Σχεδιάζοντας ρούχα με το cinema4d r 9.5

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

Σχεδιάζοντας ρούχα με το cinema4d r 9.5

Δημοσίευση από veriotis » 23 Μαρ 2006 18:15

Ας δούμε ένα εύκολο τρόπο να ντύσουμε το μοντέλο μας χάρη στην επιλογή "size" στην ακόμα πιο δυνατή έκδοση του cinema4d την 9.506

Ξεκινάμε τον σχεδιασμό του ρούχου βάζοντας ένα κύβο (cube) στο project και το διαμορφώνουμε έτσι ώστε να αγκαλιάζει το μοντέλο χωρίς να το ακουμπά αλλάζουμε τα segments σε Χ=8 Υ=16 Ζ=8 και το κάνουμε editable ,τώρα διαγράφουμε και διαμορφώνουμε τα σημεία όπου ο κύβος ακουμπά ακόμα το μοντέλο (λαιμός, χέρια)

Εικόνα
Στο object panel στο σώμα προσθέτουμε το Collider (δεξί κλικ: Clothilde tags-> Collider) ,και στον κύβο το Cloth (δεξί κλικ: Clothilde tags-> Cloth)
Στης ρυθμίσεις του cloth και στο μενού tag(photo.1) τσε τσεκάρουμε το auto και βάζουμε stop 20 F μιας και δεν χρειαζόμαστε παραπάνω και να τελειώνει και πιο γρήγορα ,αλλάζουμε το stiffness σε 100% (photo.3) και το size σε 50% (photo.4)
Εικόνα

Τώρα έμεινε ο υπολογισμός ,στο μενού Cache πατάμε calculate cache
Αφού τελείωσε τον υπολογισμό προσθέτουμε ένα HyperNURBS και μετακινούμε την μπάρα του time line εκεί όπου το αποτέλεσμα μας αρέσει, διαγράφουμε το Cloth και διορθώνουμε αν χρειαστεί λίγο το ρούχο

Ορίστε και το δικό μου μοντέλο που έκανα με τον κύβο και θα φορεθεί πολύ φέτος το καλοκαίρι
Εικόνα

ελπίζω να φανεί χρήσιμο
Veriotis


sofosal
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 20 Φεβ 2006 13:21

Σχεδιάζοντας ρούχα με το cinema4d r 9.5

Δημοσίευση από sofosal » 24 Μαρ 2006 08:54

Πάρα πολύ καλό!!
Η κουκλα που το προβάρει, ποιά είναι??
Ρωτάω γιατί πάντα έχω την ανάγκη από φιγούρες που να είναι "ελαφρότερες" απο την victoria (DAZ), η την Jessica, αλλά να μην είναι και ντιπ χάλια!
Ετσι που να μπορώ να ρίχνω πολλά Frames στο cinema, (αν βάλω την victoria πανω από 300 frames σε ενα project, λαμβάνω το μύνημα no more memory!! - εχω μονο 1GB Ram )
Ξερει κανείς που μπορω να βρω τετοιες φιγούρες??
Τζάμπα ενοείται!
Ερωτηση δεύτερη: αν το μοντέλο κινείται μπορεί το c4d να κάνει calculation σε ρούχα??
(στην περίπτωσ'η μου ΤΡΕΛΕΝΕΤΑΙ!!)
Ευχαριστώ και πάλι veriotis!!

Άβαταρ μέλους
SimonTheSorcerer
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006 17:13
Τοποθεσία: Αθήνα

Σχεδιάζοντας ρούχα με το cinema4d r 9.5

Δημοσίευση από SimonTheSorcerer » 24 Μαρ 2006 12:04

1) Το μοντέλο είναι η Human Meg από την object library tτου cinema. Γενικά υπάρχουν sites που δίνουν δωρεάν μοντέλα, αν και δεν έψαξα ποτέ για μοντέλα. Λογικά με ένα search στο google θα βρεις. Ένα που θυμάμαι είναι το http://www.meldinglight.com που δίνει free μια μυώδη τύπισσα, ή και χαρακτήρες από τα project files των tutorials.
2) Η δουλειά του cloth simulation είναι να διευκολύνει το animation του ρούχου, κάνοντας υπολογισμούς με βάση πολλές παραμέτρους, όπως η σύσταση του ρούχου και η δύναμη της βαρύτητας και του αέρα.
Για να εφαρμοστεί η κίνηση στο συγκεκριμένο παράδειγμα του Verioti, πρέπει να διατηρήσεις το cloth tag και το collider tag στο μοντέλο και να θέσεις initial state στο ρούχο. Κάνεις το animation σου αφού περάσουν τα 20 frames που χρειάζονται για την δημιουργία του ρούχου και όταν τελειώσεις πατάς calculate cache για τον αριθμό των frames που έχεις βάλει animation, και περιμένεις να υπολογίσει το cinema την κίνηση του ρούχου. Να σημειωθεί ότι το cloth δεν είναι ακόμα τέλειο και δεν είναι ότι πιο ιδανικό για κίνηση ρούχων, αλλά για ένα απλό περπάτημα είναι μια χαρά...
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord, when I lay my vengeance upon thee.

sofosal
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 20 Φεβ 2006 13:21

Σχεδιάζοντας ρούχα με το cinema4d r 9.5

Δημοσίευση από sofosal » 24 Μαρ 2006 13:12

Ευχαριστώ πολυ Simon!
Καμια φορα έχουμε πραγματα κατω απο την μυτη μας και δεν τα βλέπουμε!
Εχω πολλα μοντελα απο το poser και το daz και εχω φαει πολλες μέρες από την ζωή μου να καταφέρω να τα ντύνω και να τα "κινώ" στο 4d, αλλα τα αποτελέσματα είναι οχι ικανοποιητικό.
Θα ηθελα ενα μοντελο low res που να μπορώ να το ντύνω και να το κινώ ,μεσα απο το c4d πάντα.
Ισως σιγά-σιγά διαπιστώνω οτι αυτό είναι μια πολύ δύσκολη υπόθεση. Το θέμα ειναι να μπορείς να το βγάλεις σε μια δουλειά χωρίς να είναι η victoria ας πούμε και σε κυνηγάνε μετά για δικαιώματα.
Αμα βάλεις σκελετο (ενα bvh file) απο το poser πάνω σε ενα χαρακτήρα βγαλμένο από το ιδιο το poser ΔΕΝ δουλεύει!!
Κάνω ενα Skeleton με ενα plugin (to skeleton creator) και αυτό δουλεύει με τους χαρακτήρες του poser και του daz ,αλλα θέλει πολλές αλαγές στη θέση και το μέγεθος των bones και οι κινήσεις που μπορείς να πετύχεις μετά , είναι πολύ μικρές χωρίς να έχεις εμφανείς γαιδουρο-παραμορφώσεις!!
χώρια που είνα στα Γαλλικά (το plug in).
Δοκίμασα και το Motion Bilder της Alias.
Εκεί έφαγα άλλες τόσες μέρες, και το αποτέλεσμα ΜΗΔΕΝ!!
εκει παρατήρησα ότι τα μοντέλα που δουλεύουν αυτοί, είναι LOw Res.
Μη σε ζαλίζω άλλο, αν έχεις κάτι βοήθα!!
και παλι ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!

Άβαταρ μέλους
SimonTheSorcerer
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006 17:13
Τοποθεσία: Αθήνα

Σχεδιάζοντας ρούχα με το cinema4d r 9.5

Δημοσίευση από SimonTheSorcerer » 24 Μαρ 2006 19:17

Γενικά είμαι της φιλοσοφίας να φτιάχνεις μόνο σου αυτά που χρησιμοποιείς, στον βαθμό που είναι αυτό δυνατό. Γι' αυτό και δεν έχω ανοίξει ποτέ το poser. Μπορείς να φτιάξεις τα δικά σου μοντέλα και θα μάθεις και πολλά πράγματα προσπαθώντας, βελτιώνοντας παράλληλα τις γνώσεις και τις ικανότητές σου. Αν αυτός δεν είναι ο σκοπός σου, πιστεύω πιο εύκολο θα είναι να φτιάξεις τον σκελετό με το cinema παρά να προσπαθείς με ένα σωρό διαφορετικά προγράμματα να εισάγεις έναν έτοιμο σκελετό. Ο κόπος που κάνεις για να τον εισάγεις, θα είχες φτιάξει τον δικό σου. Ένα tutorial για ένα βασικό στήσιμο στο mocca μπορείς να βρεις εδώ. Ελπίζω να σε βοηθάει.

Υ.Γ. Τα low poly models χρησιμοποιούνται κυρίως στα παιχνίδια, όπου και υπάρχει real time render. Μπορείς κάλλιστα να κάνεις animation με hi poly model.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος SimonTheSorcerer την 24 Μαρ 2006 20:28, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord, when I lay my vengeance upon thee.

liberostelios
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: 14 Ιουν 2005 20:57
Τοποθεσία: Π. Φάληρο
Επικοινωνία:

Σχεδιάζοντας ρούχα με το cinema4d r 9.5

Δημοσίευση από liberostelios » 24 Μαρ 2006 20:09

Λέγοντας low poly για πόσα polygons μιλάμε περίπου; Διότι ενδιαφέρομαι να περάσω έναν άνθρωπο για ένα παιχνίδι αλλά δεν ξέρω πόσο λεπτομερής πρέπει να είναι.

Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

Σχεδιάζοντας ρούχα με το cinema4d r 9.5

Δημοσίευση από veriotis » 25 Μαρ 2006 10:29

Δεν γνωρίζω ποιος είναι ο αριθμός για να χαρακτηριστεί το μοντέλο low poly αλλά πιστεύω εξαρτάτε από το πόσα polygons μπορεί να διαχειριστή ο render του παιχνιδιού

Άβαταρ μέλους
gdrakakis
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006 13:34
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Σχεδιάζοντας ρούχα με το cinema4d r 9.5

Δημοσίευση από gdrakakis » 26 Μαρ 2006 23:06

μπραβο veriotis!!!
πολυ καλο βοηθημα!
παρακληση: μηπως θα μπορουσες να δημοσιευσεις κατι αναλογο
και για τραπεζομαντηλα, η για τις κουρτινες της μαμας(!) που στο μεσο τους εχουν κατι σαν ζωνη?

οποτε δοκιμασα να κανω κατι τετοιο θυμαμαι οτι ειχα προβλημα στις γωνιες (για το τραπεζομαντιλο).
το σύμπαν είναι με το μέρος μου...

Άβαταρ μέλους
gdrakakis
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006 13:34
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Σχεδιάζοντας ρούχα με το cinema4d r 9.5

Δημοσίευση από gdrakakis » 26 Μαρ 2006 23:14

ακυρο για τα τραπεζομαντηλα, βρηκα οτι το εχεις ηδη κανει!!!!
το σύμπαν είναι με το μέρος μου...

Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

Σχεδιάζοντας ρούχα με το cinema4d r 9.5

Δημοσίευση από veriotis » 26 Μαρ 2006 23:31

Οκ για το τραπεζομάντιλο αλλά δεν κατάλαβα τη εννοείς για την ζώνη??

Άβαταρ μέλους
gdrakakis
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006 13:34
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Σχεδιάζοντας ρούχα με το cinema4d r 9.5

Δημοσίευση από gdrakakis » 27 Μαρ 2006 00:27

δν ξερω πως ακριβως λεγεται αυτο το πραγμα, αλλα φαντασου
μια κουρτινα που πιανεται με μια λωριδα υφασματος σε υψος π.χ. 1μ. που στερεωνεται στον τοιχο και δημιουργει ενα διπλο καμπυλογραμμο περιγραμμα στην κουρτινα απο την μια πλευρα μονο.
το σύμπαν είναι με το μέρος μου...

Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

Σχεδιάζοντας ρούχα με το cinema4d r 9.5

Δημοσίευση από veriotis » 27 Μαρ 2006 00:41

Κατάλαβα κάτι σαν την εικόνα κάτω
ο σχεδιασμός γίνετε εύκολα και γρήγορα με Deformation/ Taper
Συνημμένα
kourtina2.jpg
kourtina_c4d
kourtina.jpg
kourtina
(18.4 KiB) Μεταφορτώθηκε 1291 φορές

Άβαταρ μέλους
gdrakakis
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006 13:34
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Σχεδιάζοντας ρούχα με το cinema4d r 9.5

Δημοσίευση από gdrakakis » 27 Μαρ 2006 02:52

οκ, ευχαριστω!!
το σύμπαν είναι με το μέρος μου...

sofosal
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 20 Φεβ 2006 13:21

Σχεδιάζοντας ρούχα με το cinema4d r 9.5

Δημοσίευση από sofosal » 27 Μαρ 2006 09:24

SimonTheSorcerer έγραψε:Γενικά είμαι της φιλοσοφίας να φτιάχνεις μόνο σου αυτά που χρησιμοποιείς, στον βαθμό που είναι αυτό δυνατό. Γι' αυτό και δεν έχω ανοίξει ποτέ το poser. Μπορείς να φτιάξεις τα δικά σου μοντέλα και θα μάθεις και πολλά πράγματα προσπαθώντας, βελτιώνοντας παράλληλα τις γνώσεις και τις ικανότητές σου. Αν αυτός δεν είναι ο σκοπός σου, πιστεύω πιο εύκολο θα είναι να φτιάξεις τον σκελετό με το cinema παρά να προσπαθείς με ένα σωρό διαφορετικά προγράμματα να εισάγεις έναν έτοιμο σκελετό. Ο κόπος που κάνεις για να τον εισάγεις, θα είχες φτιάξει τον δικό σου. Ένα tutorial για ένα βασικό στήσιμο στο mocca μπορείς να βρεις εδώ. Ελπίζω να σε βοηθάει.

Υ.Γ. Τα low poly models χρησιμοποιούνται κυρίως στα παιχνίδια, όπου και υπάρχει real time render. Μπορείς κάλλιστα να κάνεις animation με hi poly model.
Simon, Έχεις δίκιο, έτσι έχουν τα πράγματα!!
Αυτό το tutorial (Mocca 2) το έχω απο καιρό. Η αλήθεια είναι οτι με τρόμαξε αντι να βοηθήσει! Μου φάνηκε πολύ πολύπλοκο!
Μάλλον όμως είναι ο σωστός δρόμος. Θα το ξαναπροσπαθήσω.
Ευχαριστώ !!

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης