Benchmarking και Internet Services

Εκφράστε την επιχειρηματική σας πλευρά. Μοιραστείτε την εμπειρία σας ή/και τα σχόλιά σας σχετικά με την οργάνωση μιας on-line επιχείρησης. Παρακαλώ όχι διαφημίσεις εδώ!

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
billt
Δημοσιεύσεις: 1175
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004 16:17
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Benchmarking και Internet Services

Δημοσίευση από billt » 04 Απρ 2006 16:08

Το Benchmarking είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται στην οικονομική επιστήμη και με απλά λόγια είναι η διαδικασία κατά την οποία βλέπουμε ποιός είναι ο καλύτερος στον κλάδο που δραστηριοποιούμαστε, τι κάνει για να είναι ο καλύτερος και τι μπορούμε να κάνουμε εμείς για να τον φτάσουμε.Ουσιαστικά το Benchmarking είναι μια πυξίδα για να πορεύεται κανείς σωστά στον επαγγελματικό ωκεανό.

Πολλές φορές υπάρχουν παράγοντες που μας δυσκολεύουν να φτάσουμε τον πρώτο είτε γιατί δραστηριοποιείται σε άλλη περιοχή , είτε διαθέτει μεγάλο κεφάλαιο κτλ. Εμείς συγκεντρώνουμε το ενδιαφέρον μας σε αυτά που κάνει ο ανταγωνιστής (πρότυπο) σωστά και προχωρούμε. Η δυσκολία είναι μερικές φορές να προσδιορίσει κανείς αυτό το πρότυπο και σε τι ακριβώς θέλουμε να συγκριθούμε.

Ας δούμε μερικές περιπτώσεις ....

Web Design+Development
Εμένα μου αρέσουν κάποια από τα designs στο templatemonster και πολλά άλλα από το coolhomepages.com . Πολλές φορές παίρνω ιδέες από αυτά τα sites για να κάνω τα δικά μου. Προσέξτε όμως μια λεπτομέρεια : δεν αντιγράφουμε, γιατί το να αντιγράφεις άλλους δεν σε πάει μακριά


Web Hosting
Δύσκολα κανείς μπορεί να επιδιώξει κανείς να γίνει η 1and1 σε μέγεθος αλλά τουλάχιστον μπορούμε να έχουμε ποιοτικά standarts ως προς την εξυπηρέτηση των πελατών. Εγώ έχω έναν server και φιλοξενώ μόνο εταιρικούς πελάτες μου στο design, κάτι που πολλές φορές είναι πολύ δύσκολο... αρκεί να φανταστείται ότι σχεδόν όλοι οι υπάλληλοι έχουν το τηλέφωνό μου και καλούνε εναλλάξ με το παραμικρό :) (όχι support email). Παρόλα αυτά, και επειδή έχω περάσει ως πελάτης από πολλές εταιρίες, ξέρω τι σημαίνει ποιοτική παροχή υπηρεσίας σε αυτόν τον τομέα. Και αυτό είναι :

1)ένα αξιόπιστο monitoring του server
2)συχνά updates
3)γρήγορη και ευγενική λύση τον προβλημάτων που θέτει ο πελάτης
4)ένα τηλέφωνο διαθέσιμο μέρα νύχτα

Βusiness Issues
Θα ήθελα να ήξερα τη μαγική συνταγή για να προσελκύω νέους πελάτες και να διατηρώ παλιούς, αλλά μόνο κατά προσέγγιση μπορώ να τη φανταστώ. Δεν την έχει κανείς από τους ανταγωνιστές μου και δεν βρίσκω πρότυπο, αλλά νομίζω ότι σχεδόν κάθε εταιρία έχει και κάτι "καλό". Έτσι έχουν πέσει στα χέρια μου προσφορές από διάφορες εταιρίες, γνωρίζω ποιος είναι ο τρόπος προσέγγισης διαφόρων εταιριών και πως αξιολογήθηκαν αυτές από τον υποψήφιο πελάτη και πάνω απ' όλα ... ξέρω γιατί επέλεξαν εμένα οι πελάτες μου (όποτε με επέλεξαν) έναντι των άλλων ανταγωνιστών.

'Ετσι κάνoυμε Benchmarking με βάση μια ιδεατή εταιρία που γράφει καταπληκτικές προσφορές, έχει την καλύτερη σχέση τιμής/ποιότητας, εμπνέει εμπιστοσύνη στα meetings, έχει την καλύτερη εξυπηρέτηση και επιλέγεται πάντα από τους πελάτες.

Για να φτάσουμε αυτήν την ιδεατή εταιρία θέλουμε πολύ δρόμο ακόμα .... αλλά λιθαράκι λιθαράκι κάθε μέρα γινόμαστε και όλο και ταχύτεροι σε αυτόν τον στίβο που δεν έχει τέρμα .... :)

Keep Walking ..... :)

Άβαταρ μέλους
KGP
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 5857
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2002 01:50
Τοποθεσία: Mr Wonderful

Benchmarking και Internet Services

Δημοσίευση από KGP » 04 Απρ 2006 20:41

ethikses...i mallon kalitera aneferese se para poli simantika themata pou einai toso simantika pou kanenas stin ellada apo tous -legomenous- mikromeseous edo den ascholite ektos apo dio atoma pou ksero.

eidika to "ένα τηλέφωνο διαθέσιμο μέρα νύχτα" ase min archiso kai anoigo pedia...

pantos billt an ontos douleueis etsi...sincharitiria

parakolouthisa kai ta alla tutorials pou egrapses -tutorial ta theoro..- kai mou ekane idieteri entiposi
*Στην Ελλάδα δεν χρειάζεται να σκέφτεσαι...χάνεις πολύτιμο χρόνο!
*"The power of accurate observation is frequently called cynicism by those who don't have it." -George Bernard Shaw (1856-1950)
*The purpose of argument should not be victory, but progress.

Άβαταρ μέλους
billt
Δημοσιεύσεις: 1175
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004 16:17
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Benchmarking και Internet Services

Δημοσίευση από billt » 05 Απρ 2006 09:11

KGP έγραψε: eidika to "ένα τηλέφωνο διαθέσιμο μέρα νύχτα" ase min archiso kai anoigo pedia...
.....
parakolouthisa kai ta alla tutorials pou egrapses -tutorial ta theoro..- kai mou ekane idieteri entiposi
Κοίτα από τότε που ξεκίνησα τη δουλειά έχω πάντα μια προώθηση ενεργή (προς το κινητό) όταν δεν είναι κανείς στο γραφείο πχ Σαββατοκύριακα, Απογεύματα. Από την εμπειρία μου μπορώ να σου πω ότι οι πελάτες εκτιμούνε πάρα πολύ το γεγονός να έχουν μια ανοιχτή γραμμή ανά πάσα στιγμή.

Επιπλέον έχω κλείσει δουλειές λόγω αυτής της προώθησης, όπου κάποιος πελάτης απλά κάλεσε στις 7 το απόγευμα για site, γιατί κακά τα ψέματα οι δραστήριοι επιχειρηματίες βρίσκονται μέχρι τις 8-9 το απόγευμα στις δουλειές τους.

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια για τα topics μου εδώ.Γράφω καμιά φορά εδώ και στο blog μου για να βοηθήσω και άλλους να κάνουν το επόμενο βήμα στη δουλειά τους. Αν συνολικά βελτιωθεί η ποιότητα των εταιριών του κλάδου παροχής υπηρεσιών internet στην Ελλάδα θα πάμε όλες οι εταιρίες μπροστά, δεν πρέπει να το βλέπουμε μικρόψυχα το θέμα του τύπου "δεν έχω γάιδαρο, να ψοφήσει και ο γάιδαρος του γείτονα" :wink:

Απάντηση

Επιστροφή στο “Η Επιχείρηση”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης