Σοβαρό το πρόβλημα με τις παραεισαγωγές στην Ελλάδα

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα και διάφορα άλλα θέματα.

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
ProgramA
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 08 Μάιος 2006 14:35
Επικοινωνία:

Σοβαρό το πρόβλημα με τις παραεισαγωγές στην Ελλάδα

Δημοσίευση από ProgramA » 15 Μάιος 2006 12:57

Τηλεφωνήσαμε πριν λίγο σε γνωστότατο ηλεκτρονικό κατάστημα και με ενημέρωσαν ότι "μόνο όπου το σημειώνουμε ρητώς" το προϊόν έχει υποστήριξη της ελληνικής αντιπροσωπείας! Κοιτώντας το site τους μετά, καταλάβαμε το βάθος του προβλήματος.

ΕΛΑΧΙΣΤΑ προϊόντα με υποστήριξη!!! Τα συνοδεύει ένα τέτοιο κείμενο πχ:

"Η εγγύηση παρέχεται από τις εξουσιοδοτημένες συνεργάτιδες εταιρείες της Acer, Alman Hellas (τηλ 210 2409150) και MDI AE (τηλ 210 4804500). Σε περίπτωση βλάβης του Notebook ο πελάτης αναλαμβάνει την επικοινωνία με μία εκ των εταιρειών αυτών και την παράδοση του μηχανήματος σε αυτή αφού πρώτα έχει επικοινωνήσει με το call center της Acer στο support_greece@acer-euro.com ή στο 801-500-2000. Επισημαίνεται ότι στα μηχανήματα ACER, σε περίπτωση βλάβης, σε καμμία περίπτωση δεν γίνεται αντικατάσταση με καινούργιο αλλά επισκευή του υπάρχοντος από το service των αρμόδιων εταιρειών. "

Και βέβαια διαβεβαιώνουν ότι μπορούν αυτοί μόνοι τους να αναλάβουν οτιδήποτε προκύψει...
Προσπαθώ να γίνω λίγο πιο ανεξάρτητος - http://anexartisia.info

Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα & Διάφορες Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες