Λοιπόν... δέν δίνω το flash γιατί δέν χρειάζεται. Το παρακάτω script το τοποθετούμε στο frame που θέλουμε
Στην αρχή δημιουργούμε ένα νέο αντικείμενο ήχου με ονομασία ms και linkage name soundthis [κοιτάχτε στα tutorials για λεπτομέρειες]
Άν ο κώδικας δοκιμαστεί στο πρώτο frame θα πρέπει στο linkage να είναι τσεκαρισμένο το export in first frame
Κώδικας: Επιλογή όλων
ms = new Sound();
ms.attachSound("soundthis");
ms.start(0, 1);
//------------
soundObjectsName = ms // το όνομα που δώσατε στο new Sound() object, πχ εδώ : ms
fade = "in"; // το fade ξεκινάει ώς fade in
count = function () {
plusNminus = 1; // ο ρυθμός με τον οποίο αυξομειώνειται το fade in/ fade out
soundVolume = (fade == "in") ? (soundObjectsName.getVolume()+plusNminus<=100) ? soundObjectsName.getVolume()+plusNminus : (clearInterval(fadeint), 100) : (soundObjectsName.getVolume()+plusNminus>=0) ? soundObjectsName.getVolume()-plusNminus : (clearInterval(fadeint), 0);
soundObjectsName.setVolume(soundVolume);
};
//
onMouseDown = function () {
fade = (fade == "in") ? "out" : "in"; // Εναλλάγή από fade in σε fade out και το αντίστροφο σε κάθε πάτημα του mouse
fadeint = setInterval(count, 10);
};
το fade in / out να γίνεται κάθε φορά που κάνετε κλίκ με το Mouse. Μπορεί να μπεί σε κάποιο button η σε μιά progress bar όπως στο winamp κτλ.