Εξαπλώνεται ο εθισμός στα ηλεκτρονικά μηνύματα

Σχόλια από τον χώρο του Web Design, Web Development.

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
KGP
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 5857
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2002 01:50
Τοποθεσία: Mr Wonderful

Εξαπλώνεται ο εθισμός στα ηλεκτρονικά μηνύματα

Δημοσίευση από KGP » 22 Δεκ 2005 03:58

Εξαπλώνεται ο εθισμός στα ηλεκτρονικά μηνύματα

Ημ: 21/12/2005
Ο εθισμός στα ηλεκτρονικά μηνύματα εξαπλώνεται ραγδαία ανάμεσα στους οικιακούς χρήστες ηλεκτρονικών υπολογιστών και τους εργαζομένους επιχειρήσεων Τα παραπάνω αναφέρει έρευνα της Symantec για τη περιοχή της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής (ΕΜΕΑ), σύμφωνα με την οποία, ο όγκος των ηλεκτρονικών μηνυμάτων έχει αυξηθεί κατά 47% τους τελευταίους 12 μήνες, με το 75% του ανθρώπινου δυναμικού των επιχειρήσεων να εξαρτάται σε σημαντικό βαθμό από τη χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Μάλιστα, κάποιοι από τους χρήστες υπολογιστών σε επιχειρήσεις ξοδεύουν παραπάνω από τη μισή τους ημέρα, σε καθημερινή βάση, προκειμένου να διαχειριστούν τα εισερχόμενα μηνύματα τους.

Η έρευνα, που πραγματοποιήθηκε από την εταιρία Dynamic Markets, έχει ως στόχο να αναδείξει τα θέματα που σχετίζονται με την αυξανόμενη χρήση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και των ηλεκτρονικών μηνυμάτων, και πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή 1,700 χρηστών ηλεκτρονικών υπολογιστών, καθώς και διαχειριστών πληροφορικών συστημάτων, από την Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική.

Τα αποτελέσματα, που αφορούν στη χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στις επιχειρήσεις, δείχνουν τα εξής:
- Τα ηλεκτρονικά μηνύματα κατέχουν κυρίαρχη θέση στην εργάσιμη μέρα: 52% των ερωτώμενων ξοδεύουν δύο ώρες τη μέρα απαντώντας και δημιουργώντας ηλεκτρονικά μηνύματα . Ένα 15% ξοδεύει 4 ή περισσότερες ώρες τη μέρα.
- Ο εθισμός επεκτείνεται και πέρα από τις ώρες εργασίας: 54% των εργαζομένων κοιτάζουν τα ηλεκτρονικά τους μηνύματα πριν τις 9 π.μ., ενώ η πλειοψηφία κάνει το τελικό τσεκάρισμα κατά τις 5 μ.μ.
- Ο όγκος των ηλεκτρονικών μηνυμάτων αυξάνεται με εντυπωσιακούς ρυθμούς
- Τα ηλεκτρονικά μηνύματα αποτελούν απαραίτητο επιχειρηματικό εργαλείο: Οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν τα ηλεκτρονικά μηνύματα για την ολοκλήρωση διαφόρων λειτουργιών, όπως π.χ. για να επιβεβαιώνουν τις λεπτομέρειες συναντήσεων (74%), να διαχειρίζονται τα δεδομένα των επαφών τους (62%), για να βρίσκουν αρχεία (74%) και για να αναθέτουν εργασίες (46%).

Όσον αφορά τώρα στη χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο σπίτι, η έρευνα ανέδειξε τέσσερις κατηγορίες χρηστών:
- Ο Πειθαρχημένος (The Disciplinarian): 49% των χρηστών προσωπικού υπολογιστή δήλωσαν ότι είναι πειθαρχημένοι-χαλαροί ως προς τη χρήση ηλεκτρονικών μηνυμάτων, αλλά αυστηροί ως προς το χρόνο και το χώρο από όπου τα χρησιμοποιούν, περιορίζοντας τα κυρίως στις ώρες γραφείου.
- Ο Εξαρτημένος (The Dependent): 21% των ερωτηθέντων ισχυρίζονται ότι ελέγχουν συνεχώς τα μηνύματά τους και πανικοβάλλονται όταν στερούνται την πρόσβαση στο Διαδίκτυο και το e-mail τους.
- Ο Φοβισμένος (The Phobic): 10% των ερωτηθέντων ισχυρίζονται ότι φοβούνται την τεχνολογία και προτιμάνε την άμεση επικοινωνία.
- Ο Κατακλυσμένος (The Overwhelmed): 6% των ερωτηθέντων βομβαρδίζονται με ηλεκτρονικά μηνύματα και το βρίσκουν δύσκολο να αντεπεξέλθουν.

Ένα ακόμη εύρημα της έρευνας αφορά στη χρήση του e-mail, μέσω κινητού τηλεφώνου ή άλλης φορητής συσκευής. Το 31% των ερωτηθέντων χρησιμοποιούν κάποια κινητή συσκευή ώστε να έχουν πρόσβαση στα ηλεκτρονικά τους μηνύματα, με το 72% να κοιτάζουν τα ηλεκτρονικά του μηνύματα εκτός γραφείου.


source: KnowHow.gr
*Στην Ελλάδα δεν χρειάζεται να σκέφτεσαι...χάνεις πολύτιμο χρόνο!
*"The power of accurate observation is frequently called cynicism by those who don't have it." -George Bernard Shaw (1856-1950)
*The purpose of argument should not be victory, but progress.

Άβαταρ μέλους
Asmodeus
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 08 Οκτ 2005 18:44
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Εξαπλώνεται ο εθισμός στα ηλεκτρονικά μηνύματα

Δημοσίευση από Asmodeus » 30 Ιαν 2006 15:44

Σίγουρα ειναι εθισμός τα Emails και οχι μόνο! Ο κόσμος "ψοφάει" να διαβάσει ή να ακούσει κάτι που τον ενδιαφέρει. Η "παγίδα" του marketing email σε σχεση με πχ την τηλεοπτική διαφήμιση είναι ο παραλήπτης έχει την ψευδαίσθηση οτι έχει τον έλεγχο να μην την δεί αν θέλει (τελικά όμως θα τη δεί ακόμα και αν την απορίψει) με αποτέλεσμα το όλο σκηνικό να γίνεται τρομερά αποδοτικότερο απο τα περισσότερα είδη διαφήμισης!

Δεν νομίζω οτι το ποσοστό των ατόμων που διαγράφουν ένα email χωρις να δούν περι τίνος πρόκειται ξεπερνά το 3 με 4%.
Μόνο οι θαρραλέοι έχουν το κουράγιο να φθάνουν εκεί που οι άγγελοι έχουν το θάρρος να πετούν...
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Web Usability & Accessibility”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες