πως κάνουμε partition σε σκληρό?

Προβλήματα που αντιμετωπίζουμε χρησιμοποιώντας κάποια από τις συσκευές που απαρτίζουν τους Η/Υ μας.

Συντονιστές: Super-Moderators, Software & Hardware Moderators

Απάντηση
ramakis

Δημοσίευση από ramakis » 17 Ιαν 2006 10:02

Καλήσπέρα,
Έχω έναν σκληρό δίσκο 180 gb ο οποίος σέρνεται και θέλω να τον χωρίσω σε 4 μέρη των 40 αφού του κάνω format! Το θέμα είναι οτι είμαι τελείως άσχετος με τη διαδικασία ( του partitioning όχι του format). Έχω windows xp sp2 και επιπλέον ο υπολογιστής δεν έχει driver δισκέτας ώστε να κάνω τη διαδικασία μέσω δισκέτας εκκίνησης (έτσι μου είπαν οτι γίνεται)!
Θα μπορούσε κάποιος να μου πεί βήμα βήμα τη διαδικασία? Το partitioning γίνεται αφού γίνει το format?
Βοήθειαααααααααα!!!
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Asxetos!!!

Άβαταρ μέλους
milianos
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από milianos » 17 Ιαν 2006 14:29

Δοκίμασε πρώτα, σε περιβάλλον Windows, να μοιράσεις τον σκληρό δίσκο με το Partitionmagic 8.01
και αφού τελειώσεις αυτή την εργασία τότε κάνε και μια επανεγκατάσταση του λειτουργικού συστήματος.
Το ότι σέρνεται το σύστημα δεν έχει σχέση με την χωριτικότητα του σκληρού δίσκου.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος milianos την 18 Ιαν 2006 10:54, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
xultimatex
Honorary Member
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από xultimatex » 17 Ιαν 2006 14:35

Μια άλλη λύση, όχι και τόσο απλή όμως, είναι να κάνεις το partitioning λίγο πριν το format μέσα από την εγκατάσταση των windows. Βέβαια η διαδικασία είναι πιο σύνθετη... Δοκίμασε το partition magic.
:arrow: Αν προσπαθείς πολύ για να πετύχεις κάτι, ίσως το κάνεις με λάθος τρόπο...

ramakis

Δημοσίευση από ramakis » 17 Ιαν 2006 18:59

sas eyxaristo mallon pao na dokimaso to partitionmagic, ton allo tropo oute ton ksero, sas eyxaristo!!1
Asxetos!!!

simosz
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από simosz » 21 Ιαν 2006 15:48

απο τα 180gb ποσα gb χρησιμοποιεις??
Εικόνα

ramakis

Δημοσίευση από ramakis » 22 Ιαν 2006 18:24