Συντριβή Kυπριακού αεροσκάφους στην Αττική

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα και διάφορα άλλα θέματα.

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
aguila21
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3510
Εγγραφή: 30 Απρ 2003 21:44
Επικοινωνία:

Συντριβή Kυπριακού αεροσκάφους στην Αττική

Δημοσίευση από aguila21 » 21 Αύγ 2005 23:04

fiskilis τα f-16 ήταν οπλισμένα.Αυτό σημαίνει ότι στα ακροπτερυγια εφεραν εναν πύραυλο Α/Α AIM-9 πώς θα ακουμπουσαν;


Άβαταρ μέλους
fiskilis
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 14093
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2003 22:44
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Συντριβή Kυπριακού αεροσκάφους στην Αττική

Δημοσίευση από fiskilis » 21 Αύγ 2005 23:06

aguila21 έγραψε:fiskilis τα f-16 ήταν οπλισμένα.Αυτό σημαίνει ότι στα ακροπτερυγια εφεραν εναν πύραυλο Α/Α AIM-9 πώς θα ακουμπουσαν;
θα μπορουσαν να το αποριψουν

απο το 1979 εως το 1981 εφτιαχνα την καλωδιωση των κεντρων ελεγχου βολης και την συντηρηση τους των τοτε πολεμικων στην Γενικη μηχανικη αν σου λεει τιποτα το ονομα αυτο
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος fiskilis την 21 Αύγ 2005 23:08, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
makedonas
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 21 Αύγ 2005 01:52
Τοποθεσία: MUC/SKG
Επικοινωνία:

Συντριβή Kυπριακού αεροσκάφους στην Αττική

Δημοσίευση από makedonas » 21 Αύγ 2005 23:07

aguila21 έγραψε:fiskilis τα f-16 ήταν οπλισμένα.Αυτό σημαίνει ότι στα ακροπτερυγια εφεραν εναν πύραυλο Α/Α AIM-9 πώς θα ακουμπουσαν;

Αυτό προσπάθησα να του δώσω να καταλάβει και στα προηγούμενα post aguila21, αλλα δε θέλει.. Και από ποτε είμαστε φιλαράκια, fiskillis? Νόμιζα ότι ήμασταν στην αρχή της σχέσης μας.. ;)
fiskilis έγραψε:
απο το 1979 εως το 1981 εφτιαχνα την καλωδιωση των κεντρων ελεγχου βολης και την συντηρηση τους των τοτε πολεμικων στην Γενικη μηχανικη αν σου λεει τιποτα το ονομα αυτο
Είχε η HAF την περίοδο 1979-1981 F16? τώρα με έστειλες...

Άβαταρ μέλους
fiskilis
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 14093
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2003 22:44
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Συντριβή Kυπριακού αεροσκάφους στην Αττική

Δημοσίευση από fiskilis » 21 Αύγ 2005 23:11

makedonas έγραψε:Και από ποτε είμαστε φιλαράκια, fiskillis? Νόμιζα ότι ήμασταν στην αρχή της σχέσης μας.. ;)
συγνωμη για το φιλαρακο νομιζα οτι οσοι ειναι εδω μεσα ειμαστε και φιλοι αλλα εσυ μαλλον δεν εισαι οποτε συγνωμη

και δεν νομιζω να εχεις μεγαλυτερη εμπειρια απο τον Καβαθα
εκτος αν εισαι η αορατη διανοια στην Ελλαδα

Άβαταρ μέλους
fiskilis
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 14093
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2003 22:44
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Συντριβή Kυπριακού αεροσκάφους στην Αττική

Δημοσίευση από fiskilis » 21 Αύγ 2005 23:12

makedonas έγραψε:
Είχε η HAF την περίοδο 1979-1981 F16? τώρα με έστειλες...
δεν ειπα αυτο ειπα των τοτε πολεμικων ειπα αλλα μαλλον ουτε ελληνικα δεν ξερεις να διαβαζεις

Άβαταρ μέλους
fiskilis
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 14093
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2003 22:44
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Συντριβή Kυπριακού αεροσκάφους στην Αττική

Δημοσίευση από fiskilis » 21 Αύγ 2005 23:20

fiskilis έγραψε:
makedonas έγραψε:
Είχε η HAF την περίοδο 1979-1981 F16? τώρα με έστειλες...
ποτε βγεικε στην κυκλοφορια το f16 ???

Άβαταρ μέλους
fiskilis
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 14093
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2003 22:44
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Συντριβή Kυπριακού αεροσκάφους στην Αττική

Δημοσίευση από fiskilis » 21 Αύγ 2005 23:26

Εικόνα

O Kώστας Kαββαθάς (με κόκκινη φόρμα) με χειριστές της Eλληνικής Πολεμικής Aεροπορίας μετά από μία συγκλονιστική πτήση με F16, τη πρώτη Έλληνα δημοσιογράφου με τον συγκεκριμένο τύπο αεροπλάνου.

Άβαταρ μέλους
makedonas
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 21 Αύγ 2005 01:52
Τοποθεσία: MUC/SKG
Επικοινωνία:

Συντριβή Kυπριακού αεροσκάφους στην Αττική

Δημοσίευση από makedonas » 21 Αύγ 2005 23:27

fiskilis έγραψε:
ποτε βγεικε στην κυκλοφορια το f16 ???
1973 το πρωτότυπο και τέλη 1976 το πρώτο κανονικό παραγωγής. Η HAF πήρε την πρώτη παρτίδα από το Νοέμβρη 1988 έως Οκτώβριο 1989. Ικανοποιημένος?

ΥΓ: Ο Καββαθάς ήτανε πιλότος, πριν γίνει δημοσιογράφος.. Αλλα πετάει ακόμα, αν δε με απατούνε οι infos μου

Άβαταρ μέλους
fiskilis
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 14093
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2003 22:44
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Συντριβή Kυπριακού αεροσκάφους στην Αττική

Δημοσίευση από fiskilis » 21 Αύγ 2005 23:30

για να το λες εσυ ετσι θα ειναι !!!

The U.S. Air Force officially named the F-16 "Fighting Falcon" on July 21st, 1980, during a ceremony at Hill AFB in Utah (the home of the first F-16 unit). At the ceremony F-16A #79-0290 sported a special logo painted by Salt Lake City artists Matt and Mark Waki
http://www.f-16.net/f-16_versions_article27.html

Άβαταρ μέλους
makedonas
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 21 Αύγ 2005 01:52
Τοποθεσία: MUC/SKG
Επικοινωνία:

Συντριβή Kυπριακού αεροσκάφους στην Αττική

Δημοσίευση από makedonas » 21 Αύγ 2005 23:33

Δεν το λέω εγώ, στο δίκτυο το βρίσκεις .. Από εκεί έχω την πηγή. Η μήπως δεν ξέρουνε και αυτοί τι τους γίνεται;

Άβαταρ μέλους
makedonas
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 21 Αύγ 2005 01:52
Τοποθεσία: MUC/SKG
Επικοινωνία:

Συντριβή Kυπριακού αεροσκάφους στην Αττική

Δημοσίευση από makedonas » 21 Αύγ 2005 23:36

fiskilis έγραψε:
The U.S. Air Force officially named the F-16 "Fighting Falcon" on July 21st, 1980, during a ceremony at Hill AFB in Utah (the home of the first F-16 unit). At the ceremony F-16A #79-0290 sported a special logo painted by Salt Lake City artists Matt and Mark Waki
http://www.f-16.net/f-16_versions_article27.html
Μιλάμε για το ποτε βγήκε, η για το ποτε εντάχτηκε? Γιατί είναι δυο διαφορετικά πράγματα.. Και όπως και να έχει, έχουμε ξεφύγει κατά πολύ από το θέμα μας που είναι το ατύχημα του 5B-DBY και για ποιο λόγο έπεσε.

ΥΓ: Διάβασε και τα μηνύματα που σου έστειλα...

Άβαταρ μέλους
fiskilis
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 14093
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2003 22:44
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Συντριβή Kυπριακού αεροσκάφους στην Αττική

Δημοσίευση από fiskilis » 21 Αύγ 2005 23:36

Ακριβως ξεφυγαμε απο το θεμα παντος αυτοο που εχει σημασια ηταν το δυστηχημα και οχι το τι θα μπορουσε να εχει γινει γιατι δεν εγεινε

makedonas έγραψε:ΥΓ: Ο Καββαθάς ήτανε πιλότος, πριν γίνει δημοσιογράφος.. Αλλα πετάει ακόμα, αν δε με απατούνε οι infos μου
πρωτα πηρε πτυχειο χειρηστη και μετα διπλωμα αυτοκιμητου και οταν λεει κατι σχετικα με αεροπλανα ειναι ΣΩΣΤΟΣ

13 Apr 1972 USAF selects General Dynamics Model 401-16B and the Northrop P-600 as candidates for its Air Combat Fighter program and signs contracts for two YF-16s
http://www.f-16.net/f-16_timeline_year-1972.html

Άβαταρ μέλους
fiskilis
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 14093
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2003 22:44
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Συντριβή Kυπριακού αεροσκάφους στην Αττική

Δημοσίευση από fiskilis » 21 Αύγ 2005 23:40

λοιπον επειδη πρεπει να ξεκουραστω γιατι αυριο φευγω για 48ωρη υπηρεσια σας αφηνω και τα λεμε αυριο καλο βραδυ

Άβαταρ μέλους
makedonas
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 21 Αύγ 2005 01:52
Τοποθεσία: MUC/SKG
Επικοινωνία:

Συντριβή Kυπριακού αεροσκάφους στην Αττική

Δημοσίευση από makedonas » 21 Αύγ 2005 23:52

ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ για δυνατούς λύτες παραμένουν τα αίτια της συντριβής του μοιραίου αεροσκάφους της εταιρείας Helios, που είχε ως αποτέλεσμα να σκοτωθούν και οι 121 επιβαίνοντες.
Αύριο στην Αθήνα θα πραγματοποιηθεί σύσκεψη υπό την προεδρία του προέδρου της Διερευνητικής Επιτροπής Αεροπορικών Ατυχημάτων και Συμβάντων στην Ελλάδα, Ακριβού Τσολάκη, για την αξιολόγηση όλων των ευρημάτων που έχουν συγκεντρωθεί για τη μεγάλη πολύνεκρη τραγωδία. Σύμφωνα με πληροφορίες, στη σύσκεψη θα συμμετάσχουν και Κύπριοι εμπειρογνώμονες και όπως σημειώνουν ενημερωμένες πηγές, θα γίνει ενδελεχής ανάλυση για να εξαχθούν τα πρώτα ασφαλή συμπεράσματα για τα αίτια της συντριβής του μοιραίου Μπόινγκ. Στη σύσκεψη θα υπάρξει ενημέρωση και για τα αποτελέσματα της έρευνας για το δεύτερο μαύρο κουτί.
Η «μετάφραση» και η εκτίμηση του κάθε γεγονότος που καταγράφηκε στο μαύρο κουτί αποτελεί διαδικασία παρόμοια με αυτή της επίλυσης σταυρολέξου, εξήγησαν στον «Φ» πηγές της Επιτροπής. Κάθε διαπίστωση θα πρέπει να συνάδει και να εξηγεί άλλη διαπίστωση και να μην υπάρχουν αντιφατικά στοιχεία και εκτιμήσεις.
Πάντως, τα δύο σημαντικά για την ώρα στοιχεία που αποτελούν τη βάση για την επίλυση του πολύπλοκου παζλ, αποτελούν οι αναφορές του κυβερνήτη προς το Βρετανό αρχιμηχανικό για την υπερθέρμανση των ηλεκτρονικών συστημάτων που προκλήθηκε λόγω άλλων προβλημάτων στο σύστημα ψύξης.
Οι αναφορές αυτές φαίνεται να επιβεβαιώνονται από τα μέχρι τώρα ευρήματα, ενώ στο μικροσκόπιο τίθενται όλες οι διαθέσιμες πληροφορίες και δεδομένα για το ενδεχόμενο παρουσίας καπνού στο σύστημα ψύξης, όπως και σε εκπομπή «avionics», αερίων που σχηματίζονται από υπερθέρμανση ή καύση υλικών στο αεροπλάνο και προκαλούν ζημιά στον ανθρώπινο οργανισμό, αλλά δεν εμφανίζονται ως μονοξείδιο του άνθρακα.
Οι ειδικοί θα εξετάσουν και το ενδεχόμενο της παρουσίας «μερικής αποσυμπίεσης». Αναμένεται όμως να επιβεβαιωθεί και με άλλες ενδείξεις αν υπήρξε μερική αποσυμπίεση ενώ το αεροσκάφος πετούσε σε ύψος 10.000 ποδών.


source: phileleftheros.com

--------------------------------------------------------------------------------------------


Οποτε θα έλεγα να αφήσουμε τους ειδικούς να αποφανθούνε, αντί να διασπείρουμε σενάρια και εικασίες!

Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα & Διάφορες Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες