3D Studio Max 8 - Mπάλα του golf

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
mendeleev
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 12 Μαρ 2006 17:11

3D Studio Max 8 - Mπάλα του golf

Δημοσίευση από mendeleev » 16 Μαρ 2006 20:17

Εικόνα
Ξεκινάμε το πρόγραμμα ή αν το έχουμε ήδη ανοιχτό πατάμε File/Reset
Εικόνα
Πατάμε το GeoSphere από το μενού Object type και δημιουργούμε μια σφύρα
Εικόνα
Πριν πατήσουμε πουθενά αλλού setάρουμε τη σφύρα
Βάζουμε το Radious 100 και το Segments 8
Εικόνα
Τώρα πάμε στην επιλογή Modify και επιλέγουμε από το Modifier List το Edit Mesh
Επιλέγουμε το Polygon και στη συνέχεια επιλέγουμε τη σφύρα
Εικόνα
Πριν πατήσουμε πουθενά αλλού πατάμε την επιλογή Edge και επιλέγουμε ξανά την σφύρα
Εικόνα
Τώρα στην επιλογή Chamfer βάζουμε 4,5 και πατάμε το Enter
Εικόνα
Πρέπει να έχουμε το εξής αποτέλεσμα
Εικόνα
Στη συνέχεια επιλέγουμε πάλι το Polygon και χωρίς να πατήσουμε τίποτα επιλέγουμε Edit/Select Invert , βάζουμε στην επιλογή του Extrude -1 και πατάμε Enter , στην επιλογή του Bevel βάζουμε -3,5 και πατάμε Enter
Εικόνα
Πρέπει να έχουμε το εξής αποτέλεσμα
Εικόνα
Έπειτα πατάμε το Element και επιλέγουμε τη σφύρα , πάμε στο Modifier List και επιλέγουμε το MeshSmooth
Πρέπει να έχουμε το εξής αποτέλεσμα
Εικόνα
Για καλύτερο αποτέλεσμα μπορούμε να βάλουμε το Iterations στο 2
Τώρα θα βάλουμε υφή στην μπάλα
Επιλέγουμε την μπάλα
Πατάμε τον Material Editor
Εικόνα
Πατάμε Assign Material to Selection
Στο Ambient επιλέγουμε το εξής
Και κάνουμε τις εξής αλλαγές στα Specular Level , Glossiness
Εικόνα
Μετά πάμε στην κατηγορία Maps και επιλέγουμε το Diffuse Color (το none)
Εικόνα
Εικόνα
Στη συνέχεια Bitmap και βάζουμε το PNG αρχείο που σας δίνω παρακάτω
Εικόνα
Πρέπει να μας εμφανίστηκε το ακόλουθο
Εικόνα
Τώρα κάνουμε τα εξής
Εικόνα
Και ποιο κάτω
Εικόνα
Και κλείνουμε τον Material Editor
Τώρα πατάμε το Quick Render και έχουμε το εξής
Εικόνα
Εικόνα



Πως σας φαίνεται ; Να συνεχίσω τα Tutorial ή δεν ενδιαφέρει κανένα ;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος mendeleev την 16 Μαρ 2006 20:24, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.

Άβαταρ μέλους
manolism
Super Moderator
Δημοσιεύσεις: 6652
Εγγραφή: 25 Ιαν 2004 16:01
Τοποθεσία: Wild West
Επικοινωνία:

3D Studio Max 8 - Mπάλα του golf

Δημοσίευση από manolism » 16 Μαρ 2006 20:22

Ααααααα νέος στην μάχη των tutorials

:o :o :o :o :o :o :o :o

Καταπληκτικό!!!

Εννοείται ότι θα τα συνεχίσεις.

Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

3D Studio Max 8 - Mπάλα του golf

Δημοσίευση από veriotis » 16 Μαρ 2006 20:35

Έτσι μπράβο να δούμε και άλλα προγράμματα
Ωραίος ο mendeleev
Φυσικά και θα συνεχίσεις

Άβαταρ μέλους
SimonTheSorcerer
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006 17:13
Τοποθεσία: Αθήνα

3D Studio Max 8 - Mπάλα του golf

Δημοσίευση από SimonTheSorcerer » 16 Μαρ 2006 21:21

Πολύ καλό! Δεν χρησιμοποιώ max αλλά μπράβο για την πολύ καλή δουλειά στο tutorial! Αυτό με το chamfer λογικά θα υπάρχει και στα άλλα πακέτα και δεν το είχα υπ' όψην μου.
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord, when I lay my vengeance upon thee.

spookyb52
Δημοσιεύσεις: 1891
Εγγραφή: 23 Ιαν 2002 01:00
Τοποθεσία: Lost in the mansion
Επικοινωνία:

3D Studio Max 8 - Mπάλα του golf

Δημοσίευση από spookyb52 » 16 Μαρ 2006 22:10

mendeleev έγραψε:Πως σας φαίνεται ; Να συνεχίσω τα Tutorial ή δεν ενδιαφέρει κανένα
Πολύ καλό :)

Το θέμα δέν είναι άν ενδιαφέρει άμεσα κάποιον μέσα στο forum (που φαντάζομαι θα υπάρχουν άτομα που ενδιαφέρονται) αλλά τα tutorials είναι ένα καλό μέσο για να παρακινήσεις κάποιους να ενδιαφερθούν περισσότερο. Επίσης σίγουρα όταν υπάρχει περιεχόμενο σχετικό με κάποιο αντικείμενα σε ένα forum θα προσελκύσει χρήστες που ενδιαφέρονται να μάθουν περισσότερα ή να μοιραστούν μαζί μας κάποιες από τις γνώσεις τους. Πώς νομίζεις ξεκίνησε το freestuff? Με 500 tutorials σε κάθε κατηγορία και άλλα τόσα μέλη να ασχολούνται με κάθε πτυχή του forum? Όχι βέβαια! Όλα αυτά έγιναν σιγά σιγά. Κανένα tutorial που γράφεται δέν είναι αδιάφορο, ούτε πάει χαμένο.

Εγώ πάντως θα δοκιμάσω να το φτιάξω. ¶ντε παιδιά να αρχίσει να γράφει και κανείς tutorials για lightwave! :D
Life is like a fast car on an icy road. Brakes don't work, yes I know it, but I step on the gas
Garage punk | Rockabilly | Rock 'n' Roll | Stoner

LightForce
WebDev Moderator
Δημοσιεύσεις: 3812
Εγγραφή: 13 Απρ 2003 23:49

3D Studio Max 8 - Mπάλα του golf

Δημοσίευση από LightForce » 16 Μαρ 2006 22:43

Πω πω, πολύ ζόρικη μπάλα, και το βοήθημα ωραία δουλειά, εύγε mendeleev !
Ενα μπαστούνι μου λείπει να της δώσω μία....

:P

Άβαταρ μέλους
EneMe
Super Moderator
Δημοσιεύσεις: 13307
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2002 13:29
Τοποθεσία: Στο κέντρο της Ελλάδας!
Επικοινωνία:

3D Studio Max 8 - Mπάλα του golf

Δημοσίευση από EneMe » 16 Μαρ 2006 23:55

Kαλή αρχή και περιμένουμε συνέχεια! ;)

Aν είναι εύκολο, κάνε τις εικόνες λίγο πιο ελαφριές για να μην σέρνεται η σελίδα!

Επίσης "καθάρισα" λίγο τον τίτλο του θέματος! ;)

Eυχαριστούμε! :D

Άβαταρ μέλους
cordis
Administrator, [F|H]ounder, [C|S]EO
Δημοσιεύσεις: 27622
Εγγραφή: 09 Οκτ 1999 03:00
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

3D Studio Max 8 - Mπάλα του golf

Δημοσίευση από cordis » 17 Μαρ 2006 17:02

Είναι πολύ ευχάριστο να βλέπουμε βοηθήματα και για άλλα πακέτα.
Πολύ καλός! ;)
Δεν απαντάω σε προσωπικά μηνύματα με ερωτήσεις που καλύπτονται από τις ενότητες του forum. Για ο,τι άλλο είμαι εδώ για εσάς.
- follow me @twitter

liberostelios
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: 14 Ιουν 2005 20:57
Τοποθεσία: Π. Φάληρο
Επικοινωνία:

3D Studio Max 8 - Mπάλα του golf

Δημοσίευση από liberostelios » 17 Μαρ 2006 19:46

Άκου ερώτηση! Ασφαλώς και να συνεχίσεις φίλε. Υπάρχουν κι άνθρωποι που ασχολούνται με το 3ds max. :D

Πολύ καλό το tutorial. Προσωπικά μου άρεσε πάρα πολύ. Βέβαια τα πολλά images ήταν βάσανο για την 56άρα σύνδεσή μου αλλά άξιζε τον κόπο!

Άβαταρ μέλους
mendeleev
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 12 Μαρ 2006 17:11

3D Studio Max 8 - Mπάλα του golf

Δημοσίευση από mendeleev » 18 Μαρ 2006 16:09

Σας ευχαριστώ πολύ παίδες , θα προσπαθήσω να κάνω και άλλα tutorial αν και δεν το κατέχω και πολύ καλά το max
Όσο για τις εικόνες sorry αλλά είναι το πρώτο μου tutorial και δεν ήξερα , μια από αυτές τις μέρες θα τις φτιάξω :P

Cmg__
Δημοσιεύσεις: 1710
Εγγραφή: 29 Μαρ 2005 22:40

3D Studio Max 8 - Mπάλα του golf

Δημοσίευση από Cmg__ » 19 Μαρ 2006 01:37

!!!!!! :respect: poly wraio to voi8hma man. Teleio apotelesma kai poly analytikos... Keep up with the good work ... :P

Άβαταρ μέλους
cordis
Administrator, [F|H]ounder, [C|S]EO
Δημοσιεύσεις: 27622
Εγγραφή: 09 Οκτ 1999 03:00
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

3D Studio Max 8 - Mπάλα του golf

Δημοσίευση από cordis » 19 Μαρ 2006 15:04

έκανα optimize τις εικόνες.. ;)
Δεν απαντάω σε προσωπικά μηνύματα με ερωτήσεις που καλύπτονται από τις ενότητες του forum. Για ο,τι άλλο είμαι εδώ για εσάς.
- follow me @twitter

AlexMil
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 22 Απρ 2006 09:49

3D Studio Max 8 - Mπάλα του golf

Δημοσίευση από AlexMil » 22 Απρ 2006 12:35

Πολύ καλό το Tutorial, αλλά επειδή βλέπω πως είσαι καινούργιος στο χώρο των tutorials, και επειδή ασχολούμαι πολλά χρόνια με το max αλλά και με tutorials, θα επιτρέψεις μερικές υποδείξεις:


1. Δεν είναι απαραίτητη η αρχική οθόνη του προγράμματος

2. Για καλύτερη παρακολούθηση των βηματισμών, να αριθμούνται

3. Επειδή το πρόγραμμα είναι στα Αγγλικά είναι καλό οι όροι του να είναι στα Αγγλικά και όπου απαιτείται εντός παρένθεσης στα Ελληνικά. Για παράδειγμα GeoSphere (Γαιόσφαιρα) και όχι σφύρα

4. Χρήση νεολογισμών δεν δείχνουν επαγγελματισμό ή γνώση. Για παράδειγμα ο όρος «σετάρουμε τη σφύρα» δεν είναι και ότι καλύτερο. Δεν είναι πολύ πιο κατανοητό το «διαμορφώνουμε τη Γαιόσφαιρα»;

3. Να μη ξεχνάς πως δεν μπορείς να απευθύνεσαι σε αυτούς που δεν γνωρίζουν καθόλου το πρόγραμμα. Το κάνει κουραστικό. Βέβαια δεν συμφωνώ με την άποψη πως θα δει κάποιος το tutorial και θα ενδιαφερθεί για το πρόγραμμα!. Αν είναι δυνατόν. Το Autodesk 3ds max όπως και τα παρόμοια προγράμματα του είδους είναι προγράμματα επιλογής ζωής, τόσο σε επαγγελματικό όσο και σε ερασιτεχνικό επίπεδο, που χρειάζονται ένα ποιο βαθύ υπόβαθρο για να τα επιλέξει κάποιος ή όχι

3. Η παράθεση των εικόνων με προσοχή. Εννοώ το μέγεθος τους, αλλά και το πότε πρέπει να υποστηρίζουν το κείμενο. Για παράδειγμα στη διαδικασία του ορισμού της Goesphere χρησιμοποιείς δυο εικόνες που δεν είναι απαραίτητες

4. Η τοπολογία των εντολών πρέπει να είναι σαφής. Δεν αρκούν μόνο οι εικόνες και τα βέλη. Για παράδειγμα γράφεις: «Τώρα πάμε στην επιλογή Modify και επιλέγουμε από το Modifier List το Edit Mesh. Επιλέγουμε το Polygon και στη συνέχεια επιλέγουμε τη σφύρα» και παράλληλα η εικόνα σου με τα βέλη είναι κάπως ασαφής. Στο συννημένο αρχείο δες ένα παράδειγμα γραφής του παραπάνω


Πιστεύω οι υποδείξεις να σε βοηθήσουν. Πάντως αν θέλεις να ασχοληθείς με tutorial στείλε μου ένα email στο AlexMil@otenet.gr, για να συζητήσουμε σχετικά.
Συνημμένα
alexmil1.zip
(23.28 KiB) Μεταφορτώθηκε 775 φορές

spookyb52
Δημοσιεύσεις: 1891
Εγγραφή: 23 Ιαν 2002 01:00
Τοποθεσία: Lost in the mansion
Επικοινωνία:

3D Studio Max 8 - Mπάλα του golf

Δημοσίευση από spookyb52 » 23 Απρ 2006 11:34

Η ορολογία θα πρέπει να γράφεται στα αγγλικά εκτός άν το πρόγραμμα περιέχει ελληνική ορολογία. Στον προγραμματισμό θα πρέπει να γράφονται όλοι οι όροι στα αγγλικά και σε παρένθεση, άν θέλουμε, η απόδοση τους στα ελληνικά. Οτιδήποτε άλλο απλά μπερδεύει.
Να μη ξεχνάς πως δεν μπορείς να απευθύνεσαι σε αυτούς που δεν γνωρίζουν καθόλου το πρόγραμμα.
Ναι αλλά...

:arrow: Tα tutorials σε ένα forum πρέπει να είναι όσο περισσότερο ανεξάρτητα γίνεται. Δέν είναι βιβλίο να πηγαίνεις στην σελίδα 12 για αυτό, μετά στην 21 να δείς κάτι άλλο κτλ. Φυσικά πάντα με μέτρο. Το λέω όμως επειδή έχω δεί tutorials να παραλείπουν να αναφέρουν το πώς πηγαίνεις που για τα πάντα. Φυσικά κανείς δέν ξέρει απ' έξω κάθε menu/submenu κτλ. Δέν χρειάζεται να δίνεις εξηγήσεις για τα πάντα αλλά αναφορές όπως ...

1) Ενεργοποιήστε το brush.. τριπλής σκίασης (Edit \subedit \triple shadow brush)


...είναι απαραίτητες για να μήν χαθεί κάποιος που προσπαθεί να μάθει από ένα online βοήθημα.
Βέβαια δεν συμφωνώ με την άποψη πως θα δει κάποιος το tutorial και θα ενδιαφερθεί για το πρόγραμμα!. Αν είναι δυνατόν. Το Autodesk 3ds max όπως και τα παρόμοια προγράμματα του είδους είναι προγράμματα επιλογής ζωής, τόσο σε επαγγελματικό όσο και σε ερασιτεχνικό επίπεδο, που χρειάζονται ένα ποιο βαθύ υπόβαθρο για να τα επιλέξει κάποιος ή όχι
Διιαφωνώ με αυτό αλλα ο καθένας έχει τις απόψεις :wink:
Life is like a fast car on an icy road. Brakes don't work, yes I know it, but I step on the gas
Garage punk | Rockabilly | Rock 'n' Roll | Stoner

Άβαταρ μέλους
mendeleev
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 12 Μαρ 2006 17:11

3D Studio Max 8 - Mπάλα του golf

Δημοσίευση από mendeleev » 28 Απρ 2006 21:04

Καταρχάς να πω ότι ήταν το πρώτο μου tutorial δεν είχα ξαναγράψει ποτέ πριν και ίσως ο να έχει δίκιο ο AlexMil.
Το έγραψα όμως όπως νόμιζα καλύτερο , δηλαδή για εμένα θα έπρεπε να είναι αρκετά αναλυτικό ένα βοήθημα (αν και η αλήθεια είναι ότι και εμένα με κούρασε η μεγάλη ανάλυση αλλά για κάποιον που δεν γνωρίζει το πρόγραμμα νομίζω ότι είναι προτιμότερη)
Όσο για την μετάφραση , τους όρους δηλαδή στα ελληνικά συγγνώμη αλλά δεν το έχω σπουδάσει το 3D Studio Max , ούτε post κυνηγώ όπως φαίνετε απλά σκέφτηκα να βοηθήσω και εγώ λίγο όσο τουλάχιστον μπορώ την πολύ όμορφη ενέργεια κάποιον(δεν γνωρίζω ποιος το ξεκίνησε) για τα tutorials .
Πάντως σας ευχαριστώ που ασχοληθήκατε και θα πρότεινα και στα παιδιά που γνωρίζουν καλύτερα το 3D Studio Max να έκαναν κανένα tutorial εάν έχουν χρόνο για να πάρουμε και εμείς καμιά ιδέα και φυσικά να μάθουμε :D :lol:

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης