Σχεδιάζοντας ένα Ηχείο C4d R9

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

Σχεδιάζοντας ένα Ηχείο C4d R9

Δημοσίευση από veriotis » 27 Ιαν 2006 22:03

Όταν είναι να σχεδιάσουμε κάποιο αντικείμενο προτού ξεκινήσουμε στα χαμένα αναλύουμε το αντικείμενο μας για να δούμε την μορφή του ώστε να δουλέψουμε με τα ανάλογα εργαλεία στο πρόγραμμα
Εικόνα
Εδώ έχουμε ένα ηχείο όπου είναι κυκλικό όποτε πιο λογικό φαίνεται να δουλέψουμε με κύκλους (Circle) και Loft nurbs.
Πώς γίνετε αυτό .
Ξεκινάμε από μια άκρη προσθέτοντας κύκλους και προχωράμε ,το LoftNurbs αναγνωρίζει τα spline (Circle) ανάλογα με την σειρά που βρίσκονται από κάτω του όποτε δεν μπορούμε να τα βάλουμε τυχαία ,πειραματίστε λίγο με 3-4 circle για να μπείτε στο νόημα και μετά προχωρήστε αλλάζοντας μόνο το μέγεθος του κύκλου και την θέση του στον άξονα Ζ
Στο ηχείο όταν έφτασα στην κορυφή του συνέχισα προς τα πίσω με μικρότερους κύκλους για να δώσω πάχος στο σκελετό .

Εικόνα

Αφού τελειώσαμε με το πρώτο στάδιο του σκελετού κάνουμε editable το Loft Nurbs και ενώνουμε τα κομμάτια που δημιουργήθηκαν σε ένα μονοκόμματο κομμάτι (όπως είδαμε σε προηγούμενο βοήθημα)
Για να κάνουμε και της τρύπες που έχει ο σκελετός του ηχείου μας
Προσθέτουμε έναν κύβο και τον μεταφέρουμε όπως στην εικόνα κάτω και του αλλάζουμε φυσικά και τις διάστασις ώστε να πιάνει από την μια μεριά ως την άλλη
Εικόνα

Στο project panel κάνουμε δεξί κλικ στον κύβο και τον διπλασιάζουμε (Current state to object), το νέο αντικείμενο το γυρνάμε όρθιο 90 μοίρες και το κάνουμε ένα με το προηγούμενο κύβο (connect)ξανά διπλασιάζουμε το νέο αντικείμενο και το γυρνάμε 45 μοίρες και πάλη τα ενώνουμε να γίνουν ένα όπως στην εικόνα κάτω ,δεν ξεχνάμε να διαγράφουμε τους προηγούμενους κύβους μιας και δεν μας χρειάζονται να μην μας ενοχλούν κιόλας
Εικόνα

Επιλέγουμε όλη την πίσω πλευρά του κύβου μας και με το Scale tool την μικραίνουμε όπως στην εικόνα κάτω
Εικόνα

Προσθέτουμε το Boole και σύρουμε μέσα του τα 2 αντικείμενα μας για να μας δόση της τρύπες που θέλουμε στον σκελετό
Εικόνα

Το λαστιχένιο κομμάτι που κρατά την μεμβράνη στο ηχείο μας είναι απλά ένα δαχτυλίδι (torus) διαγράφουμε τον μισό ώστε να είναι σαν ) μισοφέγγαρο όπως στα πραγματικά ηχεία

Εικόνα

Έμεινε τελευταία η μεμβράνη όπου την κάνουμε με 3 κύκλους και φυσικά το LoftNurbs όπως κάτω στην εικόνα
Εικόνα

Προσθέτουμε εάν θέλουμε και μια σφαίρα στο κέντρο του κώνου για το φούσκωμα που έχουν συνήθως τα πιο πολλά ηχεία στο κέντρο τους.

Αυτό ήταν όχι και τόσο δύσκολο να κάνετε το δικό σας τρισδιάστατο αντικείμενο
Όπως αυτό το ηχείο

Μπορείτε να μεταφορτώσετε το c4d αρχείο με τα materials από εδώ.

ελπίζω να φανεί χρήσιμο
Veriotis
Συνημμένα
hxeia_veriotis.rar
hxeio c4d file+material
(247.71 KiB) Μεταφορτώθηκε 997 φορές

Άβαταρ μέλους
af
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2928
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2003 17:18
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Επικοινωνία:

Σχεδιάζοντας ένα Ηχείο C4d R9

Δημοσίευση από af » 28 Ιαν 2006 07:54

:clap::clap::clap::clap::clap:
Aπίστευτο...τι μπορείς να κάνεις με αυτό το πρόγραμμα...
& πάλι συγχαρητήρια & ευχαριστούμε Veriotis...:clap::clap::clap::clap::clap::clap:

Cmg__
Δημοσιεύσεις: 1710
Εγγραφή: 29 Μαρ 2005 22:40

Σχεδιάζοντας ένα Ηχείο C4d R9

Δημοσίευση από Cmg__ » 28 Ιαν 2006 13:15

ektos apo to teleio apotelesma yparxei kai teleia perigrafh kai oreksh na to matheis stoys alloys! Mpravo man!

Άβαταρ μέλους
Chaos
Graphics Master
Δημοσιεύσεις: 830
Εγγραφή: 09 Μάιος 2005 17:47
Τοποθεσία: Ιεράπετρα Κρήτης
Επικοινωνία:

Σχεδιάζοντας ένα Ηχείο C4d R9

Δημοσίευση από Chaos » 28 Ιαν 2006 13:32

Koryfh :)

Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

Σχεδιάζοντας ένα Ηχείο C4d R9

Δημοσίευση από veriotis » 28 Ιαν 2006 15:44

Ευχάριστο παιδιά

Άβαταρ μέλους
Knorcedger
Script Master
Δημοσιεύσεις: 1226
Εγγραφή: 18 Μάιος 2004 04:29
Επικοινωνία:

Σχεδιάζοντας ένα Ηχείο C4d R9

Δημοσίευση από Knorcedger » 28 Ιαν 2006 16:16

Πραγματικά πολύ καλό.

Αλήθεια, έχεις δοκιμάσει ποτέ να κάνεις κάποιο χαρακτήρα π.χ. ένα ρομπότ όπως αυτό ( http://www.charleycarlat.com/gallery/Robot-B.jpg )
Εικόνα
myUbuntu.gr[Ελληνικός οδηγός για Ubuntu]

Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

Σχεδιάζοντας ένα Ηχείο C4d R9

Δημοσίευση από veriotis » 28 Ιαν 2006 18:39

Όχι δεν έχω δοκιμάσει για τη δεν πιστεύω πώς θα μου φανεί χρήσιμο σε κάποιο project
όποτε άδικα ο κόπος

Άβαταρ μέλους
Knorcedger
Script Master
Δημοσιεύσεις: 1226
Εγγραφή: 18 Μάιος 2004 04:29
Επικοινωνία:

Σχεδιάζοντας ένα Ηχείο C4d R9

Δημοσίευση από Knorcedger » 28 Ιαν 2006 19:57

Συνέχισε την καλή δουλειά ;)
Εικόνα
myUbuntu.gr[Ελληνικός οδηγός για Ubuntu]

LightForce
WebDev Moderator
Δημοσιεύσεις: 3812
Εγγραφή: 13 Απρ 2003 23:49

Σχεδιάζοντας ένα Ηχείο C4d R9

Δημοσίευση από LightForce » 14 Φεβ 2006 20:31

απίθανο είναι, μπράβο !

sofosal
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 20 Φεβ 2006 13:21

Σχεδιάζοντας ένα Ηχείο C4d R9

Δημοσίευση από sofosal » 21 Φεβ 2006 09:16

Καλο!!! Πολυ καλη η ιδεα με τα splines, αλλα το Boole ειναι πολυ βαρια υποθεση για να το χρησιμοποιησει κανεις σε μια εφαρμογη που μπορει καλλιστα να επιτυχει με ενα απλο κωνο.

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες