2Ερωτήσεις σχετικα με τεχνικα χαρακτιριστικα των GPU

Προβλήματα που αντιμετωπίζουμε χρησιμοποιώντας κάποια από τις συσκευές που απαρτίζουν τους Η/Υ μας.

Συντονιστές: Super-Moderators, Software & Hardware Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Connor MacLeod
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 13372
Εγγραφή: 07 Φεβ 2005 13:36
Τοποθεσία: Κοζάνη
Επικοινωνία:

2Ερωτήσεις σχετικα με τεχνικα χαρακτιριστικα των GPU

Δημοσίευση από Connor MacLeod » 01 Απρ 2006 23:25

Ξερει κανεις τι ειναι τα
Pixel Shader Pipelines και τα
Vertex Shader Pipelines?

Όταν λέμε οτι μια καρτα έχει 16pipelines τι σημένει
Meizu MX5(5.5"/8Core/3GB/32GB/Sony IMX220 20.7MP)
PC 27'' (3770@3.4/16GB/560SE/500GB SATA3/650W S12G)
Mac mini (2.5GHz/8GB/6630/90GB GorsairGT)

lakritidis
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: 04 Αύγ 2005 14:35
Τοποθεσία: Katerini
Επικοινωνία:

2Ερωτήσεις σχετικα με τεχνικα χαρακτιριστικα των GPU

Δημοσίευση από lakritidis » 03 Απρ 2006 15:48

Κάθε επεξεργστής όπως ίσως γνωρίζεις, έρχεται με ένα σετ εντολών που τον υποστηρίζουν. Έτσι, οι Pentium 4, υποστηρίζουν SSE, SSE2 κλπ.
O Pixel Shader, είναι ένα τέτοιο σετ εντολών και είναι υπέυθυνος για τη ρεαλίστική σκίαση των pixels. Για να λειτουργήσει, απαιτείται βέβαια υποστήριξη απο τους drivers και απο το DirectX. Tα pipelines είναι "σωλήνες" (δίαυλοι) μεταφοράς δεδομένων. Όσο πιο πολλοί υπάρχουν, τόσο πιο γρήγορο το σετ εντολών.

Απάντηση

Επιστροφή στο “PC Hardware”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες