ημερολόγιο-ραντεβου-outlook

VB Script και κολπάκια, Excel macro, Word, Powerpoint, κτλ

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
iffor
Δημοσιεύσεις: 778
Εγγραφή: 14 Μάιος 2005 01:19
Τοποθεσία: Παράδεισος
Επικοινωνία:

ημερολόγιο-ραντεβου-outlook

Δημοσίευση από iffor » 10 Οκτ 2005 23:38

hello hello hello...!!!
Αν και το συγκεκριμένο topic ίσως ήταν καλύτερα να μπεί σε forum για server side εφαρμογές, αποφάσισα να το βάλω εδώ μιας και με ενδιαφέρει περισσότερο ο τρόπος-λογική λύσης του προβληματος που έχω...
Δεν ξέρω αν έχετε δει καθόλου το calendar του Outlook... για αυτό θα μιλήσω...
Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα κάνω το εξής.
Προσθέτω ένα ραντεβού για τις 10 με 12.
Προσθέτω άλλο ένα για τις 13 με 14 και τέλος
προσθέτω το τεκευταίο για τις 11 με 13.

Αν κοιτάξουμε το παράθυρο εμφάνισης του προγράμματός μας θα δούμε ότι
στην μία στήλη θα έχει τα ραντεβού των 10 με 12 και 13 με 14
και στην διπλανή στήλη το ραντεβού των 11 με 13.

Τώρα όσο αναφορά την εμφάνιση του ίδιου αποτελέσματος χρησιμοποιώντας γλώσσες όπως η php κάνοντας χρήση κάποιου <table> για την εμφάνιση των αποτελεσμάτων, έχω κάποια δυσκολία στο τρόπο διεξαγωγής της όλης εγασίας...

Έχω δηλ. κάποιες εγγραφές που μου ήρθαν από κάποιο query και θα πρέπει να τις τοποθετήσω σε ένα πίνακα έτσι ώστε αν ένα ραντεβού ξεκινάει σε ώρες που υπάρχει άλλο ραντεβού, να εμφανίζεται στην διπλανή στύλη.

Δεν ξέρω αν με καταλάβατε... ρωτήστε για διευκρινήσεις...!!!!
Μπορεί να σας φαίνεται εύκολο (και ίσως είναι!!!) αλλά εμένα πάει να μου σπάσει το κεφάλι....

Ευχαριστώ για οποιαδήποτε καθοδήγησή σας...!!!!

Άβαταρ μέλους
cordis
Administrator, [F|H]ounder, [C|S]EO
Δημοσιεύσεις: 27616
Εγγραφή: 09 Οκτ 1999 03:00
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

ημερολόγιο-ραντεβου-outlook

Δημοσίευση από cordis » 12 Οκτ 2005 16:44

Για να το κάνεις με tables θα πρέπει πρώτα να βρίσκεις το maximum "σπάσιμο" σε κομμάτια του πίνακα ώστε εκεί που δεν υπάρχει κάλυψη να το βάζεις ως colspan..

Κάλυψη 2 ραντεβού...

Στο περίπου.. ;)

Κώδικας: Επιλογή όλων

<table>
<tr><td colspan=2> no meeting
<tr><td colspan=2>no meeting
<tr><td>meeting 1<td>
<tr><td> meeting 1<td> meeting 2
<tr><td> meeting 1<td> meeting 2
<tr><td> <td> meeting 2
<tr><td> <td> meeting 2
<tr><td colspan=2> no meeting
<tr><td colspan=2> no meeting
</table>
Δεν απαντάω σε προσωπικά μηνύματα με ερωτήσεις που καλύπτονται από τις ενότητες του forum. Για ο,τι άλλο είμαι εδώ για εσάς.
- follow me @twitter

Άβαταρ μέλους
iffor
Δημοσιεύσεις: 778
Εγγραφή: 14 Μάιος 2005 01:19
Τοποθεσία: Παράδεισος
Επικοινωνία:

ημερολόγιο-ραντεβου-outlook

Δημοσίευση από iffor » 12 Οκτ 2005 18:09

Thanx...!!!!
Θα τον ψάξω τον τρόπο σου...!!!!

Εν το μεταξύ προσπάθησα να το κάνω ως εξής.
Έστω ότι έχουμε δύο ραντεβού (10 με 12) και (11 με 13).
Για πές μου την γνώμη σου για τον παρακάτω κώδικα :D

Κώδικας: Επιλογή όλων

<table>
<tr>
<td>09&#58;00</td>
</tr>
<tr>
<td>10&#58;00</td>
<td rowspan=2 bgcolor='lightblue'>Appointment 1</td>
</tr>
<tr>
<td>11&#58;00</td>
<td rowspan=2 bgcolor='green'>Appointment 2</td>
</tr>
<tr>
<td>12&#58;00</td>
</tr>
<tr>
<td>13&#58;00</td>
</tr>
</table>
Κάποια γνώμη...?!?
Thank You!!!

Απάντηση

Επιστροφή στο “Office, Excel, Word VB Scripts και Tips”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης