Πρόβλημα με print screen

Γενικά θέματα και ερωτήσεις σχετικά με τα προγράμματα επεξεργασίας εικόνας, video και ήχου.

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Kainourios
Ruby Moderator
Επικοινωνία:

Πρόβλημα με print screen

Δημοσίευση από Kainourios » 07 Απρ 2006 01:00

Τράβηξα ένα videaki (avi) με τη κάμερα μου και θέλω να πάρω μερικές σκηνές να τις έχω σαν φωτογραφίες. Δοκίμασα λοιπόν με print screen και paste αλλά ενώ μου κάνει επικόλληση, μετά όταν μου το σώνει, δε μου σώνει τη φωτογραφία. Δοκίμασα εντωμεταξύ να κόψω τη φωτογραφία και δε γινότανε! Κουνούσα το γύρω γύρω αντί για να κουνιέται αυτό που έκοψα. Είμαι παντελώς άσχετος από επεξεργασία video, αλλά γνωρίζει κανείς γιατί μου συμβαίνει αυτό; Πολύ περίεργο... :cry:

Άβαταρ μέλους
patriot
Honorary Member

Πρόβλημα με print screen

Δημοσίευση από patriot » 07 Απρ 2006 01:35

Kainourios έγραψε:Είμαι παντελώς άσχετος
Και γι' αυτό ακριβώς δεν ξέρεις ότι αυτό που θες δεν γίνεται. Δεν αφήνει! Πρέπει να έχεις ένα πρόγραμμα ειδικό γι' αυτήν την δουλειά. Εγώ κάποτε χρησιμοποιούσα το πρόγραμμα της ulead αν σε ενδιαφέρει. Βέβαια από τότε η ulead μεγάλωσε και έβγαλε αρκετά προγράμματα ακόμα αλλά πιστεύω ότι αυτό που θες θα σου κάνει.
1) Για όποιον γράφει με πολυτονικά....
2) Καλά ακόμα να συνηθίσετε την ιδέα ότι δεν γράφουμε ούτε με greeklish ούτε με κεφαλαία;

Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Επικοινωνία:

Πρόβλημα με print screen

Δημοσίευση από veriotis » 07 Απρ 2006 11:35

Kainourios έγραψε:θέλω να πάρω μερικές σκηνές να τις έχω σαν φωτογραφίες. Δοκίμασα λοιπόν με print screen
Με το print scrn δεν γίνετε να πάρεις εικόνα από βίντεο ,η δουλειά σου θα γίνει εύκολα με κάποιον player που μπορεί να καταγράψει ένα καρέ σε εικόνα όπως το powerdvd ή το Bsplayer

Άβαταρ μέλους
Kainourios
Ruby Moderator
Επικοινωνία:

Πρόβλημα με print screen

Δημοσίευση από Kainourios » 07 Απρ 2006 12:34