Επιλεκτικό BLur με το 3d studio max

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
majuranus
Δημοσιεύσεις: 404
Εγγραφή: 01 Μαρ 2006 19:47
Τοποθεσία: Veria
Επικοινωνία:

Επιλεκτικό BLur με το 3d studio max

Δημοσίευση από majuranus » 13 Ιουν 2006 17:42

Κάτι έχω υπ 'οψιν μου για depth of field αλλά δεν ξέρω τι ακριβώς είναι.

Άβαταρ μέλους
EkLekTos
WebDev Moderator
Δημοσιεύσεις: 7421
Εγγραφή: 07 Απρ 2005 15:44
Τοποθεσία: Inside the Effects
Επικοινωνία:

Επιλεκτικό BLur με το 3d studio max

Δημοσίευση από EkLekTos » 13 Ιουν 2006 21:34

Για κοίτα εδώ
http://www.cs.mtu.edu/~shene/DigiCam/Us ... field.html
από google
* Apple Technical Support Specialist *
* Apple Sales & Product Professional Certificate since 2011 * Εικόνα
Follow me @Twitter

Άβαταρ μέλους
majuranus
Δημοσιεύσεις: 404
Εγγραφή: 01 Μαρ 2006 19:47
Τοποθεσία: Veria
Επικοινωνία:

Επιλεκτικό BLur με το 3d studio max

Δημοσίευση από majuranus » 14 Ιουν 2006 13:56

oraio. thanks. tha psakso kai kana tutorial

drakoz
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 07 Ιουν 2007 14:48
Τοποθεσία: KENTRO

Επιλεκτικό BLur με το 3d studio max

Δημοσίευση από drakoz » 09 Ιαν 2008 10:37

to depth of field είναι κατι αναλογο του φακού εστίασης της φωτογρ.μηχανής.

το δουλεύω στο pro e όπου και μου δίνει 2 πλέγματα ..όταν έχω ένα αντικείμενο τοπο8ετώ το ένα πλέγμα μπροστά του αντικειμένου και το άλλο πίσω του..με αποτέλεσμα οτι έχει πίσω του ή μπροστά του να βγαίνει 8ολο...

πραγματικά πολύ ωραίο κόλπο που αποδίδει στον φωτορεαλισμό...
DR_AKIDES

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες