Προγραμμα για ερασιτέχνη μελισσοκόμο!

Γενικά θέματα για τις γλώσσες προγραμματισμού που δεν καλύπτονται από τις άλλες περιοχές της κατηγορίας.

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
zeppos
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από zeppos » 08 Ιουν 2006 10:14

Έχω λίγα μελίσσια και θέλω να φιάξω ένα μικρό πρόγραμμα για να τα διαχειρίζομαι. Όσο εύκολο ήταν να το κάνω σε php άλλο τόσο δύσκολο μου βγαίνει σε C++, επειδή είμαι άσχετος από προγραμματισμό Desctop.. Έχω καταφέρει να γράψω ένα μικρό σε C++ με ένα μενού επιλογών, που διαλέγω να : ανοίγω νέο έγγραφο, να γράφω τις βασικές πληροφορίες, να το ανοίγω μόνο για διάβασμα κλπ. Αυτά όμως σε περιβάλλον DOS.. Προσπαθώ να το κάνω σε περιβάλλον Windows αλλά δεν!
Ερώτηση: Μήπως αν μάθαινα καμιά άλλη γλώσσα πχ. θα ήταν ευκολότερο; Όχι ότι ..έμαθα την C++ και πάω παραπέρα!! Αλλά βλέπω ότι για κάτι τέτοιο θα χρειαστεί να μάθω να γράφω πάρα πολλά αρχεία.
Αναρωτιέμαι λοιπόν γιατί να είναι τόσο εύκολο σε php και τόσο δύσκολο (μάλλον "πολυέξοδο.." ) σε C++.. Μήπως υπάρχει ευκολότερη λύση;

Άβαταρ μέλους
cordis
Administrator, [F|H]ounder, [C|S]EO
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από cordis » 08 Ιουν 2006 13:26

Αν ξέρεις PHP και μπορείς να την δουλέψεις γιατί να παιδεύεσαι με την C++; Ένας AppServ δεν είναι και τόσο βαρύς, και την δουλειά σου θα την κάνεις με έναν explorer...

Εναλλακτική πρόταση για τέτοιες μικρές εφαρμογές είναι και η Access που είναι αρκετά ευέλικτη και τα κάνει όλα με wizards.
Δεν απαντάω σε προσωπικά μηνύματα με ερωτήσεις που καλύπτονται από τις ενότητες του forum. Για ο,τι άλλο είμαι εδώ για εσάς.
- follow me @twitter

zeppos
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από zeppos » 08 Ιουν 2006 13:36

Ευχαριστώ cordis για την απάντηση.
Εχω τον Απατσι και την PHP καιρό τώρα για να δοκιμάζω τις σελίδες που γράφω. Δουλεύει μια χαρά το πρόγραμμα και μάλιστα έχει πολλές δυνατότητες να κάνει και άλλα που δεν χρειάζεται ένας ερασιτέχνης μελισσοκόμος όπως εγώ. Αλλά!!