Χάνει έδαφος η τηλεοπτική διαφήμιση

Σχόλια από τον χώρο του Web Design, Web Development.

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
KGP
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 5857
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2002 01:50
Τοποθεσία: Mr Wonderful

Χάνει έδαφος η τηλεοπτική διαφήμιση

Δημοσίευση από KGP » 14 Ιουν 2005 23:19

Μεταστροφή στον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες προσεγγίζουν τους καταναλωτές
http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 060899.htm


Χάνει έδαφος η τηλεοπτική διαφήμιση

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Τρίτη, 14 Ιουνίου 2005 07:00

O ΟΜΙΛΟΣ καταναλωτικών ειδών Procter & Gamble περιορίζει σημαντικά τα κονδύλια που προορίζει για την αγορά τηλεοπτικών διαφημιστικών την επόμενη σεζόν, όπως επισημαίνουν έγκυρα πληροφορημένες πηγές.

Η κίνηση της P&G, μεταξύ των προϊόντων της οποίας περιλαμβάνονται το απορρυπαντικό Tide και η οδοντόκρεμα Crest, αποτελεί ακόμη μια ένδειξη της ευρύτερης μεταστροφής στον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες προσεγγίζουν τους καταναλωτές, όπως και τον τρόπο με τον οποίο τηλεοπτικά δίκτυα και κανάλια καλωδιακής τηλεόρασης βγάζουν χρήματα.

Στη διάρκεια των τελευταίων ετών πολλές μεγάλες επιχειρήσεις είχαν εκφράσει αμφιβολίες για την αποτελεσματικότητα του παραδοσιακού τρόπου προώθησης προϊόντων μέσω τηλεοπτικής διαφήμισης, καθώς τα ψηφιακά video recorders -όπως εκείνες οι συσκευές που κατασκευάζει η TiVo- κερδίζουν ολοένα και μεγαλύτερο έδαφος και προσφέρουν τη δυνατότητα τους τηλεθεατές να παρακάμψουν τα διαφημιστικά μηνύματα.

Την ίδια στιγμή άλλες δραστηριότητες, όπως το Διαδίκτυο και τα βιντεοπαιχνίδια, «κλέβουν» ολοένα και μεγαλύτερο μέρος του ελεύθερου χρόνου των καταναλωτών εις βάρος της τηλεόρασης.

Ομως μια τέτοια απόφαση από την P&G, η οποία αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους στην τηλεόραση, αναμένεται να επηρεάσει και άλλες επιχειρήσεις, όπως τις αποφάσεις marketing και διαφήμισης.

Η αμερικανική εταιρεία δαπάνησε περίπου 2,5 δισ. δολάρια (2,06 δισ. ευρώ) για τηλεοπτικές διαφημίσεις στη διάρκεια του 2004, περισσότερο από το 80% του συνόλου των διαφημιστικών της κονδυλίων (3 δισ. δολάρια).

Τις τελευταίες εβδομάδες και στο πλαίσιο των διαπραγματεύσεων περί διαφημιστικών δαπανών την επερχόμενη τηλεοπτική σεζόν, η P&G θορύβησε τα στελέχη από το χώρο της τηλεόρασης, ενημερώνοντάς τα για την πρόθεσή της να περιορίσει τις διαφημιστικές της δαπάνες, όπως τονίζουν έγκυρες πηγές.

Εκπρόσωπος της P&G διευκρίνισε σε δηλώσεις του ότι η εταιρεία συνεχίζει και βρίσκεται στο στάδιο των διαπραγματεύσεων με εκπροσώπους των μέσων μαζικής ενημέρωσης, χωρίς να παραθέτει περισσότερες λεπτομέρειες.

Η μεταστροφή της P&G θα μπορούσε να προοιωνίζεται αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο εξασφαλίζουν έσοδα τα τηλεοπτικά δίκτυα: παρόλο που η P&G περιορίζει τις δαπάνες της σε διαφημίσεις, προσανατολίζεται στη διοχέτευση περισσότερων χρημάτων σε διαφορετικές μορφές τηλεοπτικού marketing, όπως τοποθέτηση προϊόντων ή χρήση των προϊόντων της σε τηλεοπτικές εκπομπές.
*Στην Ελλάδα δεν χρειάζεται να σκέφτεσαι...χάνεις πολύτιμο χρόνο!
*"The power of accurate observation is frequently called cynicism by those who don't have it." -George Bernard Shaw (1856-1950)
*The purpose of argument should not be victory, but progress.

Άβαταρ μέλους
KGP
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 5857
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2002 01:50
Τοποθεσία: Mr Wonderful

Χάνει έδαφος η τηλεοπτική διαφήμιση

Δημοσίευση από KGP » 14 Ιουν 2005 23:21

tora an mou peite oti auta tha erthoun se merika chronia giati eimaste piso....sas enimerono oti edo kai toulachiston 2 chronia i P&G "pezei" campaigns stin ellada online kai malista me poli kala CPMs pros tous publishers -milame gia pano apo 40Euro/CPM "opos lene oi fimes".

Tora an tha ta doune auta ta CPM kai oi mikromeseoi publishers ligo diskolo....giati oi eteries oi opies kseroun apo "proothisi (SEO)" den kseroun pos na peksoun mpala sto gipedo tous me apotelesma na min mporoun na kanoun deliver apotelesmata...para mono na pernoun high commissions gia doulies pou kaneis den katalavenei apo tous pelates gia pio skopo egine.....
*Στην Ελλάδα δεν χρειάζεται να σκέφτεσαι...χάνεις πολύτιμο χρόνο!
*"The power of accurate observation is frequently called cynicism by those who don't have it." -George Bernard Shaw (1856-1950)
*The purpose of argument should not be victory, but progress.

Άβαταρ μέλους
iNDEFiX
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2569
Εγγραφή: 20 Δεκ 2002 00:48
Τοποθεσία: κλειστή λόγω έργων
Επικοινωνία:

Χάνει έδαφος η τηλεοπτική διαφήμιση

Δημοσίευση από iNDEFiX » 15 Ιουν 2005 01:20

Etoimastite gia ta nea Windows Adv edition

Άβαταρ μέλους
KGP
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 5857
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2002 01:50
Τοποθεσία: Mr Wonderful

Χάνει έδαφος η τηλεοπτική διαφήμιση

Δημοσίευση από KGP » 15 Ιουν 2005 01:21

ti les ores!!!
*Στην Ελλάδα δεν χρειάζεται να σκέφτεσαι...χάνεις πολύτιμο χρόνο!
*"The power of accurate observation is frequently called cynicism by those who don't have it." -George Bernard Shaw (1856-1950)
*The purpose of argument should not be victory, but progress.

Άβαταρ μέλους
af
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2928
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2003 17:18
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Επικοινωνία:

Χάνει έδαφος η τηλεοπτική διαφήμιση

Δημοσίευση από af » 15 Ιουν 2005 04:33

Eνδοιαφέρον, αν & αναρωτιέμαι που θα διαφημίζεται.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Web Usability & Accessibility”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης