ηλεκτρονικό εμπόριο

Θέλετε την γνώμη των άλλων για την σελίδα σας; Τότε βρίσκεστε στο σωστό μέρος.

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
Gizmoteck

ηλεκτρονικό εμπόριο

Δημοσίευση από Gizmoteck » 28 Οκτ 2005 12:10

εδώ και αρκετούς μήνες έχω δημιουργήσει μία σελίδα για την εταιρία που εργάζομαι. Όλη η δουλειά είναι βασησμένη σε OScommerce και mySQL. Είμαι αρχάριος το παραδέχομαι και για αυτό θα ήθελα προτάσεις και υποδείξεις για το πως θα την κάνω καλύτερη και ποιό ασφαλής για τις συναλλαγές. Η σελίδα βρίσκεται στο http://www.e-pcshop.gr . Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Άβαταρ μέλους
KGP
Honorary Member

ηλεκτρονικό εμπόριο

Δημοσίευση από KGP » 28 Οκτ 2005 12:25

katarchi to landpage pou dineis pou tinchanei na einai kai intro page kalo tha itan na min eiparchei.

episeis ta poli blah blah text pou einai pano apo tin parousiasi proionton genika den einai sosto eidika gia eshop opou prepei na kateuthini ton melonta pelati kateuthian se toulachiston ena impulse buy ....opote first 500pixels prepei na einai oso pio enimerotika kai choris prologous makroskelis

auta pros to paron epifilasomai gia argotera

pantos gia "archarios" mia chara (an kai den echo "dokimasei" poli to site)
*Στην Ελλάδα δεν χρειάζεται να σκέφτεσαι...χάνεις πολύτιμο χρόνο!
*"The power of accurate observation is frequently called cynicism by those who don't have it." -George Bernard Shaw (1856-1950)
*The purpose of argument should not be victory, but progress.

Gizmoteck

ηλεκτρονικό εμπόριο

Δημοσίευση από Gizmoteck » 28 Οκτ 2005 12:56

KGP έγραψε:katarchi to landpage pou dineis pou tinchanei na einai kai intro page kalo tha itan na min eiparchei.

episeis ta poli blah blah text pou einai pano apo tin parousiasi proionton genika den einai sosto eidika gia eshop opou prepei na kateuthini ton melonta pelati kateuthian se toulachiston ena impulse buy ....opote first 500pixels prepei na einai oso pio enimerotika kai choris prologous makroskelis