Ανέβασμα ενός site σε FTP server

Σε αυτή την περιοχή μπορείτε να βρείτε ή να αναζητήσετε πληροφορίες σχετικές με την PHP

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators, PHP Moderators

Απάντηση
Leonidas Akritidis
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Leonidas Akritidis » 12 Ιούλ 2005 13:41

Είμαι λίγο άσχετος απο development δυναμικών site και για πρώτη φορά θέλω να ανεβάσω ένα τέτοιο στο Internet.
Το έχω ετοιμάσει και δουλεύει σε local web server πλην ενός προβλήματος με τις ελληνικές εγγραφές mysql.

Θα ήθελα να μάθω τις ενέργειες που απαιτούνται για να ανεβάσω τις PHP σελίδες μου στον FTP server ενός ISP.
Πώς θα κάνω import μιας βάσης δεδομένων mysql στον server τους?

Θα πρέπει η πλατφόρμα που θα επιλέξω να είναι σε Linux?
Για την ενεργοποίηση του database Hosting με ρωτάνε για ODBC(true/false) και για ένα data source name. Τι είναι αυτά?

Άβαταρ μέλους
Νίκος
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Νίκος » 12 Ιούλ 2005 15:08

Οποσδήποτε θα πρέπει να είσαι σε ένα linux hosting.

Για να κάνεις import θα χρησιμοποιήσεις το phpMyAdmin το οποίο κάνει και import και export σε sql.

Kαλύτερα να μήν χρησιμοποιήσεις hosting με ODBC αλλα με τον παραδοσιακό τρόπο. Αν ενδιαφέρεσαι για καλό hosting στην Ελλάδα που να πληρεί όλες τις προυποθέσεις επικοινώνησε μαζί μου.

Άβαταρ μέλους
Rapid-eraser
WebDev Moderator
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Rapid-eraser » 12 Ιούλ 2005 15:21

Egw pali 8a protivo va xrisimopiiseis server pou va eksomiovei ta local kai meta va peraseis se kati allo
mexri va apoktiseis prosopiki apopsi.
Av exeis ksekivisei va doulebeis se dev peribalov windows eivai ligo periergo va doulebeis se linux kai toumpaliv.

Evdiktika merikes diafores exouv va kavouve
me tov tropo pou stivoume ta paths
Linux: /path/to/file
Windows: disk:\path\to\file

H alli mia diafora eivai sto oti ta windows dev exouve diafora metaksi mikrov kai kefalewv evo to linux ksexorizei tis diafores.

Mikrodiafores 8a mou peis alla ola mazi mazebovte kai giovte bouvo kamia fora.