
ΤΥΠΩΣΕ @&#40;0,ΕΔΩ,ΠΛΑΤΟΣ,ΕΔΩ+2,4&#41;;
ΠΕΝΑ 15
ΤΥΠΩΣΕ "Α/Α&#58;"; &#40;Ι+1&#41;;"/";&#40;ΣΥΝΟΛΟ&#41; ';"   ";ΠΡΩΤΗ
ΤΥΠΩΣΕ "ΜΑΘΗΤΗΣ&#58;";ΜΑΘ$&#40;Ι&#41;
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ$=ΒΑΘΜΟΙ$&#40;ΑΡ$+ΤΡ$+ΜΑΘ$&#40;Ι&#41;&#41;
ΑΜΚ=ΑΛΛΟ.ΜΕ.ΚΕΝΑ%&#40;ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ$&#41;
ΑΝ ΑΜΚ<8+ΔΔ ΤΟΤΕ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ$=ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ$+ΚΕΝΑ$&#40;7+ΔΔ-ΑΜΚ&#41;
&#123;
ΑΝ ΜΙΑΦΟΡΑ ΤΟΤΕ &#123;
πενα 13
ΔΡΟΜΕΑΣ 0,ΕΔΩ+2
ΣΤ=ΠΛΑΤΟΣ/3
ΤΥΠΩΣΕ @&#40;,,ΣΤ,ΥΨΟΣ-1,5,5&#41;;
ΕΠΙΓΡΑΦΗ ! ΟΛ$&#40;ΕΠ$, ΠΡΩΤΗ&#41;, ΣΤ, ΥΨΟΣ-ΕΔΩ-3
ΜΙΑΦΟΡΑ=ΨΕΥΔΗΣ
&#125;
ΠΕΝΑ 14
ΒΑΘΜΟΙ=ΜΟΙΡΑΣΕ.ΜΕ.ΚΕΝΑ%&#40;ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ$&#41;
ΓΙΑ ΒΒ=1 ΕΩΣ 7+ΔΔ &#123;ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΠ$&#40;ΒΒ&#41;&#125;
ΔΡΟΜΕΑΣ ΣΤ,ΕΔΩ+2
ΤΥΠΩΣΕ @&#40;,,ΠΛΑΤΟΣ,ΥΨΟΣ-1,1,1&#41;;
ΕΠΙΓΡΑΦΗ ! ΟΛ$&#40;ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ$, ΠΡΩΤΗ&#41;, ΠΛΑΤΟΣ-ΣΤ, ΥΨΟΣ-ΕΔΩ-3
ΑΝ ΑΑ>0 ΤΟΤΕ &#123;
ΔΡΟΜΕΑΣ 0, ΕΔΩ+1+ΑΑ-ΠΡΩΤΗ
ΠΛΑΙΣΙΟ @ ΣΤ,ΕΔΩ+1+ΑΑ-ΠΡΩΤΗ,3,1,2
&#125;
&#123;
Ν$=ΚΟΜ$
ΙΙ=Ι
ΑΑΑ=ΑΑ
ΑΝ ΚΩΔ&#40;Ν$&#41;=27 ΤΟΤΕ ΕΞΟΔΟΣ
ΑΝ ΜΗΚΟΣ&#40;Ν$&#41;=2 ΤΟΤΕ &#123;
   Ν$=ΜΕΣ$&#40;Ν$,2&#41;
   ΑΝ &#40;ΚΩΔ&#40;Ν$&#41;=77&#41; ΚΑΙ Ι<ΣΥΝΟΛΟ-1 ΤΟΤΕ Ι=Ι+1
   ΑΝ &#40;ΚΩΔ&#40;Ν$&#41;=75&#41; ΚΑΙ Ι>0 ΤΟΤΕ Ι=Ι-1
   ΑΝ &#40;ΚΩΔ&#40;Ν$&#41;=72&#41; ΚΑΙ ΑΑ>1 ΤΟΤΕ ΑΑ=ΑΑ-1
   ΑΝ &#40;ΚΩΔ&#40;Ν$&#41;=80&#41; ΚΑΙ ΑΑ<7+ΔΔ ΤΟΤΕ ΑΑ=ΑΑ+1
   ΑΝ ΑΑΑ<>ΑΑ ΤΟΤΕ &#123;
    ΑΝ &#40;&#40;ΕΔΩ+2+ΑΑ-ΠΡΩΤΗ&#41;<ΥΨΟΣ&#41;ΚΑΙ &#40;ΑΑ>ΠΡΩΤΗ&#41; ΤΟΤΕ &#123;
     ΑΝ ΑΑΑ<>0 ΤΟΤΕ &#123;  
       ΔΡΟΜΕΑΣ 0, ΕΔΩ+1+ΑΑΑ-ΠΡΩΤΗ
       ΠΛΑΙΣΙΟ @ ΣΤ,ΕΔΩ+1+ΑΑΑ-ΠΡΩΤΗ,3,1,2
     &#125;
     ΔΡΟΜΕΑΣ 0,ΕΔΩ+1+ΑΑ-ΠΡΩΤΗ
     ΠΛΑΙΣΙΟ @ ΣΤ,ΕΔΩ+1+ΑΑ-ΠΡΩΤΗ,3,1,2
    &#125; ΑΛΛΙΩΣ &#123;
    ΜΙΑΦΟΡΑ=ΑΛΗΘΗΣ
    ΑΝ &#40;ΕΔΩ+2+ΑΑ-ΠΡΩΤΗ&#41;<ΥΨΟΣ ΤΟΤΕ &#123; ΠΡΩΤΗ=ΠΡΩΤΗ-1&#125; ΑΛΛΙΩΣ ΠΡΩΤΗ=ΠΡΩΤΗ+1
    &#125;
   &#125;
&#125; ΑΛΛΙΩΣ &#123;
   ΑΝ &#40;ΚΩΔ&#40;Ν$&#41;=13&#41; ΤΟΤΕ &#123;
    ΑΝ &#40;ΑΑ>0&#41; ΚΑΙ &#40;ΑΑ<7&#41; ΤΟΤΕ &#123;
     ΔΡΟΜΕΑΣ ΣΤ, ΕΔΩ+1+ΑΑ-ΠΡΩΤΗ
     ΕΠΙΛΟΓΗ "ΑΡΙΣΤΗ","ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ","ΥΨΗΛΗ","ΒΑΣΙΚΗ","ΧΑΜΗΛΗ","ΕΛΑΧΙΣΤΗ","ΚΑΜΙΑ"
     ΑΝ ΕΠΙΛΟΓΗ>0 ΤΟΤΕ &#123;
           ΠΠ$&#40;ΑΑ&#41;=ΕΠΙΛΟΓΗ$&#40;ΕΠΙΛΟΓΗ&#41;
           ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ$=""
           ΓΙΑ ΒΒ=1 ΕΩΣ 7+ΔΔ &#123;ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ$=ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ$+ΠΠ$&#40;ΒΒ&#41;+ΝΓ$&#125;

            ΔΡΟΜΕΑΣ ΣΤ,ΕΔΩ+2
            ΤΥΠΩΣΕ @&#40;,,ΠΛΑΤΟΣ,ΥΨΟΣ-1,1&#41;;
            ΕΠΙΓΡΑΦΗ ! ΟΛ$&#40;ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ$, ΠΡΩΤΗ&#41;, ΠΛΑΤΟΣ-ΣΤ, ΥΨΟΣ-ΕΔΩ-3         
    &#125;
    &#125;
    ΑΝ &#40;ΑΑ>7&#41; ΤΟΤΕ &#123;
      ΑΝ ΠΠ$&#40;ΑΑ&#41;<>"" ΤΟΤΕ Β$=ΠΠ$&#40;ΑΑ&#41;
      ΠΕΔΙΟ ΣΤ, ΕΔΩ+1+ΑΑ-ΠΡΩΤΗ,10 ΩΣ Β$
      Β=ΑΠΟΛ&#40;ΕΚΦΡ&#40;"0+"+ΑΠΟΚ$&#40;Β$&#41;&#41;&#41;
      ΑΝ Β>20 ΤΟΤΕ Β=Β/&#40;10**ΑΚ&#40;ΛΟΓ&#40;Β&#41;+1&#41;&#41;
      ΑΝ &#40;Β>=0&#41; ΚΑΙ &#40;Β<=1&#41; ΤΟΤΕ Β=Β*20

      ΠΠ$&#40;ΑΑ&#41;= ΓΡΑΦΗ$&#40;Β,"#"&#41;
           ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ$=""
           ΓΙΑ ΒΒ=1 ΕΩΣ 7+ΔΔ &#123;ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ$=ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ$+ΠΠ$&#40;ΒΒ&#41;+ΝΓ$&#125;
            ΔΡΟΜΕΑΣ ΣΤ,ΕΔΩ+2
            ΤΥΠΩΣΕ @&#40;,,ΠΛΑΤΟΣ,ΥΨΟΣ-1,1&#41;;
            ΕΠΙΓΡΑΦΗ ! ΟΛ$&#40;ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ$, ΠΡΩΤΗ&#41;, ΠΛΑΤΟΣ-ΣΤ, ΥΨΟΣ-ΕΔΩ-3
    &#125;
   &#125;
&#125;
ΑΝ ΚΩΔ&#40;Ν$&#41;=27 ΤΟΤΕ ΕΞΟΔΟΣ
ΑΝ &#40;ΙΙ=Ι&#41; ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΙΑΦΟΡΑ ΤΟΤΕ ΚΥΚΛΙΚΑ
&#125;
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΜΑΘΗΤΗ ΑΡ$+ΤΡ$+ΜΑΘ$&#40;ΙΙ&#41;, ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ$
ΑΝ ΚΩΔ&#40;Ν$&#41;=27 ΤΟΤΕ ΕΞΟΔΟΣ
ΑΝ ΜΙΑΦΟΡΑ ΤΟΤΕ ΚΥΚΛΙΚΑ
&#125;
' ΣΩΣΕ 

ΑΝ ΚΩΔ&#40;Ν$&#41;=27 ΤΟΤΕ ΕΞΟΔΟΣ
ΜΙΑΦΟΡΑ=ΑΛΗΘΗΣ
ΚΥΚΛΙΚΑ
&#125;
&#125;
&#125;
ΤΜΗΜΑ ΦΤΙΑΞΕΒΑΣΗ &#123;
ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ&#40;"C&#58;\PRCARD_ΙΤ.MDB"&#41; ΤΟΤΕ &#123;

ΒΑΣΗ "C&#58;\PRCARD_ΙΤ"
ΑΡΧΕΙΟ "C&#58;\PRCARD_ΙΤ","ΤΑΞΗ", "ΠΛΗΡΕΣΟΝΟΜΑ", ΚΕΙΜΕΝΟ, 128,"ΜΑΘΗΤΕΣ",ΥΠΟΜΝΗΜΑ,0
ΑΡΧΕΙΟ "C&#58;\PRCARD_ΙΤ","ΤΕΣΤ", "ΠΛΗΡΕΣΟΝΟΜΑ", ΚΕΙΜΕΝΟ, 128, "ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ", ΥΠΟΜΝΗΜΑ,0
ΑΡΧΕΙΟ "C&#58;\PRCARD_ΙΤ","ΚΑΡΤΑ", "ΤΑΞΗΜΑΘΗΤΗΣ", ΚΕΙΜΕΝΟ, 200,"ΒΑΘΜΟΙ", ΥΠΟΜΝΗΜΑ,0
&#125;
&#125;
ΤΜΗΜΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΜΑΘΗΤΗ &#123;
ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΑΞΗΜΑΘΗΤΗΣ$, ΒΑΘΜ$
ΑΝΑΚΤΗΣΗ "C&#58;\PRCARD_ΙΤ","ΚΑΡΤΑ",1,"ΤΑΞΗΜΑΘΗΤΗΣ",ΤΑΞΗΜΑΘΗΤΗΣ$
ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΟΣΑ
ΑΝ ΠΟΣΑ=0 ΤΟΤΕ &#123;
ΠΡΟΣΘΗΚΗ "C&#58;\PRCARD_ΙΤ","ΚΑΡΤΑ", ΤΑΞΗΜΑΘΗΤΗΣ$, ΒΑΘΜ$
&#125; ΑΛΛΙΩΣ &#123;
ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΤΑ1$, ΠΕΤΑ2$
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ "C&#58;\PRCARD_ΙΤ", "SELECT ΒΑΘΜΟΙ FROM ΚΑΡΤΑ WHERE ΤΑΞΗΜΑΘΗΤΗΣ='"+ΤΑΞΗΜΑΘΗΤΗΣ$+"'", ΒΑΘΜ$
&#125;
&#125;
ΤΜΗΜΑ ΑΝΑΚΤΗΣΗΤΑΞΗΣ &#123;
ΑΝΑΚΤΗΣΗ "C&#58;\PRCARD_ΙΤ","ΤΑΞΗ",1,"ΠΛΗΡΕΣΟΝΟΜΑ",ΑΡ$+"."+ΤΡ$
ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΟΣΑ
ΑΝ ΠΟΣΑ=0 ΤΟΤΕ &#123;
ΑΝΑΚΤΗΣΗ "C&#58;\PRCARD_ΙΤ","ΤΑΞΗ",1,"ΠΛΗΡΕΣΟΝΟΜΑ",ΑΡ$+".Α"
ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΟΣΑ
ΑΝ ΠΟΣΑ=0 ΤΟΤΕ &#123;
ΘΕΣΕ ΛΜ$=""
ΘΕΣΕ ΔΙΑΓΩΝ$="-"
&#125; ΑΛΛΙΩΣ &#123;
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΥΤΟ$, ΛΜ$
ΑΝΑΚΤΗΣΗ "C&#58;\PRCARD_ΙΤ","ΤΕΣΤ",1,"ΠΛΗΡΕΣΟΝΟΜΑ",ΑΡ$
ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΟΣΑ
ΑΝ ΠΟΣΑ=0 ΤΟΤΕ &#123; ΘΕΣΕ ΔΙΑΓΩΝ$="-" &#125; ΑΛΛΙΩΣ ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΤΑ1$, ΔΙΑΓΩΝ$
&#125;
&#125; ΑΛΛΙΩΣ  &#123;
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΥΤΟ$, ΛΜ$
ΑΝΑΚΤΗΣΗ "C&#58;\PRCARD_ΙΤ","ΤΕΣΤ",1,"ΠΛΗΡΕΣΟΝΟΜΑ",ΑΡ$
ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΟΣΑ
ΑΝ ΠΟΣΑ=0 ΤΟΤΕ &#123; ΘΕΣΕ ΔΙΑΓΩΝ$="-" &#125; ΑΛΛΙΩΣ ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΤΑ1$, ΔΙΑΓΩΝ$
&#125;
&#125;
ΤΜΗΜΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΤΑΞΗΣ &#123;
ΑΝΑΚΤΗΣΗ "C&#58;\PRCARD_ΙΤ","ΤΑΞΗ",1,"ΠΛΗΡΕΣΟΝΟΜΑ",ΑΡ$+"."+ΤΡ$
ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΟΣΑ
ΑΝ ΠΟΣΑ=0 ΤΟΤΕ &#123;
ΑΝ ΛΜ$="" ΤΟΤΕ  ΛΜ$="-"
ΑΝ ΔΙΑΓΩΝ$="" ΤΟΤΕ ΔΙΑΓΩΝ$="-"
ΠΡΟΣΘΗΚΗ "C&#58;\PRCARD_ΙΤ","ΤΑΞΗ", ΑΡ$+"."+ΤΡ$, ΛΜ$
ΑΝΑΚΤΗΣΗ "C&#58;\PRCARD_ΙΤ","ΤΕΣΤ",1, "ΠΛΗΡΕΣΟΝΟΜΑ",ΑΡ$
ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΟΣΑ
ΑΝ ΠΟΣΑ=0 ΤΟΤΕ &#123;
ΠΡΟΣΘΗΚΗ "C&#58;\PRCARD_ΙΤ","ΤΕΣΤ", ΑΡ$, ΔΙΑΓΩΝ$
&#125; ΑΛΛΙΩΣ &#123;
ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΤΑ1$, ΠΕΤΑ2$
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ "C&#58;\PRCARD_ΙΤ","SELECT ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ FROM ΤΕΣΤ WHERE ΠΛΗΡΕΣΟΝΟΜΑ = '"+ΑΡ$+"'",ΔΙΑΓΩΝ$
&#125;
&#125; ΑΛΛΙΩΣ &#123;
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΥΤΟ$, ΚΑΠΟΙΟ$
ΑΝ ΛΜ$="" ΤΟΤΕ  ΛΜ$="-"
ΑΝ ΔΙΑΓΩΝ$="" ΤΟΤΕ ΔΙΑΓΩΝ$="-"
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ "C&#58;\PRCARD_ΙΤ","SELECT ΜΑΘΗΤΕΣ FROM ΤΑΞΗ WHERE ΠΛΗΡΕΣΟΝΟΜΑ = '"+ΑΥΤΟ$+"'",ΛΜ$
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ "C&#58;\PRCARD_ΙΤ","SELECT ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ FROM ΤΕΣΤ WHERE ΠΛΗΡΕΣΟΝΟΜΑ = '"+ΑΡ$+"'",ΔΙΑΓΩΝ$
&#125;
&#125;
ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΒΑΘΜΟΙ$ &#123;
ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΑΞΗΜΑΘΗΤΗΣ$
ΑΝΑΚΤΗΣΗ "C&#58;\PRCARD_ΙΤ","ΚΑΡΤΑ",1,"ΤΑΞΗΜΑΘΗΤΗΣ",ΤΑΞΗΜΑΘΗΤΗΣ$
ΔΙΑΒΑΣΕ ΓΙΑΠΕΤΑΜΑ
ΑΝ ΓΙΑΠΕΤΑΜΑ>0 ΤΟΤΕ &#123;
ΔΙΑΒΑΣΕ ΓΙΑΠΕΤΑΜΑ2$, ΓΙΑΚΡΑΤΗΜΑ$
=ΓΙΑΚΡΑΤΗΜΑ$
&#125; ΑΛΛΙΩΣ &#123;
=""
&#125;
&#125;
ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΑΛΛΟ.ΜΕ.ΚΕΝΑ% &#123;
ΔΙΑΒΑΣΕ Α$
ΑΝ ΜΗΚΟΣ&#40;Α$&#41;>2 ΤΟΤΕ &#123;
ΝΓ$=ΧΑΡ$&#40;13&#41;+ΧΑΡ$&#40;10&#41;
ΑΝ ΜΕΣ$&#40;Α$,ΜΗΚΟΣ&#40;Α$&#41;-1&#41;<>ΝΓ$ ΤΟΤΕ Α$=Α$+ΝΓ$
Μ=ΜΗΚΟΣ&#40;Α$&#41;
Α$=ΑΛΛΑΓΗ$&#40;ΝΓ$,"",Α$&#41;
=&#40;Μ-ΜΗΚΟΣ&#40;Α$&#41;&#41;/2
&#125;
&#125;
ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΑΛΛΟ% &#123;
ΔΙΑΒΑΣΕ Α$
ΑΝ ΜΗΚΟΣ&#40;Α$&#41;>2 ΤΟΤΕ &#123;
ΝΓ$=ΧΑΡ$&#40;13&#41;+ΧΑΡ$&#40;10&#41;
ΕΝΩ ΘΕΣΗ&#40;Α$,ΝΓ$&#41;=1 &#123; Α$=ΜΕΣ$&#40;Α$,3&#41; &#125;
Β$=Α$+ΝΓ$
&#123;
Α$=Β$
Β$=ΑΛΛΑΓΗ$&#40;ΝΓ$+ΝΓ$, ΝΓ$, Α$&#41;
ΑΝ Β$<>Α$ ΤΟΤΕ ΚΥΚΛΙΚΑ
&#125;
Μ=ΜΗΚΟΣ&#40;Α$&#41;
Α$=ΑΛΛΑΓΗ$&#40;ΝΓ$,"",Α$&#41;
=&#40;Μ-ΜΗΚΟΣ&#40;Α$&#41;&#41;/2
&#125;
&#125;
ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΚΕΝΑ$ &#123;
ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΟΣΑ
=ΕΠΑΝ$&#40;ΧΑΡ$&#40;13&#41;+ΧΑΡ$&#40;10&#41;, ΠΟΣΑ&#41;
&#125;
ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΙΡΑΣΕ.ΜΕ.ΚΕΝΑ% &#123;
ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΙ$
Κ=ΑΛΛΟ.ΜΕ.ΚΕΝΑ%&#40;ΤΙ$&#41;
ΑΝ Κ=0 ΤΟΤΕ ΕΞΟΔΟΣ
ΠΙΝΑΚΑΣ Α$&#40;Κ&#41;
Ι=0
Λ=0
ΝΓ$=ΧΑΡ$&#40;13&#41;+ΧΑΡ$&#40;10&#41;
&#123;
ΑΝ ΤΙ$="" ΤΟΤΕ ΕΞΟΔΟΣ
Λ=ΘΕΣΗ&#40;ΤΙ$,ΝΓ$&#41;
ΑΝ Λ=0 ΤΟΤΕ Λ=ΜΗΚΟΣ&#40;ΤΙ$&#41;+1
Α$&#40;Ι&#41;=ΑΠΟΚ$&#40;ΜΕΣ$&#40;ΤΙ$,1,Λ-1&#41;&#41;
Ι=Ι+1
ΤΙ$=ΜΕΣ$&#40;ΤΙ$,Λ+2&#41;
ΚΥΚΛΙΚΑ
&#125;
ΓΙΑ Λ=Κ-1 ΕΩΣ 0 &#123;
ΒΑΛΕ Α$&#40;Λ&#41;
&#125;
=Κ
&#125;
ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΙΡΑΣΕ% &#123;
ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΙ$
Κ=ΑΛΛΟ%&#40;ΤΙ$&#41;
ΑΝ Κ=0 ΤΟΤΕ ΕΞΟΔΟΣ
ΠΙΝΑΚΑΣ Α$&#40;Κ&#41;
Ι=0
Λ=0
ΝΓ$=ΧΑΡ$&#40;13&#41;+ΧΑΡ$&#40;10&#41;
ΤΙ$=ΤΙ$+ΝΓ$
&#123;
ΕΝΩ ΘΕΣΗ&#40;ΤΙ$,ΝΓ$&#41;=1 &#123; ΤΙ$=ΜΕΣ$&#40;ΤΙ$,3&#41; &#125;
ΑΝ ΤΙ$="" ΤΟΤΕ ΕΞΟΔΟΣ
Λ=ΘΕΣΗ&#40;ΤΙ$,ΝΓ$&#41;
Α$&#40;Ι&#41;=ΑΠΟΚ$&#40;ΜΕΣ$&#40;ΤΙ$,1,Λ-1&#41;&#41;
ΑΝ &#40;Α$&#40;Ι&#41;=""&#41; Η &#40;ΘΕΣΗ&#40;Α$&#40;Ι&#41;,"'"&#41;=1&#41; ΤΟΤΕ Ι=Ι-1
Ι=Ι+1
ΤΙ$=ΜΕΣ$&#40;ΤΙ$,Λ+2&#41;
ΚΥΚΛΙΚΑ
&#125;
Λ=Ι-1
ΓΙΑ Κ=Λ ΕΩΣ 0 &#123;
ΒΑΛΕ Α$&#40;Κ&#41;
&#125;
=Ι
&#125;
ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜ$ &#123;
ΔΙΑΒΑΣΕ Μ$
' ΑΝΟΙΓΕΙ ΕΝΑ TEXTBOX
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ! Μ$, ΠΛΑΤΟΣ-10, ΥΨΟΣ-ΕΔΩ-2
=Μ$
&#125;
ΤΜΗΜΑ ΕΚΤΥΠ.ΚΑΡΤΑΣ &#123;
ΣΥΝΟΛΟ=ΜΟΙΡΑΣΕ%&#40;ΛΜ$&#41;
ΑΝ ΣΥΝΟΛΟ>0 ΤΟΤΕ &#123;
ΕΚΤΥΠΩΤΗΣ
ΤΥΠΩΣΕ "ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΚΤΥΠΩΤΗ&#58;";
ΕΚΤΥΠΩΤΗΣ ?
ΑΝ ΕΠΙΛΟΓΗ=0 ΤΟΤΕ ΕΞΟΔΟΣ
ΤΥΠΩΣΕ ΕΠΙΛΟΓΗ$&#40;ΕΠΙΛΟΓΗ&#41;
ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΑΘ$&#40;ΣΥΝΟΛΟ&#41;
ΓΙΑ Ι=0 ΕΩΣ ΣΥΝΟΛΟ-1 &#123;ΔΙΑΒΑΣΕ ΜΑΘ$&#40;Ι&#41;&#125;
ΝΓ$=ΧΑΡ$&#40;13&#41;+ΧΑΡ$&#40;10&#41;
ΕΠ$= &#123;Κατανόηση γραπτού λόγου
Κατανόηση προφορικού λόγου
Παραγωγή γραπτού λόγου
Παραγωγή προφορικού λόγου
Συμμετοχή στη τάξη
Εργασία στο σπίτι
Διαγωνίσματα&#125;
ΔΔ=ΜΟΙΡΑΣΕ%&#40;ΔΙΑΓΩΝ$&#41;
ΑΝ ΔΔ>0 ΤΟΤΕ &#123;
ΓΙΑ ΔΔΔ=1 ΕΩΣ ΔΔ &#123;
ΔΙΑΒΑΣΕ ΔΔ$
ΕΠ$=ΕΠ$+ΝΓ$+ΔΔ$
&#125;
&#125;
ΕΔΩ=ΓΡΑΜΜΗ
Α1$="1  "
Α2$=ΠΕΔΙΟ$&#40;ΓΡΑΦΗ$&#40;ΣΥΝΟΛΟ&#41;,3&#41;
&#123;
ΔΡΟΜΕΑΣ 0, ΕΔΩ
ΤΥΠΩΣΕ "ΑΠΟ&#58;";
ΠΕΔΙΟ ΘΕΣΗ,ΓΡΑΜΜΗ,3 ΩΣ Α1$
Α1%=ΤΙΜΗ&#40;"0"+ΑΠΟΚ$&#40;Α1$&#41;&#41;
ΤΥΠΩΣΕ "ΕΩΣ&#40;"+ΑΠΟΚ$&#40;ΓΡΑΦΗ$&#40;ΣΥΝΟΛΟ&#41;&#41;+"&#41;";
ΤΥΠΩΣΕ "&#58;";
ΠΕΔΙΟ ΘΕΣΗ,ΓΡΑΜΜΗ,3 ΩΣ Α2$
ΑΝ ΠΕΔΙΟ=-1 ΤΟΤΕ ΚΥΚΛΙΚΑ
Α2%=ΤΙΜΗ&#40;"0"+ΑΠΟΚ$&#40;Α2$&#41;&#41;
ΑΝ &#40;Α1%<1&#41; Η &#40;Α1%>ΣΥΝΟΛΟ&#41; Η &#40;Α2%<1&#41; Η &#40;Α2%>ΣΥΝΟΛΟ&#41; ΤΟΤΕ ΚΥΚΛΙΚΑ
&#125;
ΑΝ ΠΕΔΙΟ=99 ΤΟΤΕ ΕΞΟΔΟΣ
ΤΥΠΩΣΕ "ΝΑ ΕΚΤΥΠΩΣΩ;";
ΕΠΙΛΟΓΗ "ΝΑΙ","ΟΧΙ"
ΑΝ ΕΠΙΛΟΓΗ=2 ΤΟΤΕ ΤΥΠΩΣΕ &#58;ΕΞΟΔΟΣ
ΤΥΠΩΣΕ "ΝΑΙ"
ΓΙΑ Ι=Α1%-1 ΕΩΣ Α2%-1 &#123;
ΤΥΠΩΣΕ "ΕΚΤΥΠΩΣΗ&#58;";ΜΑΘ$&#40;Ι&#41;
 ΕΚΤΥΠΩΤΗΣ 13 &#123;
  ΠΕΝΑ 0
  ΔΡΟΜΕΑΣ 0,0
  ΦΑΡΔΙΑ
  ΤΥΠΩΣΕ "ΚΕΝΤΡΟ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΣΠ.ΖΑΧΟΥ"
  ΦΑΡΔΙΑ
  ΤΥΠΩΣΕ
  ΔΙΠΛΑ
  ΤΥΠΩΣΕ @&#40;&#40;ΠΛΑΤΟΣ-ΜΗΚΟΣ&#40;"ΔΕΛΤΙΟ ΠΡΟΟΔΟΥ"&#41;&#41;/2&#41;;"ΔΕΛΤΙΟ ΠΡΟΟΔΟΥ"
  ΚΑΝΟΝΙΚΑ
  ΤΥΠΩΣΕ
  ΤΥΠΩΣΕ
  ΦΑΡΔΙΑ
  ΤΥΠΩΣΕ "ΓΛΩΣΣΑ&#58;ΙΤΑΛΙΚΑ"
  ΤΥΠΩΣΕ "ΤΑΞΗ&#58;";ΤΞ$
  ΤΥΠΩΣΕ "ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ&#58;";ΔΔΕ$
  ΤΥΠΩΣΕ "ΤΡΙΜΗΝΟ&#58;";ΤΡ$
  ΦΑΡΔΙΑ
  ΠΛΑΓΙΑ
  ΤΥΠΩΣΕ @&#40;&#40;ΠΛΑΤΟΣ-ΜΗΚΟΣ&#40;ΜΑΘ$&#40;Ι&#41;&#41;&#41;/2&#41;;ΜΑΘ$&#40;Ι&#41;
  ΠΛΑΓΙΑ
  ΤΥΠΩΣΕ 
  ΕΔΩ=ΓΡΑΜΜΗ+1
  ΔΡΟΜΕΑΣ 3, ΕΔΩ
  ΜΕΓΙΣΤΑ=ΑΛΛΟ.ΜΕ.ΚΕΝΑ%&#40;ΕΠ$&#41;
  ΠΛΑΙΣΙΟ 43, ΜΕΓΙΣΤΑ, 15, 0
  ΕΠΙΓΡΑΦΗ ! ΕΠ$,39, ΜΕΓΙΣΤΑ
  Ο1=25
  ΓΙΑ Ο=ΚΩΔ&#40;"Α"&#41; ΕΩΣ ΚΩΔ&#40;ΤΡ$&#41; &#123;
  ΔΡΟΜΕΑΣ Ο1,ΕΔΩ-1
  ΤΥΠΩΣΕ "-";ΧΑΡ$&#40;Ο&#41;;"-"
  Β$=ΒΑΘΜΟΙ$&#40;ΑΡ$+ΧΑΡ$&#40;Ο&#41;+ΜΑΘ$&#40;Ι&#41;&#41;
  ΔΡΟΜΕΑΣ Ο1,ΕΔΩ
  ΤΟΣΑ=ΑΛΛΟ.ΜΕ.ΚΕΝΑ%&#40;Β$&#41;
  ΑΝ ΤΟΣΑ>ΜΕΓΙΣΤΑ ΤΟΤΕ ΤΟΣΑ=ΜΕΓΙΣΤΑ
  ΕΠΙΓΡΑΦΗ ! Β$,20, ΤΟΣΑ
  Ο1=Ο1+7
&#125;
  Π=ΕΔΩ+ΑΛΛΟ%&#40;ΕΠ$&#41;+1
  ΑΝ Π<32 ΤΟΤΕ Π=32
  ΔΡΟΜΕΑΣ 0, Π
  ΠΛΑΓΙΑ
  ΤΥΠΩΣΕ @&#40;ΠΛΑΤΟΣ/2-4&#41;;"ΖΑΧΟΥ ΣΠ."
  ΠΛΑΓΙΑ
  ΘΕΣΗ 0, ΚΛΙΜΑΞ.Υ-1100
  ΧΑΡΑΞΕ ΚΛΙΜΑΞ.Χ,0
  ΘΕΣΗ 0, ΚΛΙΜΑΞ.Υ-1000
  ΕΠΙΓΡΑΦΗ "ΚΕΝΤΡΟ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΑΓΓΛΙΚΑ-ΙΤΑΛΙΚΑ, ΖΑΧΟΥ ΣΠ., ΚΑΝΑΛΛΑΚΙ ΠΡΕΒΕΖΑΣ, ΤΗΛ. 2684021464", "TAHOMA", 9
 &#125;

&#125;
&#125;
&#125;
ΤΜΗΜΑ ΚΑΡΤΕΣ &#123;
ΟΘΟΝΗ
ΕΔΩ=ΓΡΑΜΜΗ
ΤΥΠΩΣΕ @&#40;0,ΕΔΩ,ΠΛΑΤΟΣ,ΕΔΩ+3,2&#41;;
ΔΡΟΜΕΑΣ 0, ΕΔΩ
ΤΥΠΩΣΕ "ΤΑΞΗ&#58;";ΤΞ$
ΤΥΠΩΣΕ "ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ&#58;";ΔΔΕ$
ΤΥΠΩΣΕ "ΤΡΙΜΗΝΟ&#58;";ΤΡ$
ΕΔΩ=ΓΡΑΜΜΗ
ΤΥΠΩΣΕ @&#40;0,ΕΔΩ,ΠΛΑΤΟΣ,ΕΔΩ+1,2&#41;;
ΠΕΝΑ 15
ΤΥΠΩΣΕ "ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ/ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΔΕΛΤΙΟΥ ΠΡΟΟΔΟΥ ΜΑΘΗΤΗ"
ΟΘΟΝΗ 1,ΓΡΑΜΜΗ
ΚΑΡΤΑ ΛΜ$
ΟΘΟΝΗ 2,ΕΔΩ-3
&#125;
ΤΜΗΜΑ ΜΑΘΗΤΕΣ &#123;
ΟΘΟΝΗ 1
ΕΔΩ=ΓΡΑΜΜΗ
ΤΥΠΩΣΕ @&#40;0,ΕΔΩ,ΠΛΑΤΟΣ,ΕΔΩ+3,2&#41;;
ΔΡΟΜΕΑΣ 0, ΕΔΩ
ΤΥΠΩΣΕ "ΤΑΞΗ&#58;";ΤΞ$
ΤΥΠΩΣΕ "ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ&#58;";ΔΔΕ$
ΤΥΠΩΣΕ "ΤΡΙΜΗΝΟ&#58;";ΤΡ$
ΕΔΩ=ΓΡΑΜΜΗ
ΤΥΠΩΣΕ @&#40;0,ΥΨΟΣ-1,ΠΛΑΤΟΣ, ΥΨΟΣ,3&#41;;
ΤΥΠΩΣΕ @&#40;0,ΕΔΩ,ΠΛΑΤΟΣ, ΥΨΟΣ-1,5&#41;;
ΔΡΟΜΕΑΣ 0,ΥΨΟΣ-1
ΤΥΠΩΣΕ "Επόμενη Σελίδα με ESC";
ΔΡΟΜΕΑΣ 0, ΕΔΩ
ΤΥΠΩΣΕ "ΜΑΘΗΤΕΣ  ";
ΑΝ ΛΜ$="-" ΤΟΤΕ ΛΜ$=""
ΒΑΛΕ ΕΜ$&#40;ΛΜ$&#41;
ΔΙΑΒΑΣΕ ΛΜ$
ΤΥΠΩΣΕ @&#40;0, ΥΨΟΣ-1,ΠΛΑΤΟΣ-1,ΥΨΟΣ,3&#41;;"Έξοδος με ESC";
ΤΥΠΩΣΕ @&#40;0,ΕΔΩ,10, ΥΨΟΣ-1,5&#41;;
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ ΕΔΩ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΤΑΞΗΣ
&#125;
ΤΜΗΜΑ ΕΤΟΙΜΑΣΙΑΑΡΧΕΙΩΝ &#123;
ΤΑΞ$=ΑΛΛΑΓΗ$&#40;" ","_",ΤΞ$&#41;
ΘΕΣΕ ΑΡ$=ΔΔΕ$+"."+ΕΤΟΙΜΑΣΙΑΑΡΧΕΙΩΝ.ΤΑΞ$
ΑΝΑΚΤΗΣΗΤΑΞΗΣ
&#125;
Τμημα ΤΜΗΜΑ1 &#123;
ΤΙΤΛΟΣ "ΙΤΑΛΙΚΑ"
ΦΤΙΑΞΕΒΑΣΗ
ΑΝΑΨΕ
ΔΙΠΛΑ
ΠΕΝΑ 15
ΤΥΠΩΣΕ "PROGRESS REPORT CARD"
ΠΕΝΑ 14
ΚΑΝΟΝΙΚΑ
ΟΘΟΝΗ 2,2
ΤΥΠΩΣΕ "ΚΕΝΤΡΟ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΑ"
ΤΥΠΩΣΕ "ΚΑΝΑΛΛΑΚΙ. ΤΗΛ. 2684021464"
ΤΥΠΩΣΕ "ΥΠΕΥΘΥΝΗ&#58;ΣΠ.ΖΑΧΟΥ"
ΤΥΠΩΣΕ
ΤΥΠΩΣΕ "ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ&#58;";
ΓΙΑ Ι=2005 ΕΩΣ 2015 &#123; 
ΕΠΙΛΟΓΗ + ΓΡΑΦΗ$&#40;Ι,"####"&#41;+"-"+ΓΡΑΦΗ$&#40;Ι+1,"#####"&#41;
&#125;
ΕΠΙΛΟΓΗ !
ΑΝ ΕΠΙΛΟΓΗ>0 ΤΟΤΕ  &#123; 
ΘΕΣΕ ΔΔΕ$=ΕΠΙΛΟΓΗ$&#40;ΕΠΙΛΟΓΗ&#41; 
ΤΥΠΩΣΕ ΔΔΕ$
&#125; ΑΛΛΙΩΣ ΠΡΟΣ ΕΞ1
ΞΑΝΑΤΡΙΜΗΝΟ&#58;
ΤΥΠΩΣΕ "ΤΡΙΜΗΝΟ&#58;";
ΕΠΙΛΟΓΗ "Α","Β","Γ"
ΑΝ ΕΠΙΛΟΓΗ>0 ΤΟΤΕ  &#123; 
ΘΕΣΕ ΤΡ$=ΕΠΙΛΟΓΗ$&#40;ΕΠΙΛΟΓΗ&#41; 
ΤΥΠΩΣΕ ΤΡ$
&#125; ΑΛΛΙΩΣ ΠΡΟΣ ΕΞ1
ΞΑΝΑΤΑΞΗ&#58;
ΠΕΝΑ 14
ΤΥΠΩΣΕ "ΤΑΞΗ&#58;";
ΕΠΙΛΟΓΗ "Elementare 1","Elementare 2","Intermedio","Medio","Avanzato"
ΑΝ ΕΠΙΛΟΓΗ>0 ΤΟΤΕ  &#123; 
ΘΕΣΕ ΤΞ$=ΕΠΙΛΟΓΗ$&#40;ΕΠΙΛΟΓΗ&#41; 
ΤΥΠΩΣΕ ΤΞ$
&#125; ΑΛΛΙΩΣ ΠΡΟΣ ΕΞ1
ΞΑΝΑ&#58;
ΤΥΠΩΣΕ "ΕΠΙΛΟΓΗ&#58;";
ΕΠΙΛΟΓΗ "ΑΛΛΑΓΗ ΤΡΙΜΗΝΟΥ", "ΑΛΛΑΓΗ ΤΑΞΗΣ", "ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΞΗΣ","ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΕΛΤΙΩΝ", "ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΔΕΛΤΙΩΝ", "ΤΕΛΟΣ"
ΑΝ ΕΠΙΛΟΓΗ=0 ΤΟΤΕ ΠΡΟΣ ΕΞ1
ΤΥΠΩΣΕ ΕΠΙΛΟΓΗ$&#40;ΕΠΙΛΟΓΗ&#41;
ΕΤΟΙΜΑΣΙΑΑΡΧΕΙΩΝ 
ΑΠΟ ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΣ ΞΑΝΑΤΡΙΜΗΝΟ, ΞΑΝΑΤΑΞΗ, ΜΑΘ, ΚΑΡΤ, ΕΚΑΡ, ΕΞ1
ΕΚΑΡ&#58;
ΕΚΤΥΠ.ΚΑΡΤΑΣ
ΠΡΟΣ ΞΑΝΑ
ΜΑΘ&#58;
ΜΑΘΗΤΕΣ
ΟΘΟΝΗ 2,2
ΠΡΟΣ ΞΑΝΑ
ΚΑΡΤ&#58;
ΚΑΡΤΕΣ
ΠΡΟΣ ΞΑΝΑ
' Πρόγραμμα για εκτέλεση μετά την εμφάνιση της οθόνης
Τυπωσε"ΟΚ"&#58;α$=κομ$
ΕΞ1&#58;
&#125;
Αρχη "Tahoma", &#123;ΔΙΑΦΥΓΗ ΟΧΙ&#58;Ελληνικα&#58; Πενα 14 &#58;Οθονη 1 &#58;Παραθυρο 13,0 &#58;ΔΙΑΓΩΝ$=""&#58; ΦΑΚΕΛΟΣ$="C&#58;\Q100"&#58;ΑΡ$=""&#58;ΔΔΕ$=""&#58; ΛΜ$="" &#58; ΤΡ$="" &#58; ΤΞ$=""&#58;ΤΜΗΜΑ1&#58; ΤΕΛΟΣ 
&#125;


Άβαταρ μέλους
xultimatex
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2505
Εγγραφή: 26 Ιούλ 2003 13:02
Τοποθεσία: Ξάνθη
Επικοινωνία:

ΜΑΘΗΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ Pascal -ΕΠΕΙΓΟΝ

Δημοσίευση από xultimatex » 28 Οκτ 2005 12:43

:o
:arrow: Αν προσπαθείς πολύ για να πετύχεις κάτι, ίσως το κάνεις με λάθος τρόπο...

panosru
WebDev Moderator
Δημοσιεύσεις: 1885
Εγγραφή: 13 Σεπ 2005 16:13
Τοποθεσία: Camp

ΜΑΘΗΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ Pascal -ΕΠΕΙΓΟΝ

Δημοσίευση από panosru » 29 Οκτ 2005 17:25

paidia anakateytika :S tha kseraso!! :S omg! 20 eixa sthn pascal alla sixainomai aytou tou eidos ton programatismo!!!!!!!!!!!! :S po po re paidia poly hardcore !

Άβαταρ μέλους
Bugman
Δημοσιεύσεις: 362
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2003 20:39
Τοποθεσία: Πρέβεζα
Επικοινωνία:

ΜΑΘΗΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ Pascal -ΕΠΕΙΓΟΝ

Δημοσίευση από Bugman » 31 Οκτ 2005 09:59

Είναι απλή η γλώσσα Μ2000. Τα πιο πολλά είναι η διαμόρφωση της οθόνης με τα ΤΥΠΩΣΕ, ΟΘΟΝΗ, ΕΠΙΓΡΑΦΗ. Η Μ2000 έχει άμεση βοήθεια και ειδικό διορθωτή όπου επιλέγοντας μια λέξη σου δείχνει από κάτω την χρήση της! (Η έκδοση 5 φτιάχτηκε το 2003)
Αυτό που δεν φαίνεται είναι ο σωρός τιμών. Όταν καλούμε ένα τμήμα βάζουμε τιμές στον σωρό και τις διαβάζουμε με την ΔΙΑΒΑΣΕ.
Τρεις τύποι μεταβλητών πραγματική, ακέραια, και αλφαριμητική. Ο τύπος ακέραιος δεν είναι ο συνηθισμένος 32 ή 64 bit αλλά ο πραγματικός χωρίς δεκαδικά! O σωρός μπορεί γεμίζει ως FIFO όταν περνάμε τιμές στις κλήσεις συναρτήσεων και τμημάτων, ως LIFO όταν βάζουμε τιμές με την ΒΑΛΕ και FIFO όταν βάζουμε τιμές με την ΣΕΙΡΑ (DATA στα αγγλικά, η Μ2000 είναι δίγλωσση...). Στα αλφαριθμητικά η Μ2000 καταχωρεί και bitmap.

δείτε εδώ www.m2000.tk


Όσο για την απλότητα των νέων γλωσσσών (δείτε VB .NET) τι να πώ! Όλο αντικείμενα είναι με ένα σωρό ιδιότητες και μεθόδους. Εδώ τουλάχιστον έχουμε μια οθόνη, το πληκτρολόγιο, τον εκτυπωτή, απλά πράγματα!

ASXETOSman
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 10 Ιουν 2007 12:21

ΜΑΘΗΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ Pascal -ΕΠΕΙΓΟΝ

Δημοσίευση από ASXETOSman » 12 Ιουν 2007 10:15

:o :o :o :o :o :o :o :o :o

gianpan
Δημοσιεύσεις: 275
Εγγραφή: 03 Ιουν 2006 16:53
Επικοινωνία:

ΜΑΘΗΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ Pascal -ΕΠΕΙΓΟΝ

Δημοσίευση από gianpan » 13 Νοέμ 2008 18:11

xmavidis έγραψε:Όχι δε θα μπορείς, γι' αυτό πήρα εγώ πέρσι αστρονομία και φέτος (Γ' λυκείου) πήρα πληροφορική. Αλλά ξεφεύγουμε από το θέμα μας.

Πού τη θυμήθηκες τη pascal? :D
Προτίμησε κάποια γλώσσα όπως η visual basic για τέτοιες εφαρμογές.

Βέβαια καλύτερα να το κάνεις στη C αλλά θέλει χρόνο... :roll::
γιατί να το γράψει σε C;;; Για τέτοια προγράμματα είναι που υπάρχουν γλώσσες όπως visual basic,delphi.

Καταρχάς αφού pascal τους κάνουνε (όπως και εμάς) δεν μπορεί να κάνει αλλιώς.
loukiachr είναι συγκερκιμένος ο αριθμός των μαθητών ή όχι;

Άβαταρ μέλους
billt
Δημοσιεύσεις: 1175
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004 16:17
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

ΜΑΘΗΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ Pascal -ΕΠΕΙΓΟΝ

Δημοσίευση από billt » 13 Νοέμ 2008 18:16

H loukia mallon teleiose to lykeio kai opou nanai teleionei kai panepistimio :)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Delphi, Pascal”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης