Μεταμόρφωση C4D r9

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

Μεταμόρφωση C4D r9

Δημοσίευση από veriotis » 21 Νοέμ 2005 14:07

Το EXpresso του C4d είναι ένα δυνατό εργαλείο για την κίνηση στης δημιουργίες μας
Ας δούμε λίγο το PBlurp
Ακολουθεί φλας 72 kb

[flash]http://users.freestuff.gr/veriotis/tuts ... orfosi.swf[/flash]
Προσθέστε λοιπόν ένα κύβο και μια σφαίρα στο project σας και βάλτε τα δίπλα δίπλα
Κάντε τα editable και σύρετε τα μέσα σε ένα μηδενικό αντικείμενο (κεντρικό μενού->Objects - Null Object)
Δεξί κλικ στο Null Object και από το μενού επιλέξτε το XPresso (Cinema 4D Tags->XPresso)
Διπλό κλικ τώρα στο εικονίδιο του XPresso για να εμφανιστεί το παράθυρο του

Για την αλλαγή τον δεδομένων στο PBlurp μπορούμε να την κάνουμε και χειροκίνητα εφόσον ώμος έχουμε κάτι που κινείτε πάντα ( ο χρόνος :)) θα το κάνουμε μέσο αυτού με το XPresso
Γι’ αυτό θα προσθέσουμε το Time και στην έξοδο δεδομένων θα επιλέξουμε το Frame
(System Operators->XPresso->General->Time)
Θα χρειαστούμε και ένα υπολογιστή Math:Add που θα του αλλάξουμε της ρυθμίσεις του Function σε Divide
Και στης παραμέτρους στο Input[2] θα βάλουμε 50 η όσο θέλουμε ,το 50 είναι τα frame όπου δηλώνουμε για την κίνηση του PBlurp
Ενώστε και το Time με το Math:Divide όπως στην εικόνα κάτω
Εικόνα
Τώρα βάλτε και το PBlurp (photo.1) (System Operators->Thinking Particles->TP Generatos->PBlurp) και στην είσοδο δεδομένων επιλέξτε «animation phase»(photo.2) ,όπως είναι επιλεγμένο πηγαίνετε στης παραμέτρους δεξιά και σύρετε τα 2 αντικείμενα (cube & Sphere) στο πλαίσιο τον παραμέτρων όπως στην εικόνα κάτω , και στις ρυθμίσεις αλλάχτε το Count σε 30 η όσο θέλετε ,
το count είναι το πόσα κομμάτια να γίνετε το αντικείμενο κατά την μεταμόρφωση με την προϋπόθεση ότι τα αντικείμενα έχουν της ανάλογες πλευρές (πχ στον κύβο που έχει 6 πλευρές και στο 30 να το βάλουμε θα " σπάσει " τον κύβο μόνο σε 6 κομμάτια) η υπόλοιπες ρυθμίσεις όπως στην εικόνα (photo.3) και στα 2 αντικείμενα

Τα αντικείμενα σφαίρα και κύβος δεν πρέπει να είναι ορατά ,για να γίνουν αόρατα στο object panel κλικ στα μικρά κυκλάκια δίπλα από το μηδενικό αντικείμενο (null object) μέχρι να γίνουν κόκκινα
Αν πατήσετε play θα δείτε κάτι σταυρουδάκια να κινούνται ,για να πάρουν την μορφή του αντικειμένου θα χρειαστούμε το Particle Geometry που είναι plugin και βρίσκετε στο κεντρικό μενού (Plugins->ThinkingParticles -> Particle Geometry ) δεν χρειάζεται καμιά ρύθμιση σε αυτό.
Πατήστε play για να δείτε αν όλα πήγαν καλά
Εικόνα

Μπορείτε να μεταφορτώσετε το c4d αρχείο με τα materials από εδώ

ελπίζω να φανεί χρήσιμο
Veriotis
Συνημμένα
metamorfosi.rar
c4d file
(127.97 KiB) Μεταφορτώθηκε 753 φορές

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες