Σχεδιάζοντας με blueprints c4d r9.5

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

Σχεδιάζοντας με blueprints c4d r9.5

Δημοσίευση από veriotis » 08 Μάιος 2006 22:19

Ο πιο ευκόλως τρόπος να σχεδιάσουμε ένα αντικείμενο είναι φυσικά με προσχέδια του αντικειμένου , για να δούμε πώς ξεκινάμε την σχεδίαση και πια εργαλεία θα χρειαστούμε

Πριν ξεκινήσουμε να αναφέρω ένα site όπου θα βρείτε πολλά blueprints (more than 10500 blueprints online) http://www.the-blueprints.com/, επίσης στα site με τα προσχέδια υπάρχουν και βοηθήματα για το πώς θα ρυθμίσετε τα σχέδια στο πρόγραμμα που δουλεύετε .

Ξεκινάμε προσθέτοντας τα object που θα χρειαστούμε στο object panel
Ένα HyperNURBS, ένα Symmetry για να μην σχεδιάζουμε όλο το αυτοκίνητο μιας και είναι ίδιο και από της 2 πλευρές ,ένα Null Object και το Polygon object (κεντρικό μενού : Objects -> Polygon object) και τα στρώνουμε όπως στην εικόνα κάτω

Εικόνα
Στο object panel επιλέξτε το polugon επίσης επιλέξτε το move tool (photo.1) και το use point tool (photo.2) και αρχίζουμε την σχεδίαση του καπό πατώντας το Ctrl και κλικ στο κέντρο του καπό μερικά Point όπως στην εικόνα κάτω (photo.3)

Εικόνα
για να έχουμε σωστή συμμετρία αυτά τα ποιντ πρέπει να βρίσκονται στο 0 m του άξονα Ζ ( η ανάλογα ποιόν άξονα βάλαμε στο Symmetry και πώς στήσαμε τα blueprints), μεταφέρουμε τα point στον άξονα Υ εκεί που πρέπει να βρίσκονται με βάση το προσχέδιο όπως στην εικόνα κάτω .
Εικόνα
Μπορούμε να συνεχίσουμε με τον ίδιο τρόπο να προσθέτουμε points και να τα μετακινούμε ,δεν θα το κάνουμε όμως μιας και έχουμε το clone ,επιλέξτε όλα τα point και κάντε δεξί κλικ Clone
ρυθμίστε πόσα clones θέλετε το offset και το Axis, πατήστε Aply
θα χρειαστεί ξανά να μετακινήσουμε μερικά point με βάση το προσχέδιο
Εικόνα
Τώρα πρέπει να ενώσουμε τα point ώστε να αποκτήσουν επιφάνια, αυτό το κάνουμε με το bridge (δεξί κλικ και επιλογή bridge)
Ξεκινάμε από μια γωνιά κάνοντας κλικ και σύρσιμο από το point 1 προς 2 και συνεχίζουμε όπως στην εικόνα κάτω ,όταν φτάσουμε στο τελευταίο point της σειράς (photo.16) κάνουμε ξανά κλικ στο point 16 για να δηλώσουμε το τέλος της σειράς και συνεχίζουμε ξανά στην επόμενη σειρά όπως στην άρχει
Εικόνα
Tips1: αν πχ το καπό το κάνετε ένα κομμάτι μόνο τότε για να μην έχετε πρόβλημα με της εξωτερικές γωνιές από το HyperNURBS προσθέστε ακόμα μια γραμμή points πολύ κοντά στην προηγούμενη γραμμή point.
Tips2: για τα υπόλοιπα κομμάτια δεν χρειάζεται να βάζουμε ξανά όλα τα αντικείμενα που βάλαμε στην αρχή απλά κάνουμε ένα νέο polygon και το βάζουμε μέσα στο null object που βάλαμε στην αρχή

Όπως καταλάβατε αυτή είναι η τεχνική για να σχεδιάσουμε με blueprints ,και όχι τόσο εύκολη και γρήγορη ,αλλά με όρεξη και πολύ καφέ μπορείτε να σχεδιάσετε σε 3d το αυτοκίνητο σας η το αυτοκίνητο των ονείρων σας . φυσικά στην πορεία της σχεδίασης θα χρειαστεί να δουλέψετε και με άλλα εργαλεία ανάλογα το κομμάτι που σχεδιάζετε.

Veriotis

Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

Σχεδιάζοντας με blueprints c4d r9.5

Δημοσίευση από veriotis » 10 Μάιος 2006 21:04

Ξέχασα να βάλω τα κομμάτια που ετοίμασα γράφοντας το βοήθημα , αν και δεν πρόκειται να το τελειώσω ποτέ
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
BanOr
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: 07 Απρ 2006 17:08
Τοποθεσία: Φιλαδελφεια
Επικοινωνία:

Σχεδιάζοντας με blueprints c4d r9.5

Δημοσίευση από BanOr » 11 Μάιος 2006 17:30

mprabo re veriotis..
telika tha to xreiasto polu ligo(giro sto 10%)mias kai to anakalupsa monos mou...
merxi stigmis exo ftasei edo
...basika tora pou to skeftomai..den einai blueprint alla kati allo sxetiko...
anyway...take..


PS..gia osous eblepan DB(dragonball)auto einai to mousi kai ta gialia tou Master Rossi..i xelonotzini..
Συνημμένα
Untitled.jpg
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

Σχεδιάζοντας με blueprints c4d r9.5

Δημοσίευση από veriotis » 12 Μάιος 2006 21:26

Περιμένω να το δω τελειωμένο ;) :)

Άβαταρ μέλους
majuranus
Δημοσιεύσεις: 404
Εγγραφή: 01 Μαρ 2006 19:47
Τοποθεσία: Veria
Επικοινωνία:

Σχεδιάζοντας με blueprints c4d r9.5

Δημοσίευση από majuranus » 13 Μάιος 2006 12:06

oraia , poli oraia. veriotis pio programma einai auto pou xrisimopoihsate gia to autokinhto.

Άβαταρ μέλους
BanOr
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: 07 Απρ 2006 17:08
Τοποθεσία: Φιλαδελφεια
Επικοινωνία:

Σχεδιάζοντας με blueprints c4d r9.5

Δημοσίευση από BanOr » 13 Μάιος 2006 14:07

Cinema4D(to leei kai ston titlo tou thematos ;))
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
BanOr
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: 07 Απρ 2006 17:08
Τοποθεσία: Φιλαδελφεια
Επικοινωνία:

Σχεδιάζοντας με blueprints c4d r9.5

Δημοσίευση από BanOr » 23 Μάιος 2006 17:09

καιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι.......
Συνημμένα
xelonotzini.jpg
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
SimonTheSorcerer
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006 17:13
Τοποθεσία: Αθήνα

Σχεδιάζοντας με blueprints c4d r9.5

Δημοσίευση από SimonTheSorcerer » 23 Μάιος 2006 19:32

Μπράβο και πάλι! Καλύτερα να ανοίξεις καινούριο thread γι' αυτό. Βάλε αν θες και μια screenshot να δείχνει το wireframe, και render να δείχνει και προφίλ να τον δούμε καλύτερα.
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord, when I lay my vengeance upon thee.

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες