Πρακτικές εταιρειών για ετήσια ανανέωση ιστοσελίδας

Εκφράστε την επιχειρηματική σας πλευρά. Μοιραστείτε την εμπειρία σας ή/και τα σχόλιά σας σχετικά με την οργάνωση μιας on-line επιχείρησης. Παρακαλώ όχι διαφημίσεις εδώ!

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
KGP
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 5857
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2002 01:50
Τοποθεσία: Mr Wonderful

Πρακτικές εταιρειών για ετήσια ανανέωση ιστοσελίδας

Δημοσίευση από KGP » 01 Φεβ 2006 09:45

koita ti einai ithiko kai ti anithiko einai panta schetiko.

me tin dikia mou logiki kai enas pelatis den tha ekane doulia choris sinfonia efoson kai ston diko tou tomea einai epaggelmatias.

epidi to olo istoriko einai asafes os pros to ti sinfonithike den mporoume na kakologoume aristera deksia.

kai vevea to na pianei kapios ton pelati "kotso" den einai kati pou me vriskei sinfono alla den eiparchei kai i nootropia tou sinvoleou.

den einai thema chazomaras gia na kerdiseis, esto kai nomima giati tote mporoume ston idio tomea na pame se apeires praktikes opou nomima kai choris na dinete diasfalisi ipiresion, enimerosi, diasfalisi sto oti tha parechtoun oi zitoume ipiresies kai pola ma pola ola kai apo pampoles eteries.

pisteuo edo tha prepei na ischiei i logiki tou oti prin krinoume tous allous na katakrinoume kai ligo -esto ligo- tous eautous mas.

kai telos gia na min pareksigitho kai pali teties praktikes opos anaferes sto archiko sou post den me vriskoun sinfono.
*Στην Ελλάδα δεν χρειάζεται να σκέφτεσαι...χάνεις πολύτιμο χρόνο!
*"The power of accurate observation is frequently called cynicism by those who don't have it." -George Bernard Shaw (1856-1950)
*The purpose of argument should not be victory, but progress.

Άβαταρ μέλους
gaucho
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2408
Εγγραφή: 22 Δεκ 2002 13:18

Πρακτικές εταιρειών για ετήσια ανανέωση ιστοσελίδας

Δημοσίευση από gaucho » 01 Φεβ 2006 12:55

cdhyper έγραψε:Αυτά τα χρόνια που ασχολούμαι με το κουρμπέτι παρατηρώ το εξής φαινόμενο: Εκείνος που έφτιαξε τη σελίδα ζητάει από τον πελάτη υπέρογκο ετήσιο κόστος, το οποίο μερικές φορές φτάνει ίσο με το κόστος ανάπτυξης. Για παράδειγμα αν έχει φτιάξει σε κάποιον μια σελίδα με 500-600 Ευρώ τον επόμενο χρόνο του ζητάει άλλα 500.

Θέλω να ρωτήσω προς τι; Ο πελάτης πληρώνει μια φορά το κόστος ανάπτυξης και έπειτα το κόστος φιλοξενίας ή συντήρησης στην περίπτωση που χρειάζεται κάποια ιδιαίτερη τεχνική υποστήριξη. Τη σελιδα γιατί να την ξαναπληρώσει; Αυτή η πρακτική έχει δημιουργήσει - ιδιαιτέρως κατά τα προηγούμενα χρόνια όπου δεν υπήρχε ιδιαίτερος ανταγωνισμός αλλά μεγάλη άγνοια - αρκετά προβλήματα και δυσπιστία στην αγορά μας.

Πέρυσι μάλιστα ένα "θύμα" μιας τέτοιας πρακτικής με πήρε τηλέφωνο και ήθελε να του κάνω download το στατικό site του (5-6mb) και να του το ανεβάσω σε ένα χώρο φιλοξενίας στο server μου γιατί του ζήταγαν αρκετές εκατοντάδες ευρώ για το δεύτερο χρόνο! Δηλ. με λίγα λόγια μου ζήταγε να "κλέψει" κάτι που ήταν ήδη δικό του!

Πώς σας φαίνεται αυτό; Προσωπικά δεν μπορώ να πάρω χρήματα από κάποιον τη στιγμή που γνωρίζω ότι δεν έχω κάνει την εργασία που δικαιολογεί αυτά τα χρήματα, έστω και αν το site έχει μεγάλη επιτυχία, έστω και αν το site του φέρνει καθημερινά πελάτες. Δεν με έχει κάνει συνέταιρο στα κέρδη του, με έχει πληρώσει απλά να του κάνω μια δουλειά.
Όλα πληρώνονται.

Άβαταρ μέλους
changlee
Δημοσιεύσεις: 370
Εγγραφή: 13 Φεβ 2005 00:46
Τοποθεσία: Πειραιάς
Επικοινωνία:

Πρακτικές εταιρειών για ετήσια ανανέωση ιστοσελίδας

Δημοσίευση από changlee » 01 Φεβ 2006 14:06

Πάνω στο όλα πληρώνονται, ήθελα να ρωτήσω το εξής: Μπορεί κάποιος (πχ εγώ) να απαιτήσει με νόμιμο ή τεχνικό τρόπο την πληρωμή του από ένα site το οποίο έφιαξε και τον έχουν γραμμένο; Για παράδειγμα, μπορώ να πώ «Αν δεν ξοφληθούν σύνομα οι υπηρεσίες μου, διαγράφω ή καταστρέφω το site (έχω τα serials).» Αλλά πάλι πως θα γίνει αυτό αφού το domain έχει αγοραστεί από τον ιδιοκτήτη (– εργοδότη – αφεντικό – παλιάνθρωπο…) και μπορεί να ανανεώσει τα serials. Νομικά υπάρχει προστασία των υπηρεσιών;»

Άβαταρ μέλους
gaucho
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2408
Εγγραφή: 22 Δεκ 2002 13:18

Πρακτικές εταιρειών για ετήσια ανανέωση ιστοσελίδας

Δημοσίευση από gaucho » 01 Φεβ 2006 14:31

Άν τα κανόνισες έκανες όλα προφορικά έχασες

Μόνο άν υπέγραψαν και οι 2

Άβαταρ μέλους
gvard
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2149
Εγγραφή: 16 Μάιος 2002 22:38
Τοποθεσία: Τραχανοπλαγιά
Επικοινωνία:

Πρακτικές εταιρειών για ετήσια ανανέωση ιστοσελίδας

Δημοσίευση από gvard » 01 Φεβ 2006 15:22

Καλημέρα και καλό μήνα,

Δυστυχώς τέτοια παραδείγματα έχω δει και εγώ από πελάτες μου. Το παράδοξο είναι οτι όταν πηγαίνω στα URL των εταιριών που τους έχουν κάνει την κατασκευή βλέπω τιμές ακόμη σε δραχμές, πράγμα που σημαίνει οτι οι τύποι έχουν βρει 10-15 πελάτες-αγελάδες, τους αρμέγουν κάθε χρόνο και δεν τους ενδιαφέρει να προσελκύσουν νέους πελάτες. Οπως είπαν και οι φίλοι πριν, αν στο συμβόλαιο δεν ξεκαθαρίζεται οτι τα πνευματικά δικαιώματα της σελίδας του ανήκουν (του πελάτη), μπορεί μετά η εταιρία που έχει κάνει την κατασκευή να τρέξει δικαστικά εναντίων του για κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας. Παρατραβηγμένο μεν, αλλά μπορεί να γίνει και να βρουν και το δίκιο τους. Τα πάντα είναι στο τι έχουν υπογράψει μεταξύ τους οι εταιρίες. Αν εχουν υπογράψει ενα στυλ "ενοικίασης" του δημιουργικού τότε δεν μπορεί να γίνει τίποτα.

Παράδειγμα, υπάρχει ελληνική εταιρία η οποία παρέχει επαγγελματικά flash sites με 10 ευρώ το μήνα, χωρίς αρχικό κόστος. Το γεγονός οτι ο πελάτης έδωσε τα πρώτα 10 ευρώ και έχει τη σελίδα του σε flash, δεν σημαίνει οτι μπορεί να την πάρει και να πάει αλλού (νομικά). Αν επιθυμεί κάτι τέτοιο υπάρχει το one-time fee των 700 ευρώ προκειμένου να μπορεί να το πάρει και να έχει δικαιώματα πάνω στο flash.
Με εκτίμηση,
Γιώργος Βαρδίκος
Φιλοξενία ιστοσελίδων - Cloud Servers στην Ελλάδα

Άβαταρ μέλους
Figaro
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2706
Εγγραφή: 08 Φεβ 2004 19:48

Πρακτικές εταιρειών για ετήσια ανανέωση ιστοσελίδας

Δημοσίευση από Figaro » 01 Φεβ 2006 16:34

Παράδειγμα, υπάρχει ελληνική εταιρία η οποία παρέχει επαγγελματικά flash sites με 10 ευρώ το μήνα, χωρίς αρχικό κόστος. Το γεγονός οτι ο πελάτης έδωσε τα πρώτα 10 ευρώ και έχει τη σελίδα του σε flash, δεν σημαίνει οτι μπορεί να την πάρει και να πάει αλλού (νομικά). Αν επιθυμεί κάτι τέτοιο υπάρχει το one-time fee των 700 ευρώ προκειμένου να μπορεί να το πάρει και να έχει δικαιώματα πάνω στο flash.
Afto se periptwsh pou exei kai hosting stin idia tin etairia, swsta ?

An einai kalimenoi apo plevras simbolaiou mia hara ypiresia mou fenete :D

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

Πρακτικές εταιρειών για ετήσια ανανέωση ιστοσελίδας

Δημοσίευση από cdhyper » 01 Φεβ 2006 17:42

Εννοείται ότι είναι οκ η υπηρεσία αυτή γιατί σου δίνει την επιλογή. Το θέμα είναι όταν δεν σου έχουν μιλήσει περί επιλογών :roll:
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Άβαταρ μέλους
WebTechnologies
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 27 Σεπ 2004 23:18
Τοποθεσία: Μενίδι
Επικοινωνία:

Πρακτικές εταιρειών για ετήσια ανανέωση ιστοσελίδας

Δημοσίευση από WebTechnologies » 01 Φεβ 2006 19:49

Σαν πρώτη εντύπωση το όλο θέμα δείχνει εκμετάλλευση από την πλευρά της εταιρείας. Κάνοντας όμως το δικηγόρο του διαβόλου ρωτάω , μήπως στα 500 ή 400 € καλύπτωνται και τα πάγια hosting και τα domain και τις περίεργες ορέξεις μερικών πελατών που σε ξυπνάνε κάτι βράδια γιατί τους είπε ο ξάδερφος τους ή η θεία τους ότι τελικά αυτό που εκείνος επέμενε να ανέβει στην σελίδα του ήταν τελικά κίτς και θέλει να του κάνεις την χάρη για τελευταία φορά μωρέ να ανεβάσεις κάτι άλλο και όταν του λές πέσε 100 ή 200 σου λέει τι θα μου πάρεις λεφτά πάλι... :evil:

Λέω λοιπόν μήπως τα ΧΧΧ € ανήκουν στη σφαίρα της φαντασίας κάποιων και καλά δυσαρεστημένων πελατών οι οποίοι ζητάν να την βγάλουν στη τζάμπα;

Δεν λέω υπάρχουν και τυχοδιώκτες στην δουλειά μας που θα αναζητήσουν το προσωρινό κέρδος αλλα θα φάνε τα μούτρα τους και πολύ σύντομα μάλιστα.

Τώρα για το σχόλιο περί χαζομάρας του πελάτη εγώ δεν τα πιστεύω γιατί πρώτα οι πελάτες μου ζητάν ιδιωτικό συμφωνητικό για την δημιουργία της ιστοσελίδας τους και σχεδόν πάντα εκτός από περιπτώσεις μετρημένες στα δάκτυλα του 1 χεριού μου αγνοούν το γεγονός ότι η ιστοσελίδα είναι δικιά τους και κατά το περιεχόμενο αλλά και κατά το domain τους.

Μήπως λοιπόν πρέπει να εξετάζουμε το θέμα λίγο πιο χαλαρά και να πονηρευόμαστε όταν ένας παραπονεμένος πελάτης μας ζητάει να τον απαλλάξουμε από τον ζυγό του συναδέλφου μας :wink:

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

Πρακτικές εταιρειών για ετήσια ανανέωση ιστοσελίδας

Δημοσίευση από cdhyper » 01 Φεβ 2006 19:59

Στην τιμή που δίνεις υπολογίζεις και ένα μέσο όρο πρηξίματος. Όταν αυτό ξεπερνά το μέσο όρο απλά του το λες. Αρκετοί πελάτες (στην πλειοψηφία τους γυναίκες) είναι πρήχτες, νομίζοντας πως προσέλαβαν με 500 ευρά από delivery boy μέχρι οικογενειακό σύμβουλο.

Πάντως αρκετές φορές έχει τύχει και αυτό που λες, να παραπονιέται ένας πελάτης για τη δουλειά κάποιου συναδέλφου και να αποδεικνύεται ότι φταίει ο ίδιος είτε επειδή είναι ανισόρροπος είτε απατεωνίσκος. Αυτού του είδους οι πελάτες προσπαθούν να κερδίσουν την εμπιστοσύνη και τη συμπόνοια σου και μετά να σε καβαλήσουν. Κλασική περίπτωση.

Πάντως στην περίπτωση που ο πελάτης είναι πρήχτης δικαιολογώ ηθικά τον επαγγελματία να ζητήσει στην προσεχή ευκαιρία ένα υπέρογκο ποσό. Αν δε δεχτεί ο πελάτης πάλι κέρδος θα είναι γιατί τον ξεφορτώνεσαι. Η επαγγελματική ηθική είναι αμφίπλευρη και πέρα από νόμους.
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Άβαταρ μέλους
KGP
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 5857
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2002 01:50
Τοποθεσία: Mr Wonderful

Πρακτικές εταιρειών για ετήσια ανανέωση ιστοσελίδας

Δημοσίευση από KGP » 02 Φεβ 2006 06:07

"timi priksimatos" proti fora akouo (me to simpathio alla gelasa big time).

akomi kai gia 100 euro otan kaneis mia sinfonia tin kaneis graptos kai echei siggekrimena oria kai plaisia pou perigrafontai mesa.

oso afora tis ginekes den ksero mechri stigmis opote eicha ameso contact me eteria i sinergastika me gineka ta piga perifima...

vevea panta eiparchoun eksereseis kai ta panta mporei na sou tichoun opote prepei na eise kai proetimasmenos.

an o pelatis einai "prichtis" den dikaiologo kanenan prosopika me opiadipote eukairia na zitisei perisotera apo osa tha zitouse. Oute vevea to theoro ithiko, ego epimeno oti an den enimeroseis kai den sinfoniseis analogos me ton pelati sou and/or sinergati sou tote esi prosopika pou den to ksekatharises apo tin archi echeis tin ithiki autourgia pou tin prokaleses.

ta panta einai thema poso proactive einai kapios.

opos ksereis sinithos otan kaneis tis protes sinantiseis/sizitiseis an kapios tha ginei pelatis sou i ochi ksereis kai apo tote ti eidous pano kato pelatis einai.
*Στην Ελλάδα δεν χρειάζεται να σκέφτεσαι...χάνεις πολύτιμο χρόνο!
*"The power of accurate observation is frequently called cynicism by those who don't have it." -George Bernard Shaw (1856-1950)
*The purpose of argument should not be victory, but progress.

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

Πρακτικές εταιρειών για ετήσια ανανέωση ιστοσελίδας

Δημοσίευση από cdhyper » 02 Φεβ 2006 10:21

opos ksereis sinithos otan kaneis tis protes sinantiseis/sizitiseis an kapios tha ginei pelatis sou i ochi ksereis kai apo tote ti eidous pano kato pelatis einai.
Αυτό προσπαθώ να κάνω μιας και έχω σπουδάσει και λίγο ψυχολογία :) Αλλά πίστεψέ με μερικοί πελάτες είναι σα να έχουν βγάλει δραματική σχολή και σε ξεγελάνε. :lol:

Όλα περιγράφονται στη σύμβαση, αλλά το σύνηθες θέμα διαφωνίας με έναν τέτοιο πελάτη θα είναι μια διαφορετική, δική του ερμηνεία της συμβάσεως. Όταν οι δουλειές είναι medium-low budget βλέπεις δεν έχεις την πολυτέλεια του συμβολαιογράφου.
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Άβαταρ μέλους
KGP
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 5857
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2002 01:50
Τοποθεσία: Mr Wonderful

Πρακτικές εταιρειών για ετήσια ανανέωση ιστοσελίδας

Δημοσίευση από KGP » 02 Φεβ 2006 10:27

den chriazese sinvolaiografo aparetita...

pisteuo oti prepei na vreis enan dikigoro na se sinvoulepsei pano se idiotikes sinfonies kai sinvolaia (px echeis logariasmo tilefonou me sinvolaio pou echeis ipograpsei choris na chriastei na pas se sinvolaiografo)

an den echeis kanena gnosto apopsi mou vres kapio kalo tha ton pliroseis mia fora alla tha se glitosei from a lot of "trouble" in the future.

panta pisteua oti mia mikri doulia mporei na katalaksi na einai megaliteri apo mia meseo megali doulia pou mporei na einai "one off"
*Στην Ελλάδα δεν χρειάζεται να σκέφτεσαι...χάνεις πολύτιμο χρόνο!
*"The power of accurate observation is frequently called cynicism by those who don't have it." -George Bernard Shaw (1856-1950)
*The purpose of argument should not be victory, but progress.

Άβαταρ μέλους
atoyx
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 08 Φεβ 2004 19:19
Επικοινωνία:

Πρακτικές εταιρειών για ετήσια ανανέωση ιστοσελίδας

Δημοσίευση από atoyx » 10 Φεβ 2006 19:46

Καλησπέρες και απο εμένα,

Βασικά τα πάγια ετήσια έξοδα μιας ιστοσελίδας που μπορούν να συμφωνηθούν με συμβόλαιο θα πρέπει να περιελαμβάνουν υποστήριξη προβλημάτων της σελίδας, μια προαιρετική διαγραφή όλων των αρχείων και ξανα ανέβασμα (μου έχει τύχει, ο μικρός γιος πελάτη να πειράζει τον κώδικα και πελάτης να έχει "εικαστική" έμπνευση και να πειράζει τα αρχεία) του site, βασικές συμβουλευτικές υπηρεσίες για την σελίδα του, ένα ρεζουμέ του πώς πήγε και πρότασεις τι μπορεί να κάνει να έχει καλύτερα αποτελέσματα κτλπ. Βέβαια αυτό το ποσό θα πρέπει να είναι μικρό της τάξης των 20-50 € και όχι παραπάνω. Βέβαια αν και ο πελάτης έχει πάντα δίκιο και η κάθε εταιρεία που πουλάει αέρα (υπηρεσίες) θα πρέπει να έχει στο κάθε συμβόλαιο και τιμές για όλα τα πιθανά και απίθανα ζητήσει ο πελάτης, έστω και ένα κατόπιν συμφωνίας! Παράδειγμα τώρα, πρόβλημα στον πελάτη με τα emails του.. Η εταιρεία θα ελένξει τον server, θα τον βρεί οκ, μετα θα ξοδευτεί 1 ώρα στο τηλέφωνο να δούμε εαν το Outlook είναι σωστά σεταρισμένο, εαν κάτι άλλο πάει στραβά (σύνδεση στο νετ, φαιργουολ, καμμένο μόντεμ, κομμένο τηλέφωνο! *ελεος*) και μετά θα πρέπει να πάει κάποιος απο κοντά να δεί τι γίνεται, αυτό για την κάθε εταρεία είναι κόστος, και άντε μια φορά το κάνεις δωρεάν, την 2η 3η 4η όμως πρέπει να πληρωθείς κάτι συμβολικό έστω για τον χρόνο που διαθέτεις.

Απο την άλλη βέβαια να χρεώνεις ένα στατικό σιτε με 400 € τον χρόνο για τεχνική υποστήριξη είναι κλέψιμο! Αλλα εάν ο πελάτης συμφώνησε σε αυτό είναι απόλυτα νόμιμο, και βεβαίως βεβαίως ξέρω μερικές περιπτώσεις που μερικες "κακές" εταιρείες που ζήταγαν απο τον "καλό" πελάτη πολλά λεφτά τεχνική υποστήριξη, ε και επειδή η γή είναι μικρή και η Ελλάδα ακόμα πιο μικρή έτυχε η νέα "καλή" εταιρεία να γνωρίζει την "κακή" εταιρεία και ο "καλός" πελάτης να αποδειχθεί ο λόγος του υπερβολικού κόστους!

Εγώ το μόνο προσωπικό παράδειγμα που έχω φαινομενικά μεγάλης ετήσιας χρέωσης είναι με άτομο της οικογενείας μου (α παπαπαπα! μακριά!) ο οποίος ήθελε τεχνική υποστήριξη στις 2 το βράδυ, απαιτούσε ανανεώσεις άμεσα και φθηνα καί να πληρώσει "κάποτε", ε και για να μήν τον στεναχωρήσω πολύ, χρέωσα πολύ ακριβά την ετήσια ανανέωση υπολογίζοντας τις 3 ώρες τον μήνα (μετά τα μεσάνυχτα) τις ανανεώσεις του ώς έκτακτες και να ανεβαίνουν άμεσα (δηλαδή να σταματούν να δουλεύονται οι άλλοι πελάτες για 1-2 μέρες) κτλπ. οπότε έφυγε απο εμένα :P

Απάντηση

Επιστροφή στο “Η Επιχείρηση”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες