Director MX και 3D αντικείμενα (real-time render)

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

Director MX και 3D αντικείμενα (real-time render)

Δημοσίευση από veriotis » 03 Μαρ 2006 19:09

Έπαιζα σήμερα με το director mx και τα 3d γραφικά σε shockwave, κλικ για μια ματιά ΕΔΩ
Ε και μιας που έπαιζα έγραψα και πώς έγινε το όλο σκηνικό

Προσθέτουμε το 3d αντικείμενο που κάναμε εξαγωγή (shockwave 3D. w3d )από το πρόγραμμα δημιουργίας γραφικών που χρησιμοποιούμε στο project μας
Τώρα πατάμε το βιβλιαράκι από το μενού για να εμφανιστεί η βιβλιοθήκη (Library),στην βιβλιοθικι πατάμε στο τετραγωνάκι πάνω αριστερά και επιλέγουμε 3D ->Actions,
Από τα actions θα πάρουμε το drag Model to Rotate και θα το σύρουμε πάνω στο μοντέλο μας ,στο παραθυράκι που θα ανοίξει επιλέγουμε την ευαισθησία (sensitivity ) και στο which model (πιο μοντέλο) επιλέγουμε το αντικείμενο που θέλουμε να περιστρέφετε (στην περίπτωση μου το F)

Εικόνα
Τώρα στην βιβλιοθήκη επιλέγουμε (3D ->triggers ),παίρνουμε το mouse Left και το σύρουμε και αυτό πάνω στο αντικείμενο μας ,στο παραθυράκι που θα ανοίξει αλλάζουμε της ρυθμίσεις ανάλογα πότε θέλουμε να περιστρέφετε και σε ποιες κατευθύνσεις ,αλλάξετε μόνο το select a group and its actions σε Rotate on X and Z .

Εικόνα

Πατήστε play και προσπαθήστε να σύρεται το αντικείμενο σας για να δείτε τη ωραία περιστρέφετε 

Τα υπόλοιπα κουμπάκια έγιναν με τον ίδιο τρόπο αλλά φυσικά με άλλα αντικείμενα από την βιβλιοθήκη

(για τους νέους στο άθλημα (και εγώ νέος είμαι) πριν το τέλος της timeline σε ένα frame γράψετε αυτόν το κώδικα ώστε να μην τελειώνει το project και κλείνει )

Κώδικας: Επιλογή όλων

on exitFrame me
    _movie.go(_movie.frame)
end
ελπίζω να φανεί χρήσιμο
Veriotis

Μπορείτε να μεταφορτώσετε το Director αρχείο από ΕΔΩ

Άβαταρ μέλους
SimonTheSorcerer
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006 17:13
Τοποθεσία: Αθήνα

Director MX και 3D αντικείμενα (real-time render)

Δημοσίευση από SimonTheSorcerer » 03 Μαρ 2006 20:38

Πωπω όρεξη. Εσύ θα τα μάθεις όλα στο τέλος. Όταν βρω χρόνο θα το τσεκάρω κι εγώ. Εύγε.
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord, when I lay my vengeance upon thee.

Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

Director MX και 3D αντικείμενα (real-time render)

Δημοσίευση από veriotis » 03 Μαρ 2006 21:54

Να είσαι καλά @SimonTheSorcerer
Αν και δεν έχει πολλές δυνατότητες πάνω στο 3D το director παίζεις άνετα μαζί του :):)

Άβαταρ μέλους
oracus
Δημοσιεύσεις: 332
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2005 18:49

Director MX και 3D αντικείμενα (real-time render)

Δημοσίευση από oracus » 09 Μαρ 2006 16:35

Efxaristoume Veriotis..

Poly goustoziko fenetai to Director..Tha to katevasw na to dokimasw
"To see the world in a grain of sand, And a heaven in a wildflower, Hold infinity in the palm of your hand, And eternity in a hour" William Blake

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες