Έρευνα: Απόψεις των Ελλήνων για το m-advertising

Απόψεις, σχόλια και συζητήσεις για τις προσφερόμενες υπηρεσίες και τις συσκευές.

Συντονιστής: Super-Moderators

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

Έρευνα: Απόψεις των Ελλήνων για το m-advertising

Δημοσίευση από cdhyper » 27 Απρ 2006 19:16

Αφού θα συμπεριλάβει στατιστική έρευνα στην εργασία του τελικά δεν είναι και τόσο μακριά από το αντικείμενό του. Στατιστική διδάσκεται σε πάρα πολλά γνωστικά αντικείμενα γιατί ακριβώς χρειάζεται παντού. Και φυσικά είναι ευθύνη των διδασκόντων, αλλά όχι μόνο.
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Άβαταρ μέλους
cordis
Administrator, [F|H]ounder, [C|S]EO
Δημοσιεύσεις: 27622
Εγγραφή: 09 Οκτ 1999 03:00
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Έρευνα: Απόψεις των Ελλήνων για το m-advertising

Δημοσίευση από cordis » 28 Απρ 2006 00:05

Το ότι δεν υπάρχει γνωστικό επίπεδο σε δημοσκοπήσεις και στατιστική το καταλαβαίνεις και από τις ερωτήσεις... σε πολλές λείπουν επιλογές που θα έπρεπε να υπάρχουν και πολλές αναιρούν η μια την άλλη. Γενικά οι ερωτήσεις σε κατευθύνουν και δεν τις κατευθύνεις εσύ. Οπότε δε φτάνουμε καν στο αδιάβλητο του επιλεγόμενου συστήματος για την εφαρμογής τους.

..απλά προσπαθώ να είμαι πιο "γλυκός" με άτομα που προσπαθούν να κάνουν κάτι -έστω εκτός του γνωστικού τους περιβάλλοντος-, και να μη τους "προσβάλω" στα μούτρα.. ;)
Δεν απαντάω σε προσωπικά μηνύματα με ερωτήσεις που καλύπτονται από τις ενότητες του forum. Για ο,τι άλλο είμαι εδώ για εσάς.
- follow me @twitter

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

Έρευνα: Απόψεις των Ελλήνων για το m-advertising

Δημοσίευση από cdhyper » 28 Απρ 2006 00:14

Εκεί βρίσκεται το πιο ουσιώδες: Ο σκελετός των ερωτήσεών σου πρέπει να είναι καλά μελετημένος και να εξυπηρετεί τις ανάγκες τις εργασίας. Αυτά που συζητήσαμε προηγουμένως βρίσκονται σε ύστερα στάδια. Τι να το κάνεις αν έχεις άσχετες ερωτήσεις με άψογη διαδικασία συλλογής δεδομένων ή τέλειες ερωτήσεις με αμφιλεγόμενο τρόπο συλλογής; Αν και τα 2 δεν είναι σωστά κάνουν μάλλον για δημοσιογραφική έρευνα και όχι για επιστημονική (ναι ναι θέλω να υποβαθμίσω τους δημοσιογράφους σκόπιμα με τόσα που έχουν δει τα μάτια μου :))
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

butters
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 26 Απρ 2006 01:39

Έρευνα: Απόψεις των Ελλήνων για το m-advertising

Δημοσίευση από butters » 28 Απρ 2006 00:45

Απλά να επισημάνω ότι η έρευνα συνολικά (από την ανάπτυξη των ερωτήσεων μέχρι την εξασφάλιση συμμετοχών και την στατιστική επεξεργασία) αποτελεί ας πούμε το 30% του συνόλου της πτυχιακής, στην οποία έχω να κάνω επίσης βιβλιογραφική έρευνα, καθώς να διατυπώσω συμπεράσματα με βάση τη βιβλιογραφία και τα αποτελέσματα της έρευνας.

Παράλληλα έχω και μαθήματα (modules), για καθένα από τα οποία παραδίδω εργασία μετά από συγκεκριμένο χρονικό διάστημα από το πέρας του κάθε μαθήματος (κάθε μάθημα γίνεται σε διαφορετική ημερομηνία).

Δυστυχώς ούτε το πλέον κατάλληλο γνωστικό υπόβαθρο και το σημαντικότερο ούτε χρόνος είναι διαθέσιμα αυτή τη στιγμή. Σίγουρα η έρευνα δεν μπορεί να σταθεί ανεξάρτητα ως πτυχιακή εργασία, αλλά δεν αποτελεί και τέτοια. Για να μπορούσε να γίνει με καλύτερες προδιαγραφές ίσως θα έπρεπε να συνεργαστώ με άλλον φοιτητή ώστε να συνδυάσουμε γνώσεις και υποχρεώσεις για καλύτερα αποτελέσματα. Δεν υπήρξε τέτοια προοπτική οπότε πρακτικά η συνεργασία ήταν ανέφικτη. :(

Σε κάθε περίπτωση διάθεση υπήρχε, καθώς έχω καταβάλει αρκετή προσπάθεια για την προώθηση του ερωτηματολογίου. Κάθε διαδικασία έγινε από μένα και ο supervisor απλά μου δίνει πεδίο να κινηθώ. Ο ίδιος μου πρότεινε να κάνω την ανάλυση απλά σε Excel και όχι σε SPSS για λόγους χρόνου και σημαντικότητας της στατιστικής ανάλυσης.

Τα σχόλιά σας είναι σημαντικά και θα προσπαθήσω να τα συμπεριλάβω σε περιορισμούς που θα πρέπει να αναφέρω στην έρευνα.

Ευχαριστώ για τη συμμετοχή σας. :roll:

Άβαταρ μέλους
fiskilis
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 14093
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2003 22:44
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Έρευνα: Απόψεις των Ελλήνων για το m-advertising

Δημοσίευση από fiskilis » 28 Απρ 2006 01:03

αλλος ενας πονοκεφαλος για οσους απο εμας δεν δεχομαστε ενοχλησεις στο κινητο η στο email
η πρωτη διαφημιση που θα λαβω θα παει καταγγελια στην dpa.gr για τα υπολοιπα
επισεις απο την στιγμη που σε αφηνει να συμπληρωσεις περα του ενος ερωτηματολογια δεν ειναι καθολου αξιοπιστο
πιστευω να μην βασιστει καποιος σε αυτο για να βγαλει συμπερασματα
απο την στιγμη που δεν ακολουθει τους κανονες των εταιρειων δημοσκοπησης και ερευνας αγορας ΣΕΔΕΑ

butters
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 26 Απρ 2006 01:39

Έρευνα: Απόψεις των Ελλήνων για το m-advertising

Δημοσίευση από butters » 28 Απρ 2006 01:42

fiskilis έγραψε:αλλος ενας πονοκεφαλος για οσους απο εμας δεν δεχομαστε ενοχλησεις στο κινητο η στο email
η πρωτη διαφημιση που θα λαβω θα παει καταγγελια στην dpa.gr για τα υπολοιπα
επισεις απο την στιγμη που σε αφηνει να συμπληρωσεις περα του ενος ερωτηματολογια δεν ειναι καθολου αξιοπιστο
πιστευω να μην βασιστει καποιος σε αυτο για να βγαλει συμπερασματα
απο την στιγμη που δεν ακολουθει τους κανονες των εταιρειων δημοσκοπησης και ερευνας αγορας ΣΕΔΕΑ
Καταρχήν νομίζω ότι έχετε ήδη λάβει τέτοια μηνύματα από τις εταιρείες δικτύου κινητής τηλεφωνίας (Cosmote, Vodafone κτλ), ειδικά εφόσον είστε πελάτης με καρτοκινητό πρόγραμμα. :-?

Σε καμία περίπτωση δε γίνεται προσπάθεια αποδοχής του mobile advertising ούτε αναπτύχθηκε θεωρώντας ότι η διαφήμιση με αυτόν τον τρόπο είναι επιθυμητή από όλους. Το ερωτηματολόγιο ΔΕΝ είναι ούτε από εταιρεία κινητής τηλεφωνίας ΟΥΤΕ υποστηρίζεται από κάποιον οργανισμό.

Η έρευνα δεν διέπεται από κανόνες δημοσκόπησης συγκεκριμένων φορέων, ούτε ειπώθηκε κάτι τέτοιο. Αντικειμενικά μπορεί να θεωρηθεί ως μη αξιόπιστη και ερασιτεχνική, αλλά όπως και να έχει λειτουργεί υποστηρικτικά σε μια πτυχιακή εργασία ενός φοιτητή. Η συμμετοχή γίνεται χωρίς διαγωνισμό ή δώρα ή κάποιο περαιτέρω συμφέρον.

Τα σχόλιά τα οποία αφορούν σε συγκεκριμένες αδυναμίες και περιορισμούς του ερωτηματολογίου θεωρούνται καλοπροαίρετα και θα τα λάβω υπόψη μου, όπως έχω ήδη τονίσει. :wink:

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

Έρευνα: Απόψεις των Ελλήνων για το m-advertising

Δημοσίευση από cdhyper » 28 Απρ 2006 02:04

άσε ο fiskilis έχει τον πόνο του :)

butters να έχεις στο νου σου ότι στον επιστημονικό κόσμο ισχύει το scripta manent, οπότε πρόσεχε. Ιδιαίτερα τα πρώτα σου βήματα σε χαρακτηρίζουν για μια ζωή.
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

butters
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 26 Απρ 2006 01:39

Έρευνα: Απόψεις των Ελλήνων για το m-advertising

Δημοσίευση από butters » 28 Απρ 2006 02:27

'Εχετε δίκιο σε αυτό.

Βασικά δε σας κρύβω ότι στεναχωριέμαι γιατί δεν υπήρξε δυνατότητα να έχω εκ των προτέρων feedback από άτομα που έχουν σχετική κατάρτιση και εμπειρία. Είχα κάνει κάποια τεστ στην αρχή αλλά πέρα από τον επιβλέποντα καθηγητή, δεν υπήρξε άτομο με επαγγελματική εμπειρία σε θέματα (διαδικτυακής) έρευνας.

Αν ήξερα τρόπο ώστε να καταγράψω τις παρατηρήσεις σας πριν ξεκινήσω την προώθηση του ερωτηματολογίου οι παρατηρήσεις αυτές θα αξιοποιούνταν αναλόγως...

Άβαταρ μέλους
fiskilis
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 14093
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2003 22:44
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Έρευνα: Απόψεις των Ελλήνων για το m-advertising

Δημοσίευση από fiskilis » 28 Απρ 2006 09:17

ενα και μοναδικο εχω λαβει και δες εδω σχετικο Post
οπου η υποθεση εχει παει στην αρχη προστασιας προσοπικων δεδομενων
http://www.freestuff.gr/forums/viewtopic.php?t=21778

το οτι καποιος εχει καρτοκινητο δεν σημαινει οτι θα πρεπει να λαμβανει και διαφημιστικα (spam) μηνυματα

να εισαι σιγουρος οτι θα υπαρξει και μηνυση απο εμενα σε αυτην την περιπτωση και στον διαφημιζομενο και στην εταιρεια που ενδεχεμενως του πουλησε τους αριθμους

αν ηθελες αξιοπιστια καλητερη στην ερευνα σου θα μπορουσες να σταθεις εξω απο καταστηματα κινητης τηλεφωνιας και να αφιερωσεις χρονο σε ερωτηματολογιο που θα ρωτας δια ζωσης καθε εξερχομενο απο καταστημα που θα ειχε την ευχαριστηση να σε βοηθειση στην ερευνα σου

σχετικα με το θεμα δες αποφαση της Αρχης Προστασιας Προσωπικων Δεδομενων

1) τα δεδομένα να προέρχονται από καταλόγους πού απευθύνονται στο ευρύ κοινό (π.χ. τηλεφωνικός κατάλογος του ΟΤΕ) και να υπάρχει η βεβαιότητα ότι τα υποκείμενα που έχουν συμπεριληφθεί σε αυτόν έχουν δώσει την συγκατάθεσή τους,

ή
από πηγές δημόσια προσβάσιμες που προορίζονται για την παροχή πληροφοριών στο ευρύ κοινό, εφόσον στην συγκεκριμένη περίπτωση έχουν τηρηθεί οι νόμιμες προϋποθέσεις για την πρόσβαση σ’ αυτές,

ή

το ίδιο το υποκείμενο να δημοσιοποίησε τα προσωπικά του δεδομένα για συναφείς σκοπούς (π.χ διανομή διαφημιστικών φυλλαδίων, συμμετοχή σε καταλόγους εμπορικών εκθέσεων κ.λπ.).


Άρθρο 9 παρ. 10 Ν. 2251/94: Η μετάδοση διαφημιστικού μηνύματος απευθείας στον καταναλωτή μέσω τηλεφώνου, τηλεμοιοτυπίας (φαξ), ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αυτόματης κλήσης ή άλλου ηλεκτρονικού μέσου επικοινωνίας επιτρέπεται μόνον αν συναινεί ρητά ο καταναλωτής.

Άρθρο 14 παρ. 6 Ν. 2251/94: Η χρησιμοποίηση των τεχνικών επικοινωνίας πρέπει να γίνεται κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να μην προσβάλλεται η ιδιωτική ζωή του καταναλωτή. Απαγορεύεται χωρίς την συναίνεση του καταναλωτή η χρησιμοποίηση τεχνικών επικοινωνίας για την πρόταση σύναψης σύμβασης όπως τηλεφώνου αυτόματης κλήσης, τηλεμοιοτυπίας (φαξ), ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή άλλου ηλεκτρονικού μέσου επικοινωνίας.

VIII) Με την πρώτη επαφή τού αποδέκτη με το υποκείμενο των δεδομένων, ο πρώτος είναι υποχρεωμένος να ενημερώσει το υποκείμενο για την πηγή από την οποία άντλησε τα προσωπικά του δεδομένα καθιστώντας σαφές ότι πρόκειται για διαφήμιση ή ενέργεια που αποσκοπεί στην προώθηση πωλήσεων αγαθών ή υπηρεσιών και να του δίνει την δυνατότητα εξαίρεσης των προσωπικών του δεδομένων από κάθε περαιτέρω χρήση αυτών για τον ανωτέρω σκοπό.

Διευκρινίζεται ότι η μη απάντηση του υποκειμένου μετά την πρώτη επαφή δεν θεωρείται συγκατάθεση. Σύμφωνα με το άρθρο 2 εδ. ια του Ν. 2472/97 η συγκατάθεση είναι ρητή και ειδική δήλωση βουλήσεως που εκφράζεται κατόπιν πλήρους ενημέρωσης του υποκειμένου από τον υπεύθυνο επεξεργασίας.




http://www.dpa.gr/Documents/Gre/Apofaseis/etaireies.doc

butters
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 26 Απρ 2006 01:39

Έρευνα: Απόψεις των Ελλήνων για το m-advertising

Δημοσίευση από butters » 28 Απρ 2006 11:48

Δυστυχώς αυτό δεν είναι εφικτό καθότι βρίσκομαι στο εξωτερικό για σπουδές. :-?

Πιστεύω ότι οι εν λόγω εταιρείες που στέλνουν μηνύματα στους πελάτες τους έχουν "προνοήσει" για το θέμα και σε κάθε συμβόλαιο που υπογράφει ο χρήστης ενδεχομένως να αποδέχεται σχετικούς όρους (αυτό θα το εξετάσω και γω ο ίδιος). :question:

Εμένα προσωπικά δε θα με ενοχλούσε να λαμβάνω sms από web sites ή από έναν κινηματογράφο ή ακόμα και από ραδιοφωνικούς σταθμούς των οποίων είμαι τακτικός ακροατής σχετικά με συγκεκριμένα γεγονότα (διαγωνισμούς, εκδηλώσεις, πάρτυ κτλ κτλ). Ειδικά εφόσον επιβραβευόμουν για τη λήψη αυτών των μηνυμάτων, όπως πχ για κάθε sms που λαμβάνω να έχω 50% έκπτωση σε sms που θα απόστέλλω εγώ ο ίδιος.

Αυτό το οποίο κατά τη γνώμη μου είναι ανησυχητικό είναι το θέμα αδειοδότησης από πλευράς χρήστη. Δηλαδή τι να το κάνω αν λαμβάνω μηνύματα από μια εταιρεία που δε με ενδιαφέρει, απλά και μόνο επειδή είναι θυγατρική άλλης με την οποία είμαι πελάτης και έχω υπογράψει ένα τυπικό συμβόλαιο μαζί της και στο οποίο συμβόλαιο υπάρχει με ψιλά γράμματα μια σχετική αναφορά. :roll:

Άβαταρ μέλους
deninho
Super Moderator
Δημοσιεύσεις: 7066
Εγγραφή: 17 Ιαν 2004 16:01
Τοποθεσία: σ'άλλη διάσταση
Επικοινωνία:

Έρευνα: Απόψεις των Ελλήνων για το m-advertising

Δημοσίευση από deninho » 29 Απρ 2006 01:29

Ναι, αλλά στο καρτοκινητό δεν υπάρχει συμβόλαιο... btw καλή τύχη με την εργασία σου

butters
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 26 Απρ 2006 01:39

Έρευνα: Απόψεις των Ελλήνων για το m-advertising

Δημοσίευση από butters » 29 Απρ 2006 06:00

Ακόμα και στην καρτοκινητή τηλεφωνία υπάρχουν κάποιοι όροι τους οποίους ο χρήστης αποδέχεται ώστε να αποτελεί πελάτης της εκάστοτε εταιρείας. Προσωπικά εφόσον απέκτησα καρτοκινητή σύνδεση σε εταιρεία έπρεπε να την ενεργοποιήσω ο ίδιος τηλεφωνώντας και δηλώνοντας κάποια στοιχεία.

Από τη στιγμή που ενεργοποιούσα ένα συγκεκριμένο καρτοκινητό πρόγραμμα, αυτομάτως αποδεχόμουν κάποιους όρους που μου επιβάλει η εταιρεία (π.χ. όταν δεν υπάρχει διαθέσιμο χρηματικό υπόλοιπο στην κάρτα μου δεν μπορώ να πραγματοποιήσω κλήσεις -μόνο επείγουσες κλήσεις).

Συνεπώς από τη στιγμή που η εταιρεία δικτύου κινητής τηλεφωνίας μου έστελνε sms για προσφορές στα καρτοκινητά της προγράμματα ενδεχομένως είναι νομικά καλυμμένη εφόσον εγώ ο ίδιος ως πελάτης έχω συναινέσει σε αυτό.

Το πλέον θεμιτό ωστόσο είναι ο χρήστης να ελέγχει μέσω αδειοδότησης τη λήψη ή όχι τέτοιων μηνυμάτων σε συνεχομενη βάση και όχι επειδή απλά υπέγραψε ένα συμβόλαιο το οποίο εμμέσως πλην σαφώς καλείται να υπογράψει... :hammer:

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις συνθήκες διεξαγωγής της έρευνας παρακαλώ ανατρέξτε σε προηγούμενα post.

Ευχαριστώ για τη συμμετοχή σας,
Butters :roll:

Άβαταρ μέλους
deninho
Super Moderator
Δημοσιεύσεις: 7066
Εγγραφή: 17 Ιαν 2004 16:01
Τοποθεσία: σ'άλλη διάσταση
Επικοινωνία:

Έρευνα: Απόψεις των Ελλήνων για το m-advertising

Δημοσίευση από deninho » 29 Απρ 2006 14:12

Στην q telecom, με το που έβαλα την κάρτα, δούλευε. Ούτε στοιχεία ούτε τπτ...

butters
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 26 Απρ 2006 01:39

Έρευνα: Απόψεις των Ελλήνων για το m-advertising

Δημοσίευση από butters » 29 Απρ 2006 20:04

deninho έγραψε:Στην q telecom, με το που έβαλα την κάρτα, δούλευε. Ούτε στοιχεία ούτε τπτ...

Δεν έχω υπάρξει πελάτης της Q Telecom και ίσως η εταιρεία να μην στέλνει sms για προωθητικούς-ενημερωτικούς σκοπούς στους χρήστες τους. Σε κάθε περίπτωση εφόσον κάποιος γίνεται πελάτης μιας εταιρείας αποδέχεται και κάποιους όρους.

Το θέμα είναι ο πελάτης να έχει τη δυνατότητα να επιτρέπει η όχι τη λήψη διαφημιστικών μηνυμάτων στο κινητό του. Και κατά τη γνώμη μου η διαδικασία αδειοδότησης δεν θα πρέπει να αφορά σε έναν όρο συμβολαίου. Θα πρέπει να είναι δυναμική ώστε ο χρήστης να είναι σε θέση να διαμορφώνει και να αλλάζει τις προτιμήσεις του αναλόγως. :hammer:

Π.χ. αν εγγραφόμουν σε μια τέτοια υπηρεσία σε εταιρεία μικρών αγγελιών και ενδιαφερόμουν για την αγορά ενός αυτοκινήτου, θα με ενδιέφερε να λαμβάνω πληροφορίες για διαθέσιμα αυτοκίνητα που θα ικανοποιούν τις απαιτήσεις μου αντί για να αγοράζω αντίστοιχα εφημερίδες κτλ κτλ. Εφόσον όμως αγόραζα αυτοκίνητο και δε με ενδιέφερε πλέον η λήψη σχετικών αγγελιών, θα ήθελα να μπορώ να το ελέγξω και να αλλάξω τις προτιμήσεις μου όπως θα ήθελα εγώ (π.χ. να λαμβάνω sms για αγγελίες για μεταχειρισμένο motorola v3 χρώματος μαύρου ή να μην λαμβάνω κανένα sms). :wink:

butters
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 26 Απρ 2006 01:39

Έρευνα: Απόψεις των Ελλήνων για το m-advertising

Δημοσίευση από butters » 27 Ιουν 2006 16:26

Καλησπέρα,

Το ερωτηματολόγιο θα παραμείνει διαθέσιμο on-line μέχρι τις 9 Ιουλίου.

Ευχαριστώ,
Butters :roll:

Απάντηση

Επιστροφή στο “Κινητή & Σταθερή Τηλεφωνία”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες