Κίνηση μοντέλου με οστά cinema4d

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

Κίνηση μοντέλου με οστά cinema4d

Δημοσίευση από veriotis » 06 Οκτ 2005 11:14

Όταν σχεδιάζουμε ένα 'ζωντανό οργανισμό&' και του δίνουμε κίνηση ο καλύτερος τρόπος είναι με οστά ώστε να έχει πιο αληθοφανή κίνηση
[flash]http://users.freestuff.gr/veriotis/tuts ... paketo.swf[/flash]

Για να δούμε λοιπόν τα οστά (bone) στο mocca του c4d
Θα δώσουμε κίνηση στην ουρά ενός ψαριού που δεν έχει καμιά σχέση με το πακέτο πιο πάνω που έκανα στα γρήγορα αλλά για πιο ευκολία και απλότητα μιας και έχουμε μόνο μια ουρά για κίνηση

Σχεδιάστε ένα ψαράκι και μετά κλικ στο (window->layout->Mocca) ή όπως στην εικόνα κάτω
Εικόνα
Τώρα κλικ στο bone tool (photo.1) και προσθέστε ένα οστό (photo.2) μετακινήστε το boon εκεί που πρέπει να βρίσκετε όπως στην εικόνα κάτω ,επιλέξτε το bone από το object panel (photo.3) και στης ρυθμίσεις του τσέκαρε το null (photo.4) κλικ ξανά στο bone tool (photo.5)και μετά κλικ στο add child bone (photo.6)
Στο object panel σύρετε πάνω στο σχέδιο σας τα κόκαλα όπως είναι και κάντε δεξί κλικ Fix bones ,πολύ σημαντικό αυτό δεν ξεχνάμε με κάθε αλλαγή που κάνουμε στα οστά να τα κάνουμε fix μετά
Εικόνα
Έμεινε μόνο να συνδέσουμε το οστό με το "ψαχνό" βάφοντας την περιοχή όπου θα έχει επίδραση το οστό
Επιλέγουμε το bone από το object panel (photo.1) και μετά το Claude bone ( photo.2) στης ρυθμίσεις του Claude επιλέξτε το paint absolute και κάντε το strength 100% αν θέλετε τσε τσεκάρεται το Only modify visible elements (επεξεργασία μόνο ότι φαίνεται) ώστε να βάφετε και η πίσω πλευρά
Κλικ τώρα μια στο κενό στο παράθυρο θέασης και αρχίστε το βάψιμο της ουράς (photo.3)
Εικόνα
Επιλέξτε τώρα το πρώτο bone που κάναμε null και με το rotate tool γυρίστε το αριστερά δεξιά για να δούμε την κίνηση της ουράς
Τελειώσαμε

Μπορείτε να μεταφορτώσετε το c4d αρχείο από εδώ

ελπίζω να φανεί χρήσιμο
Veriotis
Συνημμένα
psari.rar
c4d file
(51.23 KiB) Μεταφορτώθηκε 843 φορές

Άβαταρ μέλους
EkLekTos
WebDev Moderator
Δημοσιεύσεις: 7421
Εγγραφή: 07 Απρ 2005 15:44
Τοποθεσία: Inside the Effects
Επικοινωνία:

Κίνηση μοντέλου με οστά cinema4d

Δημοσίευση από EkLekTos » 06 Οκτ 2005 16:24

Τέλειο...
* Apple Technical Support Specialist *
* Apple Sales & Product Professional Certificate since 2011 * Εικόνα
Follow me @Twitter

Άβαταρ μέλους
MichalisS
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2372
Εγγραφή: 03 Ιαν 2005 23:50

Κίνηση μοντέλου με οστά cinema4d

Δημοσίευση από MichalisS » 06 Οκτ 2005 16:44

Σαν πολύ του καπνίσματος δε μας έγινες; :P

Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

Κίνηση μοντέλου με οστά cinema4d

Δημοσίευση από veriotis » 07 Οκτ 2005 00:04

Το κάπνισμα βλάπτει σοβαρά εσάς και τους γύρω σας

Αλλά δίστιχος είναι το μόνο που βλέπω συνέχεια μπροστά στο γραφείο μου
νομίζω τα επόμενα θα είναι με την κούπα του καφέ που όλο την γεμίζω και όλο αδειάζει λολ


Άβαταρ μέλους
af
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2928
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2003 17:18
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Επικοινωνία:

Κίνηση μοντέλου με οστά cinema4d

Δημοσίευση από af » 10 Οκτ 2005 11:58

perfect !

Άβαταρ μέλους
apoel
Δημοσιεύσεις: 350
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2005 23:46
Επικοινωνία:

Κίνηση μοντέλου με οστά cinema4d

Δημοσίευση από apoel » 15 Οκτ 2005 13:00

to psari pos to sxediazis?

Άβαταρ μέλους
Zizo
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2256
Εγγραφή: 29 Οκτ 2006 03:21
Επικοινωνία:

Κίνηση μοντέλου με οστά cinema4d

Δημοσίευση από Zizo » 10 Απρ 2007 06:05

Μπράβο Verioti!!!
Το animation πως το έκανες???
Βλέπω μόνο στο 0 frame ένα Keyframe όλη την υπόλυπη
πορεία της ουράς πως τιην κάνεις???
Εικόνα
What you waiting for?

Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

Κίνηση μοντέλου με οστά cinema4d

Δημοσίευση από veriotis » 10 Απρ 2007 20:45

όλο το ψάρι κινείτε με το tag "align to spline"
το οστό από την ουρά κινείτε με το tag "vibrate" όπου στις ρυθμίσεις του έδωσα μόνο περιστροφή αριστερά/δεξιά για 40 μοίρες

Άβαταρ μέλους
Zizo
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2256
Εγγραφή: 29 Οκτ 2006 03:21
Επικοινωνία:

Κίνηση μοντέλου με οστά cinema4d

Δημοσίευση από Zizo » 10 Απρ 2007 23:09

Α... τώρα κατάλαβα. ΟΚ πάλυ ευχαριστώ!!!
Εικόνα
What you waiting for?

DimitrisK5000
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 02 Μαρ 2009 09:12

Κίνηση μοντέλου με οστά cinema4d

Δημοσίευση από DimitrisK5000 » 24 Μαρ 2009 08:21

veriotis έγραψε:όλο το ψάρι κινείτε με το tag "align to spline"
το οστό από την ουρά κινείτε με το tag "vibrate" όπου στις ρυθμίσεις του έδωσα μόνο περιστροφή αριστερά/δεξιά για 40 μοίρες
Και που βρίσκετε το aling to spline και το vibrate ?

Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

Κίνηση μοντέλου με οστά cinema4d

Δημοσίευση από veriotis » 24 Μαρ 2009 22:36

δεξί κλικ πάνω στο αντικείμενο ( στο objeckts panel) και επιλογή από το μενού που εμφανίζετε

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες