Σχεδιάζοντας ένα Drums ,cinema4d r9

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

Σχεδιάζοντας ένα Drums ,cinema4d r9

Δημοσίευση από veriotis » 27 Φεβ 2006 20:28

Για να ρίξουμε μια ματιά και σε αυτά τα εργαλεία Array ,Instance
ας σχεδιάσουμε ένα κομμάτι από το drums για να δούμε που μας φαίνονται χρήσιμα
Εικόνα

προσθέστε ένα κύλινδρο (cylinder) και αλλάχτε του την διάμετρο (radius) σε 200 m και στης ρυθμίσεις του caps τσεκάρετε το fillet και αλλάχτε το radius σε 10 μ ¨
τώρα προσθέστε και ένα tube και μετακινήστε το στην πάνω μεριά του κυλίνδρου όπως στην εικόνα κάτω
Εικόνα
Χρειαζόμαστε ακόμα ένα tube και για την κάτω πλευρά, δεν θα βάλουμε όμως ,θα βάλουμε ένα Instance το οποίο θα είναι ένα αντίγραφο από το πρώτο tube ,έχοντας επιλεγμένο το tube στο object panel προσθέτουμε το instance ,αυτόματα έχουμε ένα ακόμα ίδιο tube όπου το μεταφέρουμε εκεί που πρέπει
Εικόνα

Το βολικό με το instance είναι ότι αλλαγές κάνουμε στο αρχικό εφαρμόζονται και σε αυτό κάτι σαν καθρέπτης μας επιτρέπει όμως να το μεταφέρουμε όπου θέλουμε ,επίσης είναι βολικό γιατί δεν πιάνει χώρο σε μέγεθος (kb) στο c4d αρχείο μας .

Σχεδιάστε τώρα μια δέστρα όπως στην εικόνα κάτω στην μια άκρη του στεφανιού

Εικόνα

Χρειαζόμαστε όμως παραπάνω από μια δέστρα και φυσικά να είναι γύρο από το στεφάνι μας, αυτό θα γίνει με το Array, το προσθέτουμε λοιπόν στο project μας και σύρουμε μέσα του την δέστρα που σχεδιάσαμε ,αλλάζουμε τα copies (αντίγραφα) σε όσα θέλουμε + το ένα που έχουμε ,αν την δέστρα την σχεδιάσαμε εκεί που πρέπει να είναι κανονικά σε σχέση με το υπόλοιπο project αλλάζουμε το radius σε 0 μ. αν όμως το αντικείμενο το σχεδιάσαμε στο κέντρο (0,x,y,z) αλλάζουμε το radius όσο πρέπει ώστε να πάνε στην θέση τους η δέστρες

Εικόνα

Όλα καλά μέχρι εδώ αλλά θέλουμε και από κάτω δέστρες και ανάποδα προσθέτουμε ακόμα ένα instance έχοντας επιλεγμένο το Array και το ρίχνουμε και μια τούμπα 180 μοίρες που είναι και το πιο βολικό ,γίνετε και με Symmetry όπως το έκανα εγώ στο c4d file αλλά θέλει περισσότερο παίδεμα όποτε το αφήνουμε ,τα υπόλοιπα κομμάτια όπως η βάσεις για της δέστρες και η βίδες έγιναν ακριβός με τον ίδιο τρόπο.

Μπορείτε να μεταφορτώσετε το c4d αρχείο από εδώ (μόνο ένα κομμάτι από το όλο drums )
ελπίζω να φανεί χρήσιμο
Veriotis
Συνημμένα
drums.rar
c4d file drums
(36.85 KiB) Μεταφορτώθηκε 698 φορές

Άβαταρ μέλους
Chaos
Graphics Master
Δημοσιεύσεις: 830
Εγγραφή: 09 Μάιος 2005 17:47
Τοποθεσία: Ιεράπετρα Κρήτης
Επικοινωνία:

Σχεδιάζοντας ένα Drums ,cinema4d r9

Δημοσίευση από Chaos » 28 Φεβ 2006 00:41

Πολυ ωραιο.....keep em coming

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες