Το ΠΛΑΙΣΙΟ δεν μου αλλάζει τον σκληρό που χάλασε

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα και διάφορα άλλα θέματα.

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
lampadarios
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 02 Απρ 2003 01:32

Το ΠΛΑΙΣΙΟ δεν μου αλλάζει τον σκληρό που χάλασε

Δημοσίευση από lampadarios » 19 Νοέμ 2005 00:01

Έχω αγοράσει απο το ΠΛΑΙΣΙΟ στην Τσιμισκή (Π.Π. Γερμανού) Θεσσαλονίκης έναν σκληρό δίσκο WD 80Gb πριν 8 μήνες περίπου και έχασα την απόδειξη.
Ο σκληρός χάλασε, τον πήγα πίσω κ μετά από πάρα πολύ συζήτηση κ με τους υπαλλήλους, με τον διευθυντή κ με τηλεφωνική εξυπηρέτηση, κατάλαβα ότι δεν γίνεται τίποτα αν δεν έχω την απόδειξη.
Μόνο αν ξέρω την ακριβή ημερομηνία λέει θα μου κάνουν την χάρη να το αλλάξουν.
Ο σκληρός έχει επάνω serial number κ barcode από το ΠΛΑΙΣΙΟ, ημερομηνία κατασκευής 30 Μαίου 2004 κ έχει εγγύηση 3 χρόνια.
Πολλές άλλες εταιρίες μικρότερες το αλλάζουν κ λένε κ συγνώμη.
Δύο απο τους υπαλλήλους μιλούσαν πολύ άσχημα.
Μπορούμε να κάνουμε κάτι?
Σας ευχαριστώ


Άβαταρ μέλους
EneMe
Super Moderator
Δημοσιεύσεις: 13307
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2002 13:29
Τοποθεσία: Στο κέντρο της Ελλάδας!
Επικοινωνία:

Το ΠΛΑΙΣΙΟ δεν μου αλλάζει τον σκληρό που χάλασε

Δημοσίευση από EneMe » 19 Νοέμ 2005 00:39

Έχουν δίκιο για την απόδειξη, αλλά με το SN του προϊόντος μπορούν να βρουν πότε πουλήθηκε...

Άβαταρ μέλους
patriot
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1590
Εγγραφή: 20 Αύγ 2002 19:21
Τοποθεσία: Σπίτι μου!

Το ΠΛΑΙΣΙΟ δεν μου αλλάζει τον σκληρό που χάλασε

Δημοσίευση από patriot » 19 Νοέμ 2005 19:34

EneMe έγραψε:Έχουν δίκιο για την απόδειξη, αλλά με το SN του προϊόντος μπορούν να βρουν πότε πουλήθηκε...
Μάλιστα ίσως να υπάρχουν -να έχουν παραλάβει- τα στοιχεία πώλησης και στο site της εταιρίας του δίσκου, στην ίδια την Western Digital δηλ. Φυσικά δεν θα αναγράφουν τα στοιχεία πώλησης του κάθε δίσκου στο site αλλά ίσως να μπορέσεις να ρωτήσεις εκεί για το πότε πουλήθηκε ο δίσκος κ.τ.λ. Αν και μάλλον αυτό ειναι παρατραβηγμένο... Πάντως δεν χάνεις τίποτα να ρωτήσεις...
1) Για όποιον γράφει με πολυτονικά....
2) Καλά ακόμα να συνηθίσετε την ιδέα ότι δεν γράφουμε ούτε με greeklish ούτε με κεφαλαία;

Άβαταρ μέλους
fmayakos
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1249
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2001 03:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Το ΠΛΑΙΣΙΟ δεν μου αλλάζει τον σκληρό που χάλασε

Δημοσίευση από fmayakos » 19 Νοέμ 2005 23:20

Στην Μπανανία που ζούμε ένας τρόπος υπάρχει. Δοκιμασμέ-
νος και σχεδόν αλάθητος.
Πας, μιλάς στον διευθυντή και απειλείς εμμέσως πλην σαφώς
ότι θα πάρεις τηλέφωνο στο ΙΝ.ΚΑ. ή κάποιον αντίστοιχο
οργανισμό που προστατεύει τα δικαιώματα των καταναλω-
τών. Ακούγεται λίγο "ακραίο" και, ναι, πολύ κάφρικο.
Αλλά είναι ο μόνος τρόπος που μπορείς να τους ψιλοτρο-
μάξεις. Επίσης, πες ότι αυτοί πρέπει να κρατούν αρχείο
με το κάθε εξάρτημα που δίνουν.
Προσωπικά, εμένα το Πλαίσιο μου έκανε επιδιόρθωση
laptop απλώς με το serial. Δεν την είχα μαζί μου την από-
δειξη. Ποια η διαφορά δηλαδή;
Εκνευρίζομαι πάρα πολύ με τέτοια περιστατικά. Και ειδι-
κά από το Πλαίσιο που έχει μεγάλο ιστορικό σ' αυτά.
Παντώς, μεταξύ μας, μεγάλη βλακεία να μην κρατήσεις
την απόδειξη-εγγύησή σου....

Άβαταρ μέλους
mpalarinas
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 28 Οκτ 2005 20:08
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Το ΠΛΑΙΣΙΟ δεν μου αλλάζει τον σκληρό που χάλασε

Δημοσίευση από mpalarinas » 20 Νοέμ 2005 03:33

Είχα αντίστοιχη περίπτωση με σένα φίλε μου.Και είχα με ένα πολυμηχάνημα που μετά από κάποιες μέρες χάλασαν οι κεφαλές και δεν αναγνώριζε τα μελάνια.Είχα χάσει και την απόδειξη.Τους το πήγα.Είδαν το s/n και πότε παραλήφθηκε από το κατάστημα τους από την hp.Είδαν ότι πλήρωσα μέσα από το σύστημα τους.Είδαν ότι έγινε η αγορά την τάδε ημερομηνία και μου το άλλαξαν.Ο αδερφός μου δουλεύει στην ηλεκτρονική και επειδή ζήτησα να πάρω πληροφορίες για την περίπτωση μου, σε κάθε παραλαβή που κάνει κάθε κατάστημα σημειώνονται τα s/n διότι στέλνονται απο την κάθε εταιρία τημολόγια με αυτά.Μπορούν να βρούν το s/n που αντιστοιχεί στο προιν σου μέσω του συστήματος.Αλλά τι περιμένεις, πλαίσιο είναι αυτό.Για αυτό κλαίνε μανούλες...
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
patriot
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1590
Εγγραφή: 20 Αύγ 2002 19:21
Τοποθεσία: Σπίτι μου!

Το ΠΛΑΙΣΙΟ δεν μου αλλάζει τον σκληρό που χάλασε

Δημοσίευση από patriot » 20 Νοέμ 2005 17:09

Μπορείς να πας και σε άλλο υποκατάστημα να δοκιμάσεις την τύχη σου...
1) Για όποιον γράφει με πολυτονικά....
2) Καλά ακόμα να συνηθίσετε την ιδέα ότι δεν γράφουμε ούτε με greeklish ούτε με κεφαλαία;

Άβαταρ μέλους
mpalarinas
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 28 Οκτ 2005 20:08
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Το ΠΛΑΙΣΙΟ δεν μου αλλάζει τον σκληρό που χάλασε

Δημοσίευση από mpalarinas » 20 Νοέμ 2005 17:18

Οχι να επειμείνεις κατά την γνώμη μου διότι μπορούν να το κάνουν αλλά δεν ξέρω για ποιο λόγο δεν το κάνουν.Οτι μπορούν είναι το μόνο σίγουρο!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
gaucho
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2408
Εγγραφή: 22 Δεκ 2002 13:18

Το ΠΛΑΙΣΙΟ δεν μου αλλάζει τον σκληρό που χάλασε

Δημοσίευση από gaucho » 20 Νοέμ 2005 17:50

EneMe έγραψε:Έχουν δίκιο για την απόδειξη, αλλά με το SN του προϊόντος μπορούν να βρουν πότε πουλήθηκε...
Μπορεί να μεταπουλήθηκε σε 2 άτομο. Τι έγινε άν το serial number είναι του πλαισίου?

Άμα δεν έχεις απόδειξη τελειίωσε

Ενα σοβαρό μαγαζί δεν μασάει απο λάθη. Την επόμενη να πέρνεις απο μικρούλη κατάστημα PC το οποίο θα επιβαρυθνθεί τις μ******ς του πελάτη απο προμηθευτή του Το πλαίσιο δε χρεώνετε τέτοια λάθη πελατών.Τα μικ΄ρα κάνουν ΄τετοιες υποχωρ'ησεις

Άβαταρ μέλους
Rapid-eraser
WebDev Moderator
Δημοσιεύσεις: 6851
Εγγραφή: 05 Απρ 2003 17:50
Τοποθεσία: Πειραιάς
Επικοινωνία:

Το ΠΛΑΙΣΙΟ δεν μου αλλάζει τον σκληρό που χάλασε

Δημοσίευση από Rapid-eraser » 20 Νοέμ 2005 19:52

Oses fores kai va exei pouli8ei n egkisi dev xavete oute avaveovete :P
Profavos ama pouli8ike apo to plesio afto ferei tnv ef8ivi tis avtikatastasi tou sklirou akoma kai av exei allaksei 10000 fores xeria.
Tiv stigmi pou dev parabevei tous orous tis egkiisis dev blepw to logo va miv kavei kati tetoio.
Nomizo 8a ntav pio efkolo va tou pouv ksereis to hd sou exei kati pou dev to kaliptei n egkiisi para afti tnv ftivi dikeologia.
Cu, Rapid-eraser, Tα αγαθά copies κτώνται.
Love is like oxygen, You get too much you get too high
Not enough and you're gonna die, Love gets you high

Άβαταρ μέλους
gaucho
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2408
Εγγραφή: 22 Δεκ 2002 13:18

Το ΠΛΑΙΣΙΟ δεν μου αλλάζει τον σκληρό που χάλασε

Δημοσίευση από gaucho » 20 Νοέμ 2005 21:09

Rapid-eraser έγραψε:Profavos ama pouli8ike apo to plesio afto ferei tnv ef8ivi tis avtikatastasi tou sklirou akoma kai av exei allaksei 10000 fores xeria.
Tiv stigmi pou dev parabevei tous orous tis egkiisis dev blepw to logo va miv kavei kati tetoio.
Nomizo 8a ntav pio efkolo va tou pouv ksereis to hd sou exei kati pou dev to kaliptei n egkiisi para afti tnv ftivi dikeologia.

Οι περισοτερες εγγυησεις αφορούν και γράφουν ότι ισχύει μόνο σε αυτόν που το αγοράζει πρώτο χέρι και των πωλητή. Αυτό αποδικν'ύετε μόνο με απόδειξη αγοράς+ταυτότητα.


Βλέπεις του όρους της εγγύησης και άμα τους πέταξες και αυτούς τότε τον δίσκο τον "τρως"

spookyb52
Δημοσιεύσεις: 1891
Εγγραφή: 23 Ιαν 2002 01:00
Τοποθεσία: Lost in the mansion
Επικοινωνία:

Το ΠΛΑΙΣΙΟ δεν μου αλλάζει τον σκληρό που χάλασε

Δημοσίευση από spookyb52 » 20 Νοέμ 2005 21:37

Εγώ είχα χάσει παλαιότερα μια απόδειξη για ασύρματο ποντίκι που αγόρασα από το πλαίσιο... αλλά δέν πήγα στο πλαίσιο να δώ άν γίνεται κάτι.. το άλλαξα σε άλλο κατάστημα με απόδειξη από φίλο που είχε αγοράσει ένα ίδιο :myeye: :myeye: :myeye:

Δέν είχα παράπονο από την εξυπηρέτηση του Β καταστήματος πάντως, άψογοι :lol:
Life is like a fast car on an icy road. Brakes don't work, yes I know it, but I step on the gas
Garage punk | Rockabilly | Rock 'n' Roll | Stoner

id12586
στις καρδιές μας
Δημοσιεύσεις: 8387
Εγγραφή: 23 Ιουν 2003 23:28
Τοποθεσία: Far away
Επικοινωνία:

Το ΠΛΑΙΣΙΟ δεν μου αλλάζει τον σκληρό που χάλασε

Δημοσίευση από id12586 » 20 Νοέμ 2005 21:41

gaucho έγραψε:

Οι περισοτερες εγγυησεις αφορούν και γράφουν ότι ισχύει μόνο σε αυτόν που το αγοράζει πρώτο χέρι και των πωλητή. Αυτό αποδικν'ύετε μόνο με απόδειξη αγοράς+ταυτότητα.


Βλέπεις του όρους της εγγύησης και άμα τους πέταξες και αυτούς τότε τον δίσκο τον "τρως"
Αυτό που λές ισχύει μόνο σε περίπτωση που κόβεις τιμολόγιο, γιατί αλλίως (ειδικά το ΠΛΑΙΣΙΟ) δεν αναγράφει στοιχεία σε απόδειξη λιανικής..
Chris at your Services
ΕικόναSacame de Aqui

Άβαταρ μέλους
gaucho
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2408
Εγγραφή: 22 Δεκ 2002 13:18

Το ΠΛΑΙΣΙΟ δεν μου αλλάζει τον σκληρό που χάλασε

Δημοσίευση από gaucho » 20 Νοέμ 2005 21:48

Κσι πελάτης λιανικής μου ζήτησαν προαιρετικά το όνομα μου.

Για τον αρχικό πόστερ το θέμα είναι ότι βλέπεις τους όρους εγγύησης και βλέποντας κάνοντας.

Άβαταρ μέλους
gaucho
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2408
Εγγραφή: 22 Δεκ 2002 13:18

Το ΠΛΑΙΣΙΟ δεν μου αλλάζει τον σκληρό που χάλασε

Δημοσίευση από gaucho » 20 Νοέμ 2005 21:51

spookyb52 έγραψε:Εγώ είχα χάσει παλαιότερα μια απόδειξη για ασύρματο ποντίκι που αγόρασα από το πλαίσιο... αλλά δέν πήγα στο πλαίσιο να δώ άν γίνεται κάτι.. το άλλαξα σε άλλο κατάστημα με απόδειξη από φίλο που είχε αγοράσει ένα ίδιο :myeye: :myeye: :myeye:

Δέν είχα παράπονο από την εξυπηρέτηση του Β καταστήματος πάντως, άψογοι :lol:
Και αυτοί το ποντίκι θα το δώσουνε σε κάποιον άσχετο
Οι μεταπωλητές λόγο πρωσωπικής επαφής κάνουνε ποιό έυκολα υποχωρήσεις αλλά sto βασικός προμηθευτής τέτοιες μαγκίες δεν περνάνε


Κάντε μεταπώληση ή αγοράστε απο ALTEC QUEST ΠΟΥΛΙΑΔΗ και θα δείτε.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα & Διάφορες Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης