Ο πιγκουΐνος το έσκασε c4d r9

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

Ο πιγκουΐνος το έσκασε c4d r9

Δημοσίευση από veriotis » 14 Νοέμ 2005 19:11

Για να ανοίξουμε πάλη το c4d και να δούμε λίγο τo split , το close polygon hole και το Disconnect .
Θα κάνουμε την μπάλα-φυλακή που φαίνεται κάτω στην εικόνα
Εικόνα


Προσθέστε μια sphere και κάντε την editable
Κλικ τώρα στο polygon tool (photo.1) και στο rectangle selection (photo.2)στης ρυθμίσεις του rectangle τσε τσεκάρετε το only select visible elements (photo.3)
Κλικ και σύρσιμο όπως στην εικόνα (photo.4) για να επιλέξουμε την περιοχή που θα βάλουμε τα κάγκελα

Εικόνα

Δεξί κλικ τώρα και από το μενού επιλέξτε το split και μετά πατήστε Delete, όπως θα είδατε στο object panel δημιουργήθηκε ακόμα μια σφαίρα όπου είναι μόνο η περιοχή που διαλέξαμε και με το delete διαγράψαμε την περιοχή αυτή από την αρχική σφαίρα
Κρύψε το αντικείμενο sphere.1 (photo.1) επιλέξτε το sphere και κάντε δεξί κλικ στο παράθυρο θέασης και επιλέξτε το close polygon hole ή πατήστε στο πληκτρολόγιο σας Μ και μετά D , κλικ τώρα στην άκρη του κάτω ημισφαίριου για να κλείσουμε την τρύπα (photo.2) το ίδιο και στο πάνω ημισφαίριο ,κάντε κλικ στο (photo.1) για να εμφανιστεί το αντικείμενο που κρύψαμε .
Εικόνα

Στο Object panel επιλέξτε το sphere.1 και με το Live selection επιλέξτε όπως στην εικόνα κάτω (photo.1) την περιοχή όπου θα κάνουμε την πόρτα , δεξί κλικ τώρα (photo.2) και επιλέγουμε το Disconnect πατάμε ΟΚ στο παραθυράκι που άνοιξε και μεταφέρετε την πόρτα σαν να έπεσε κάτω από την κλοτσιά του πιγκουΐνου
Με το Disconnect αποκολλήσαμε την περιοχή που επιλέξαμε ώστε να μπορούμε να την μεταφέρουμε όπου θέλουμε χωρίς να «τραβά» τα διπλανά point ,παραμένει ώμος να είναι κομμάτι του αντικείμενου από όπου αποκολλήθηκε

Εικόνα

Έμειναν τα κάγκελα όπου δεν είναι τίποτα άλλο από Atom Array με τις ρυθμίσεις ως εξής : Cylinder radius:2m ,sphere radius : 2m , Subdivisions 6
Προσθέτουμε λοιπόν το Atom Array (κεντρικό μενού: Objects->Modeling-> Atom Array) και σύρουμε μέσα του την sphere.1
Ο πιγκουΐνος είναι μια απλή εικόνα (όχι 3D δηλαδή) πάνω σε ένα Plane
και με της κατάλληλες ρυθμίσεις στο mat έγινε και αυτός κομμάτι του 3d object

Μπορείτε να μεταφορτώσετε το c4d αρχείο με τα materials από εδώ

ελπίζω να φανεί χρήσιμο
Veriotis
Συνημμένα
c4d_file_tux.rar
c4d file
(58.21 KiB) Μεταφορτώθηκε 923 φορές

Άβαταρ μέλους
cordis
Administrator, [F|H]ounder, [C|S]EO
Δημοσιεύσεις: 27617
Εγγραφή: 09 Οκτ 1999 03:00
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Ο πιγκουΐνος το έσκασε c4d r9

Δημοσίευση από cordis » 14 Νοέμ 2005 21:13

αχ με αυτόν τον πιγκουίνο.. :P :P
Δεν απαντάω σε προσωπικά μηνύματα με ερωτήσεις που καλύπτονται από τις ενότητες του forum. Για ο,τι άλλο είμαι εδώ για εσάς.
- follow me @twitter

Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

Ο πιγκουΐνος το έσκασε c4d r9

Δημοσίευση από veriotis » 20 Νοέμ 2005 19:27

apo oti vlepo kamia aporia
ola kala pane :)

Άβαταρ μέλους
xultimatex
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2505
Εγγραφή: 26 Ιούλ 2003 13:02
Τοποθεσία: Ξάνθη
Επικοινωνία:

Ο πιγκουΐνος το έσκασε c4d r9

Δημοσίευση από xultimatex » 20 Νοέμ 2005 20:34

Aπό που μπορώ να κατεβάσω το trial του προγράμματος;
:arrow: Αν προσπαθείς πολύ για να πετύχεις κάτι, ίσως το κάνεις με λάθος τρόπο...

Άβαταρ μέλους
deninho
Super Moderator
Δημοσιεύσεις: 7066
Εγγραφή: 17 Ιαν 2004 16:01
Τοποθεσία: σ'άλλη διάσταση
Επικοινωνία:

Ο πιγκουΐνος το έσκασε c4d r9

Δημοσίευση από deninho » 20 Νοέμ 2005 20:50

εδώ Βέβαια πρέπει να δώσεις στοιχεία και γενικότερα να συμπληρώσεις ερωτηματολόγιο

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες