Συντριβή Kυπριακού αεροσκάφους στην Αττική

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα και διάφορα άλλα θέματα.

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
fiskilis
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 14093
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2003 22:44
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Συντριβή Kυπριακού αεροσκάφους στην Αττική

Δημοσίευση από fiskilis » 21 Αύγ 2005 16:37

aguila21 έγραψε:Σιγά μην έριχναν πύραυλο.Είναι πανάκριβοι.Μερικές σφαίρες θα τού έριχναν.Ο αδερφός μου πάντως που πήγε εχθές στο Γραμματικό-είναι στην αστυνομία-είδε απο κοντά το πιδάλιο διεύθυνσης (την ουρά δηλαδη) και δεν έχει ιχνος σφαίρας.Εκεί θα του έριχναν ωστε να πέσει χωρίς να γίνει έκρηξη.
οχι εδω κανεις λαθος αν χρησιμοποιουσαν πυρα για να το ριξουν πρωτα χτυπουν στους κινητηρες για να κανουν κρατει και ετσι να ειναι πιο ευκολη η πτωση γιατι αν χτυπουσαν πηδαλια οπως θα ηταν ανεξελεκτο με τις μηχανες στο φουλ δεν θα ηταν ελεγχομενη η πτωση του

Άβαταρ μέλους
MichalisS
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2372
Εγγραφή: 03 Ιαν 2005 23:50

Συντριβή Kυπριακού αεροσκάφους στην Αττική

Δημοσίευση από MichalisS » 21 Αύγ 2005 16:40

Ελεγχόμενη από ποιον;

Άβαταρ μέλους
fiskilis
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 14093
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2003 22:44
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Συντριβή Kυπριακού αεροσκάφους στην Αττική

Δημοσίευση από fiskilis » 21 Αύγ 2005 16:43

απο τα μαχητικα
νομιζεις οτι με το να ριξουν πυρα ειναι ανεξελακτη η πτωση ?
με διασταυρουμενα περασματα σε μεγαλη ταχυτητα μπορουσαν αφου θα ειχαν εξουδετερωση μηχανες να το οδηγησουν εν μερει εκει που θα ηθελαν
ρωτα οσους εχουν γνωσεις πτητικες να σου το επιβεβεωσουν

Άβαταρ μέλους
makedonas
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 21 Αύγ 2005 01:52
Τοποθεσία: MUC/SKG
Επικοινωνία:

Συντριβή Kυπριακού αεροσκάφους στην Αττική

Δημοσίευση από makedonas » 21 Αύγ 2005 18:29

fiskilis έγραψε: με διασταυρουμενα περασματα σε μεγαλη ταχυτητα μπορουσαν αφου θα ειχαν εξουδετερωση μηχανες να το οδηγησουν εν μερει εκει που θα ηθελαν
ρωτα οσους εχουν γνωσεις πτητικες να σου το επιβεβεωσουν

Το σκέφτηκες η σου ξέφυγε, απλά έτσι? Γιατί άμα σου ξέφυγε, τότε καλώς, όλοι κάνουμε λάθη! Αν όμως το σκέφτηκες, τότε πρέπει να ανησυχούμε όλοι εδώ πέρα.. Με το σκεπτικό σου, γιατί δεν το οδηγήσανε "με τέτοια περάσματα" να προσγειωθεί στον 3L (ξέρεις τι είναι ο 3L? Αμφιβάλλω)? Aσε δηλαδή που από τεχνική άποψη δεν είναι δυνατό να συμβεί κάτι τέτοιο σήμερα λόγω και των πολύ ψηλών ταχυτήτων. Ίσως κάποια φορα στις αρχές του 20ου αιώνα, αλλα όχι σήμερα. Στην καλύτερη περίπτωση να θυμηθούμε ότι τα Spitfire στον WWII έριχναν τις V1 των Γερμανών ακουμπώντας τα πτερύγια τους. Αλλα εδώ μιλάμε για ένα αεροσκάφος πολλών δεκάδων τόνων!


Και για να αναφερθώ σε αυτό που έγραψε κάποιος πιο πριν, στο black box λογικό είναι να καταγράφηκε το γεγονός του σβησίματος των κινητήρων, διότι δεν υπήρχανε πλέον καύσιμα! Και να μην ακούσω ότι: " το αεροπλάνο είχε καύσιμα, αλλιώς δεν θα έπιανε φωτιά", γιατί θα αρχίσω να πιστεύω ότι κανεις δεν έχει επαφή με την πραγματικότητα στην Ελλάδα - καλοκαίρι και ξηρασία. Και όταν λέμε ότι δεν είχε καύσιμα, λέμε ότι δεν ήτανε αρκετά για να τα τραβήξουνε οι αντλίες, μια ποσότητα καυσιμων υπήρχε στις δεξαμενές - πολύ μικρή για τις αντλίες, αρκετή να ανάψει πυρκαϊά. Και σε ένα αεροπλάνο υπάρχουνε αρκετές "πρώτες ύλες" οι οποιες θα υποβοηθούσανε το έναυσμα μιας φωτιάς. Τα ρέστα τα έδωσαν οι ξεροί θάμνοι, χόρτα, δέντρα.

Άβαταρ μέλους
atlas
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2005 22:46
Τοποθεσία: athens
Επικοινωνία:

Συντριβή Kυπριακού αεροσκάφους στην Αττική

Δημοσίευση από atlas » 21 Αύγ 2005 18:44

makedonas έγραψε:
fiskilis έγραψε: με διασταυρουμενα περασματα σε μεγαλη ταχυτητα μπορουσαν αφου θα ειχαν εξουδετερωση μηχανες να το οδηγησουν εν μερει εκει που θα ηθελαν
ρωτα οσους εχουν γνωσεις πτητικες να σου το επιβεβεωσουν

Το σκέφτηκες η σου ξέφυγε, απλά έτσι? Γιατί άμα σου ξέφυγε, τότε καλώς, όλοι κάνουμε λάθη! Αν όμως το σκέφτηκες, τότε πρέπει να ανησυχούμε όλοι εδώ πέρα.. Με το σκεπτικό σου, γιατί δεν το οδηγήσανε "με τέτοια περάσματα" να προσγειωθεί στον 3L (ξέρεις τι είναι ο 3L? Αμφιβάλλω)? Aσε δηλαδή που από τεχνική άποψη δεν είναι δυνατό να συμβεί κάτι τέτοιο σήμερα λόγω και των πολύ ψηλών ταχυτήτων. Ίσως κάποια φορα στις αρχές του 20ου αιώνα, αλλα όχι σήμερα. Στην καλύτερη περίπτωση να θυμηθούμε ότι τα Spitfire στον WWII έριχναν τις V1 των Γερμανών ακουμπώντας τα πτερύγια τους. Αλλα εδώ μιλάμε για ένα αεροσκάφος πολλών δεκάδων τόνων!


Και για να αναφερθώ σε αυτό που έγραψε κάποιος πιο πριν, στο black box λογικό είναι να καταγράφηκε το γεγονός του σβησίματος των κινητήρων, διότι δεν υπήρχανε πλέον καύσιμα! Και να μην ακούσω ότι: " το αεροπλάνο είχε καύσιμα, αλλιώς δεν θα έπιανε φωτιά", γιατί θα αρχίσω να πιστεύω ότι κανεις δεν έχει επαφή με την πραγματικότητα στην Ελλάδα - καλοκαίρι και ξηρασία. Και όταν λέμε ότι δεν είχε καύσιμα, λέμε ότι δεν ήτανε αρκετά για να τα τραβήξουνε οι αντλίες, μια ποσότητα καυσιμων υπήρχε στις δεξαμενές - πολύ μικρή για τις αντλίες, αρκετή να ανάψει πυρκαϊά. Και σε ένα αεροπλάνο υπάρχουνε αρκετές "πρώτες ύλες" οι οποιες θα υποβοηθούσανε το έναυσμα μιας φωτιάς. Τα ρέστα τα έδωσαν οι ξεροί θάμνοι, χόρτα, δέντρα.



:clap:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
fiskilis
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 14093
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2003 22:44
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Συντριβή Kυπριακού αεροσκάφους στην Αττική

Δημοσίευση από fiskilis » 21 Αύγ 2005 19:14

με διασταυρουμενα περασματα σε μεγαλη ταχυτητα μπορουσαν αφου θα ειχαν εξουδετερωση μηχανες να το οδηγησουν εν μερει εκει που θα ηθελαν
ρωτα οσους εχουν γνωσεις πτητικες να σου το επιβεβεωσουν


legontas to auto enoo na to odigisoun na pesi se oudetero simeio akatikito ayto ennousa kai oxi bebea na to prosgiosoyn
kai bebea tha mporousan na toy ektrepsoun tin poreia
opos kai an akoumpousan ta pterigia toys sto diko tou pterigio kai na toy ekanan kapies mikres diorthosies stin poreia toy
alla malon den katalabes


ps
epeidi prepei na figo tha sinexiso argotera epi tou thematos

Άβαταρ μέλους
makedonas
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 21 Αύγ 2005 01:52
Τοποθεσία: MUC/SKG
Επικοινωνία:

Συντριβή Kυπριακού αεροσκάφους στην Αττική

Δημοσίευση από makedonas » 21 Αύγ 2005 19:35

fiskilis έγραψε:kai bebea tha mporousan na toy ektrepsoun tin poreia
opos kai an akoumpousan ta pterigia toys sto diko tou pterigio kai na toy ekanan kapies mikres diorthosies stin poreia toy
Με τι θα το ακουμπούσανε - αν υποθέσουμε ότι θα το κάνανε? Έχεις ιδέα για την διάταξη οπλισμού στα F-16 (Μπορείς αλήθεια να ξεχωρίσεις ένα F-16 από ένα M2000?) Και το πιο σημαντικό - ΓΙΑΤI να ρισκάρουνε να "τρακάρουν" το πτερύγιο τους, κάτι το οποιο θα είχε σαν αποτέλεσμα την άμεση πτώση του δικού τους σκάφους (το οποιο ήτανε και οπλισμένο όπως το επιβάλλουνε renegade καταστάσεις)?


fiskilis έγραψε:alla malon den katalabes

Κατάλαβα ότι δεν έχεις ιδέα από αεροπλάνα (πολιτικά και στρατιωτικά) και σε πρώτη φάση μου φτάνει!

Άβαταρ μέλους
makedonas
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 21 Αύγ 2005 01:52
Τοποθεσία: MUC/SKG
Επικοινωνία:

Συντριβή Kυπριακού αεροσκάφους στην Αττική

Δημοσίευση από makedonas » 21 Αύγ 2005 22:26

aguila21 έγραψε: το πιδάλιο διεύθυνσης (την ουρά δηλαδη)

Ξέρεις την διαφορα μεταξύ πηδαλίου και ουράς? Ξέρεις πως αλλάζει κατεύθυνση ("στρίβει" - για να το πω όπως θα με καταλαβαίνανε οι πιο πολλοί εδώ) ένα αεροπλάνο εν ώρα πτήσης? Μάλλον όχι, οποτε ας το αφήσουμε το θέμα.. ;)

Άβαταρ μέλους
fiskilis
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 14093
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2003 22:44
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Συντριβή Kυπριακού αεροσκάφους στην Αττική

Δημοσίευση από fiskilis » 21 Αύγ 2005 22:30

makedonas έγραψε:Κατάλαβα ότι δεν έχεις ιδέα από αεροπλάνα (πολιτικά και στρατιωτικά) και σε πρώτη φάση μου φτάνει!
αγαπητε μαλλον εσυ δεν εχεις ιδεα τι σου γινεται
αυτο το ειπε χτες στην πρωινη εκπομπη του alfa ο Κωστας Καβαθας
απο τηυν στιγμη που το ειπε αυτος καθε αλλη συζητηση περιτευει
και το οτι εχεις λινκ στο προφιλ σου σχετικα με καποια σελιδα σχετικη δεν σε κανει και ειδημονα περι του ειδους οποτε αστο καλυτερα μην το συνεχιζεις

aguila21
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3510
Εγγραφή: 30 Απρ 2003 21:44
Επικοινωνία:

Συντριβή Kυπριακού αεροσκάφους στην Αττική

Δημοσίευση από aguila21 » 21 Αύγ 2005 22:35

fiskilis έγραψε:
οχι εδω κανεις λαθος αν χρησιμοποιουσαν πυρα για να το ριξουν πρωτα χτυπουν στους κινητηρες για να κανουν κρατει και ετσι να ειναι πιο ευκολη η πτωση γιατι αν χτυπουσαν πηδαλια οπως θα ηταν ανεξελεκτο με τις μηχανες στο φουλ δεν θα ηταν ελεγχομενη η πτωση του
Αν χτυπούσαν τους κινητήρες θα εκρηγνυτο.Θα ακουγοταν μιλια μακρυά.Ενω στο κάθετο ουραιο θα εχανε την ευστάθεια του και θα έπεφτε

Άβαταρ μέλους
fiskilis
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 14093
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2003 22:44
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Συντριβή Kυπριακού αεροσκάφους στην Αττική

Δημοσίευση από fiskilis » 21 Αύγ 2005 22:37

υπομονη λιγα λεπτα μεχρι να ανεβασω το αρθρο του Κωστα Καβαθα σχετικα με αυτο για να παψουν μερικοι μερικοι να κανουν τους εξυπνους

aguila21
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3510
Εγγραφή: 30 Απρ 2003 21:44
Επικοινωνία:

Συντριβή Kυπριακού αεροσκάφους στην Αττική

Δημοσίευση από aguila21 » 21 Αύγ 2005 22:37

makedonas έγραψε:
Ξέρεις την διαφορα μεταξύ πηδαλίου και ουράς? Ξέρεις πως αλλάζει κατεύθυνση ("στρίβει" - για να το πω όπως θα με καταλαβαίνανε οι πιο πολλοί εδώ) ένα αεροπλάνο εν ώρα πτήσης? Μάλλον όχι, οποτε ας το αφήσουμε το θέμα.. ;)
Όχι θα με μάθεις εσύ.Το πηδάλιο δίνει κίνηση στο καθετο ουραίο και τα ποδοστήρια στα flaps ύψους-βάθους.Άσε ρε μεγάλε που θα μάς μάθεις και εσύ.

Άβαταρ μέλους
makedonas
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 21 Αύγ 2005 01:52
Τοποθεσία: MUC/SKG
Επικοινωνία:

Συντριβή Kυπριακού αεροσκάφους στην Αττική

Δημοσίευση από makedonas » 21 Αύγ 2005 22:44

fiskilis έγραψε: αυτο το ειπε χτες στην πρωινη εκπομπη του alfa ο Κωστας Καβαθας
Μιλα μου για σοβαρό σταθμό και όχι τηλεοπτικά απόβλητα, ok? Όταν ο alfa δεν είχε ίχνος ευθιξίας και διάβαζε τις σελίδες από τα προσωπικά ημερολόγια 2 κοριτσιών που ήτανε στο αεροπλάνο, οι ΞΕΦΤIΛΕΣ. Και δεν είπα ότι είμαι ειδήμονας, αλλα σίγουρα έχω πιο μεγάλη ιδέα για την αεροπορία απ' ότι μερικοί άλλοι και καλά ειδήμονες - ο Καββαθάς είναι μια από τις εξαιρετικές φωνές στον χώρο, αλλα οι πιο πολλοί από τους άλλους και καλά ειδήμονες έχουνε μαύρα μεσάνυχτα.

aguila21, δεν είπα ότι θέλω να σου μάθω (αν ήτανε έτσι θα το είχα γράψει πιο πάνω) απλά με.. "μπέρδεψες" όταν ταυτοποιησες την ουρα με το πηδάλιο.. ;)

Άβαταρ μέλους
fiskilis
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 14093
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2003 22:44
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Συντριβή Kυπριακού αεροσκάφους στην Αττική

Δημοσίευση από fiskilis » 21 Αύγ 2005 22:51

ετσι για να παψουν μερικοι μερικοι να κανουν τους πολυξερους διαβαστε ιδιαιτερα το σημειωμενο δεξια και οποιος αμφισβητη την αξια του Κωστα Καβαθα ας αρκεστη στις εξυπναδες του
makedonas έγραψε: ο Καββαθάς είναι μια από τις εξαιρετικές φωνές στον χώρο, αλλα οι πιο πολλοί από τους άλλους και καλά ειδήμονες έχουνε μαύρα μεσάνυχτα.
οποτε δες τι ειπε ο Καβαθας που εσυ λες οτι ειναι εξαιρετικη φωνη στο σημειο 7

ΕικόναΕικόνα

Άβαταρ μέλους
makedonas
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 21 Αύγ 2005 01:52
Τοποθεσία: MUC/SKG
Επικοινωνία:

Συντριβή Kυπριακού αεροσκάφους στην Αττική

Δημοσίευση από makedonas » 21 Αύγ 2005 22:59

Ανέφερε μου μια περίπτωση στο πρόσφατο παρελθόν που να έγινε κάτι τέτοιο... Και διάβασε πιο πάνω αυτό που έγραψα για τα Spitfire. Και όπως και να έχει, ο καθένας μας μπορεί να κάνει πολλές εικασίες. Θα έλεγα να περιμένουμε το πόρισμα των ειδικών, και δη των ΓΝΗΣΙΩΝ ειδικών που εξετάζουνε την υπόθεση και όχι των δημοσιογράφων - ειδικών, με αλλα λόγια τους ειδικούς της Boeing και των ελληνικών και κυπριακών αρχων.

Η αγαπημένη μου φράση από κανάλια και εφημερίδες είναι "σύμφωνα με την απόρρητη έκθεση των πραγματογνωμόνων.." όπως και η "σύμφωνα με τις απόρρητες καταθέσεις των χειριστών των F16 που έχει στη διάθεσή του το κανάλι μας...". Ώπα ρε αδέλφια!

Γεγονός: Όποιος είναι στην επιτροπή έρευνας δεν μιλάει. Και όποιος μιλάει δεν είναι στην επιτροπή έρευνας.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα & Διάφορες Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες