Φοιτητικές κινητοποιήσεις

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα και διάφορα άλλα θέματα.

Συντονιστής: Super-Moderators

Άβαταρ μέλους
mrpc
WebDev Moderator
Δημοσιεύσεις: 3393
Εγγραφή: 03 Μάιος 2000 03:00
Τοποθεσία: Εξάρχεια
Επικοινωνία:

Φοιτητικές κινητοποιήσεις

Δημοσίευση από mrpc » 24 Ιουν 2006 05:19

cdhyper έγραψε:Ε βέβαια. Ποιος διαμαρτυρήθηκε που τα παιδιά μπαίνουν σε διαδικασία επιλογής επαγγέλματος στο Λύκειο;
Όταν ήμουν στο λύκειο ήταν από τους βασικότερους λόγους κατάληψης (98-99)... Κατάργηση των κατευθύνσεων που ουσιαστικά έχουν αυτόν τον ρόλο...

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

Φοιτητικές κινητοποιήσεις

Δημοσίευση από cdhyper » 24 Ιουν 2006 05:37

Επειδή η χρονιά που λες ήταν η τελευταία μου στο λύκειο γνωρίζω ότι αντιδρούσαν στον νόμο Αρσένη και στο νέο εκπαιδευτικό σύστημα. Θεωρούσαν ότι οι δέσμες δεν έπρεπε να αλλάξουν. Πάντα το ίδιο πράγμα γίνεται.
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

liberostelios
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: 14 Ιουν 2005 20:57
Τοποθεσία: Π. Φάληρο
Επικοινωνία:

Φοιτητικές κινητοποιήσεις

Δημοσίευση από liberostelios » 24 Ιουν 2006 05:55

mechpanos δεν αμφιβάλω ούτε για τις δικές σου προθέσεις ούτε θεωρώ καλές τις προθέσεις της υπουργού ή του οποιουδήποτε υπουργού!

Αυτό που πιστεύω ότι είναι το πρόβλημα είναι ότι δεν ανταποκρινόμαστε στην (για επικοινωνιακούς λόγους, κυρίως) έκκλιση για συζήτηση που έχει γίνει δίνοντας, έτσι, το δικαίωμα στην κυβέρνηση να νομοθετήση όπως εκείνη πιστεύει και θέλει και επιτρέποντας της να λέει "εγώ σας πρότεινα συζήτηση κι εσείς αρνηθήκατε!". Δεν πρέπει να δίνεις το δικαίωμα στον άλλο να σε πει "τρελό" ή "κολλημένο", κάτι που μπορεί να κάνει σήμερα η υπουργός παιδείας δεδομένου ότι στους υπόλοιπους πολίτες μπορεί να πει "βλέπετε ότι εγώ προσπαθώ κι εκείνοι λένε μόνο ΟΧΙ και τίποτα άλλο".

Αναφορικά με τα αιτήματα που λέει το puntaki θα ήθελα να σχολιάσω:
Δηλαδή το φαινόμενο πληρωμένων πτυχίων που επισημαίνεται σε πολλές χώρες του εξωτερικού (κυρίως του πρώην ανατολικού μπλόκ αλλά όχι μόνο...) θα αποτελεί καθημερινότητα και για τη χώρα μας.
Να καταλάβουμε κάτι σημαντικό: Αυτό μπορεί κάλλιστα να αποφευχθεί αν γίνει σωστή νομοθέτηση επί του θέματος! Γνωρίζω άτομα που επειδή δεν ήταν και τόσο... ξεφτέρια τους πήγαιναν σε ιδιωτικά λύκεια και πλήρωναν για να πάρουν βαθμούς και έτσι έπαιρναν απολυτήριο λυκείου! Αυτό συμβαίνει. Κάποτε, όμως, για να πάρεις απολυτήριο, είτε από ιδιωτικό, είτε από δημόσιο, θα έπρεπε να περάσεις από τις εξετάσεις του δημοσίου και μόνο τότε μπορούσες να το πάρεις! Να ένας τρόπος, λοιπόν, να διασφαλίσεις την ισότητα των πτυχίων και την αποφυγή του φαινομένου!
Αύξηση των δαπανών για την Παιδεία.
Αυτό πρέπει να γίνει, σε κάποιο μέτρο, αλλά με τον όρο που μιλά για το σχεδιάγραμμα περί 4 χρόνων οικονομικής ενίσχυσης των πανεπιστημίων το προσχέδιο του νομοσχεδίου νομίζω ότι μπορούμε να εκμεταλευτούμε την ευκαίρια και να επιτύχουμε αυξημένες επιδοτήσεις στα πανεπιστήμια.
Δωρεάν σίτιση, στέγαση, μεταφορές, συγγράμματα για όλους
Επίσης, να μας επιδοτούν τα σουβλάκια που παίρνουμε μία φορά την εβδομάδα και να γίνονται κληρώσεις ώστε 5 τυχεροί φοιτητές κάθε μέρα να κερδίζουν Xbox ώστε να μπορούν να ξεδίνουν που και που για να επικεντρώνονται ύστερα απρόσκοπτοι στις σπουδές τους! Μη λέμε ότι θέλουμε... Και μη δίνουμε το δικαίωμα να γίνουν τα πανεπιστήμια ένα κεκτιμένο ευκολιών για κάποιους που δεν ενδιαφέρονται για τις σπουδές τους!
Τα πτυχία των 5ετών σχολών να αναγνωριστούν ως MASTER.
Αυτό είναι κάτι που καλύπτεται από πέπλο μυστηρίου! Άλλοι ισχυρίζονται ότι έχει γίνει κι άλλοι όχι. Καλό θα έιναι κάποια στιγμή να το διευκρυνήσουμε...
Και είναι δίκαιο ένα παιδί που στα 6 ή αντίστοιχα 7 για πολυτεχνεία χρόνια έχει περάσει όλα τα μαθήματα εκτός από 1 ή 2 να διαγραφεί και να καταστραφεί το μέλλον του;
Κατά το νομοσχέδιο υπάρχει δυνατότητα επέκτασης του ορίου φοίτησης αν ο φοιτητής με αίτησή του το ζητήσει και θεωρηθεί δίκαιο. Λογικά καλύπτει αυτή την περίπτωση.
Συμμετοχή των φοιτητών στα όργανα συνδιοίκησης.
Φυσικά και φταίμε εμείς οι φοιτητές! Έχεις αντιληφθεί πως έχουμε κάνει τους απίστευτα δημοκρατικούς θεσμούς που υπάρχουν στο Πανεπιστήμιο; Σαν τα μούτρα μας! Στις φοιτητικές εκλογές ψηφίζουν όλοι τους φίλους τους! Για τις Γενικές Συνελεύσεις, ούτε συζήτηση αφού πια είναι μέρος για να πλακώνονται είτε ΔΑΠ-ΠΑΣΠ, είτε ΕΑΑΚ/ΠΚΣ-ΔΑΠ/ΠΑΣΠ και δεν αξίζει να παρευρίσκεσαι! Όσοι μπαίνουν με όρεξη να βοηθήσουν τελικά απογοητεύονται και τα παρατάνε! Στις εκλογές των άλλων οργάνων, δε, η ελλιπης ενημέρωση έχει κάνει τη συμμετοχή των φοιτητών ένα τρόπο διαφθοράς μέσα στα πανεπιστήμια αφού μόνο όσοι έχουν συμφέρονται συμμετέχουν!

Ας φροντίσουν κάποτε οι παρατάξεις αντί να κάνουν πάρτυ-συγκεντρώσεις-σημειώσεις και διαμαρτυρίες-κατηγορίες προς τους άλλους, να ενημερώσουν τον άμοιρο το φοιτητή ποιά είναι τα δικαιώματα (και οι υποχρεώσεις του) για να καταλάβουν όλοι ότι η δύναμη των φοιτητών και των θεσμών τους είναι τεράστια! Αλλά, επειδή όσο πιο ελεύθερο είναι κάτι τόσο καλύτερη παιδεία απαιτεί από τους συμμετέχοντες για να μπορέσει να αποδόσει αυτά που μπορεί και να μη χρησιμοποιείται από τους λίγους, όλα αυτά έχουν σαπίσει!
Αν απλά βαριόντουσαν όπως λες το πολύ πολύ να ερχόντουσαν απλώς και να ψήφιζαν στις συνελεύσεις κατάληψη.
Τώρα λέμε ότι θέλουμε ή εθελοτυφλόυμε; Μπορεί αυτοί που κατεβαίνουν στις πορείες να είναι περισσότεροι από άλλες φορές αλλά τουλάχιστον το 60% των ατόμων που ψηφίζουν καταλήψεις είναι γιατί θέλουν να κάνουν νωρίτερα διακοπές και γιατί, ως στενόμυαλοι έλληνες, νομίζουν ότι έτσι είναι καλύτερα!

Άβαταρ μέλους
mechpanos
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1709
Εγγραφή: 20 Μαρ 2003 00:59
Τοποθεσία: Athens - Pyrgos
Επικοινωνία:

Φοιτητικές κινητοποιήσεις

Δημοσίευση από mechpanos » 24 Ιουν 2006 12:53

Τώρα λέμε ότι θέλουμε ή εθελοτυφλόυμε; Μπορεί αυτοί που κατεβαίνουν στις πορείες να είναι περισσότεροι από άλλες φορές αλλά τουλάχιστον το 60% των ατόμων που ψηφίζουν καταλήψεις είναι γιατί θέλουν να κάνουν νωρίτερα διακοπές και γιατί, ως στενόμυαλοι έλληνες, νομίζουν ότι έτσι είναι καλύτερα!
Όχι αυτό είναι εντελώς λανθασμένο! Αυτό μπορεί να το πει ενας μόνο που είναι στο 1ο άντε 2ο έτος και δεν τον πειράζει να αράξει λίγο παραπάνω. Όταν όμως γίνεται μαζικά και από άνθρωπους που βρίσκονται στο πτυχίο και χάνουν τις εξεταστικές τους, τότε όχι δεν το αποκαλώ βόλεμα σε καμία περίπτωση!
Και τελικά, αν δεν γινόταν κατάληψη, θετω ένα ρητορικό ερώτημα: θα ασχολείτο κανεις;
Πύργος θεός Πανηλειακός!!

Άβαταρ μέλους
janas
Δημοσιεύσεις: 452
Εγγραφή: 19 Οκτ 2004 11:29
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Φοιτητικές κινητοποιήσεις

Δημοσίευση από janas » 24 Ιουν 2006 13:20

Κάτι σχετικό με τα "ιδιωτικά" πανεπιστήμια. Παγκοσμίως τα έσοδα τους προέρχονται από την έρευνα που κάνουν για εταιρίες. Ποίες εταιρίες έχουμε εμείς για να στηρίξουν τέτοια πανεπιστήμια? Επιπλέον πως αυτά τα πανεπιστήμια θα αντέξουν την αξιολόγηση που βάσει της ΕΕ θα γίνεται από επιτροπή πανεπιστημιακών από την ΕΕ?
Το πρόβλημα δηλαδή είναι οι αιώνιοι φοιτητές και οι καταλήψεις??? Καταρχήν για να ξεκινήσεις με μια μεταρύθμιση πρέπει να ξεκινήσεις από την αρχή. Ας φτίαξουν τις άλλες 2 βαθμίδες εκπαίδευσης με ένα πλάνο πχ 20αετιας και μετά ας ξεκινήσουν να κάνουν αλλαγές στα πανεπιστήμια.
Αυτή τη στιγμή η όλη κατάσταση ευνοεί τα βολεμένα μέλη ΔΕΠ. Που είναι οι αναφορές για έρευνα? που είναι οι αναφορές για spin-of εταιρίες? Που είναι οι αναφορές για το διδακτικό έργο και το πλάνο για την εξέλιξη τους? Νομίζς οτι εχω μια Α εμπειριά οτι αφορά θετικές-πολυτεχνικές σχολές και μπορώ να πω οτι η ύλη καλύπτει την δεκαετία 80-90 ενώ έχουμε 2006 !!!
Α και κάτι τελευταίο, νομίζω οτι τα πανεπιστήμια πρέπει να έχουν μια σχέση μετην βιομηχανία και τον ιδιωτικό τομέα. Μόνο έτσι μπορούν να βγούν εργαζόμενοι εξειδικευμένοι για να μπούν στην αγορά εργασίας. Τώρα απλά ξέρουμε άχρηστες γνώσεις που έιναι απαραίτητες αλλά πιστέψτε με δεν θα τις χρησιμοποιήσετε ποτέ. Πρέπει να υπάρχει μια χαλαρη αλληλοσύνδεση ιδιωτικού φορέα και δημοσίων πανεπιστημίων.
Και τελειώνοντας θέλω να απαντήσω σε κατι που ανάφερε ο fiskilis. Η ανάπτυξη της κοινωνίας και η ευμάρεια της πλέον βασίζεται άρρηκτα με την έρευνα και την επιστήμη. Δεν μπορείς να ανταγωνιστείς πλέον τις ασιατικές χώρες παρά μόνο με ανάπτυξη και πώλησης τεχνολογίας. Παράδειγμα αποτελούν η Δανία, Φιλανδία, Ιρλανδία, Σουηδία. Ειδικά η Δανία χάνει θέσεις στη κτηνοτροφική βιομηχανία και δημιουργεί συνέχεια μικρές εταιρίες νέας τεχνολογίας οι οποίες μέτα από ενα διάστημα ενώνονται και γίνονται μεσαίες εταιρίες κλπ κλπ κλπ.
Αλλά βέβαια αυτά απαιτούν πλάνα, υπομονή, επιμονή και τρομερή οργάνωση που ίσως φέρουν αποτελέσματα ίσως όμως και αποτύχουν. Αλλά αλλίως δεν προοδεύεις. Είναι πολύ σύνθετο το πρόβλημα για να το βλέπυμε τόσο απλοικά γι αυτό απαιτεί τρελή οργάνωση και θυσίες (πχ υψηλή φορολογία). Αλλά από την αλλη σε ποιον να έχεις εμπιστοσύνη για να τα καταφέρει? εδώ με τόσα λεφτά που πήραμε απο την ΕΕ έπρεπε να έχουμε το τελειοτερο σύστημα μεταφορών και υποδομών. Όμως όλα αυτά μπορούν να αλλάξουν.

Άβαταρ μέλους
mechpanos
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1709
Εγγραφή: 20 Μαρ 2003 00:59
Τοποθεσία: Athens - Pyrgos
Επικοινωνία:

Φοιτητικές κινητοποιήσεις

Δημοσίευση από mechpanos » 24 Ιουν 2006 13:50

janas είμαι σύμφωνος σε αυτά που λες, με την εξής παρατήρηση: στο Πανεπιστήμιο μαθαίνεις Επιστήμη, όχι επάγγελμα. Γιαυτό και όποιες εμβαθύνσεις γίνονται στις σχολές, σκοπεύουν να σε κατευθύνουν κάπου και όχι να σε εξειδικεύσουν. Να έχεις δηλαδή όλα τα απαραίτητα εφόδια. Είναι δικιά σου δουλειά την επιστήμη που έμαθες, να την εφαρμόσεις μαθαίνοντας το επάγγελμα στην πράξη, ξεκινώντας από χαμηλά και ανεβαίνοντας σιγά σιγά. Βέβαια αυτό είναι το ιδεατό, αλλά κανονικά έτσι θα έπρεπε να είναι.
Πύργος θεός Πανηλειακός!!

Άβαταρ μέλους
deninho
Super Moderator
Δημοσιεύσεις: 7066
Εγγραφή: 17 Ιαν 2004 16:01
Τοποθεσία: σ'άλλη διάσταση
Επικοινωνία:

Φοιτητικές κινητοποιήσεις

Δημοσίευση από deninho » 24 Ιουν 2006 14:03

mechpanos έγραψε:στο Πανεπιστήμιο μαθαίνεις Επιστήμη, όχι επάγγελμα.
Και για αυτό βγαίνουν γιατροί, που δεν μπορούν να καταλάβουν τη σκωληκοειδίτιδα, και εξαιτίας τους πεθαίνουν άνθρωποι...
Αν δε μαθαίνεις επάγγλεμα, αλλά επιστήμη, να προτείνετε, ως νόμο, ότι όσοι τελειώνουν μια σχολή, δεν μπορούν να δουλέψουν πάνω σε αυτό που σπούδασαν, παρά μόνο μετά από 2ετή εκπαίδευση σε επάγγελμα σχετικό με την επιστήμη που έμαθαν

Άβαταρ μέλους
mechpanos
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1709
Εγγραφή: 20 Μαρ 2003 00:59
Τοποθεσία: Athens - Pyrgos
Επικοινωνία:

Φοιτητικές κινητοποιήσεις

Δημοσίευση από mechpanos » 24 Ιουν 2006 14:17

Μα αυτό ισχύει εκ των πραγματων στην αγορά εργασίας τι νομίζεις...γιατί σου ζητάει ο άλλος 2-3ετή προϋπηρεσία;
{edit} να προσθέσω ότι πολλά δεν τα επιβάλλεις με νόμους, αλλά τα αποφασίζει ελεύθερα το σύστημα αξιών της κοινωνίας.

Επιπλέον κατι που δεν συμφωνώ αλλά πάει να περάσει για τους Μηχανικούς, είναι η εισαγωγή πολύ αυστηρών εξετάσεων στο ΤΕΕ για την απόκτηση άδειας ασκήσεως επαγγέλματος. Τέλος παντων αυτό μπορεί να βγει και σε καλό μας γιατί αρκετοί μπακάληδες μας έχουν έρθει από Αγγλία με πληρωμένα πτυχία τελευταία.

Αυτό θα έπρεπε να συμβαίνει και στους γιατρούς. Πας εσύ στο χασάπη που ήρθε από την οποιαδήποτε χώρα του ανατολικού μπλοκ και εμπιστεύεσαι τη ζωή σου, χωρίς να το ξέρεις. Οι Έλληνο σπουδαγμένοι γιατροί είναι από τους πιο καλά καταρτισμένους. Άστο φίλε.
Πύργος θεός Πανηλειακός!!

liberostelios
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: 14 Ιουν 2005 20:57
Τοποθεσία: Π. Φάληρο
Επικοινωνία:

Φοιτητικές κινητοποιήσεις

Δημοσίευση από liberostelios » 24 Ιουν 2006 16:44

Ξέρω ότι αν αναφέρω την Αμερική κάποιοι εδώ θα ξεσηκωθούν (:-D) αλλά υπάρχει κάτι πολύ καλό που εφαρμόζεται εκεί: Όταν βγαίνεις μηχανικός θα πρέπει να δουλέψεις 2 χρόνια ως βοηθός σε εταιρείες ή ιδιώτες μηχανικούς για να μπορέσεις, μετά, να βάλεις υπογραφή και να κάνεις μόνος σου μια δουλειά!

Βέβαια, ποιός θα αναλάβει το πολιτικό κόστος για να κάνει κάτι τέτοιο; Και σχετικά με αυτά που είπε ο janas πως να κάτσουν οι πολιτικοί μας να συζητήσουν και να αποφασίσουν ένα κοινό πλάνο αφού κάθε φορά που θα αλλάζει η κυβέρνηση θα ξεκινά ένα νέο πλάνο δικό της για να πάει κόντρα στην προηγούμενη! Άσε που οι γνωστοί ελληνάρες κριτές των πάντων απαιτούν αποτελέσματα "εδώ και τώρα" για κάθε πρόβλημα που υπάρχει και τα μακρόχρονα σχέδια είναι μόνο αερολογίες και ηλιθιότητες γι αυτούς!

Άβαταρ μέλους
deninho
Super Moderator
Δημοσιεύσεις: 7066
Εγγραφή: 17 Ιαν 2004 16:01
Τοποθεσία: σ'άλλη διάσταση
Επικοινωνία:

Φοιτητικές κινητοποιήσεις

Δημοσίευση από deninho » 24 Ιουν 2006 17:15

εδώ στο ποδόσφαιρο, όπου στο κάτω κάτω της γραφής δεν κερδίζουμε τπτ εμείς ως οπαδοί, βγήκε ο Παναθηναϊκός και είπε έχουμε 5ετές πλάνο, κι άρχισαν οι γκρίνιες του στυλ "θέλουμε άμεσα αποτελέσματα". Στην καθημερινή ζωή, που μας αφορά άμεσα, θα έχουν την υπομονή νομίζεις; Αλλά μακροχρόνιο πλάνο δεν είναι 20ετίας, αλλά το πολύ 12ετίας (όσο χρειάζεται ένα παιδί από το να ξεκινήσει το σχολείο, μέχρι να μπει στο παν/μιο). Και να είναι ορισμένα με χρονοδιαγράμματα, όχι να αποφασίζουμε στο τέλος κάθε χρονιάς τι θα κάνουμε του χρόνου. Αλλά η οργάνωση στο yunanistan είναι άγνωστη έννοια

Άβαταρ μέλους
mechpanos
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1709
Εγγραφή: 20 Μαρ 2003 00:59
Τοποθεσία: Athens - Pyrgos
Επικοινωνία:

Φοιτητικές κινητοποιήσεις

Δημοσίευση από mechpanos » 24 Ιουν 2006 22:29

Ρε εδω καθε υπουργός που αλλάζει, εξαγγελει αλλαγες στην παιδεία. Τι να λέμε τώρα!
Πύργος θεός Πανηλειακός!!

Άβαταρ μέλους
Serpatinas
Δημοσιεύσεις: 605
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2002 10:53
Τοποθεσία: ΘΓΚΑ
Επικοινωνία:

Φοιτητικές κινητοποιήσεις

Δημοσίευση από Serpatinas » 25 Ιουν 2006 06:23

Ο συγκεκριμένος νόμος προσπαθεί να διορθώσει την κατάσταση στην παιδεία αλλά με ανορθόδοξο τρόπο και δεν κοιτάει το πραγματικό πρόβλημα αλλά ορισμένα μόνο σημεία.

Βάλε χρονικό όριο όχι μόνο ν+ν/2 αλλά ν+ν/4 αλλά με προϋποθέσεις. πχ: Περνάς στην σχολή που θέλεις όχι αναλόγως με τον βαθμό αλλά μόνο με την επιλογή σου. Κάλυψε πλήρως οικονομικά τον φοιτητή (στέγαση, σίτιση, συγράματα) για όσο διαρκεί η σχολή (τυπικά εξάμηνα)

Δώσε μου επιλογές στα βιβλία αλλά να μην βάλει ο κάθε φοιτητής το χέρι του βαθιά στην τσέπη να το αποκτήσει...

Επίσης ο νόμος μου λέει ότι θα μειωθούν τα άτομα που θα παρακολουθούν σε μια αίθουσα για καλύτερη διδασκαλία.

ΣΥΜΦΩΝΟΙ ρε μάγκες, ΑΛΛΑ ΠΩΣ? Έχετε περάσει από τα ιδρύματα να δείτε αν υπάρχει χώρος - εξοπλισμός - καθηγητές?




Ένα παράδειγμα, έστω ο Γιωργάκης είναι φοιτητής στο τμήμα Πολιτικών Μηχανικών... έχει φτάσει στο 15 εξάμηνο (ν+ν/2) και χρωστάει 7 μαθήματα. Ο κυρ Dr. Dr. Παπαδόπουλος που είναι καθηγητής στο τμήμα Πολιτικών Μηχανικών με τον έναν η τον άλλο τρόπο (του το λέει ο Γιωργάκης, το γράφει ο Γιωργάκης στην κόλλα, το βλέπει από την κατάσταση κλπ) μαθαίνει ότι ο Γιωργάκης χρωστάει 7 μαθήματα. Έτσι ο Παπαδόπουλος γνωρίζει ότι έτσι και τον κόψει, ο Γιωργάκης χάνει τα 7,5 χρόνια που σπούδασε.

Ο Παπαδόπουλος θα τον περάσει η θα τον κόψει?
Μετά από συζήτηση με αρκετούς καθηγητές (ΤΕΙ - ΑΕΙ από διάφορες σχολές) η απάντηση ήταν: τον περνάω ακόμα και με λευκή κόλλα... ΑΥΤΟ ΒΟΗΘΑΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ?


ΓΕΝΙΚΑ , εγώ θα παρομοίαζα αυτόν τον νόμο σαν να προσπαθούν να χτίσουν έναν ουρανοξύστη στην άμμο. Είναι σίγουρο οτι και να τον χτίσουν (περάσει) θα πέσει είτε λόγω της άμμου, είτε λόγω των κυμάτων (φοιτητικό κίνημα / πραγματικότητα)....


Μερικά σχόλια για όσα διάβασα...
liberostelios έγραψε:Αν θες να μου πεις ότι δεν είναι όλοι έτσι και ότι, πχ., υπάρχουν αυτοί που εργάζονται ε τότε μπορούν να κάνουν αυτό που προβλέπει το νομοσχέδιο, δηλαδή διακοπή των σπουδών για κάποιο χρονικό διάστημα και συνέχισή τους αργότερα!
Συνήθως αυτός που σπουδάζει και εργάζεται συγχρόνως το κάνει όχι από ευχαρίστηση αλλά επειδή δεν έχει την οικονομική δυνατότητα, οικονομική στήριξη από την οικογένεια να τα βγάλει πέρα.

Έστω ότι κάνει διακοπή σπουδών, μετά από 2 χρόνια έστω χ χρόνια θα έχει την οικονομική δυνατότητα να τα βγάλει πέρα χωρίς να εργάζεται?

fiskilis έγραψε:Και ποιος σας είπε κύριοι φοιτητές ότι είμαι διατεθειμένος μέσα από την φορολόγηση μου να πληρώνω τις σπουδές που δεν κάνετε ??

Ποιος σας είπε ότι είμαι διατεθειμένος να πληρώνω τις κοπάνες σας ??
Άμα το πάμε έτσι η γιαγιά μου που μένει στο χωριό στο βουνό γιατί να είναι διατεθειμένη να πληρώνει τους ολυμπιακούς και το μετρό στην Αθήνα, γιατί να πληρώνω εγώ τις συντάξεις των συνταξιούχων... κλπ κλπ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΚΥΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ
liberostelios έγραψε:
Δωρεάν σίτιση, στέγαση, μεταφορές, συγγράμματα για όλους
Επίσης, να μας επιδοτούν τα σουβλάκια που παίρνουμε μία φορά την εβδομάδα και να γίνονται κληρώσεις ώστε 5 τυχεροί φοιτητές κάθε μέρα να κερδίζουν Xbox ώστε να μπορούν να ξεδίνουν που και που για να επικεντρώνονται ύστερα απρόσκοπτοι στις σπουδές τους! Μη λέμε ότι θέλουμε... Και μη δίνουμε το δικαίωμα να γίνουν τα πανεπιστήμια ένα κεκτιμένο ευκολιών για κάποιους που δεν ενδιαφέρονται για τις σπουδές τους!
Δωρεάν σίτιση, στέγαση, μεταφορές, συγγράμματα για όλους έως το πέρας των τυπικών εξαμήνων που διαρκεί η σχολή... ειρωνικά σχόλια για κάτι το οποίο πρέπει να θεωρείτε δεδομένο :o :evil:

ΥΓ. Όπου βγαίνει η Υπ. Παιδείας & Θρησκευμάτων την ακούω να διαλαλεί για τις super ιστοσελίδες που θα διαθέτει το κάθε μάθημα όπου θα βγαίνουν οι σημειώσεις κλπ κλπ

Καλά ρε κατσίκα που ζεις? Εδώ ολόκληρα εκπαιδευτικά ιδρύματα έχουν ιστοσελίδες για το ΠΕΟΣ (πιο σεμνά δεν μπορώ να το πω). Ενημέρωση 0, περιεχόμενο 0, λειτουργικότητα 0, 0 στο πηλίκο.
Αγ
Ρούχα στο DRESS

Άβαταρ μέλους
fiskilis
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 14093
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2003 22:44
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Φοιτητικές κινητοποιήσεις

Δημοσίευση από fiskilis » 09 Ιούλ 2006 23:45

Serpatinas έγραψε:
fiskilis έγραψε:Και ποιος σας είπε κύριοι φοιτητές ότι είμαι διατεθειμένος μέσα από την φορολόγηση μου να πληρώνω τις σπουδές που δεν κάνετε ??

Ποιος σας είπε ότι είμαι διατεθειμένος να πληρώνω τις κοπάνες σας ??
Άμα το πάμε έτσι η γιαγιά μου που μένει στο χωριό στο βουνό γιατί να είναι διατεθειμένη να πληρώνει τους ολυμπιακούς και το μετρό στην Αθήνα, γιατί να πληρώνω εγώ τις συντάξεις των συνταξιούχων... κλπ κλπ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΚΥΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ
Φυσικά και είναι σχετικό αυτό που λέω
Και φυσικά στο θέμα σύνταξης δεν έχει σχέση αυτό που λες γιατί εκεί είναι ανταποδοτικό το σύστημα δεν δίνεις εισφορές δεν παίρνεις εισφορές όταν έρθει η ώρα σου

Για πείτε μου εσείς που είσαστε φοιτητές και διεκδικείτε δωρεάν παιδία πόσα πληρώνετε σε φροντιστήρια και σε ιδιαίτερα μαθήματα ??

Αν τα δίνατε αυτά σε ιδιωτικά πανεπιστήμια δεν θα μαθαίνατε καλύτερα την επιστήμη σας ??

Γιατί οι καθηγητές αρνούνται την αξιολόγηση αν κατάλαβα καλά ??

Μήπως επειδή είναι ανίκανοι να κάνουν αυτό το έργο για το οποίο έχουν τοποθετηθεί εκεί και δεν αποδίδουν στην σχολή για να γεμίζουν τα φροντιστήρια και να βγάζουν τα έξτρα τους ??

Μήπως για να μην χάσουν κάποιοι την βολή τους έχουν παρασύρει όλο το σύστημα σε έναν φαύλο κύκλο ??

Άβαταρ μέλους
EneMe
Super Moderator
Δημοσιεύσεις: 13307
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2002 13:29
Τοποθεσία: Στο κέντρο της Ελλάδας!
Επικοινωνία:

Φοιτητικές κινητοποιήσεις

Δημοσίευση από EneMe » 10 Ιούλ 2006 00:10

fiskilis άσ'το, αυτό το επιχείρημα με το ποιός πληρώνει τί δεν πιάνει!

Αν ήταν να είναι όλα δίκαια, θα έπρεπε να σταματήσει κάθε έργο στο λεκανοπέδιο Αττικής και να μην ξανατοποθετηθεί ούτε ένα πετραδάκι για τα επόμενα 100 χρόνια κατ΄ελάχιστον...
Μέχρι να "ανέβει" και η υπόλοιπη Ελλάδα...

Άβαταρ μέλους
fiskilis
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 14093
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2003 22:44
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Φοιτητικές κινητοποιήσεις

Δημοσίευση από fiskilis » 10 Ιούλ 2006 00:13

EneMe έγραψε:fiskilis άσ'το, αυτό το επιχείρημα με το ποιός πληρώνει τί δεν πιάνει!
...
δεν το καταλαβα αυτο για κανε το ποιο λιανα !

Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα & Διάφορες Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες