Φλεγόμενος κομήτης Cinema4D

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

Φλεγόμενος κομήτης Cinema4D

Δημοσίευση από veriotis » 14 Σεπ 2005 12:00

Αυτή τη φορά δεν θα γράψουμε κάποιο κείμενο αλλά θα δούμε πώς και τι μπορούμε να κάνουμε με το PyroCluster
[flash]http://users.freestuff.gr/veriotis/tuts ... tis0jo.swf[/flash]

Ξεκινάμε
Θα χρειαστούμε για Materials τα (PyroCluster – Volume Tracer) και το (PyroCluster)
Όπου βρίσκονται στο πανελ τον υλικών κάτω αριστερά ( File-PyroCluster-)
Εικόνα

Στο object panel θα χρειαστούμε μια σφαίρα (για τον κομήτη) ένα Emitter
Όπου θα το βρείτε στο κεντρικό μενού ( objects->Particle ->Emitter)
Και το Environment όπου βρίσκετε (objects->Scene-> Environment)

Εικόνα

Σύρουμε το PyroCluster πάνω στο Emitter
Το PyroCluster – Volume Tracer πάνω στο Environment
Και το Emitter πάνω στην σφαίρα (ώστε αργότερα που θα βάλετε κίνηση στον κομήτη να ακολουθά και η φωτιά
Τώρα επιλέγουμε το Emitter και στις ρυθμίσεις του Particle
Αλλάζουμε το Lifetime στα 40 frame ώστε η ουρά να σβήνει μετά από λίγο

Εικόνα

Μένει να ρυθμίσουμε το συννεφάκι (PyroCloster) ώστε να φαίνεται σαν φωτιά
Διπλό κλικ στο συννεφάκι κάτω στα υλικά ,στο νέο παραθυράκι στις ρυθμίσεις του Globals αλλάζουμε τις ρυθμίσεις σε (Fireball)

Εικόνα

Τέλος μετακινήστε την μπάρα κίνησης στα 40-50 F και πατήστε render ( Ctrl+R) για να δείτε το αποτέλεσμα ,προσθέστε και κίνηση στη σφαίρα

Μπορείτε να μεταφορτώσετε το c4d αρχείο από εδώ

Τέλος ελπίζω να φανεί χρήσιμο
Veriotis

Υ.γ.) η ποιότητα του φλας και η παρουσίαση μόνο τον βασικών ρυθμίσεων
Είνε για να μην ξεφύγουμε σε μέγεθος (kb) ,θα σας πρότεινα να πειραματιστείτε περισσότερο με τις ρυθμίσεις στο C4D για να πετύχετε ένα τέλειο αποτέλεσμα
Συνημμένα
komitis_c4d.zip
c4d file
(19.37 KiB) Μεταφορτώθηκε 951 φορές

Άβαταρ μέλους
fmayakos
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1249
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2001 03:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Φλεγόμενος κομήτης Cinema4D

Δημοσίευση από fmayakos » 14 Σεπ 2005 13:52

και πάλι εκπληκτικός! συγχαρητήρια φίλτατε!

emphasy
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 4303
Εγγραφή: 16 Ιαν 2005 10:31

Φλεγόμενος κομήτης Cinema4D

Δημοσίευση από emphasy » 14 Σεπ 2005 14:47

Congratz, veriotis :D

Άβαταρ μέλους
cordis
Administrator, [F|H]ounder, [C|S]EO
Δημοσιεύσεις: 27620
Εγγραφή: 09 Οκτ 1999 03:00
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Φλεγόμενος κομήτης Cinema4D

Δημοσίευση από cordis » 14 Σεπ 2005 15:07

πολύ καλός! :)
Δεν απαντάω σε προσωπικά μηνύματα με ερωτήσεις που καλύπτονται από τις ενότητες του forum. Για ο,τι άλλο είμαι εδώ για εσάς.
- follow me @twitter

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης